Dar cu 300v haleste de RUPE, basca futizeaza si segmentii/camasile la mersul de toata ziua.
de ce?
Scris 13 august 2013 - 11:41
Dar cu 300v haleste de RUPE, basca futizeaza si segmentii/camasile la mersul de toata ziua.
de ce?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 august 2013 - 11:47
DE CE crezi ca Motul nu recomanda 300v la motorul asta ?
Dupa ce am explicat de ZECI de ori ( si voi tot p-a voastra o tineti ) crezi ca mai repet ?
NU !
de ce?
As putea sa te intreb eu: de ce folosesti un ulei NErecomandat ?
Scris 13 august 2013 - 11:51
ca-i "sport" si scrie "racing" pe el
hai mai explica frumos inca odata pentru mine de ce, si promit ca citesc si iau si in seama
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 august 2013 - 12:01
Scris 13 august 2013 - 12:09
hai mai explica frumos inca odata pentru mine de ce, si promit ca citesc si iau si in seama
Crezi ca poate?
Este axiomatic...uleiul. N-a fost reperat de catre team-ul Subaru (de inginerii de la ei, mai exact), ca nu-l mai aveam aici...admiram bolta Asia-Europa...
Relu, n-am citit despre aceste uleiuri, dar de mai explici o data de ce phute segmentii, mai exact ,,exclusivitatea motorului 2,5 kile, ma inclin, desi-i riscant...
Scris 13 august 2013 - 12:12
Cautati pe net, ca aveti slava Domnului.
Scris 13 august 2013 - 12:15
Ha, ha,ha...iti este frica sa explici...
Zi-ne, pe intelesul nostru...s-ar mai anima forumul dupa....
Scris 13 august 2013 - 12:25
Ha, ha, ha, munceste si cauta pomanagiule, daca vrei informatie !
Scris 13 august 2013 - 12:54
...ai devenit diplomat rau, ce s-a intamplat, se vede ca te relaxezi pe undeva...
Asteptam colturi?
Scris 13 august 2013 - 01:15
Strict legat de Motul 300v am gasit asta:
300V is not designed for extended oil change intervals, therefore it should be changed after track/race events, at 3000 miles on ultra high performance street vehicles or at 5000 miles on lower performance engines. APR Recommends 300V Power 5w40 for most high performance racing applications and 300V Le Mans 20w60 for 24 hour endurance racing with Audi R8 V10's. APR does not recommend use of low viscosity 300V oils for extended periods of time as the lower viscosity oils were not intended for street or long track use. For help choosing the correct 300V oil, please contact APR.
Legat de racing oils in general, am gasit ca in primul rand au un continut mai redus de "detergenti", pot afecta catalazatorul si chiar favorizeaza detonatiile! Oricum toata lumea pare de acord ca NU trebuie lasat mult timp in motor, in nici un caz un an de zile.
Aceasta postare a fost editata de Forester: 13 august 2013 - 01:10
Scris 13 august 2013 - 01:54
Toata lumea este de acord ca nici un ulei nu este bine de lasat mult in tigaie, motor, salata...
Toata lumea trebuie sa fie de acord de apartenanta Subarului la supercar-uri, de posibilitatea lui de a participa la Le Mans, de a face istorie.Subaru este asa de potent, putand fi bun si intre doua semafoare si in ,,anduranta'' si de mers la piata si de alimentat vise. Pe vremea lui Norris exista Subaru? Era folosit in filme?
Lasand gluma, 300v n-are ce cauta pe un Forester.
Aceasta postare a fost editata de mol: 13 august 2013 - 01:56
Scris 14 august 2013 - 01:21
Scris 14 august 2013 - 03:04
aia nici toyota nu fac prea bine, si tu vrei sa faca subaru?
acuma pentru un schimb de placute nu-i stres...
pentru restul... nu-i masina mea, nu-s banii mei
mie nu mi se acreste din cand in cand la un drum de cluj cu posedata
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 14 august 2013 - 05:04
Scris 30 ianuarie 2014 - 07:35
pe sf de decembrie a batut 100.000km si a batut inca un drum la cluj pentru o revizie mai generala. inclusiv distributie ( pe original ) si niste placute fata spate iarasi din nou.
un total pe la vreo 5800lei parca.
la mine consuma 10-11 ( si nu ma depaseste nimeni )
la el consuma 15-18.
e dubios. da e ok.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 30 ianuarie 2014 - 08:35
la mine consuma 10-11 ( si nu ma depaseste nimeni )la el consuma 15-18.
da' il depaseste cineva ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 30 ianuarie 2014 - 08:36
in benzinarie.
Scris 30 ianuarie 2014 - 08:56
pe sf de decembrie a batut 100.000km si a batut inca un drum la cluj pentru o revizie mai generala. inclusiv distributie ( pe original ) si niste placute fata spate iarasi din nou.
un total pe la vreo 5800lei parca.
la mine consuma 10-11 ( si nu ma depaseste nimeni )
la el consuma 15-18.
e dubios. da e ok.
Scumpa-i intretinerea ca la carte.
Presupun ca-i place, daca are mai multe masini(parca si-un LC120) si-o tine si pe asta...desi un STI,EVO va aducea mai multe plusuri.
Scris 30 ianuarie 2014 - 08:59
da' il depaseste cineva ?
nu.
Scumpa-i intretinerea ca la carte.
Presupun ca-i place, daca are mai multe masini(parca si-un LC120) si-o tine si pe asta...desi un STI,EVO va aducea mai multe plusuri.
toyota nu mai e de aproape 2 ani imediat...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 martie 2014 - 11:23
pana una alta, cautam alt sistem de franare.
Relu, sa nu ma uiti cu ce am vb te rog
Pana la urma ati schimbat doar placutele? Sau intre timp s'au montat si discuri?
Cum s'a rezolvat cu senzorul ala ptr autoleveling'ul xenon'ului?
LE: am vazut intre timp ca in dec s'au schimbat tot (doar?) placutele. Voi ati schimbat sabotii de frana ptr frana de mana?
Daca iti pica vreodata la indemana factura din dec, o poti detalia si aici? Eram curios de piesele si manopera ptr distributie, mai ales, dar si de restul
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 31 martie 2014 - 11:26
Scris 31 martie 2014 - 11:33
incerc sa-ti detaliez maine
discurile inca nu le-am schimbat, ci doar placute, si iar placute
discurile originale inca mai tin, din ce zic aia de la service. cand s-or duce, astea perforate sunt pregatite.
cu autolevelingu... nici nu mai stiu... a disparut martorul din bord si totul functioneaza normal acum ( cred )
n-am umblat la saboti sau la frana de mana. pare sa tina bine inca.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 02 aprilie 2014 - 11:17
revizia din dec.
inlocuire kit distributie 425lei
revizie 85lei
inlocuit placute frana 102lei
test frana 25lei
kit distributie original 5role+curea 1855lei
pompa apa originala 676lei
garnitura pompa apa 30lei
placute fata 363lei
placute spate 379lei
filtru aer 66lei
ulei motul 300v power 5W40 - 432lei
filtru ulei 40lei
filtru habitactul 140lei
curea alternator+clima 100lei
preturi fara tva.
placutele au fost exagerat de scumpe.
au oferit ate/trw cam la jumate de pret.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 02 aprilie 2014 - 11:42
Da, in afara de placute si poate pompa aia de apa, sunt preturi ok pentru o reprezentanta
Eu pe TRW'uri am dat cam 160-170ron/set, dar nu mai retin ezac cat au fost alea fata si cat alea spate
Scris 17 iulie 2014 - 02:55
inca-i posedata, dar cred ca o vom trimite la exorcizat.
de cand e si Range Rover-ul in curte, XT-ul e tinut doar pentru frecangeala zilnica de oras.
km n-au mai curs anul asta... dar se indreapta spre 110.000km.
oricum, ideea e ca urmeaza exorcizarea prin trecerea pe GPL.
ca recomandari am primit Tomasetto STAG4, cu injectoare HANA.
din ce am mai citit pe net nici PRINS n-ar fi rele.
as vrea si o firma care sa se ocupe si de omologare, acte, RAR, tot tacamul.
suntem in cautari.
bleu, tu unde ai pus pe golf?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 17 iulie 2014 - 03:55
de la subaru mi s-a recomandat VIALLE.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi