Doar un plin?? Zgarciobilor!
da ce vroiai, un porcbagaj???
Scris 13 mai 2015 - 08:38
Doar un plin?? Zgarciobilor!
da ce vroiai, un porcbagaj???
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 29 septembrie 2015 - 01:34
a ajuns si la 130k km.
ieri am fost la cluj la revizie.
toate filtrele, ulei motor, ulei cutie+diferential fata, ulei diferential spate, bujii, plus o verificare generala.
total 2250lei cu tva aprox
cand am plecat m-au atentionat ca ambreiajul nu mai are mult.
chestia asta am tot auzit-o de cand am luat masina de la 47000km...
de data asta au cobit, si pe drum la intoarcere spre oradea, a inceput sa patineze ambreiaju.
piesele de schimb le am la birou din 2012... de cand " tot pica "
sapt viitoare o sa-l schimbam si pe-asta.
in rest... merge brici.
consuma sub 8%... ( bine, mers incet din cauza ambreiajului )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 30 septembrie 2015 - 09:43
Sub 8??????????? Cate oo ai putut sa bagi sub pedala aia??
Scris 30 septembrie 2015 - 10:40
Legal, maxim 10. Dar probabil doar p'ale lui
Am vb recent cu un posesor de XT automat care si'a refacut motorul si acum, in rodaj, pe extraurban, mers legal, a scos tot in jur de 8%. Deci ale noastre's defecte ... ori e de la tacanit
Scris 30 septembrie 2015 - 08:31
Sub 8??????????? Cate oo ai putut sa bagi sub pedala aia??
Cand iti patineaza ambreiaju... ai ramane surprins cate oo bagi sub pedala mai ales ca ai dealuri intre Cluj si Huedin, si Piatra Craiului intre Huedin si Oradea...
Aceasta postare a fost editata de ska: 30 septembrie 2015 - 08:31
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 16 octombrie 2015 - 03:40
s-a rezolvat la inceputul saptamanii si cu ambreiaju.
parca-i alta masina
sa curga km si tonele de benzina.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 16 octombrie 2015 - 08:58
Cum e asta la ralanti? Apare vreodata tremurat? Sau ezitari cand o calci de pe la 130-150 in sus?
Ca eu cam am d'astea, primul pas va fi probabil inlocuirea pompei de combustibil
Scris 17 octombrie 2015 - 11:30
la relanti are un mic tremurat, si o fluctuatie de turatie f mica, dar am inteles ca "asa face toate"
cateodata, mai are si mici goluri, in accelerare, dar f rar.
conteaza f mult si benzina care o bagi, fiind ecu adaptativ din cate stiu eu.
oricum, dupa ultima revizie, cand au deconectat bateria si ecu si-a dat un "reset" clar merge mult mai bine masina. adica e sesizabil...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 17 octombrie 2015 - 12:49
Da, dupa ECU reset merge bine pana "vede" iarasi toate neregularitatile in functionare. In principiu reset'urile nu's bune fara a fi remediat problemele, in prima perioada de dupa reset motorul e "descoperit" si pot aparea neplaceri.
Ca benzina in ultima vreme pun numai Lukoil de 98, e cam la acelasi nivel cu OMV100
Scris 17 octombrie 2015 - 01:53
La subaru nu exista ceva gen VAG-com sa poti sa inregistrezi parametri de functionare in mers?
Scris 17 octombrie 2015 - 05:40
Exista Tactrix si Romraider logger, dar nu e de ajuns. Mai trebuie sa stii si ce parametri sa urmaresti si mai ales sa'i si interpretezi ...
Scris 18 octombrie 2015 - 11:54
Gasesti oameni pe forum sa te ajute cu o interpretare , nu-i asta problema. Uite cam asta ar fi de logat (https://www.goapr.co...datalogging.php - varianta pentru 2.0 TFSI), acolo unde scrie N75 se refera la 'Wastegate duty'. Am descarcat si eu fisierul DEF pentru Romraider logger si par sa fie cam toti parametri recomandati de APR. Nu stiu exact ce Forester XT ai, dar sunt destule pe acolo.
Din ce spui, as paria ca e un misfire, motivele pot fi multiple. Ai putea incerca sa schimbi bujiile, dar cam asta e singura chestie pe care probabil merita sa o faci pana sa afli exact ce se intampla acolo.
PS: Tot asa ai putea incerca si o curatare de injectoare si o verificare a traseului de admisie, in caz ca are vreun por care se 'desface' la presiuni mai mari. Oricum, astea se vad in log-uri.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 18 octombrie 2015 - 12:02
Scris 18 octombrie 2015 - 02:33
Mersi de info, o sa studiez sa vad ce pot face pe cont propriu.
Bujiile au ~20k de la ultima inlocuire. O sa fac o curatare IACV, in prima instanta.
Ska, scuze de ot
Scris 19 octombrie 2015 - 10:53
catalizatorul poate avea vreo legatura cu acele mici lag-uri in accelerare?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 19 octombrie 2015 - 12:06
Din ce'am citit pana acum, n'am gasit cazuri in care catalizatorul sa fi fost de vina.
Banuiesc ca XT'urile nu prea duc lipsa de forja astfel incat probleme de catalizator infundat sa apara asa devreme (~100k km)
Un posesor de XT care'a fost stresat de rezolvarea acestei probleme a observat imbunatatiri in comportament dupa:
- schimbarea primei sonde lambda (asta am schimbat'o si eu, fara efect vizibil)
- inlocuirea pompei de benzina (urmeaza pe viitor si la mine, dupa ce voi curata IACV'ul)
Ulterior, tot nu disparuse complet mersul uneori neregulat si a intrat mai adanc, incluzand inlocuirea arcurilor supapelor, gasite comprimate cu 1mm fata de cele noi. Posibil sa fi schimbat si chiulasele, daca retin bine, oricum, in total piesele si manopera l'au costat vreo 20k euro (unele operatiuni fiind efectuate si de 3-4 ori). Dupa parerea mea nu justifica o asemenea cheltuiala ptr a corecta un comportament usor neregulat
Scris 19 octombrie 2015 - 02:28
cand s-a luat masina, si am resoftat-o, mi s-a spus ca are pb cu catalizatorul, fiind infundat. asta reiesind din parametrii cititi la fata locului.
in mare parte, datorita faptului ca primul proprietare si-a luat masina si a circulat doar in oras... "la consum"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 19 octombrie 2015 - 04:22
Fix de oras si de mers la consum de XT'ul ...
Cica se poate testa daca este vorba de catalizator infundat sau nu montand un barometru in locul primei sonde lambda. Distractia e ca sonda asta, daca nu a fost inlocuita pana acum, sunt sanse mari sa fie gripata. Iar pentru a avea acces la ea sa o incalzesti cu oxiacetilena, trebuie demontat un scut, ale carui suruburi 99% sunt deja ruginite (la mine asa a fost)
Scris 04 august 2016 - 09:05
Scris 05 august 2016 - 08:51
merge merge... are undeva peste 135.000km.
chiar ieri m-am dat cu ea.
a cam somat in ultima perioada.
dar am 2 prieteni la care li s-a ars garnitura de chiuloasa.
primele simptome au fost temperatura apei crescuta, sarea lejer peste 100grade, si ulei in antigel/vas de expansiune.
ambele intretinute ca la carte. unul pe la vreo 130/140k km si celalalt pe la vreo 180k km.
i-am zis si la Forester.
e o boala de-a lor, avand prea putine suruburi pentru etansarea garniturii.
trebuie avut grija si tinuta situatia sub observatie.
de la cluj, unde facem revizia, costul unei asemenea distractii incepe de la 6500lei, in functie de cat de "spart" e motorul.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 05 august 2016 - 09:33
Da, cu garnitura de chiulasa am mai tot auzit (ba chiar si replica "Cu o garnitura suntem cu totii datori!" - numai ca la Subaru sunt 2), sper sa nu ma deranjeze prea curand
Scris 05 august 2016 - 09:35
Tu cati km ai Andrei?
Scris 05 august 2016 - 09:44
cica aia de pe dreapta cedeaza prima, in marea majoritate a cazurilor.
oricum nu strica un ochi sub capota tot la 1-2000km... sa vezi vasul de expansiune, ca temperatura in bord iti apare.
la noi de ex vasul e murdar pe interior... dar antigelul e curat...
nu am avut pb cu temperatura apei.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 05 august 2016 - 09:45
Cred ca am trecut de 110, trebuie sa verific.
Cat am fost plecat s'au mai adaugat doar cateva sute de km
LE: ieri am verificat si eu toate fluidele: ulei motor, ulei cutie, antigel, lichi frana, lichid ambreiaj, lichid servo ... toate's curate si la nivel
@ska: dreapta cum te uiti din fata masinii sau dreapta soferului?
@Forester: te'ai bagat la un Royal? Ca nu l'am mai sunat pe Cosmin
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 05 august 2016 - 09:47
Scris 05 august 2016 - 11:51
Daaa, ca sa zic asa am fost primul pe lista, nu cred ca era foarte hotarat dar l-am "push"-uit, ca mai vreau macar un schimb tot cu royal.
Cica ar trebui sa vina saptamana viitoare.
Scris 05 august 2016 - 12:16
Ooook, ar fi o treaba sa plec cu uleiul schimbat in concediu
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi