De cateva zile ma plimb cu masina firmei, o Honda Accord 2.0 (sau cel putin asa cred pentru ca din talon nu pricep nimic) diesel inmatriculata in 2006. Are vreo 170.000km+ la bord si se tine inca bine. Problema e ca se tot aprinde in bord martorul de diesel engine/emisions. Pana acum o zi statea aprins, acum se aprinde si se stinge intermitent. Din ce am citit pe forum nu ar trebui sa fie o problema.
Honda Accord 2.0 diesel engine check/emissions
#1
Scris 11 decembrie 2012 - 11:28
Life must be taken one disaster at a time
#2
Scris 11 decembrie 2012 - 11:50
Honda Accord 2.0 (sau cel putin asa cred pentru ca din talon nu pricep nimic)
Ce nu pricepi din talon ... daca e Honda sau daca e Accord ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#3
Scris 12 decembrie 2012 - 12:39
Daca e 2.0 Modelul asta de talon are doar niste numere drept etichete.
Life must be taken one disaster at a time
#4
Scris 12 decembrie 2012 - 05:08
Honda nu are dizal de 2 litri, dupa cate stiu eu.
Revenind la problema noastra, probabil ca la japoneze faptul ca clipoceste un martor sugereaza ca totul e ok.
#5
Scris 12 decembrie 2012 - 09:48
nu-i asa. vezi problemele pe la mazda cx-5 de ex.
asta cred ca e un senzor pe exhaust. Masina e cu filtru de particule cred. s-ar putea sa fie defect doar senzorul sau sa ai o problema. In orice caz, daca continui sa mergi asa, vei da in diverse gen: masina o sa intre intr-un mod de protectie in care o sa mearga incet, n-o sa se mai tureze, se pot initia cicluri prea frecvente de ardere a depunerilor din filtrul de particule etc.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#6
Scris 12 decembrie 2012 - 11:06
daca-i diesel, e 2,2.
2.0 e doar benzina.
vezi ce bagi in ea
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#7
Scris 12 decembrie 2012 - 11:36
eu tind sa cred ca martorul se aprinde pentru ca filtrul de particule e plin.
incearca sa il cureti printrun drum intins la turatie mare sa se intample "minunea" acolo.
pe de alta parte la >170k km defectiunile pot fi multiple...
#8
Scris 12 decembrie 2012 - 11:42
pe de alta parte la >170k km defectiunile pot fi multiple...
E posibil chiar sa se fi stricat becu de la martor
#9
Scris 12 decembrie 2012 - 12:25
Posibil sa fie 2.2, in talon la rubrica P.1 scrie 2204. Banuiesc ca asta ar fi rubrica cu cilindreea. Am mai citit una alta pe forumuri si se pare ca tre' sa-i bag motorina mai smechera. Drum lung n-am unde sa fac tinand cont ca o fatai doar prin Bucuresti.
Deocamdata merge bine, singurul lucru de care pot sa ma plang la ea este caldura, cum a fost frig zilele astea am cam inghetat de frig in masina pana a inceput sa bage caldura. Noroc cu incalzirea din scaune.
Life must be taken one disaster at a time
#10
Scris 12 decembrie 2012 - 12:31
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#11
Scris 12 decembrie 2012 - 02:17
de unde ture multe la diesel?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#12
Scris 12 decembrie 2012 - 02:17
Alea 3000 cat o putea Macar sa le folosesti pe toate.
#13
Scris 12 decembrie 2012 - 02:28
Total gresit. Fumigena fara sarcina ( daca-i mai dai si "ture" ) se raceste de-o gasesc toti dracii !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 decembrie 2012 - 02:29
#14
Scris 12 decembrie 2012 - 02:32
se vorbea de filtrul de particule si regenerarea acestuia..... nu despre caldura....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 12 decembrie 2012 - 02:33
#15
Scris 12 decembrie 2012 - 02:36
Deocamdata merge bine, singurul lucru de care pot sa ma plang la ea este caldura, cum a fost frig zilele astea am cam inghetat de frig in masina pana a inceput sa bage caldura. Noroc cu incalzirea din scaune.
Nu trebuie drum lung, ci ture multe.
Papagalule .....
#16
Scris 12 decembrie 2012 - 02:36
si ce e 'total gresit'?
#17
Scris 12 decembrie 2012 - 02:38
si ce e 'total gresit'?
Gresita e gandirea !
Degeaba ii dai ture daca n-ai sarcina. Fara sarcina, debitul si temperatura gazelor e mult prea mica sa poata ajuta la curatirea filtrului !
#18
Scris 12 decembrie 2012 - 02:43
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#19
Scris 12 decembrie 2012 - 02:45
Niciodata !
#20
Scris 12 decembrie 2012 - 02:46
ete nah, s-a incurcat asta batranu' si acuma o da smechereste la suceala
tu vorbeai de particule, el de frigul din masina, apoi facu un mix intre cele doua si a iesit ca daca ii dai 120hm/h intr-a 3-a pe splai nu se curata filtrul ca nu e in sarcina.
#21
Scris 12 decembrie 2012 - 02:47
Va labil atat la incalzirea in masina, cat si la curatatrea filtrului.
Voi chiar sunteti paraleli rau cu fiarele astea ....
#22
Scris 12 decembrie 2012 - 02:52
mda, confirm si eu: si-a revenit moshu - e mai fresh ca niciodata
fara misto acuma.
daca temperatura este la nivel ok (90gr) si o chinui putin la >100km/h in treapta 2/3 pe portiuni gen Pod Basarab/Splai/Centura nu se curata deloc saracia aia de filtru?
#23
Scris 12 decembrie 2012 - 02:58
Pentru caldura nu ai unde. Cand vi pe Calea Victoriei (99% din drumul meu casa-serviciu e fix prin centru) bara in bara nu prea ai unde sa ii dai a 3-a.
Pentru desfundat filtru am nevoie de asfalt curat. Pe zapada asta nu ma risc.
Life must be taken one disaster at a time
#24
Scris 12 decembrie 2012 - 02:59
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#25
Scris 12 decembrie 2012 - 03:09
in principiu trebuie multe ture vreo 20 km oricum trebuie vazut ce si cum ,cel mai simplu faci diagnoza si vezi eroarea.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi