Ma hotarasem pe Conti TS860, dar nu aveau decat 3 in stoc asa ca am mers pe Dunlop Wintersport 5. Sper sa le montez saptamana viitoare si sa revin cu feedback
Golf 5 GTI
#451
Scris 05 noiembrie 2016 - 10:56
#452
Scris 26 iunie 2017 - 07:52
#453
Scris 09 iulie 2017 - 10:26
Pana la urma am ajuns si eu la un ,,track day'' cu ,,masina din dotare''.
11:04 eu, 10 secunde si ceva recordul pistei. Ah, in acea zi eu am detinut recordul zilei, evident.
Distractie, precum si mers ,,serios''.
Alex, pune-o de un Atom Ariel.
Andrei, cat ai scos aici sau nu-ti place?
In Bucuresti ce piste de karturi recomandati?
Parca Mike postase de la un indoor pe doua nivele...
Ska, m-ai ,,inervat''...
#454
Scris 09 iulie 2017 - 11:57
La karting din păcate greutatea contează f mult. Adică nu ai nici o șansă contra unui pusti care "se pricepe"
Asa ceva as vrea https://goo.gl/images/5Um5gb
Motor de motocicleta, 180cp, cam 300kg cu tot cu pilot. La fel de rapid în accelerare ca un Ferrari. Din păcate nu poate fi dus la track day uri fără apărători de roti
#455
Scris 10 iulie 2017 - 07:23
La închirieri există și kz2?
Legat de ceea ce-ai vrea,monopostul...
Kz2 prinde suta in sub 3 secunde, cică se poate obține până la 4G in viraje, doar in F1 se atinge asa ceva, n-are rival la Ferrari&co. , are schimbător...iar sh costa sub 3mii de euro,l-am vazut chiar si la o mie. Cu el distracția este garantată.
Ce zici?
Cred ca ti-am dat subiect de meditatie...
#456
Scris 10 iulie 2017 - 03:49
Pana la urma am ajuns cu bine și la un track day.
https://youtu.be/85jZ6o6KhK0
Mi se pare mie sau de cam valurit asfaltul?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#457
Scris 10 iulie 2017 - 05:25
Aceasta postare a fost editata de mol: 10 iulie 2017 - 05:27
#458
Scris 24 iulie 2017 - 03:29
Inca unul
https://www.youtube.com/watch?v=J_PFO_TM-fg
Multumesc!
La închirieri există și kz2?
Legat de ceea ce-ai vrea,monopostul...
Kz2 prinde suta in sub 3 secunde, cică se poate obține până la 4G in viraje, doar in F1 se atinge asa ceva, n-are rival la Ferrari&co. , are schimbător...iar sh costa sub 3mii de euro,l-am vazut chiar si la o mie. Cu el distracția este garantată.
Ce zici?
Cred ca ti-am dat subiect de meditatie...
Problema cu karturile e ca nu prea ai unde sa te dai . Adica te duci la un circuit de karting unde te rogi de aia sa prinzi si tu un loc sa te dai, ca nu renteaza pentru ei sa te lase singur pe tine pe circuit atunci cand au grupuri de 10-20 de oameni care sunt dispusi sa inchirieze karturi normale.
Mi se pare mie sau de cam valurit asfaltul?
In apropierea primului viraj e valurit bine, desi pare a fi asfalt nou.
#459
Scris 24 iulie 2017 - 04:47
Cand am timp/chef tre' sa recitesc ce modificări are mașina, ca se misca binisor.
#460
Scris 24 iulie 2017 - 09:43
#461
Scris 25 iulie 2017 - 09:42
Fainuț turul, imi place.
Cand am timp/chef tre' sa recitesc ce modificări are mașina, ca se misca binisor.
Mersi, e cu sentimente amestecate. M-am bucurat ca am avut curajul sa merg cu pedala la fund in S-urile de dupa primul viraj si am inceput sa abordez mult mai bine penultimul viraj, dar mi se pare ca am devenit prea agresiv si asta imi afecteaza consistenta. Inca mai am cateva locuri unde stiu ce as mai putea imbunatati, ma refer aici in special la modul de iesire din viraje, ar trebui sa fiu un pic mai rabdator cu pedala de acceleratie, se simte atat subvirarea exagerata cat si supra-incalzirea pneurilor, fiind la capacitate maxima doar in primele cateva tururi din sesiune.
#462
Scris 25 iulie 2017 - 01:16
Franele tin?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#463
Scris 25 iulie 2017 - 03:06
Franele tin?
Una peste alta, da. Acum, din cauza temperaturilor exagerate cand ma duc eu (dupa-amiaza, sa prind ultimele sesiuni cand e f liber), motorul ajunge aproape de zona rosie dupa numai un tur, deci trebuie sa-l racesc, ocazie cu care se calmeaza si franele. Circuitul e destul de ok din punctul asta de vedere, nu sunt chiar atat de multe locuri unde se franeaza tare, am avut brake fade doar la al doilea ac de par pana acum, fiind vorba de a 2-a franare consecutiva de la >170km/h.
#464
Scris 16 octombrie 2017 - 12:56
Dupa inca o sesiune pe circuit s-au facut varza placutele (m-am intors cu ele huruind) si am terminat (intr-un final) si setul de anvelope GY F1 pentru care asta a fost al 5-lea sezon.
Partea buna e ca, cu pasager in masina, m-am apropiat la sub 0.3s de recordul meu, obtinut singur in masina.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 16 octombrie 2017 - 12:57
#465
Scris 16 octombrie 2017 - 01:28
Placutele si cauciucurile subtiate au coborat masa totala
La C tre sa'i faci rodaj? Cand il bagi la o tura de circuit?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 16 octombrie 2017 - 01:28
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#466
Scris 16 octombrie 2017 - 01:37
Dupa inca o sesiune pe circuit s-au facut varza placutele (m-am intors cu ele huruind) si am terminat (intr-un final) si setul de anvelope GY F1 pentru care asta a fost al 5-lea sezon.
Ai fost weekendul asta la Adancata?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#467
Scris 16 octombrie 2017 - 01:55
Ai fost weekendul asta la Adancata?
Da, dar doar o sesiune. De ce?
Placutele si cauciucurile subtiate au coborat masa totala
La C tre sa'i faci rodaj? Cand il bagi la o tura de circuit?
Da, cred ca asta a fost Nu cred ca o sa-l bag pe circuit... mi se pare un risc prea mare pentru a ma putea simti bine cu masina acolo.
#469
Scris 16 octombrie 2017 - 02:52
Si prietenul meu din Bucuresti, cu M3-ul albastru preparat pt circuit a fost, si el avea o poza cu niste rupturi de anvelope...
F80 sau modelele anterioare? Intreb pentru ca am vazut o gramada de M4-uri pe acolo, dar niciun M3...
#470
Scris 16 octombrie 2017 - 03:43
E36... ceva cu nr de TM...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi