Din cate am observat Motul este clar mai calitativ decat Elf (care se baga de la Renault). Iar apoi diferenta intre motul 8100 X-clean si 300V este de durabilitate/performanta.
Daca eu il schimb la 6 luni... nu vad cu ce m-ar incurca...
Scris 04 februarie 2013 - 03:50
Din cate am observat Motul este clar mai calitativ decat Elf (care se baga de la Renault). Iar apoi diferenta intre motul 8100 X-clean si 300V este de durabilitate/performanta.
Daca eu il schimb la 6 luni... nu vad cu ce m-ar incurca...
Scris 04 februarie 2013 - 03:54
Cu exceptia faptului ca Motul e intr-adevar un unei superior Elf, nu-i deloc cum zici ....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 04 februarie 2013 - 03:58
Scris 04 februarie 2013 - 03:58
tu ce bagai in Subaru?
Scris 04 februarie 2013 - 03:59
Ce zicea Motul, parca 8100
Frate-miu baga 300V, si mai completa ....
Scris 04 februarie 2013 - 04:01
Ah... deci existau contradictii in familie...
Scris 04 februarie 2013 - 06:56
La câți km se face revizia în mod normal?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 04 februarie 2013 - 06:59
Dacă îi dai tare, s-ar putea să fie o idee bună să-l schimbi mai repede. Consumă între schimburi?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 05 februarie 2013 - 09:52
Dacă îi dai tare, s-ar putea să fie o idee bună să-l schimbi mai repede. Consumă între schimburi?
Este aproape insesizabil consumul. Computerul de bord imi arata ca mai am de mers 1000 si ceva de km pana la schimbul de ulei iar eu am deja 9000 km.
De fapt consumul de ulei a fost unul din argumentele care m-a determinat sa nu imi iau GTI si sa ma interesez de Megane RS . Mi se pare cam aiurea sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine...
Scris 05 februarie 2013 - 10:13
http://www.megane-rs...le-moteur-boite
Pe forumul meganers.fr si magazinul lor nici nu exista alta varianta de ulei decat Motul 300V )..
Scris 05 februarie 2013 - 10:18
Nu cred că GTI se poate compara cu RS-ul. E mult mai performantă mașina făcută de Renault.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 05 februarie 2013 - 10:20
Pai aia stiu mai bine decat motul ....
http://www.megane-rs...le-moteur-boite
Pe forumul meganers.fr si magazinul lor nici nu exista alta varianta de ulei decat Motul 300V )..
Scris 05 februarie 2013 - 10:26
sa bage fiecare ce vrea,eu am testat pe pielea mea cu Castrol RS cand aveam ursul,oricum de stricat nu cred ca are ce sa strice
Scris 05 februarie 2013 - 10:26
Nu cred că GTI se poate compara cu RS-ul. E mult mai performantă mașina făcută de Renault.
pai normal, probabil ca de aia in toate comparativele(o tampenie mai ales ca masinile nu sunt deloc comparabile, cum bine zici) de pe afara, GTI-ul este dat sub rs ....
... sau stai, cred ca e invers, niste tampiti aia ma cata, niste tampiti, habar n-au ce vorbesc si cum compara ei mere cu pere, ar trebui sa le zici, parerea mea
Scris 05 februarie 2013 - 11:00
... eu am ales intre GTI 35 Edition, Focus ST 2012, Megane RS. Nu am vrut neaparat cea mai rapida masina... dar am luat in calcul toate aspectele care ma incantau sau care nu imi conveneau. Aaa... si ar mai fi intrat in calcul si Kia c'eed GTI dar a intarziat prea tare... abia la anul, probabil, o sa se poata cumpara... .
Aceasta postare a fost editata de cash: 05 februarie 2013 - 11:03
Scris 05 februarie 2013 - 11:09
Si de ce ai ales Megane?in afara de pret si LSD
Scris 05 februarie 2013 - 11:21
Si de ce ai ales Megane?in afara de pret si LSD
Am tot cochetat cu Golful GTI mai ales ca aparuse editia speciala 35, pana am observat faza cu uleiul.
Apoi am inceput sa ma uit mai bine si la alte optiuni si am analizat ceva timp Focus ST si Megane RS.
Apoi RS-ul a acumulat mai multe plusuri: aparea faceliftul in 2012, era foarte fiabila, a fost super laudata in fel si fel de teste. In plus, cum ai spus si tu, pretul (si discountul) plus LSD-ul mecanic m-au convins.
Dupa cum spuneau si colegii de forum, deja in 2012 nu se mai faceau comparative intre RS si GTI. Toate mergeau catre RS, OPC si eventual Focus ST.
Iar pe circuite... ce sa mai spunem, ca e clara treaba...
Scris 05 februarie 2013 - 12:27
circuite, chestii... pe care le vede poate nici 1% din timpul de utilizare
masina tre sa fie un allrounder complet, adica utilizabil on daily basis. degeaba-i mai rapida pe circuit cu 0,1s, daca zi de zi iti mananca nervii, ficatii si coloana
d'aia castiga golfu mai toate comparativele, ca are cat un pic din toate. dar pentru unii, poate chestia asta e mai putin importanta
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 05 februarie 2013 - 12:32
Chair n-am stat sa urmaresc, GTI MK VI papa ulei ??
Scris 05 februarie 2013 - 12:57
normal ca GTI iese sub RS pt ca este o comparatie proasta.
daca pui RS langa R20 s-ar putea sa fie altele rezultatele.... bineinteles si banii sunt diferiti.
anyway, daca GTI-ul costa cat Megane, dracu mai cumpara Renault-ul
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 05 februarie 2013 - 12:58
Scris 05 februarie 2013 - 01:01
circuite, chestii... pe care le vede poate nici 1% din timpul de utilizare
masina tre sa fie un allrounder complet, adica utilizabil on daily basis. degeaba-i mai rapida pe circuit cu 0,1s, daca zi de zi iti mananca nervii, ficatii si coloana
d'aia castiga golfu mai toate comparativele, ca are cat un pic din toate. dar pentru unii, poate chestia asta e mai putin importanta
ce zici tu acolo nu prea se aplica la noi
pt daili baisis Logan e da shit
Scris 05 februarie 2013 - 01:24
ma rog, ai inteles ideea, aia-i important
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 05 februarie 2013 - 01:36
Cheia e ca fiecare sa fie constient de ce vrea de la masina. Eu am vrut, dupa cum a zis si ska, o masina utilizabila zi de zi, dar care iti pune un mare zambet pe fata atunci cand o scoti la drum. Pentru mine, GTI-ul e perfect, nici nu mai conteaza ca stau cu bidonul de ulei in portbagaj (are loc special ).
Scris 05 februarie 2013 - 02:05
pai normal, probabil ca de aia in toate comparativele(o tampenie mai ales ca masinile nu sunt deloc comparabile, cum bine zici) de pe afara, GTI-ul este dat sub rs ....
... sau stai, cred ca e invers, niste tampiti aia ma cata, niste tampiti, habar n-au ce vorbesc si cum compara ei mere cu pere, ar trebui sa le zici, parerea mea
Ce teste nene, performanța e una singură și despre asta vorbesc. Nici nu se pot compara.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 05 februarie 2013 - 02:09
Chair n-am stat sa urmaresc, GTI MK VI papa ulei ??
nope
ma rog nu papa cum se stia pe vremuri, papa in limite normale, orice masina papa ulei, mai mult sau mai putin, daca nu papa deloc ceva pute.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi