Golf 5 GTI
#1
Scris 04 iulie 2012 - 12:13
Deocamdata masina se prezinta excelent, revizia proaspat facuta, tot ce ramane este sa-i pun benzina si sa-i dau bataie. Bataie pe care deocamdata mi-o da mie DSG-ul, inca nu pot sa spun ca sunt 100% impacat cu acest tip de cutie, desi performantele in traficul bucurestean sunt impresionante. Imi lipseste posibilitatea de a zvacni prin trafic, sa aud motorul turat, fara sa ma trezesc la viteze de decolare prin treapta a 6-a. Cutia in sine este o realizare inginereasca exceptionala, dar inca nu suntem pe acelasi palier. Mai incercam.
Suspensia mi se pare foarte rigida. Nu ma indoiesc ca pe un drum virajat este delicioasa, dar mediul urban, mai ales cel romanesc, nu prea ii prieste.
Motorul este inca o cutie partial inchisa pentru mine. Faptul ca in timpul saptamanii nu am apucat sa o conduc decat prin trafic, iar DSG-ul in Drive foloseste doar turatii de diesel, ma fac sa cred ca mai am multe de descoperit la acest 2.0 TFSI. Insa cand am mai apucat sa o trec pe manuala si sa ma joc cu ea, mi-a cam facut pielea de gaina. Consumul m-a impresionat pozitiv. La mers lejer, semi-aglomerat, am media pe bord 12.8%. Mult mai bine decat ma asteptam si cu adevarat ideal: consuma mult cand te dai la ea (normal), dar nu platesti aiurea benzina doar pentru ca ai 200 CP sub capota. Nu ma indoiesc ca un rol important il are si DSG-ul.
Las mesajul asta deschis, o sa mai adaug informatii relevante cand mai prind un pic de timp liber. Singurele poze pe care le am sunt si cele din anuntul de vanzare. Rusine sa imi fie
PS: Ce-i cu atatea radare in ultima vreme?
#2
Scris 04 iulie 2012 - 12:27
Ca urmare, de azi am renuntat la locul de langa ghena si am reinceput sa parchez la bulevard, cu dezavantajele de rigoare: multi idioti care habar n-au sa parcheze sau sa deschida usile, praful de pe Mihai Bravu, distanta, etc.
#3
Scris 04 iulie 2012 - 05:33
Cu motorul cred ca iti ia ceva timp sa te obisnuiesti. Eu nici dupa 4000 de km nu m-am acomodat 100% cu Renault-ul, nici cu pozitia nici cu masina. Si asa s-a intampla de fiecare data. Cutia e altceva fata de ce ai avut; daca sunt atatia care o lauda inseamna ca e ceva de capul ei, asa ca lasa sa treaca timpul si cred ca va veti imprieteni.
La faza cu praful, am descoperit o mica smecherie. La Omv spalatorie o fisa costa 5 lei. Daca masina e doar prafuita sau gainatata, da-i acolo un jet cu numarul 4. E apa purificata sic ei. Nu raman pete multe si costa putin.
#4
Scris 04 iulie 2012 - 08:12
eu mai nou mi-am pierdut rabdarea sa mai stau prin spalatorii, mai ales pe caldurile astea.La faza cu praful, am descoperit o mica smecherie. La Omv spalatorie o fisa costa 5 lei. Daca masina e doar prafuita sau gainatata, da-i acolo un jet cu numarul 4. E apa purificata sic ei. Nu raman pete multe si costa putin.
asa ca, saptamanal primeste 2 jetoane de la OMV.
daca o curat saptamanal, nu apuca sa se murdareasca iar praful se da jos f usor.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#5
Scris 04 iulie 2012 - 08:29
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#6
Scris 04 iulie 2012 - 09:04
...
Ca urmare, de azi am renuntat la locul de langa ghena si am reinceput sa parchez la bulevard, cu dezavantajele de rigoare: multi idioti care habar n-au sa parcheze sau sa deschida usile, praful de pe Mihai Bravu, distanta, etc.
AHA! De aia nu ti-am vazut/admirat inca noua jucarie!
Sa-ti traiasca odorul!
#7
Scris 04 iulie 2012 - 09:23
Apropo de discutia inceputa duminica, stiu ca o sa starneasca probabil si alte discutii in contradictoriu, dar o sa imi asum riscul. So, ideea ar fi ca vreau sa invat cum se conduce corect un motor turbo. Bazele le am deja: fara ture multe si accelerari bruste cu motorul rece, lasat sa se raceasca la relanti dupa forja. Punctual, eu de acasa pana la munca am cam 2.5 km. Evident, motorul nu apuca sa intre prea bine in temperatura. Este daunator motorului genul asta de utilizare zilnica? Seara, dupa munca, plec de obicei mai multi km, vede si un pic de ture, dar dimineata nu.
#8
Scris 04 iulie 2012 - 09:57
#9
Scris 04 iulie 2012 - 10:37
#10
Scris 04 iulie 2012 - 05:24
#11
Scris 04 iulie 2012 - 05:33
Nu stiu daca se aplica si la benzinare, dar la fumigene nu se recomanda blana de la turatii mici.
#12
Scris 04 iulie 2012 - 05:48
Da-i talpa, da nu blana.
Nu stiu daca se aplica si la benzinare, dar la fumigene nu se recomanda blana de la turatii mici.
Cea mai mare tampenie lansata pe forumuri de aia care nu stiu nici pe unde se baga uleiu-n motor !
#13
Scris 04 iulie 2012 - 05:49
intreb, nu dau cu parul.
#14
Scris 04 iulie 2012 - 05:54
#15
Scris 04 iulie 2012 - 05:54
Si sfatul pentru Alex care e?Cea mai mare tampenie lansata pe forumuri de aia care nu stiu nici pe unde se baga uleiu-n motor !
#16
Scris 04 iulie 2012 - 05:58
Sfatul meu, el face ce considera de cuviinta.
#17
Scris 04 iulie 2012 - 06:10
Scuzati modul neacademic de exprimare din postul precedent.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 04 iulie 2012 - 06:11
#18
Scris 04 iulie 2012 - 06:15
l.e.
Te-ai drogat ? Unde pana mea ai vazut tu fumigena sa urce in 2 sec de la 1500 la 4000 ???? Nici daca-i in punctul mort nu e in stare !
#19
Scris 04 iulie 2012 - 06:35
#20
Scris 04 iulie 2012 - 06:48
#21
Scris 04 iulie 2012 - 07:01
#22
Scris 04 iulie 2012 - 11:47
Si la Stilo aveam grija sa nu o turez cu motorul rece, mai trebuie sa ma obisnuiesc cu perioada de racire de dupa forja. Ulei am comandat deja si voi avea grija sa fie tot timpul in parametri.
PS: Masina asta traieste doar in modul secvential. Drive-ul tine prea sub-turat, sport-ul invers. In manual poti sa te bucuri cu adevarat de motor, fara sa te tina aiurea la vreuna din extremitatile turometrului. Modul automat e ideal pentru traficul dement din oras, dar in momentele alea nu e nici o diferenta intre un TFSI de 200 CP si un TDI de 105. Nimic nu se compara cu a controla tu masina!
#23
Scris 05 iulie 2012 - 01:27
Life must be taken one disaster at a time
#24
Scris 05 iulie 2012 - 08:23
@Oaspete - fi atent aici schema: apesi pe un controller (pedala), ECU pricepe ce apesi tu acolo si incepe sa 'umble' la acceleratie, admisie, alimentare, transmisie etc. Indiferent cum ii dai comanda el tot la fel executa, doar ca mai repede sau mai incet. Ce zici tu acolo cu volanta cu dubla-masa este valabila atunci cand ii dai blana si o tii din ambreiaj. Si cel mai des se tufe volanta de la socurile de la turatii joase ( gen ridicat ambreiaj fara a accelera), sau cand pur si simplu este prost gandita.
#25
Scris 05 iulie 2012 - 08:36
Si exact de socurile de la turatii joase e vorba.
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi