Stii bancu cu ciobanii si usa de masina ? La fel si voi cu suvurile !
Golf 7
#151
Scris 01 aprilie 2013 - 03:02
#152
Scris 01 aprilie 2013 - 03:23
@Relu: eu il stiam cu masina premium si ciobanii, nu SUV, dar ma rog
@Mecea: vise taica, vise
#153
Scris 01 aprilie 2013 - 03:42
Bah, acum il inteleg pe Mecea si faza cu pizma. Nu stiu de unde ati dedus voi dimensiuni ale puţei, falusului sau oolelor, eu am dedus altceva: cine isi ia ics cinque sau taureg are buzunaru' gros, nu stiu/nu ma-ntereseaza despre falusul care este...
Aceasta postare a fost editata de Forester: 01 aprilie 2013 - 03:42
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#154
Scris 01 aprilie 2013 - 06:20
Pai ce discutam aici, tocmai ca lemurianu roman de regula NU are bozonaru gros, dar baga banii in gipane !
Nu e cazul lui Mecea sau o mica parte dintre posesori, care intr-adevar isi pot permite.
Dar e problema lor ( a primilor ), si situatia e tragicomica ....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 01 aprilie 2013 - 06:20
#155
Scris 16 aprilie 2013 - 11:58
Oricat ai frecao, dizalu in 4 cilindri rontaie neplacut. Macar un V6 care sa ofere si confort. Eu sunt fan benzina dar cateodata nu prea ai de ales si trebuie sa halesti si dizal. Oricum, pe o masina de genul Golf motorina e o mare porcarie.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 16 aprilie 2013 - 11:58
#156
Scris 16 aprilie 2013 - 03:10
Nu mai spune. Fiindca spui tu ??
#157
Scris 16 aprilie 2013 - 03:51
hai relu... zi... motorina-i de ca cat pe orice fel de masina, daca nu-i agricola !
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#158
Scris 16 aprilie 2013 - 04:42
Motoarele de 4 cil deesel au fost inventate pentru a fi folosite EXCLUSIV pe TRACTOARE !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 16 aprilie 2013 - 05:00
#159
Scris 16 aprilie 2013 - 05:49
Eu nu sunt decat un umil tractorist. Zgomotu de tractor ma face sa ma simt bine.
#160
Scris 16 aprilie 2013 - 05:50
Altceva nici nu conteaza
#161
Scris 16 aprilie 2013 - 11:32
Oricat ai frecao, dizalu in 4 cilindri rontaie neplacut. Macar un V6 care sa ofere si confort. Eu sunt fan benzina dar cateodata nu prea ai de ales si trebuie sa halesti si dizal. Oricum, pe o masina de genul Golf motorina e o mare porcarie.
da pe X3 merge un 2 litri diesel in 4 cilindrii, nu?
#162
Scris 17 aprilie 2013 - 06:35
da pe X3 merge un 2 litri diesel in 4 cilindrii, nu?
Ca tractoru, pana crapa distributia !
#163
Scris 17 aprilie 2013 - 08:39
Merge de mers si are avantajele lui, dar cand vorbim de confort, chiar daca masina e bine antifonata tot nu se compara cu un V6, sa zicem cel de pe Touareg Mountain de ex. ca sa fim in aceeasi gama de pret. La fel am sesizat cand am condus noul Mercedes ML. Diesel-ul V6 nici nu-l simteai, in schimb cel cu 4 cil. rontaia destul de enervant. Mie personal imi place mai mult sunetul de benzinara. Diesel-ul in 4 cil e doarun compromis care din fericire e acceptabil.
#164
Scris 18 aprilie 2013 - 12:15
singurul sunet de motor care il consider deranjant este cel intalnit pe dieselurile anilor '80-'90.... in rest ma intereseaza mai mult cum merge masina si mai ales cum se conduce. in ultima vreme am inceput sa simpatizez anumite benzinare moderne, gen 1.4TSI cel nou de 140CP....
#165
Scris 18 aprilie 2013 - 05:08
Sunt tare curios cum e ala de 140 Ala de 122 stiu ca mi-a placut
#166
Scris 18 aprilie 2013 - 11:59
e foarte foarte misto!
#167
Scris 18 aprilie 2013 - 02:13
te-ai gindit vreodata ca motorul tdi de pe golf are doar niste plastice in plus pe modelele mai noi.?Si au marit alezaj sau cursa,si precis presiunea motorinei,in rest e tot ala!!!Vreau sa reiasa ca perceptia zgomotului de motor e foarte relativa....ceea ce ia ochii la fraieri sunt plasticele de peste capacul de culbutori,cica izoleaza zgomotul..
#168
Scris 18 aprilie 2013 - 02:27
La renault motoarele de 1.4 (posibil de la 1.2 la 1.6) au fix blocul motor de Dacie (R12). Bineinteles modernizat, adus la zi, cu componente la zi. La un symbol daca ridici capota si treci cu privirea de plastice ai impresia ca te-ai intors in timp.
La Golf nu stiu cum e, parca a fost mai demult o discutie pe forum.
#169
Scris 18 aprilie 2013 - 02:32
Ragalia mea are FIX motorul primului model de Fiesta. Ca am avut si 2 d-alea !
Diferenta e NUMAI la anexe ( injectie in loc de carburator, catalizator, plus gestiune electronica in loc de delco ), si a iesit un motor EURO 4 !
l.e.
Eu am zis/scris de mi s-a acrit ca textul papagalilor care vorbesc de "evolutia TEHNOLOGICA" nu exista decat in materie de gestiunea electronica, lubrifianti, si combustibili.
Motoarele in sine NU au mai evoluat de zeci de ani, pentru ca s-a ajuns la apogeu dinainte sa se fi nascut EI , lemurienii cititori !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 aprilie 2013 - 02:42
#170
Scris 18 aprilie 2013 - 02:48
+ materialele si metodele de prelucrare. Motoarele de astazi sunt mai usoare si mai echilbrate decat cele de acum 20 de ani.
#171
Scris 18 aprilie 2013 - 03:04
Aici te contrazic. Materiale deosebite au existat dintotdeauna, si chiar au fost folosite la scara larga in industria motoarelor auto.
Sa nu crezi ca pistoanele de acum 30 ani erau facute din siluminiu mai prost, doar ca se alegea materialul functie de puterea specifica a motorului.
Marea problema a vremurilor trecute a fost lipsa gestiunii electronice, si de aici performantele ceva mai reduse ( dar nu cu mult ) in anumite cazuri. Defapt meritul electronicii nu a fost marirea performantelor motoarelor, ci scaderea noxelor in cardasie cu aparitia catalizatoarelor.
Greutatea redusa a venit odata cu inroducerea pe scara larga a blocurilor din aluminiu, si asta nu pentru ca ar fi mai bune ( din contra ), dar numarul mare de motoare fabricate nu mai permitea turnarea blocurilor de fonta si imbatranirea naturala ( obligatorie ) de care era nevoie.
Echilibrarea e cea mai simpla operatie in procesul de fabricatie, si n-are nicio legatura cu modernismul.
Motoarele au devenit in general mai turate ( gratie combustibililor ) si automat a fost obligatorie acordarea unei atentii mai mari ( marje mai mici la greutati ) in cantarirea bielelor/pistoanelor si a echilibrarii vilbrochenului.
In rest, wax albina, toate-s ca acum 30-40 ani !
#172
Scris 18 aprilie 2013 - 03:09
Interesant este cand se lauda ca pentru face-liftul unui model curent au cheltuit sute de milioane de $$$ , daca nu pentru asa-zise modele "noi" baga cate 1, poate chiar 2 miliarde de coco. Eu cred ca in realitate doar le mai coafeaza pe alea vechi iar banii acoperiti cu costurile cu producerea face-lift-ului sau a "noului" model cine stie in ce conturi obscure ajung. Un fel de spalare de bani. Cat o fi costat trecerea de la Golf 5 la Golf 6 ?
#173
Scris 18 aprilie 2013 - 03:29
O sa razi, dar o "coafare" din aia costa enorm !
#174
Scris 18 aprilie 2013 - 04:56
Poate ca m-am inselat si ai tu dreptate. Daca e asa, de ce trebuie neaparat sa schimbe modelele din 4 in 4 ani ? Era rusine mare daca le lasau sa zicem 10 ani ?
#175
Scris 18 aprilie 2013 - 05:01
Ca sa cumpere fraierii,cica tehnologie noua.........Ieri iar ne-am strimbat de ris.......intru cu nevasta intr-un supermarket,mergem la fructe,intr-un colt scria FRUTTA MATURA-50 CENTI KG....Am luat niste mere,vreo 4 kg,acum mincam ca disperatii de bune ce sunt.....,daca era bleu linga mine cumpara jigodiile fara gust,doar ca au eticheta lipita pe fiecare fruct,scrie nu stiu ce marca,si la aspect sunt perfecte,nu gheboase ca acelea de am luat noi... Bineinteles ca in timp ce bagam in punga injuram evolutia mortilor masii...De aia zic,evolutia s-a sfirsit de mult,acum se cheama prosteala.
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 18 aprilie 2013 - 05:07
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi