am avut in familie un rr sport, stiu cum se mergea cu el si nu se dadea peste cap, si nu avea greturi nici daca era bagat in noroaie
Cu prima ocazie uita-te din spate SUB un RR !
Scris 12 februarie 2013 - 04:35
am avut in familie un rr sport, stiu cum se mergea cu el si nu se dadea peste cap, si nu avea greturi nici daca era bagat in noroaie
Cu prima ocazie uita-te din spate SUB un RR !
Scris 12 februarie 2013 - 04:38
pentru ce ? sunt comparabile cu diferenta ca jeepu incarcat cu pasageri si bagaje, familie adica, este periculos.
Scris 12 februarie 2013 - 04:38
pana si un Mitsubishi L200 trece testul ok : http://www.youtube.c...h?v=aZF8N9NItHI Deci se poate si la masini de offroad.
Scris 12 februarie 2013 - 04:40
pentru ce ?
Ca sa VEZI !!!
Scris 12 februarie 2013 - 04:47
si la ce-mi foloseste ? pe mine nu maintereseaza ce e sub, ma intereseaza cum se comporta in situatii potential periculoase, nu de ce ... de ce e treaba producatirului nu a mea.
@greiere nimic nu intelegi, hiluxu nu are nevoie sa evite elanu, hiluxu il ia in plin, il cara ca pe un trofeu si laprimu popas soferu il da jos, il pune la protap si poc o fripturica, plus ca hiluxu fiind indestructibil nu are nici macar o zgarietura.
serios vorbind insa eu stiu ca toyota chiar s-a dus acolo, a testat si a umblat la masini pe urma.
Scris 12 februarie 2013 - 04:48
Biensur, Mitsu e miez iar Toyota e un bulsit, asa ar reiesi din filmutz, ca m-am uitat fara sonor.
Scris 12 februarie 2013 - 04:52
si la ce-mi foloseste ? pe mine nu maintereseaza ce e sub, ma intereseaza cum se comporta in situatii potential periculoase, nu de ce ... de ce e treaba producatirului nu a mea.
........
Meceo, vinde draku mai repede zembeu ala, ca te tembelizeaza de tot .....
Scris 12 februarie 2013 - 04:58
Si nu-i normal ? Voi nu faceti diferenta intre suspensiile celor 2 masini ? Gipu nu credeti ca e cu + la alte capitole in fata zembeului TOCMAI datorita suspensiei ?
N'a zis nimeni daca e sau nu normal, ci doar i s'a raspunsul lui greierele de ce nu este luat in considerare Cherokee'ul. E'adevarat ca nu ajungi zilnic in situatia de mai sus, insa si daca o faci... parca mai bine sa nu fii intr'un Cherokee
LE: Intre timp am vazut ca raspunsese si mecea pe pagina anterioara...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 februarie 2013 - 05:01
Scris 12 februarie 2013 - 05:17
Lasati-l pe greere si hai sa purtam discutii coerente.
Scris 12 februarie 2013 - 06:18
Nu stiu exact daca asta e modelul:
Scris 12 februarie 2013 - 06:19
Nu-i chiar ala. Evacuarile la cele de europa vin pe mijloc sub diferential mult in jos.
Fiesta mea are garda mai mare decat RR.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 februarie 2013 - 06:20
Scris 12 februarie 2013 - 06:41
Da, dar e Șport!!!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 12 februarie 2013 - 07:02
bah cate prostii puteti debita intr-o singura zi...
azi n-am prea avut timp de forum, dar sa mor io ca am obosit citind doar topicul asta!
Aceasta postare a fost editata de ska: 12 februarie 2013 - 07:02
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 13 februarie 2013 - 02:04
am configurat un GLK220 si imi iese cu 3000 euro mai eftin decat X3 echivalent. gresesc eu undeva sau Merc-ul chiar e mai ieftin pe lista decat X3?
Scris 13 februarie 2013 - 08:02
inclin sa cred ca da, sunt in aceeasi zona de pret, daca ai configurat comparabil ar trebui sa fie tot pe acolo preturile, cu diferenta ca glk este mai mic, considerabil mai mic chiar, iar zembeu are in plus pachetul de servisare.
Scris 13 februarie 2013 - 11:01
da, e putin mai ieftin GLK-ul la pret de lista. X3-ul este insa putin mai mare, unele reviste auto din strainatate au comparat GLK-ul cu X1. Daca introducem in calcul si discount-urile si pachetul de servisare de la BMW, balanta se echilibreaza.
Scris 14 februarie 2013 - 10:09
nu avem de ce sa introducem in calcul discounturile ca e foarte probabilsa existe si la MB.
si da, masina este mai mica dar nu cu mult. totul a fost atent calculat si masinile nu se suprapun plus ca filosofia de produs e complet diferita la MB...
Scris 14 februarie 2013 - 10:20
GLK-ul e una din cele mai reusite masini actuale de la MB.
E masina pentru cunoscatori, nu pentru manelisti ca icsutrei.
Scris 14 februarie 2013 - 11:15
E masina pentru cunoscatori, nu pentru manelisti ca icsutrei.
Deci soferitele de GLK-uri sunt cunoascatoare. Cool
Scris 14 februarie 2013 - 11:19
este o masina extrem de rafinata si excelent legata. totul este proiectat cu grija, ergonomia este maxima si atentia la detalii maxima. in practica este la fel de rapida precum X3 dar mult mai echilibrata. un produs matur dedicat celor ce apreciaza luxul, eleganta si frumosul.
masina inspira robustete, forta echilibrata, putere liniara si eficienta maxima. m-am simtit extraordinar cuea cu toate ca si X3 dpdv dinamic mi-a placut.
@Pejte: ai sa razi dar mandra mea dupa 2 semafoare mergea cu ea de parca ar fi avut-o de o viata.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 14 februarie 2013 - 11:21
Scris 14 februarie 2013 - 11:24
Diferenta intre icstrei si glk e ca intre logan si golf ...
Scris 14 februarie 2013 - 11:25
@Pejte: ai sa razi dar mandra mea dupa 2 semafoare mergea cu ea de parca ar fi avut-o de o viata.
Deci e o masina foarte misto. Mie unu imi place, dar postul lui Relu de cam hilar avand in vedere ca 90% din GLK-urile pe care le-am vazut erau conduse de gagici
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi