Honda Accord 2.0 diesel engine check/emissions
#26
Scris 12 decembrie 2012 - 03:43
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#27
Scris 12 decembrie 2012 - 04:34
in principiu trebuie multe ture vreo 20 km oricum trebuie vazut ce si cum ,cel mai simplu faci diagnoza si vezi eroarea.
Altu cu turele ....
#28
Scris 12 decembrie 2012 - 04:34
nu-i asa. vezi problemele pe la mazda cx-5 de ex.
asta cred ca e un senzor pe exhaust. Masina e cu filtru de particule cred. s-ar putea sa fie defect doar senzorul sau sa ai o problema. In orice caz, daca continui sa mergi asa, vei da in diverse gen: masina o sa intre intr-un mod de protectie in care o sa mearga incet, n-o sa se mai tureze, se pot initia cicluri prea frecvente de ardere a depunerilor din filtrul de particule etc.
glumeam.
pentru "curatenie", cica mai nou se recomanda nu musai ture multe, ci mers constant (evident in afara orasului daca se poate, ca altundeva nu se poate).
#29
Scris 12 decembrie 2012 - 06:34
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#30
Scris 13 decembrie 2012 - 11:25
ture 'multe' pt mine nu inseamna in rosu. eu pricep ca trebuie sa fi in sarcina, nu la 1400rpm...
#31
Scris 13 decembrie 2012 - 12:43
Relu zicea în sarcină, adică să mergi, nu să accelerezi pe loc.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#32
Scris 13 decembrie 2012 - 02:31
evident, cine dracu mai tureaza motorul aiurea pe loc?
#33
Scris 13 decembrie 2012 - 03:22
Aia cu daciile
#34
Scris 20 decembrie 2012 - 08:11
daca se dau ture mult aiurea poate sa nici nu regenereze si chiar sa colmateze si mai grav, chinezariile au niste ciudatenii pe post de dpf.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#35
Scris 20 decembrie 2012 - 10:23
O sa incerc sa o scot putin din Bucuresti. In perioada asta in afara de o cursa pana la Otopeni n-am avut nici o alta ocazie sa ies din oras.
Life must be taken one disaster at a time
#36
Scris 20 decembrie 2012 - 11:10
vezi dupa o tura din asta daca mai apare chestiunea, daca persista s-ar putea sa fie stricat senzorul ala, si trebuie schimbat pentru ca altfel iti va genera probleme mari a la longue.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#37
Scris 03 ianuarie 2013 - 08:23
Am facut o "tura" pana la Bran si inapoi, cu cateva ocoluri Bran-Predeal-Bran si Bran-Brasov-Bran si martorul tot clipeste.
Life must be taken one disaster at a time
#38
Scris 03 ianuarie 2013 - 08:26
e plin dpf-ul.
tre incercat o regenerare la service. zic eu.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi