
Deocamdata masina se prezinta excelent, revizia proaspat facuta, tot ce ramane este sa-i pun benzina si sa-i dau bataie. Bataie pe care deocamdata mi-o da mie DSG-ul, inca nu pot sa spun ca sunt 100% impacat cu acest tip de cutie, desi performantele in traficul bucurestean sunt impresionante. Imi lipseste posibilitatea de a zvacni prin trafic, sa aud motorul turat, fara sa ma trezesc la viteze de decolare prin treapta a 6-a. Cutia in sine este o realizare inginereasca exceptionala, dar inca nu suntem pe acelasi palier. Mai incercam.
Suspensia mi se pare foarte rigida. Nu ma indoiesc ca pe un drum virajat este delicioasa, dar mediul urban, mai ales cel romanesc, nu prea ii prieste.
Motorul este inca o cutie partial inchisa pentru mine. Faptul ca in timpul saptamanii nu am apucat sa o conduc decat prin trafic, iar DSG-ul in Drive foloseste doar turatii de diesel, ma fac sa cred ca mai am multe de descoperit la acest 2.0 TFSI. Insa cand am mai apucat sa o trec pe manuala si sa ma joc cu ea, mi-a cam facut pielea de gaina. Consumul m-a impresionat pozitiv. La mers lejer, semi-aglomerat, am media pe bord 12.8%. Mult mai bine decat ma asteptam si cu adevarat ideal: consuma mult cand te dai la ea (normal), dar nu platesti aiurea benzina doar pentru ca ai 200 CP sub capota. Nu ma indoiesc ca un rol important il are si DSG-ul.
Las mesajul asta deschis, o sa mai adaug informatii relevante cand mai prind un pic de timp liber. Singurele poze pe care le am sunt si cele din anuntul de vanzare. Rusine sa imi fie

PS: Ce-i cu atatea radare in ultima vreme?