Bere nu prea beau, mai ales pe banii mei
Pai or sa bea altii pe banii tai, nu tu!!
Scris 20 iulie 2013 - 12:23
Bere nu prea beau, mai ales pe banii mei
Pai or sa bea altii pe banii tai, nu tu!!
Scris 20 iulie 2013 - 12:25
Normal, doar nu credeai ca n-o pun la bataie pentru garajisti !
Scris 20 iulie 2013 - 12:51
Pai or sa bea altii pe banii tai, nu tu!!
Scris 20 iulie 2013 - 01:55
andrei, arata-le cum se face !!!
lasa-i sa le fie sete...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 22 iulie 2013 - 09:33
Consumistule. Eu la dus am consumat cu 2L mai mult ca tine
Scris 22 iulie 2013 - 09:47
Urcare domnule, urcare
Scris 26 septembrie 2013 - 12:08
De nokian-urile alea m-as feri, sunt modelul WR G2 si am cunoscut destui oameni care s-au plans de ele (la unul ma simteam si cam aiurea, ca in necunostinta de cauza, abia aparusera G2-urile si i le-am recomandat...)
Alealalte...parca ar merge daca le scoti pana in 1200 de lei (200 guma si 100 janta cred ca e un pret fair).
Ce probleme ar fi cu Nokian WR G2? Pe "tyretest.com" stau bine la punctaj. Eu am in prezent ca si cauciucuri de vara Nokian 225/50 ZR16 XL Z G2, pana acuma sunt foarte multumit de cum se comporta si ma gandeam ca pentru iarna sa iau tot Nokian, WR G2
Scris 26 septembrie 2013 - 12:17
tuthankhamon e impotriva nokian, asa ca lumea a dezvoltat sindrom contra
Scris 26 septembrie 2013 - 03:17
WR-urile nu erau grozave, intr-adevar.WRG sau WRG+ nu-s chiar atat de proaste, dar la distanta mare de cele actuale WR D3 si A3.
Scris 26 septembrie 2013 - 03:29
daca vrei sa fii boss de la nokian de iarna se iau hakkapeliitta, dar cand o sa vezi pretu o sa lesini daca nu esti cu adevarat boss
Scris 26 septembrie 2013 - 03:31
nu vreau sa fiu cu adevarat boss.
sunt nascut boss.
indiferent de tipul de nokian pe care rulez.
Scris 26 septembrie 2013 - 03:46
Eu nu-s impotriva Nokian, ci doar acele WR G2 am o problema cu ele ca si gume de iarna. Le-as considera niste all-seasons OK.
Scris 26 septembrie 2013 - 04:03
mai stiu o singura persoana care s-a plans de gumele alea, si dupa dot aveau 6 ani vechime ....
Scris 26 septembrie 2013 - 04:19
Eu am WR A3 si chiar au fost ok pana acum ....
Si nu merg ca o baba
Ex-FN2 owner
Scris 26 septembrie 2013 - 04:27
du-te ma de aicea si nu mai dezinforma, toti aicea stim ca-s niste petarde
Scris 26 septembrie 2013 - 04:35
... toti aicea stim ca-s niste petarde
pentru ca asa a zis reAlu'
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 26 septembrie 2013 - 04:40
A3 am si eu. N-am prins nameti extrordinari ca sa-i probez pe zapada, dar comportamentu pe asfalt e aproape exemplar. Cred ca e comparabil cu niste gume de vara de mijloc.
Scris 28 septembrie 2013 - 11:33
Avand in vedere faptul ca in Romania zapada nu persista din noiembrie pana in aprilie (cu exceptia anumitor zone), ma gandesc ca la alegerea unor cauciucuri de iarna performante ar fi indicat sa ai in vedere, in testele de specialitate, in afara unui comportament bun pe zapada si comportamentul cauciucului pe uscat si pe umed ("grip" and "braking " in dry and whet), asta in ideea de a putea face o conducere sportiva in siguranta si in perioadele mai "blande" ale iernii.
De fapt se pare ca totul este un compromis, pentru ca in "tyretest.com" daca comparam cele doua variante de la Nokian , WRG2 are 2,0 la braking in dry si 1,7 la grip in snow, in schimb WRA3 are 1,9 la braking in dry si 2,0 la grip in snow. Mai bine decat cele doua ar sta WRD3, dar acesta are profil unidirectional
Scris 05 februarie 2014 - 10:14
Avand in vedere faptul ca in Romania zapada nu persista din noiembrie pana in aprilie (cu exceptia anumitor zone), ma gandesc ca la alegerea unor cauciucuri de iarna performante ar fi indicat sa ai in vedere, in testele de specialitate, in afara unui comportament bun pe zapada si comportamentul cauciucului pe uscat si pe umed ("grip" and "braking " in dry and whet), asta in ideea de a putea face o conducere sportiva in siguranta si in perioadele mai "blande" ale iernii.
De fapt se pare ca totul este un compromis, pentru ca in "tyretest.com" daca comparam cele doua variante de la Nokian , WRG2 are 2,0 la braking in dry si 1,7 la grip in snow, in schimb WRA3 are 1,9 la braking in dry si 2,0 la grip in snow. Mai bine decat cele doua ar sta WRD3, dar acesta are profil unidirectional
Da, se pare ca e de studiat comportamentul anvelopelor de iarna in detaliu... pe Megane-ul de la serviciu am niste anvelope kleber krisalp care sunt execrabile pe ud, mizga si gheata dar suprinzator sunt foarte eficiente in zapada, chiar in zapada mare.... Overall insa all season-urile GoodYear 4Seasons pe care le-am pus pe Logan sunt mai bune pe ud, mizga si gheata si aproape la fel de bune pe zapada, deci per total sunt un compromis mai bun pt iarna.... ramine sa vad cum se comporta vara.
Scris 06 februarie 2014 - 08:33
De la subsidiarele lui Michelin(Kleber, BF, Kormoran, Tigar) toate, dar absolut toate anvelopele de iarna sunt la fel: extraordinare pe drum cu zapada, bune spre foarte bune pe drum uscat la temperaturi joase dar cel mult mediocre pe alte suprafete. Doar tatucul se poate lauda cu gume cu un comportament ridicat pe orice suprafata.
Scris 06 februarie 2014 - 10:00
Eu am de 4 ani MIchelin Pilot Apin pe salvare si pot spune cu mana pe inima ca in veci nu mai iau asa ceva.
Pe Opel am niste Marangoni care ara pe langa michelino.
Si nu-mi spuneti ca sunt vechi...stiu asta. Dar la fel s-au comportat de cand le-am luat. TIn minte ca am fost pana la Brasov si nu puteam urca un k k t de panta de 10m lungime. Trebuia s-o urc usor pentru ca in varf era casa unuia si trebuia imediat cum ajung s-o iau in stanga sa nu ma proptesc in ea.
Am ajuns in situatia de a mi se rasuci masina perpendicular pe drum si sa cobor de-a latul. Noroc ca nu era drum circulat.
Intre timp, a venit si amicul meu de acolo si a trecut pe langa mine fluierand cu-n Flocus incaltat cu SAVA Eskimo.
Si fiindca nu mai e Relu pe aici sa inceapa un flame, pot spune ca cel mai multumit in cei 20 de ani de soferie am fost de Nokian, urmate de cele specificate de Frank, Kleber Krisalp HP.
Scris 06 februarie 2014 - 10:08
De la subsidiarele lui Michelin(Kleber, BF, Kormoran, Tigar) toate, dar absolut toate anvelopele de iarna sunt la fel: extraordinare pe drum cu zapada, bune spre foarte bune pe drum uscat la temperaturi joase dar cel mult mediocre pe alte suprafete. Doar tatucul se poate lauda cu gume cu un comportament ridicat pe orice suprafata.
Asta pentru ca mie mi se pare ca astea mai ieftinache au profile destul de agresive care par eficiente pe zapada, insa la ud si gheata deja vorbim despre evacuari si compozitie unde joaca doar profesionistii in principiu.
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi