Toyota RAV 4
#1
Scris 17 ianuarie 2012 - 11:21
Pe mine m-ar fi interesat un Forester cam la aceiasi bani dar tinand cont ca nu ii am pe toti in momentul de fata am de ales intre a o lua pe asta acum (cu plata unui avans si restul in rate) sau a lua Forester peste un an. Nu-mi place ca e diesel, in rest pare ok. Ceva pareri despre masina?
Life must be taken one disaster at a time
#2
Scris 17 ianuarie 2012 - 11:31
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#3
Scris 17 ianuarie 2012 - 11:56
#4
Scris 17 ianuarie 2012 - 10:26
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#5
Scris 17 ianuarie 2012 - 10:44
http://www.ghidtrans...pozit-auto.html
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 17 ianuarie 2012 - 10:45
#6
Scris 18 ianuarie 2012 - 12:04
l.e.
La 2.2 impozitul e fix 792 lei
Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 ianuarie 2012 - 12:06
#7
Scris 18 ianuarie 2012 - 12:12
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#8
Scris 18 ianuarie 2012 - 01:56
nu stiu ce sa zic, tie ti se pare chilipir si de asta ai lua-o? cum se prezinta masina? vezi ca e 2.2, deci impozit vreo 9-10 mil, si in plus, cred ca mai dai 1500-2000 EUR taxa de prima inmatriculare. E un model OK, sunt convins, mai putin usa aia de la portbagaj din spate care inteleg ca e chiar enervanta.
Din ce vad pe wikipedia se pare ca motorul e totusi 2.0 nu 2.2. Cel cu 2.2 a fost fabricat dupa 2007. Ce e nasol e ca are doar 114cp ceea ce mi se pare destul de putin pentru greutatea ei. Daca era motorul 2.0 pe benzina cred ca eram mai aproape de ce vreau eu (benzina si 150+cp);
Din punctul meu de vedere nu e chiar chilipir ca nu o sa o iau sub pretul pietei ci doar am posibilitatea sa-mi iau acum o masina pe care mi-as permite-o abia peste un an, platind in tot acest timp rate fara dobanda. 9-10 mil impozit nu mi se pare mult iar TPI-ul probabil ca o sa-l deducem din pretul masinii. Inca n-am apucat sa vad masina dar din cate am inteles eu se prezinta intr-o stare foarte buna. Care ar fi problema cu usa din spate exceptand roata care e agatata de ea?
E mai putin. Aproape 10 ( 950 parca ) e pentru 2500 cmc
l.e.
La 2.2 impozitul e fix 792 lei
Mie la 2.2 mi-a dat 396 RON. La 2.0 mi-a dat 180 RON.
Am avut la birou, si m-am dat destul de mult cu ele , benzinara veche si D4D-ul nou. Nu au nici o legatura. Tot respectul pentru unele Toyota, dar parca la RAV prefer modelul vechi. Mai zdravan si facea ce-i cereai.
Mie unul masina nu-mi spune nimic. In plus e si diesel si vad lucrurile cam ca Relu . Am mers cu un Pajero 3.0 diesel automat si nu m-a impresionat absolut de loc. O masina ok dar fara pic de feeling.
Life must be taken one disaster at a time
#9
Scris 18 ianuarie 2012 - 03:17
departeaza-te de toyota, brandul asta nu are nimic in comun cu tine. tu ca persoana poti face multiple rabaturi, dar indiferent cum aceasta japoneza nu te va satisface. my parere.....
#10
Scris 18 ianuarie 2012 - 07:09
Vezi ca la cele peste 2000 cmc s-a cam dublat in 2011...
Mie la 2.2 mi-a dat 396 RON. La 2.0 mi-a dat 180 RON.
...
Picture 26.png 59,35KB 10 downloads
#11
Scris 18 ianuarie 2012 - 08:49
Ala de 177cp pe Avensis nu mi s-a parut mare smecherieun 2.2 de 150CP poate ca putea reprezenta o optiune
#12
Scris 18 ianuarie 2012 - 09:10
benzinarul de 2,0 se misca, dar bea cu galeata.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#13
Scris 18 ianuarie 2012 - 09:14
#14
Scris 18 ianuarie 2012 - 12:04
Din descrierea ta probabil ca e vorba de RAV 4 (II), 2.0 D4D, 85kw, 250nm, Euro3. Adica asta:
Si eu am zis la fel cand am trecut de la benzinare sport la caramizi fumigene, dar crede-ma, ca daca apesi pedala si anticipezi putin, merge si asta suficient de tare.
Daca vei merge cu ea incarcata de vacanta, probabil ca va fi cam moarta cu motorul ala, dar se poate resofta la cca 140cp/300nm.
In plus, fata de alea mici, nu va trebui sa iei piciorul din gaz la orice groapa/denivelare, vei avea si vizibilitate mai buna si vei putea parca aproape oriunde.
Daca masina e in stare buna, 9000-9500Eur cu totul pare a fi un pret foarte ok, mai ales in rate. Du-o la plimbare si vezi daca te intelegi cu ea.
Ia-ti totusi in calcul niste bani pentru o revizie initiala si niste consumabile, inclusiv amortizoare, pt ca o masina de genul asta ca sa stea pe drum ca o 'berlina' trebuie sa aibe amortizoarele ok.
Crede-ma, daca mi-ar fi zis cineva acum 5 ani ca ajung sa-mi iau suv diesel l-as fi trimis la plimbare, dar la ce drumuri secundare avem e chiar o optiune ok daca ai de circulat si ai si o familie de carat dupa tine.
Drept dovada, cu ST-ul circula un coleg de-al meu de o buna vreme, si mi-am mai luat in toamna si un Cherokee (a.k.a Liberty) 2.8 CRD automatic, din 2004 cu 30.000km (pe bune) la bord.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 18 ianuarie 2012 - 12:09
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#15
Scris 18 ianuarie 2012 - 01:05
#16
Scris 18 ianuarie 2012 - 01:22
#17
Scris 18 ianuarie 2012 - 01:32
Iar la rezistenta sta foarte ok, masina este din 2004 si are acum catre 150k km singura interventie fiind o rectificare a casetei de directie care am inteles ca este o boala a respectivei generatii.
#18
Scris 19 ianuarie 2012 - 01:34
Nu stiu cu ce masina mergi zi de zi si de ce anume ai nevoie pentru concedii, dar daca ai una mai mica si mai joasa, nu vei fi dezamagit de asta.
Din descrierea ta probabil ca e vorba de RAV 4 (II), 2.0 D4D, 85kw, 250nm, Euro3. Adica asta:
Din ce vad eu pe alte site-uri cea care e fabricata in 2006 e Euro4.
Crede-ma, daca mi-ar fi zis cineva acum 5 ani ca ajung sa-mi iau suv diesel l-as fi trimis la plimbare, dar la ce drumuri secundare avem e chiar o optiune ok daca ai de circulat si ai si o familie de carat dupa tine.
Adevarul e ca si eu aveam ceva prejudecati in privinta suv-urilor pana am mers cu un Grand Cherokee. E adevarat ca era benzina cu automata dar mi s-a parut foarte comoda de condus. Nu aveam nici cea mai mica tragere de inima sa calc acceleratia, pur si simplu iti inducea o stare zen Probabil ca imbatranesc
da chiar Grinchule, tu cu ce circuli zi de zi?
Cu metroul de cateva zile incoace. Pana acum o saptamana nu prea aveam nevoie sa plec de acasa la serviciu
Adevarul e ca nu-mi trebuie masina pentru mers la serviciu pentru ca fac cu metroul mai putin decat as face cu masina si imi plus fac si putina miscare ci mai degraba pentru iesit in oras de cateva ori pe saptamana la cumparaturi si o evadare in weekend odata sau de doua ori pe luna. In plus daca prietena isi ia carnetul e posibil sa-i dea ai ei o masina (ceva mic oricum) si ar fi cam greu de intretinut doua. Insa eu mi-as fi dorit ceva mai mare pentru mers in concedii si plecari prin tara in weekenduri iar in timpul saptamanii am fi folosit-o pe cealalta.
Life must be taken one disaster at a time
#19
Scris 19 ianuarie 2012 - 09:04
#20
Scris 19 ianuarie 2012 - 11:32
Life must be taken one disaster at a time
#21
Scris 19 ianuarie 2012 - 11:45
si cica inima ar trebui doar sa pompeze sangele ......
#22
Scris 19 ianuarie 2012 - 12:22
Pai si atunci mai bine astepti pana faci rost de bani.Da, dar inima ma trage catre un Forester
Ce rost are sa te plimbi cu o masina care nu iti trezeste nici un fel de emotie?
Intra in lumea subaristilor. Au covrigi si bere moka
#23
Scris 19 ianuarie 2012 - 12:36
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#25
Scris 19 ianuarie 2012 - 01:29
'botul' asta cred ca imi place cel mai mult de la generatia asta de Forester. FL-ul urmator a fost nereusit.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 19 ianuarie 2012 - 01:30
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi