Ce masina sa aleg?
#201
Scris 17 noiembrie 2011 - 12:48
#202
Scris 17 noiembrie 2011 - 12:57
nu stiu. depinde. cum am avut buba la picior, nu cred ca am depsit 15000.Eu as fi ales 1.8tsi remapat
Apropo tu cati km faci cu vaporu?
calcule de genu asta se fac atunci cand masina merge doar prin oras si eventual odata pe luna 100 km in afara, ca golfu meu.
nu cred ca nevasta-mea a depasit 7500 km/an.
sau cand mergi 30-40 000 km, cand e evident ca trebuie sa iei dizal.
in rest, dupa cum iti tihneste, io zic ca aia e mai important.
ah, mai consider ca e totusi aiurea sa mergi cam la fel si sa-ti consume 5 litri de combustibil in plus. aia e aruncatul banilor pe fereastra.
no vezi, daca spun acuma ceva, tu o sa zici ca nu e asa.Ok, mai enumara-mi tu altele. Eu nu mai vad
cum suntem diferiti, unii apreciza un lucru, ceilalti tocmai opusul acestuia.
bun, sunt lucruri evidente, cum ar fi consumul la dizal sau faptul ca la benzinara poti sa urci in turatie mai mult. sau ca se incalzeste mai repede. sau ca e mai silentios (pana la o viteza).
ok, dar astia de fac masini au incercat sa mai taie din minusuri asa ca treburile s-au mai nivelat.
asa ca, cu exceptia cazurilor in care facu 6000 km pe an sau 30 000 km pe an, iti cumperi CE ITI TIHNESTE, nu ce iti sugereaza un atotstiutor pe forum.
#203
Scris 17 noiembrie 2011 - 01:00
si chiar si pt masina de familie/concediu tot un diesel de putere medie as prefera pt consumul mai mic si cuplul mare disponibil aproape imediat. cand benzinarele astea turbate o sa consume si ele putin, atunci o sa le prefer, momentan vad ca au ajuns sa coste la fel de mult ca un turbo-diesel....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 17 noiembrie 2011 - 01:02
#204
Scris 17 noiembrie 2011 - 01:19
Nu pot sa uit o intamplare penibila cu C200-ele pe Valea Oltului cand cu 4 persoane in masina, bagaje si aer conditionat m-am trezit in panta ca abia urca si a trebuit sa o tin numai in a doua la peste 4000 de ture ca sa se miste... penibil, urla motorul de nu se poate, consum de 25% si asta doar ca sa mearga cat de cat... pai cu dizalu si sa ai rulota in spate nu are nicio greata trage de nu se poate.
Singurul lucru pe care nu il inteleg este faptul ca toata lumea se leaga de zgomot. Compar 2.0 tedei-ul lui oaspetele cu 1.6 benzina de pe Audi A4. Pai A4 ala e un feon infect, pe autostrada la 160 nu ma inteleg cu cel de langa mine. Tedeiul CR nu se aude neam.
#205
Scris 17 noiembrie 2011 - 01:46
Cum puii mei compari mah monumentul ala de submotorizare cu ORICE altceva ????.... Compar 2.0 tedei-ul lui oaspetele cu 1.6 benzina de pe Audi A4. Pai A4 ala e un feon infect, pe autostrada la 160 nu ma inteleg cu cel de langa mine. Tedeiul CR nu se aude neam.
Compara fumigena oaspetelui cu o shkoda echivalenta. Adicatelea cu 2.0 TFSI !!
Aceeasi cilindree, si cu suflatoare amandoua !
Ai curaj ?
#206
Scris 17 noiembrie 2011 - 01:46
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 17 noiembrie 2011 - 01:50
#207
Scris 17 noiembrie 2011 - 01:49
L-am facut si rosu ca sa-l vedeti.
Life must be taken one disaster at a time
#208
Scris 17 noiembrie 2011 - 02:25
Voiam sa zic ca pentru mine, dieselul are in primul rand un mare dezavantaj, indiferent cate avantaje are: scoate fum! Si scoate fum MULT! iar asta ma afecteaza pe mine direct, la orice ora! Evident, cand zic fum zic particule, chestii care raman "jos" si le inhalam in permanenta. Nu-mi aduceti in discutie DPF-ul sau cum dracu se cheama. Alea abia au aparut si oricum deseori e optional si dupa un timp tot dracu ala e.
Chiar aseara ma duceam spre casa cu un coleg si la un moment dat, in fata noastra era o masina diesel, nu mai retin marca/model, ceva compacta care arata destul de bine. A plecat vioi de la semafor, dar a scos un fum groaznic. Fiind noapte, n-am realizat de la bun inceput. Am inceput sa-l injur p-ala, dar colegul, care aprobase ca da, iote ce hal de fum scoate ala, imi zice "da' uite ca nu miroase a nimic". Pai da, baga-mi-as cuvantul urat, ca am super filtru cu carboane active si smenuri pe care am dat 3 milioane, ca sa nu ma omoare ala din fata! Oricum am trecut pe recirculare pana la urma.
Dupa care imi zice colegul (care are un G4 dizal) "sa vezi a mea, scoate si mai nasol decat asta, am fost la un itp au trebuit aia sa deschida hala ca mureau acolo"...
No (more) comment(s)!!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#209
Scris 17 noiembrie 2011 - 02:30
Eu m-as cam baga la treaba asta.Cum puii mei compari mah monumentul ala de submotorizare cu ORICE altceva ????
Compara fumigena oaspetelui cu o shkoda echivalenta. Adicatelea cu 2.0 TFSI !!
Aceeasi cilindree, si cu suflatoare amandoua !
Ai curaj ?
Fum n-am vazut de loc de cand am Superba. DPF-ul e obligatoriu pentru euro 5, dupa cate stiu eu.
Lexus, fa o tura si ia-o pe aia care iti place.
#210
Scris 17 noiembrie 2011 - 02:53
Esti masochist ?Eu m-as cam baga la treaba asta.
Nu-l vezi tu, pentru ca-l scoate din cand in cand ( aia e DPF ), de acopera soseaua !Fum n-am vazut de loc de cand am Superba. DPF-ul e obligatoriu pentru euro 5, dupa cate stiu eu.
Exact aia i-am zis si eu, pentru ca parerile noastre n-au cum se "pupa" cu gusturile lui.Lexus, fa o tura si ia-o pe aia care iti place.
#211
Scris 17 noiembrie 2011 - 03:02
Pai comparam strict zgomotul. Crezi ca 2.0 fsi ala de 150 ar face diferenta? Si ala e putoare rau si mai grav e ca consuma galeti intregi.
Relu se referea la TFSI de 210CP (sau cat are pe Skoda).
O chestie nu a inteles inca toata lumea: tzacaneala face tractorul meu low-cost ca nu e insonorizat si nu e vreo scula rafinata. Pe cand un diesel puternic, nou, performant si mai ales scump este cu totul si cu totul altceva.
Am mers cu Accent 1.4 si cand ii dadeam peste 3500 ture urla de-l lua dracii - caz in care prefer sa aud cum toarce tractorul meu.....Nici G5-ul nu s-ar auzi mai bine daca n-ar avea rezonatorul ala la toba...
@Lexus - ce zici domne de Scirocco-ul ala verde de l-am pus mai sus?!? Mie mi-a ramas tabul deschis si din cand in cand mai ii arunc un ochi.... mare frumusete masina asta.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 17 noiembrie 2011 - 03:03
#212
Scris 17 noiembrie 2011 - 03:07
#214
Scris 17 noiembrie 2011 - 03:13
Ceteste mah ce ai scris .......
Am mers cu Accent 1.4 si cand ii dadeam peste 3500 ture urla de-l lua dracii - caz in care prefer sa aud cum toarce tractorul meu.....Nici G5-ul nu s-ar auzi mai bine daca n-ar avea rezonatorul ala la toba...
....
#215
Scris 17 noiembrie 2011 - 03:15
#216
Scris 17 noiembrie 2011 - 03:16
#217
Scris 17 noiembrie 2011 - 03:38
+1Pentru ca le aduci TU in discutie !
#218
Scris 17 noiembrie 2011 - 07:12
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#219
Scris 17 noiembrie 2011 - 08:53
Da, avantajul consumului e unul major in anumite situatii, dar e unul singur dupa parerea mea.
#220
Scris 17 noiembrie 2011 - 09:01
Dar eu tot nu inteleg de ce se pedaleaza DOAR pe latura financiara. Nu trebuie si sa-ti placa ce conduci ?
#221
Scris 17 noiembrie 2011 - 09:04
Pai .... intreaba-te in primul rand pe tine !....
Dar eu tot nu inteleg de ce se pedaleaza DOAR pe latura financiara. Nu trebuie si sa-ti placa ce conduci ?
#222
Scris 17 noiembrie 2011 - 09:06
#223
Scris 17 noiembrie 2011 - 09:12
#224
Scris 17 noiembrie 2011 - 09:14
#225
Scris 17 noiembrie 2011 - 09:15
Scirocco ala e verde, dar daca ar avea o culoare normala ar fi ceva. 200 cp in loc de 160 cp si s-ar incadra in consum ar fi o varianta; cu conditia sa aiba foarte putini km. <15,000.
Care sunt motoarele turbo care ar intra in ecuatie?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi