pe viteza normală e prea boring, tre să fii in mașină ca să simți.
dacă ai automată, ia încearcă să conduci cu 3, nu cu D, prin oraș.
Scris 06 octombrie 2014 - 08:50
pe viteza normală e prea boring, tre să fii in mașină ca să simți.
dacă ai automată, ia încearcă să conduci cu 3, nu cu D, prin oraș.
Scris 06 octombrie 2014 - 09:40
E manuala a mea
Pe video scrie ca e facuta din Forester XT. E din profilul utilizatorului sau chiar e facuta filmarea din XT?
Life must be taken one disaster at a time
Scris 06 octombrie 2014 - 10:06
Eu n-am reusit sa depasesc 350km cu un plin in Buc. Ba acum doua plinuri am ramas cu masina in pana prostului la fix 400m de benzinarie. Stiam ca e pe rezerva dar nu credeam ca se termina asa repede. Singura data cand am reusit sa depasesc 400km cu un plin a fost la un drum pana la Sibiu. Cand am plecat cu o Honda Accord diesel la munte si m-am intors cu rezervorul jumatate plin am fost socat
Am bagat acum benzina, 52l = 320 RON aproximativ 350km mi-ar iesi cam 15l/100km. Si am mers chiar linistit in ultima vreme.
@Zoso
As fi curios sa vad filmul la viteza reala. Asa pe fast forward e inselator.
pai ala e consumul,cat ai vrea sa iti ia un 2,5 turbo pe un 4x4 de 1600 kg sau cat naiba are Foresterul?
Scris 07 octombrie 2014 - 01:53
1500 si ceva maruntis
De fapt nu consumul ma deranjeaza atat de tare cat autonomia. Rezervorul ala e pur si simplu prea mic pentru masina asta.
Life must be taken one disaster at a time
Scris 07 octombrie 2014 - 05:04
E manuala a mea
Pe video scrie ca e facuta din Forester XT. E din profilul utilizatorului sau chiar e facuta filmarea din XT?
nu, aia e o setare din site, când schimb mașina, se schimbă la toate clipurile.
uite, când te simți bine cu tine și îți place ce ai realizat în ziua respectivă, citește pe aici
http://www.subarufor...50-club-271002/
350 mile înseamnă 560 kilometri.
Scris 24 martie 2015 - 06:28
aproape 120.000km
joi ma duc la cluj la revizie.
duc si discurile in porcbagaj in caz ca trebuie schimbate. par sa aibe o oarecare uzura.
vom constata.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 24 martie 2015 - 09:59
Ne-am dat dracu,in loc sa dam de-o ciunga la un strungar sa faca o fata discurilor,le schimbam.Insa aici strungarul ma costa 20 euri,iar doua discuri ATE m-au costat 45 euri.La mini Mb-ul ce il pregatesc de treaba...
Scris 24 martie 2015 - 11:23
buna ideea asta cu discurile la strungar. am nimerit niste placute Bosch de tot kakatul care la 15k km efectiv se rupeau in bucati pe disc.
evident ca mi-au facut niste santuri consistente pe discuri si acuma placutele Valeo de calitate scartzaie de le ia dracii...
Scris 25 martie 2015 - 11:23
discurile fata si spate sunt cumparate de ceva vreme, deci nu necesita o investitie momentan.
placutele daca trebuie schimbate, se platesc oricum.
nu stiu daca va fi cazul sau nu, dar voi vedea la fata locului.
discurile au totusi 120.000km, din care vreo 70.000km nu s-a prea menajat masina f tare, deci s-au folosit sanatos. au si ele limita lor.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 30 martie 2015 - 03:39
Filtru habitaclu - 125.65
Filtru ulei - 51.93
Ulei motor Motul 300V Power - 3 x 145.79
Filtru aer - 86.28
Cauciuc lamela stergator spate - 47.51
Placute frana fata OE - 362.15
Bec HB4 pt farurile de ceata - 2 x 22.65
Spray curatire - 4.60
Sigurante - 5 x 0.72
total piese - 1164.39 lei + TVA
manopera revizie, d/r discuri fata, inlocuit placute, reparatie instalatie faruri ceata, test frana - 412.25 lei + TVA
deci pe fata discurile erau duse rau.
dupa 120.000km, nici nu ma mir.
discurile zimmermann perforate au fost luate tot de la ei acum 1-2ani, 686lei + TVA/set
pb cea mai mare e ca s-a f*tut senzorul de reglaj al farurilor, si pe drum acestea au "cazut" si bateau doar la 5m in fata masinii.
astept pret pentru senzor.
in rest, in afara de mult noroi in locuri greu accesibile la spalatorie, nicio pb.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 30 martie 2015 - 04:31
pb cea mai mare e ca s-a f*tut senzorul de reglaj al farurilor, si pe drum acestea au "cazut" si bateau doar la 5m in fata masinii.
astept pret pentru senzor.
Sa-mi zici si mie ce scor iti dau. Ca sa te incurajez, la Mazda mi-au spus ca e vreo 2100RON. )
Daca e ceva de genul, zi-mi sa-ti spun unde sa mergi sa ti-l manufactureze.
La mine s-a rupt pe unde e linia rosie.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 30 martie 2015 - 04:32
Scris 30 martie 2015 - 05:17
piesa aia de sub masina e ok, nu-i rupta.
eu am inteles de ceva senzor, gen ceva electronic sau?
pret undeva pe la 6-700lei la prima strigare. astept totusi oferta.
e posibil sa nu fi inteles eu bine ce s-a stricat...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 martie 2015 - 03:52
Pai nah...posedata e posedata...nu utilitara ca a mea.
La mine principiul e simplu: am una bucata de tabla care e fixata pe puntea fata, de care sunt legate 2 parghii articulate si care au in cap o nuca. Parghia superioara, in functie de cum e drumul, impinge in sus o tija carele ridica sau coboara farurile.
SIncer sa fiu, nus daca e ceva helectronic pe acolo, dar totusi inclin sa cred ca da, pt ca altfel, nu vad ce rost ar mai avea acelasi ansamblu si pe puntea spate. Presupun ca tija aia impinge un motoras, ceva, care e controlat si de computatoru central...
Greu cu matematica asta...
Scris 31 martie 2015 - 04:45
pai pana mea, daca s cu xenon n-au balast? ala ce face, nu chestia asta cu reglaju sus/jos?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 martie 2015 - 10:17
Subaru cica are doi senzori, cate unul pe fiecare punte. Pe spate e ceva similar cu ceea ce are utilitara. La mine s-a rupt bratul pe puntea spate, am tras un scoci d-ala negru elastic de zici ca l-am sudat, dupa juma de an e strong inca. Muje sensori.
Pe fata nu stiu care e sistemul, deocamdata m-a iertat.
Scris 01 aprilie 2015 - 10:24
pai pana mea, daca s cu xenon n-au balast? ala ce face, nu chestia asta cu reglaju sus/jos?
Lol! Tu esti mai varza ca mine!
Balastul e de fapt o bobina ridicatoare de tensiune, ca sa amorseze xenonul. E ca la neoane. N-are nicio legatura cu autoleveling-ul.
Scris 01 aprilie 2015 - 11:42
Asa s-a rezolvat la mine:
Before
After:
Scris 01 aprilie 2015 - 12:54
pe unde mergeti nene de rupeti alea?
Scris 01 aprilie 2015 - 01:25
Daca nu am spart baia de ulei, nu am rupt amortizoare sau caseta de directie, consider ca e pur si simplu proasta. Pe un forum subaru deja sunt o gramada cu probleme similare.
Scris 01 aprilie 2015 - 02:19
Credeam ca after e cum te-ai berberit pe antebrat.
Scris 04 aprilie 2015 - 07:35
pai pana mea, daca s cu xenon n-au balast? ala ce face, nu chestia asta cu reglaju sus/jos?
vaz ca te-o lamuit adytzul
Scris 04 aprilie 2015 - 12:05
bah cat traim invatam
asa e cand esti prastie la tehnica...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 mai 2015 - 08:20
pana la urma am reglat farurile manual si asta e.
a primit si gume noi, Michelin Primacy 3.
si un itp
si un reglaj directie.
si un spalat
si un plin
si...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 mai 2015 - 12:57
Doar un plin?? Zgarciobilor!
Scris 13 mai 2015 - 02:53
N-oncaput mai mult.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi