Eu sunt incredibil de multumit de GY UG 7 pe care le am acum, chiar daca bat spre 4 ani. Stau foarte bine pe asfalt ud, temperaturi scazute si nici in zapada nu se descurca rau (ar mai fi de lucrat totusi).
Golf 5 GTI
#401
Scris 06 februarie 2014 - 11:43
#402
Scris 06 februarie 2014 - 07:33
confirm si eu pt kleber pt iarna am 2 Kleber si 2 Pirelli ceva,am mers o iarna Kleber una Pirelli pe spate,iarna asta am revenit la Kleber,aderenta e mult mai mare.
#403
Scris 07 februarie 2014 - 05:28
De la subsidiarele lui Michelin(Kleber, BF, Kormoran, Tigar) toate, dar absolut toate anvelopele de iarna sunt la fel: extraordinare pe drum cu zapada, bune spre foarte bune pe drum uscat la temperaturi joase dar cel mult mediocre pe alte suprafete. Doar tatucul se poate lauda cu gume cu un comportament ridicat pe orice suprafata.
pai na, sa nu ia subsidiarele din vinzarile tatucului.
Asta pentru ca mie mi se pare ca astea mai ieftinache au profile destul de agresive care par eficiente pe zapada, insa la ud si gheata deja vorbim despre evacuari si compozitie unde joaca doar profesionistii in principiu.
inclin sa iti dau dreptate. makes sense.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#404
Scris 08 februarie 2014 - 10:11
Nokian-urile m-au lasat balta anu asta de 2-3 ori, ce-i drept au si 3 ani vechime. Ori am fost eu mai curajos decat trebuie, ori si-au mai pierdut din proprietati.
Ma gandeam poate la anu trec la Hakkapeliitta R2 (sau Michelin X-ice 2) , desi sunt sigur ca pe drum uscat nu o sa se comporte la fel de bine ca A3-urile .
Ex-FN2 owner
#405
Scris 08 februarie 2014 - 12:11
in ce sens ? ce suprafata ?
eu sunt multumit de cum merg pe zapada si foarte multumit de prestatie pe uscat.
#406
Scris 08 februarie 2014 - 12:48
Eu am Nokian WR2 pe ambele masini si mi se par foarte bune. Evident ca nu te poti astepta sa mearga masina ca pe uscat acum iar pe polei daca nu ai cuie cam oricat de bun ar fi cauciucul nu mai conteaza. Pe zapada insa au tractiune foarte buna si asta e ceea ce conteaza cel mai mult.
#407
Scris 08 februarie 2014 - 05:22
in ce sens ? ce suprafata ?
eu sunt multumit de cum merg pe zapada si foarte multumit de prestatie pe uscat.
Pe uscat nu ma plang....
Eu zic de zapada mai maricica (nu d-aia afanata). Am ramas blocat printre blocuri
Ex-FN2 owner
#408
Scris 11 februarie 2014 - 05:46
Eu am de 4 ani MIchelin Pilot Apin pe salvare si pot spune cu mana pe inima ca in veci nu mai iau asa ceva.
....
Si nu-mi spuneti ca sunt vechi...stiu asta. Dar la fel s-au comportat de cand le-am luat. ...
te cred, nu de alta dar i-am pus maica-mii dinastea cu cativa ani in urma, plecand de la ideea ca trebuie sa fie foarte bune, si finalizand cu o uriasa dezamagire, si stand si uitandu-ma mirat cand aud lume ca le lauda.
....
Si fiindca nu mai e Relu pe aici sa inceapa un flame, pot spune ca cel mai multumit in cei 20 de ani de soferie am fost de Nokian, urmate de cele specificate de Frank, Kleber Krisalp HP.
te risti coane, sacrilegii dinastea pot fi considerate ca invocari si chemari ....
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#409
Scris 29 aprilie 2014 - 12:42
Mic update: Urmeaza revizia la 94.000 de km, o sa schimb si placutele cu niste ATE Ceramic, au review-uri f bune si sper sa mai rezolv din fading-ul care apare cand se merge tare. Oricum, urmatorul pas va fi stage 1 si alt sistem de franare, sa vad unde ma opresc totusi: doar discuri (desi cred ca e mult BS in povestea cu ventilate) sau un upgrade la un sistem mai mare (ca cel de pe S3 si R32). Una peste alta, tinta ar fi sa incep sa merg cu masina la track day-uri de anul viitor, cu upgrade-uri minime fiind sistemul de franare si niste cauciucuri dedicate.
Cat eu imi comandam toate cele pentru revizie, taica-miu era ocupat cu:
Casco la Uniqa, i-am avizat pe mail de dauna. In mod normal e inlocuire si la jante, si la cauciucuri, nu?
#410
Scris 29 aprilie 2014 - 01:42
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#411
Scris 29 aprilie 2014 - 01:52
Pai e o bordura intr-un rond. Tata era in sensul giratoriu, in spatele unui nene cu logan-ul si a vazut cum din dreapta (fara prioritate) a venit unul cu jipu si l-a facut praf pe ala cu logan-ul. Instinctiv a tras stanga de volan si a proptit masina in bordura. Le fac poze la ce vor ei, daca cer . Cauciucurile sunt aproape noi, le-am pus anul trecut.
Despre reprezentantele VW de pe aici are cineva ceva de spus? Ochiometric m-as duce la PBV1, par sa aiba review-uri pozitive pe vwforum, mai ales ca e si de schimbat si vopsit bara fata (de la un eveniment mai vechi).
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 29 aprilie 2014 - 01:52
#412
Scris 29 aprilie 2014 - 04:56
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#413
Scris 29 aprilie 2014 - 05:42
nu stiu cum ai putea pune pe acelasi dosar janta+cauciuc lovite in giratoriu + bara gasita zgariata. nu prea mai pun botu nici asiguratorii la toate vrajelile
pentru reparatii eu am mai lucrat si cu AVIA Motors caci imi sunt mai aproape si fac treaba buna. parca si Mecea a mai fost la ei cu ceva pe mecanica.
#414
Scris 29 aprilie 2014 - 07:43
Uniqa e companie serioasa? Am facut la ei RCA la Ford, azi, in ideea de a'i ocoli pe Astra/ Carpatica/ Euroins
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#415
Scris 29 aprilie 2014 - 08:23
Eu am lucrat foarte ok cu Uniqa cativa ani.
#416
Scris 29 aprilie 2014 - 09:59
Bara are o gaura de un deget in ea, trebuie schimbata Le-am pus in 2 evenimente pentru ca, dupa cum zicea si Bleu, au trecut vremurile cand asiguratorii despagubeau orice. Plus ca, daca intra dosarul la antifrauda si se refuza despagubirea, trebuie sa te judeci cu ei si se da in alte chestii.
Din curiozitate, ce se intampla cu piesele inlocuite pe Casco? Ai optiunea sa le pastrezi/cumperi? Intreb pentru ca o janta din asta costa 1400 de lei noua, iar astea se pot repara si vinde mai departe. Al cui e business-ul? Firma de asigurare, service-ul, baieti descurcareti din cele doua companii?
#417
Scris 29 aprilie 2014 - 10:45
cei din service sunt obligati sa trimita poze la asigurator cu piesele inlocuite. care-i apoi fluxul acestora, habar nu am, insa sigur nu mai e ca "pe vremuri".
lucrurile clar s-au schimbat si bunul simt ar trebui sa primeze. eu am schimbat polita ca sa am ceva fara fransiza, insa incerc sa nu exagerez, cu toate ca as putea vopsi toata masina. nu tin neaparat sa se umple de bani asiguratorul de pe urma mea, dar orice polita care iese din aria de rentabilitate atrage atentia si o dam in antifrauda si incepe circul.
#418
Scris 29 aprilie 2014 - 10:51
depinde, pe nota de constatare daunasu poate sa noteze > recuperare/distrugere
la recuperare vin ei sa-si ia piesa, la distrugere in functie de asigurator se declara multumiti sa vada inregistrarea cu distrugerea piesei, sau trimit reprezentant sa fie de fata
daca nu e niciuna din astea doua notate poti sa vb cu service-ul s pastrezi piesa
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#419
Scris 29 aprilie 2014 - 11:10
Fara sa exagerez cu filozofiile, ca e tarziu, dar ceva nu e in regula dpdv economic cand piese in stare de functionare sunt distruse pentru ca nu exista un sistem in care sa fie valorificate. Nu cred ca le-ar fi asa greu asiguratorilor sa se grupeze si sa faca o bursa a pieselor recuparate, poate asa mai reduc din pierderile cu care defileaza ori de cate ori ii intreaba cineva de politele RCA.
#420
Scris 29 aprilie 2014 - 11:36
Am schimbat si eu o janta + anvelopa la primul forester si am sperat si eu ca voi reusi sa tin janta (exact ca si la tine, putin julita). Din pacate au dat cu "recuperare" asa ca ciuciu...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#421
Scris 03 mai 2014 - 10:22
Fara sa exagerez cu filozofiile, ca e tarziu, dar ceva nu e in regula dpdv economic cand piese in stare de functionare sunt distruse pentru ca nu exista un sistem in care sa fie valorificate.
In acceasi linie, ce parere ai de masini de 8-10 ani Eur 3 perfect functionale cu 50.000 km care sunt destinate pentru Rabla datorita maretului Timbru de Mediu?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#422
Scris 04 mai 2014 - 09:59
Situatia in care s-a ajuns e evident o prostie. Nu cred ca o tara ca Romania isi permite sa arunce bani pe geam, lucru care se intampla atat prin casarea unor masini functionale, cat si prin indatorarea care apare dupa pentru achizitionarea masinii noi si prin faptul ca aceasta indatorare se face, in majoritate, pentru a achizitiona masini produse in afara tarii.
Problema e ca ei au avut doua variante: sa renunte la taxa auto in toate formele ei si sa piarda 100-200 de milioane de euro, sau sa o introduca pentru absolut toate masinile. Au ales varianta a 2-a cu consecintele pe care le stim. Chiar sunt curios, stie cineva de vreun caz de timbru de mediu (daca asta e denumirea actuala) recuperat la o masina noua? In mod normal, prin extinderea taxei la toate masinile, s-au acoperit si nu ar mai trebui sa fie posibila recuperarea in instanta.
#423
Scris 04 mai 2014 - 10:10
Faptul ca au introdus taxa la toate masinile nu inseamna ca e "mai legala" sau ca pe viitor nu va pica
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#424
Scris 04 mai 2014 - 10:22
Pai inainte reuseai sa o recuperezi (din cate stiu eu) invocand libera circulatie a bunurilor in UE: masinile cumparate SH din Romania nu plateau, cele pe care le aduceai din UE plateau. Acum, ca se plateste la toate, acest motiv cade. Iar taxarea masiva la achizitionarea unei masini se practica si in alte state din UE, in special in Scandinavia.
#425
Scris 25 ianuarie 2015 - 12:51
Ceva updates:
1. Masina are de lunea trecuta inca 40 de cai in plus multumita celor de la www.quantumtuning.co.uk si a partenerului meu din UK care mi-a facut o oferta pe care nu am putut sa o refuz
2. Din pacate, de miercuri e in service pentru schimbarea barei fata si a jantelor de pe stanga pe Casco, asta dupa un meci de vreo 2 luni cu cei de la Uniqa care nu s-au lasat induplecati sa acorde acceptul de plata pana cand nu au fost amenintati in mod oficial cu trimiterea in judecata. Au fost chiar de rasul lumii, cu tot felul de scuze si comunicare extrem de proasta (inexistenta dinspre ei catre mine).
3. Urmeaza distributia si un schimb de ulei.
Inca ma gandesc sa o vand, ca sa fiu sincer m-am cam plictisit si as vrea sa schimb tractiunea fata cu ceva 4x4 (nu SUV) sau tractiune spate.
Partea misto e ca azi am avut pe mana i30-ul alor mei si am reinceput sa apreciez cat de masina se simte GTI-ul. Modul cum sta pe sosea, sunetul, suportul lateral, raspunsul directiei, asta pentru ca diferenta de putere si modul in care raspunde e pur si simplu incomparabil.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi