Nu stiu cum se prezinta situatia la Pitesti, insa la Bucuresti ma rog sa mai treaca timpul pana la prima ninsoare, sa ma pot bucura inca putin de masina. E drept, in ultima luna si jumatate n-am facut nici macar 1000 de kilometri, iar in astia intra 2 drumuri extraurbane de 500 de kilometri.
Dimineata, problema se prezinta in felul urmator; N-am rabdarea lui taica-meu sa stau 5 minute dimineata in masina, dupa ce o pornesc, sa astept sa se incalzeasca motorul. Ma urc si plec.
Problema e motorul RS-ului asta se comporta foarte dubios dimineata, la temperaturi nu foarte scazute, de genul 2-4 grade celsius. Se comporta ca o masina statuta o luna, pornita intr-o dimineata la -30 de grade, la Miercurea Ciuc. Efectiv motorul moare daca il accelerezi peste 2000 de ture, pana sa-l incalzesti macar 2-3 kilometri (cam pana incepe sa se ridice temperatura.) Daca se comporta asa la temperaturile astea, ma gandesc cu groaza daca ar porni la -25 de grade.
Alt amanunt enervant, bine asta nu tine de masina sau neaparat de cauciucuri, e ca de vreo saptamana si ceva, chiar daca nu e foarte frig afata, s-a depus o mazga aproape omniprezenta si permanenta pe sosele - foarte periculoasa de altfel.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 08 decembrie 2012 - 11:47