face hopel breakuri?!?
Golf 7
#101
Scris 08 martie 2013 - 10:43
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#102
Scris 08 martie 2013 - 11:34
Nu, doar cuibare !
#103
Scris 08 martie 2013 - 11:44
Dar cine a zis ca Opel face breakuri frumoase? Sunt foarte putini producatori care mai scot din cand in cand cate unu frumusel.
De departe cel mai frumos aparut in ultimii ani e noua Mazda6, urmat probabil de Honda Accord.
#104
Scris 08 martie 2013 - 11:57
Bai, sunt singurul care gaseste ca Golf 6 era mai misto la design, atit interior cit si exterior decit acest nou Golf 7 (cu exceptia break-ului, vorbim in principal de hatch)? Pentru o masina noua, mi se pare extrem, extrem de fada....
E drept ca am condus un A3 Sportback din asta nou si mi s-a parut din 1000 de puncte de vedere senzational, mai putin pretul, probabil ca si Golf merge bine, nu stiu, ramine de vazut cum il seteaza astia (de exemplu noua Skoda Octavia pe acceasi noua platforma MQB este destul de fada la condus, A3 era foarte placut si chiar dinamic), dar sincer, astept parca cu mai mult interes viitorul New Seat Leon....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 08 martie 2013 - 11:57
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#105
Scris 08 martie 2013 - 12:12
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#106
Scris 08 martie 2013 - 01:46
Nu, doar cuibare !
ma dor ochii !!!!!!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#107
Scris 09 martie 2013 - 01:14
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#108
Scris 09 martie 2013 - 09:17
GTD-ul e pana la urma biturbo diesel sau nu? ca nu mai retin din ce-am citit...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#109
Scris 09 martie 2013 - 10:03
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#110
Scris 26 martie 2013 - 12:44
Bai, sunt singurul care gaseste ca Golf 6 era mai misto la design, atit interior cit si exterior decit acest nou Golf 7 (cu exceptia break-ului, vorbim in principal de hatch)? Pentru o masina noua, mi se pare extrem, extrem de fada....
nope, si mie imi placea mai mult, daca la exterior merge, la interior chiar mi se parea si mai misto si mai bine lucrat
dar asta nou vine cu optiune de masaj la scaun am incercat ... si m-a luat plansu ca eu nu pot avea asa ceva
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#111
Scris 26 martie 2013 - 01:15
designul este intradevar fad si cam inexpresiv. calitativ vorbind insa G7 este peste G5/6. ramane de vazut cum se conduce...
#112
Scris 27 martie 2013 - 07:51
designul este intradevar fad si cam inexpresiv. calitativ vorbind insa G7 este peste G5/6. ramane de vazut cum se conduce...
nu stiu sincer de unde le scoti astea, ai mers cu noul g7 ?
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#113
Scris 27 martie 2013 - 08:46
Am mers eu. E peste g6, in opinia mea l am cam văzut si peste noul a3 la interior si materiale.
#114
Scris 27 martie 2013 - 09:13
Din punct de vedere calitativ,la masini in general, evolutiile sunt in fapt involutii !
#115
Scris 27 martie 2013 - 09:43
o remarca mai generala puteai sa scoti ?
#116
Scris 27 martie 2013 - 10:02
Da, la toate atunci !
#117
Scris 29 martie 2013 - 12:00
nu stiu sincer de unde le scoti astea, ai mers cu noul g7 ?
ce treaba are mersul cu calitatea interiorului? sau ai gasit lufturi si la asta?
#118
Scris 29 martie 2013 - 12:04
Macar la golf GARANTEZ ca nu intra apa cand ploo ca-n zembeu !
#119
Scris 29 martie 2013 - 07:21
ce treaba are mersul cu calitatea interiorului? sau ai gasit lufturi si la asta?
seamana cu chinezariile la interior, dar in momentu asta tocmai am inteles de ce-ti place.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#120
Scris 29 martie 2013 - 07:25
Interior mai de kakat decat la x-uri, sa mor daca poti vedea des !
Quincaillerie !!!!!
Aceasta postare a fost editata de Relu: 29 martie 2013 - 07:30
#121
Scris 29 martie 2013 - 11:10
seamana cu chinezariile la interior, dar in momentu asta tocmai am inteles de ce-ti place.
singurul lucru care nu-mi place la interiorul noului G7 este ...volanul. in rest mi se pare o evolutie frumoasa a layoutului de le G5/G6.
#122
Scris 30 martie 2013 - 12:42
avand in vedere preturile la noul Golf 7, daca mi-as lua maine unul, l-as lua in mod clar pe BENZINA!
mai precis 1.4TSI 122CP care chiar e un motor exceptional si vine cu un pret imbatabil. cam 2000 euro in plus pt 1.4TSI ACT de 140CP mi se par cam multi dar nici nu stiu cum se misca.
dieselul incepe sa piarda teren.
#123
Scris 30 martie 2013 - 12:52
dieselul incepe sa piarda teren.
N-are cum sa piarda ceva ce n-a avut niciodata !
#124
Scris 30 martie 2013 - 01:25
paradoxal, fix in momentul in care dezavantajele dieselului fata de benzina s-au redus la minim sau deloc, benzinarul devine putin mai rentabil. probabil pentru ca si dezavantajele benzinarelor s-au redus mult odata cu era 'turbo'...
#125
Scris 30 martie 2013 - 01:54
Dezavantajele dizalului au fost si vor ramane intotdeauna. Ca lumea a privit simplist dizalu fiind orbiti exclusiv de consum, e alta poveste, si se vor destepta cand nu le va mai servi la nimic.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi