Și cum ar putea să te deranjeze?
Pai nu stiu, vad ca tu ai probleme cu ea
Scris 21 ianuarie 2013 - 09:40
Și cum ar putea să te deranjeze?
Pai nu stiu, vad ca tu ai probleme cu ea
Scris 21 ianuarie 2013 - 10:12
Pentru tine e ceva nou, nu văd cum ar putea să te deranjeze.
Eu nu mă uit la cutie. Știu la BMW unde sunt treptele pentru că sunt logice și se simt bine.
Tu de unde știi că ești în D?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 10:21
Simplu, stiu ca trage ca hAstra mea deci ceva nu e in regula
Si la inceput ma uitam la schimbator sa vad unde e, dar deja a3a oara cand am luat masina nu mai era nevoie, simteam unde am ajuns cu batu. Probabil cineva care merge zi de zi cu asa ceva in max 2 saptamani nu mai intampina nici o problema.
Acum tu daca te-ai obisnuit cu aia de la bmw de atatia ani, e altceva.
Scris 21 ianuarie 2013 - 11:25
La BMW m-am obișnuit din prima secundă de stat la volan. Am avut eu un șoc de cât de natural era totul pus. Mă așteptam să fie necesară o perioadă mare de acomodare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 11:34
La G7 se pare totuși că și-au dat seama ce porcărie e cutia cu P-R-N-D-S și au făcut-o P-R-N-D/S. Le-a luat ceva.
cred ca au schimbat comanda la cutii la toata gama, la fel era si tregul pe care l-am avut pe mana saptamana trecuta.
Da, au făcut ca la BMW. Singura diferență este faptul că la VW nu tragi spre tine de manetă, ci o împingi. Și am înțeles că dacă optezi pentru sistemul de selectare a funcționării (Confort/Normal/Sport cred), când dai pe Sport, trece și cutia singură în S (evident fără să treacă fizic spre dreapta și ca atare secvențialul rămâne abordabil numai dacă muți maneta tu). Deci e un fel de struțo-cămilă, în funcție de dotări.
nu stiu cum o fi la altfele, dar la treg iti spun sigur ca nu e asa, poti sa pui suspensia in sport si nu are efect asupra cutiei.
N-ai condus 5 ani una așezată altfel.
Care vine perfect natural și logic.
vine perfect natural si logic ca o conduci de 5 ani, eu care am la a mea selector electronic, cand m-am urcat prima oara in x1, in urma cu vreo 3 luni, si am dat cu mana de selectorul tau perfect natural si logic, nu am nimerit nimic cu el, tot timpul a trebuit sa ma uit la ce saracia selectez.
Tu de unde știi că ești în D?
scrie in bord, cand am luat zembeul tot timpul ma uitam la selector, pe urma in bord, acuma m-am obisnuit cu selectorul
Scris 21 ianuarie 2013 - 11:45
Nu e vorba despre suspensie pe Sport, ci despre un mod de funcționare a mașinii în sine. Cam cum are lexus la RS.
Păi la X3 mi s-a părut natural din fix prima secundă.
Eu nu mă uit pe bord, la schimbător, la pedale sau mai știu eu ce.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 12:00
mie nu mi s-a parut deloc, alt lucru pe care il detest la masina ta, difera comanda la a mea, este cruise control-ul, sub nici o forma nu am reusit sa am invat cu el.
oricum raman la parerea initiala, totul tine de obisnuinta si mai ales de ce ai avut inainte.
la vag-uri din cate stiu eu nu ai setare pentru toata masina.
tot la vag insa autoholdul odata pus on, ramane on pana il pui off, si nu trebuie sa tot apesi pe el de fiecare data cand pornesti masina.
pdc-ul se activeaza singur al viteze mici cand te apropii de chestii ...
Scris 21 ianuarie 2013 - 12:09
PRNDS, precum multe altele, tine de obisnuinta si acomodare.
la inceput nu suportam semnalizarea cu impuls. acum nu m-as putea desparti de ea
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 ianuarie 2013 - 12:28
CC la mine e mai mult decât simplu. L-ai pornit și apeși + când dorești să setezi viteza cu care te deplasezi ca viteză de croazieră. Click+click, nu e nimic mai simplu.
ska, conducem orice, e vorba despre proiectarea unui produs pentru a fi folosit logic și natural.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 12:40
ska, conducem orice, e vorba despre proiectarea unui produs pentru a fi folosit logic și natural.
daca ai fi avut PRNDS de la inceput si pe X3, acum ti s-ar fi parut o joaca
acuma ti se pare ilogic, pentru ca esti obisnuit cu altceva.
da-i timp timp. o sa fie ok
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 ianuarie 2013 - 12:42
Poate, dar atunci i-aș fi înjurat cu încredere.
Repet, acolo nu a fost nevoie să mă obișnuiesc cu nimic. N-am cititi NIMIC din manual (că e în germană), totul e cât se poate de logic și simplu de folosit.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 12:45
Ia pune si tu o poza cu aranjarea treptelor de pe X3.
Scris 21 ianuarie 2013 - 12:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 01:29
Eu nu folosesc deloc sport. Daca vreau sa merg calm, evident D, dar daca vreau sa conduc masina, atunci o trec pe secvential si ma bucur de ea. Ah, am testat ieri o chestie interesanta pe care am vazut-o pe un forum din afara referitor la modul de preselectare a treptelor. Daca esti in accelerare, este preselectata treapta superioara, dar daca esti in franare si retrogradezi, schimbul se face aproape instant.
Ce ma deranjeaza mai mult este faptul ca poti sa treci din D in N doar din schimbator. Mi s-a intamplat de cateva ori sa am impresia ca sunt in modul secvential, dar de fapt sa fiu in drive, imping de schimbator in sus ca sa schimb treapta si ajung in N.
Scris 21 ianuarie 2013 - 02:17
Hai că începi să pricepi
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 02:33
tu ai comanda la x3 la cruise control diferita de x1 si x5, o ai pusa pe volan ca mine, dar la alealalte doua e o maneta mica sub sumnalizare, similar cu vag-ul
insa cutia e la fel cu cea de la x1, si nu m-am impacat deloc cu ea.
Scris 21 ianuarie 2013 - 02:45
Ce treabă ai cu ea? Tragi până în capăt și pleci. Nu trebuie să te uiți, nu ai cum să dai în S aiurea. În SD simți maneta cum e și iar n-ai cum să dai aiurea undeva. La DSG (așa cum e la mine) riști pur și simplu să dai în N în diverse scenarii și din cauza modului în care sunt puse și a faptului că trecerea este foarte foarte ușoară.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 03:53
asa cum e pe x3-ul lui Cata am mers si eu cu 320d generatia precedenta. mi s-a parut totul perfect logic, in sensul ca din D o trageam in DS si aia era. mie mai mult nu-mi trebuia, mai ales ca [parca] nu avea padele.
la Touaregul varianta noua [ultimul] mi-a proptit-o Mecea in S si acolo a ramas. dar avea padele la volan si de acolo puteam trece in secvential, nu?
voi nu aveti pe GTI respectiv R20 padele? mi se pare aiurea sa operez secventialul din maneta...
Scris 21 ianuarie 2013 - 03:58
Are padele.
Chestia e când pleci de pe loc de exemplu sau când dorești să ieși din S. De asemenea la mine cel puțin modul S schimbă și sunetul și comportamentul mașinii.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 05:21
Mi-e lene să mă mai explic, pentru că oricum nu are sens. E clar că diferă modul în care vedem lucrurile, fiecare e blocat în propriile nemulțumiri. Dacă nu aș fi scris deja despre cum s-a ajuns la mașină, mai ziceam...
De ce, explica-ne si noua, poate ne intereseaza, poate e bine sa ne evitam si noi solutia cu inele de centrare.... Stiu ca in ultima vreme au inceput sa se faca si jante aftermarket care sa fie tailored pt modelul respectiv (cum e cazul cu jantele pe care le-a luat Mecea), dar sunt destul de putine....
Eu nu am avut nici o problema sa folosesc 6 ani jante cu inele de centrare (pentru rotile de iarna) la Laguna...
Scris 21 ianuarie 2013 - 05:31
Rolul inelelor de centrare e sa ajute sa nimeresti usor janta pe prezoane la montaj, d-aia sunt facute din plastic.
N-are nici cea mai mica importanta ca exista sau nu, si daca da, din ce-s facute !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 ianuarie 2013 - 05:52
Scris 21 ianuarie 2013 - 05:38
Ce am scris acolo nu mai avea legătură cu inelele. Dar nici despre astea n-am chef de polemici. Mă repet, cel mai sănătos e fiecare să meargă cum vrea. Sănătos pentru capul meu.
În altă ordine de idei, după ce am găsit jante, era să le plătesc, am aflat că de fapt modelul respectiv nu merge la mine. Așa că BBS cade din schemă, cel puțin ce aș fi vrut eu. Mă mai gândesc la alte opțiuni sau iau pe 19. La 19 am cel puțin două variante solide, dar nu prea mă încântă dimensiunea foarte mare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 05:49
De ce ai lua alte jante pe 19, avandu-le deja pe cele OEM ?
Scris 21 ianuarie 2013 - 07:07
Am motivele mele. Dar nu prea aș vrea pe 19 oricum. Nu sunt prima mea opțiune.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 21 ianuarie 2013 - 07:13
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi