Golf 7
#26
Scris 16 mai 2012 - 03:12
#27
Scris 16 mai 2012 - 03:42
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#28
Scris 16 mai 2012 - 04:53
#29
Scris 16 mai 2012 - 09:30
Eu am senzatia ca vor incepe usor usor sa se faca masini pe termen lung pe care sa le pastrezi precum o bijuterie. Nu stiu de ce dar toata nebunia asta e paguboasa pentru economie.Mai degrada s-ar face structura unei masini peste care apoi functie de moda sa aplici diverse "fetze".
#30
Scris 05 septembrie 2012 - 05:58
#32
Scris 05 septembrie 2012 - 08:03
la interior ma derajeaza volanul si consola centrala..
in fine, ramane de vazut pe viu cum arata
#33
Scris 05 septembrie 2012 - 08:08
#34
Scris 05 septembrie 2012 - 08:18
#35
Scris 05 septembrie 2012 - 09:06
sa nu te auda oaspetesaraciile astea au fost mai tot timpul misto,poate mai o putin G3 si G4
din nou, o evolutie, nu o revolutie.
farurile puteau fi mai bine desenate.
in rest, totul tzipa foarte tare a CALITATE
asa o fi. preturile ma gandesc ca vor fi pe masura.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#36
Scris 05 septembrie 2012 - 09:28
cam la ce ma asteptam.
sper sa se ieftineasca gti-ul mkVI.
#37
Scris 05 septembrie 2012 - 09:44
#38
Scris 05 septembrie 2012 - 11:35
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#39
Scris 05 septembrie 2012 - 03:46
Ex-FN2 owner
#40
Scris 05 septembrie 2012 - 06:18
#41
Scris 05 septembrie 2012 - 06:27
va fi o minune ...
Hai ma koz, te stiam baiat serios
Mie imi place ca de la G6 au inceput sa faca si ei interioare mai frumusele si calitative
Exteriorul insa ramane cam ... dubios
Luami-as un Golf benzinar turbo
Aceasta postare a fost editata de pejte: 05 septembrie 2012 - 06:29
#43
Scris 06 septembrie 2012 - 10:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#44
Scris 06 septembrie 2012 - 03:44
#45
Scris 07 septembrie 2012 - 11:36
The seventh generation of the Volkswagen Golf has finally been revealed earlier this week in Berlin’s New National Gallery. While some of you are probably disappointed with the looks of the car, environmental activists from Greenpeace are not happy about the fuel consumption of the new Golf. They even picketed the premiere of the German hatchback, showing their disappointment regarding the efficiency of the vehicle.
Greenpeace’s German transportation expert, Wolfgang Lohbeck, said that Volkswagen had the knowledge to develop a vehicle that in its base variant could have offered a better fuel economy compared to the 4.9 liters / 100 km advertised. He said that Volkswagen must set a 3.0 liters / 100 km for the vehicle as the current figures are “disappointing”. Lohbeck added that even though VW plans on introduction an electric variant of the Golf in 2013, this won’t really matter because it will not “comprise the bulk of the volumes”, adding that the most important is the entry-level gasoline variant.
There were about 50 people at the protest during the launch of the new Golf, while VW Group’s CEO Martin Winterkorn replied to the protesters that the car represents the “right answer for rising fuel prices”, also mentioning the more frugal Golf Blue Motion that promises to return 73 mpg US (88 mpg UK or 3.2 liters / 100 km).
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#46
Scris 07 septembrie 2012 - 12:14
Exteriorul: http://www.youtube.c...feature=g-all-u
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 07 septembrie 2012 - 12:15
#47
Scris 10 septembrie 2012 - 09:31
Aceasta postare a fost editata de greierele: 10 septembrie 2012 - 09:32
#48
Scris 10 septembrie 2012 - 10:59
E un VW Audizat.
Corect. Cam toate ultimele modele VW au mari influente Audi atat in designul exterior cat si in finisajele interioare.
Nu e ceva deranjant insa...
Mai deranjant insa pentru clienti este faptul ca li se serveste ca meniu de baza reteta 'facelift la facelft'. Daca unor potentiali clienti le sta in gat acest lucru, VAG castiga enorm prin economii chiar daca marfa se vinde unor alti clienti VW wanna be...
#49
Scris 10 septembrie 2012 - 02:22
#50
Scris 11 septembrie 2012 - 01:11
Prin 1998 luai A4 daca n-aveai bani de noua serie 3 sau C-Klasse, ultimele doua parand din cu totul alta categorie...acum insa Audi are un pret la fel de prohibitiv ca si celelalte doua si ofera un mix interesant furand astfel foarte multi clienti MB/BMW. In acest context daca adaugam si prezenta Skodei in 'marea familie' VAG, pozitia Golfului este justificata.
Eu sper doar sa pastreze pretul la un nivel rezonabil si sa mai diversifice oleaca paleta de culori pt piata romaneasca.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi