EcoSport ala e o mare mizerie, cum ai vrea ca de la calitatea Mazda sa coboare la Ford? Sa nu mai vorbim de motorizare ... EcoSport e ieftin si atat
Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#3076
Scris 25 ianuarie 2018 - 09:56
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3077
Scris 25 ianuarie 2018 - 11:20
sper ca glumesti, cel putin motorul stiu ca era laudat.. altfel e o mazda mai eftina https://en.wikipedia...ord_B3_platform
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 ianuarie 2018 - 11:22
#3078
Scris 25 ianuarie 2018 - 11:30
Eco-Sport chiar e o conserva ordinara... chiar daca platforma de Fiesta este misto, la fel si motorul.
Dar revin asupra ideilor principale:
- mazda merge circa 50k km pe an si masina sotiei undeva la 10k, vreau sa echilibrez putin rulajele
- mandrei nu ii plac masinile mici si nu vrem ceva de oras
- la fel ca si mine, mandra este sensibila la calitatea materialelor si a asamblarii interioare, isi doreste ceva fain plus suspensii cat mai echilibrate si putere cat mai multa
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 ianuarie 2018 - 11:32
#3079
Scris 25 ianuarie 2018 - 11:51
O fi motorul laudat, dar e un 1.0, l'am condus si pe Fiesta si pe B-Max, nu m'as baga la un drum prea lung cu el.
EcoSport, fata de Fiesta, are vreo 200kg in plus (cel putin asa am gasit pe net). La ce "succes" a avut prima generatie (desi concurentei din segment ii merge bine), ma mir ca insista si cu a doua generatie
@bleu: cum ai alergie la timpii de asteptare, ia la rand dealerii si cere'le oferte. N'are rost sa iti recomandam X sau Y dupa configuratoare daca nu exista pe stoc in tara
Ce masina conduce doamna acum si de ce nu o folositi mai des la drum lung, mai ales cand stiti ca nu va grabiti, neaparat?
Care e problema daca face Mazda 50k/an? E vreo limita pe care ar trebui sa n'o depasesti?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3080
Scris 26 ianuarie 2018 - 12:07
Mandra are Corolla mea din 2015. De cand cu Mazda nu mai mergem nicaieri cu Corolla (90CP, manuala, dotari mai putine...) chiar daca este o masina foarte reusita. Problema cea mai mare este ca-i manuala si nu mai vrea sa mestece vitezele aiurea in trafic.
Da, la leasing operational am inclusi 30k km/an, ce este extra genereaza cost destul de mare. Sau altfel spus mai bine tin doua masini la 30k km/an fiecare decat una la 30k + 20k extra si una pe 10k.... financiar nu se justifica. Si una peste alta chiar este misto sa ai mai multe masini sa le rotesti intre ele... mi-am dorit asta dintotdeauna Conduc si masinile de la firma de fiecare data cand se iveste ocazia, si am vreo 5 modele diferite ( in total 12 buc, pe langa a mea). Mai nou fac si scoala pentru brevet de pilotaj avioane ultra-usoare... urmeaza si A-ul la permis...candva si ceva barci
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 26 ianuarie 2018 - 12:09
#3081
Scris 26 ianuarie 2018 - 06:44
Mai nou fac si scoala pentru brevet de pilotaj avioane ultra-usoare... urmeaza si A-ul la permis...candva si ceva barci
Cum de nu te-ai apucat direct de PPL? Cum mergi atât de des la Cluj, probabil ca puteai să-l folosești ca mijloc de transport.
Ma bătea și pe mine gândul cu PPL, am făcut prima ședință, dar mi s-a părut plictisitor și scump. Cursul 10k de euro, pe urma minim 150 de euro ora de zbor, în final am zis ca mai bine cheltui banii aia pe mașini, ca e mai fun, mai puțin riscant și folosesc mai des. E semnificativ mai ieftin cu ultra ușoare?
Înțeleg acum motivația cu mașina. Dacă te înțelegi bine cu cei de la leasing, vezi poate au ceva cu 1-2 ani vechime. De exemplu, un prieten bun a luat X4 și A4 quattro asa, la o rata lunara excepțională. A4 avea un an vechime și fusese masina de închiriat la sixt, dar era f bike dotat și a purtat discount cam de 40% fata de prețul de nou. X4 cam la fel, dar avea rulaj mare.
#3082
Scris 26 ianuarie 2018 - 10:29
Am vorbit astazi de CX5 benzinar dar livrarea ar fi in iulie deci l-am taiat din start de pe lista. Ba chiar nici nu am mai vrut sa ma dau cu el, nu avea rost. Oricum era prea mare pentru sotie si ar fi fost plictisitor sa avem masinile atat de similare.
Dar revin asupra ideilor principale:
- mandrei nu ii plac masinile mici si nu vrem ceva de oras- la fel ca si mine, mandra este sensibila la calitatea materialelor si a asamblarii interioare, isi doreste ceva fain plus suspensii cat mai echilibrate si putere cat mai multa
Pai boss, hotaraste-te... prea mare nu-i bine, prea mic nu-i bine...
RAV4 cred ca era chiar mai mare decat CX5...
Eu cred ca nici voi nu prea stiti ce vreti
Cauta pe stoc ce gasesti daca-i musai si-ti trebuie repede.
Cred ca si un SH de max 1 an cu km putini sau decenti poti sa-l iei la un pret mega bun, si mai mult ca sigur ca exista si solutii de finantare
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3083
Scris 26 ianuarie 2018 - 01:03
RAV 4 e imens la interior fata de CX5. La Mazda pe segmentul SUV oferta de spatiu interior este cam cu o clasa sub ce trebuie sa fie.
La asa multa plimbareala eu zic ca un SUV e chin mai ales daca esti pe graba. Mult mai potrivita o berlina, eventual cu 4x4 pentru momentele in care ai nevoie de un stimul la cap. La 30-35k euro daca vrei ceva premium poti sa te uiti la SH cum zice si @ska. Gasesti A4, Seria 3, C la 15-25k km bine dotate cu maxim 1 an vechime si garantie inca 2-3 ani.
#3084
Scris 26 ianuarie 2018 - 03:26
Mandra are Corolla mea din 2015. De cand cu Mazda nu mai mergem nicaieri cu Corolla (90CP, manuala, dotari mai putine...) chiar daca este o masina foarte reusita. Problema cea mai mare este ca-i manuala si nu mai vrea sa mestece vitezele aiurea in trafic.
Da, la leasing operational am inclusi 30k km/an, ce este extra genereaza cost destul de mare. Sau altfel spus mai bine tin doua masini la 30k km/an fiecare decat una la 30k + 20k extra si una pe 10k.... financiar nu se justifica. Si una peste alta chiar este misto sa ai mai multe masini sa le rotesti intre ele... mi-am dorit asta dintotdeauna Conduc si masinile de la firma de fiecare data cand se iveste ocazia, si am vreo 5 modele diferite ( in total 12 buc, pe langa a mea). Mai nou fac si scoala pentru brevet de pilotaj avioane ultra-usoare... urmeaza si A-ul la permis...candva si ceva barci
da ce patisi nene, lucrezi de o vreme la tel drum?
#3085
Scris 26 ianuarie 2018 - 03:39
Bleu tati, daca stiai ca bagi 40-50k/an, de ce n-ai stabilit asta de la bun inceput in contractul de leasing?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3086
Scris 26 ianuarie 2018 - 03:45
Il trimit astia dupa tigari ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 26 ianuarie 2018 - 03:46
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3087
Scris 27 ianuarie 2018 - 12:19
30k km pe an era maximum pe cat puteam face contractul de leasing. Nici nu ma gandeam ca o sa merg mai mult, dar uite ca se aduna.
Exclus SH (chiar si de 1 an), nu ma intereseaza altceva decat leasing operational si asta se face strict pe masini noi, orice alta combinatie este de fapt leasing financiar mascat in operational.
CX5 mi se pare foarte mare, cu toate ca pe hartie nu ar fi mai mare ca Rav4....
@Rares - n-am ce sa fac cu alta berlina, exista deja Mazda 6 Combi, automata, 175CP... cu asta ma grabesc destul de bine pt treburile uzuale si drumurile prin tara cu treaba.
@Alex - PPL-ul este scump si atentie ca trebuie reinnoit anual (vizita medicala si examen), plus ca si zborurile cu avioane de peste 2 locuri sunt mult mai scumpe. La ultrausoare consumul este mai mic, ora de zbor cu instructor este 120 euro (sau costuri de 60 euro daca ai avionul tau), licenta nu se reinnoieste .... iar scoala duce undeva la 6k euro.
Esti chiar atat de convins ca in masina esti mai in siguranta decat in avion?!? Eu cred ca este fix invers...
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 27 ianuarie 2018 - 12:23
#3088
Scris 27 ianuarie 2018 - 10:53
@Alex - PPL-ul este scump si atentie ca trebuie reinnoit anual (vizita medicala si examen), plus ca si zborurile cu avioane de peste 2 locuri sunt mult mai scumpe. La ultrausoare consumul este mai mic, ora de zbor cu instructor este 120 euro (sau costuri de 60 euro daca ai avionul tau), licenta nu se reinnoieste .... iar scoala duce undeva la 6k euro.
Esti chiar atat de convins ca in masina esti mai in siguranta decat in avion?!? Eu cred ca este fix invers...
Deci ar fi 60 de euro costuri de rulare cu avionul tau? Incluzi in asta si devalorizarea avionului sau e fix doar cat te costa sa il operezi? Tu planuiesti sa iti iei avionul tau sau sa inchiriezi? Se poate inchiria si fara instructor?
#3089
Scris 27 ianuarie 2018 - 11:37
Cunosc un tip care are, se mai plimbareste intre Iași și București, plus plimbări deasupra orașului...
M-a invitat la plimbareala, dar trebuie sa-mi fac rost de o palinca buna înainte, desi am mai mers cu avion de 2 locuri. El are un C43, parca.
Este clar ca pe @Danger...încet, încet îl prinde microbul de avion.
Asa cum noi înghițim in sec cand vedem o masina brici, ăștia au doar avioane in cap, posteaza avioane la greu, bine, si femei, chiar si parasute.
Statistic, da, sunt considerate mai sigure decât auto.
#3090
Scris 27 ianuarie 2018 - 02:08
Statistic, da, dar in caz de ceva, sansele se inverseaza ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3091
Scris 27 ianuarie 2018 - 02:47
Eu stiu ca am cautat statisticile si erau semnificativ in defavoarea avioanelor de mici dimensiuni. Ideea e ca siguranta cu avionul e ridicata enorm de mult de avioanele de linie, dar daca te uiti la zborurile de genul celor de care discutam noi si faci o statistica per km mers in ambele cazuri, chiar nu iti mai vine sa te apuci...
#3092
Scris 27 ianuarie 2018 - 02:57
Corect, eu ma gandeam la avioanele de linie, restul nu m'au interesat
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3093
Scris 27 ianuarie 2018 - 06:17
Dacă pe tipul din Iași îl cunosc si-n realitate de vreo 20 de ani, în seara asta, căutând informatii despre o pârtie de schi fiindca vreau sa merg mâine, am dat...la un forumist sucevean, pe teme de schiat, de al sau avion.
D-le, numai bogatani!
#3094
Scris 28 ianuarie 2018 - 05:54
Te invit pe partia din Bistrita.
Numa 7 milioane (cate avioane?)
Administratorul partiei e unu ce are, culmea, avion.
Si aerodrom.
Unde? Langa partie, evident. Nu se stie ce a fost mai intai, aerodromu sau ideea partiei?
Unde mai pui ca vine un aquapark.
Administratoru a inhatat anu trecut 3 miliarde pentru..administrare aunei partii neomologate ce nu a functionat nici macar o zi.
Acum a functionat. 2 zile.
https://www.timponli...primarul-cretu/
#3095
Scris 28 ianuarie 2018 - 07:07
Frank, mai existi si tu cu tziganu' tau pe aici?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#3096
Scris 29 ianuarie 2018 - 11:43
Avioanele ultrausoare pot fi dotate cu o parasuta speciala ce se deschide in caz de problema mare si salvezi 80-90% din avion plus si pielea ta. Sistemul costa 10k euro si se inlocuieste la 10 ani (ca aairbag-urile), se foloseste o singura data. Deci cu asa ceva aterizezi safe oriunde, te doare la basca, si daca ai si ceva indemanare nici paguba la avion nu e mare.
Plus de asta cam toate ultrausoarele se pot ateriza fortat cu minim de damage si fara pierdere de vieti - se invata la scoala, se exerseaza si este si proba eliminatorie la examenul pentru brevet. Spre deosebire de scoala auto unde 99% te invata doar sa mergi cu masina, la cea de zbor se acorda foarte multa atentie aspectelor de siguranta si ce faci in situatiile extreme.
Dap, C43 este un avion tare fain, asa ceva mi-as dori si eu. Nou este undeva la 100-120k depinde de dotari. Toate instrumentele sunt extraordinar de scumpe si este greu sa il iei 'chel'. La SH se gasesc avioane bune sau foarte bune in jurul a 30k. Costul de 60 euro/ora este strict pt operare avion (carburant, revizii, consumabile, inlocuit complet motor la x ore de zbor, inlocuit piese la intervalul obligatoriu, costul cu hangarul, radio si ce alte 'regii' mai sunt).
Inchiriatul fara instructor se face doar daca ai brevet si daca vrea cineva sa ti-l dea (nu prea).
#3097
Scris 29 ianuarie 2018 - 01:19
ce as mai putea spune eu interesant despre tiguanul meu acu?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#3098
Scris 29 ianuarie 2018 - 01:54
Cat consuma. cat consuma si cat baga.
#3099
Scris 30 ianuarie 2018 - 11:01
Dap, C43 este un avion tare fain, asa ceva mi-as dori si eu. Nou este undeva la 100-120k depinde de dotari. Toate instrumentele sunt extraordinar de scumpe si este greu sa il iei 'chel'. La SH se gasesc avioane bune sau foarte bune in jurul a 30k. Costul de 60 euro/ora este strict pt operare avion (carburant, revizii, consumabile, inlocuit complet motor la x ore de zbor, inlocuit piese la intervalul obligatoriu, costul cu hangarul, radio si ce alte 'regii' mai sunt).
Inchiriatul fara instructor se face doar daca ai brevet si daca vrea cineva sa ti-l dea (nu prea).
Mersi! La PPL gasisem o scoala de unde puteai sa si inchiriezi avionul dupa, cu 150 de euro pe ora. Ti-am zis, eu am pus pe hold toata treaba, greu de justificat sumele doar pentru a ma invarti cateva ore in fiecare weekend pe langa Bucuresti.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 30 ianuarie 2018 - 11:01
#3100
Scris 01 februarie 2018 - 08:56
Cu 3008 GT si cu Ateca. Ateca este o gluma, probabil este mult mai ieftina, DAR gt-ul, exterior, dar mai ales interior... un mare rafinament.
Imi voi face curaj sa vad si la Tiguan.
Ce parere aveti de 3008, ca, parca, nu l-am văzut pe la voi luat in calcul?
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi