KNG, la mine e curioasa treaba, cand aveam 10 ani cand am zburat prima oara (adica acum 19 ani, ce batran sunt) si pe vremea aia nu aveam frica la avioane. S-a instalat asa treptat.
Am trecut prin un "incident" o data cand un avion s-a ridicat cam pe la capatul pistei, cu motoarele turate blana si a trecut razant de copaci. E drept ca in prealabil am stat 2 ore pe pista, s-au perindat multi insi pe la avion iar mie la momentul ala mi-au zis ca e doar o problema cu GPS-ul.
La aterizari n-am nici o problema, in principal doar la decolari si in primele 2-3 minute am doar escala la Balotesti in cap. Dar cum am zis, simulatorul asta de zbor cel putin.
In plus ating de 3 ori avionul inainte sa ma urc in el. Cica poarta noroc. Sa vezi acolo distractie cand e lumea in spatele tau la coada sa intre in el, stewardeza in el sa te salute si tu te opresti ca boul in dreptul usii sa te faci ca te sprijini, discret, de vreo 3 ori de marginea exterioara.
Alcolu' e clar, in masura in care se poate si nu prea mult.
Mecea, foarte interesante afirmatiile cunostiintei tale. E clar ca astia de la NSA nu cauta vinovatul, ci cauza. De multe ori o greseala asa mica nu poate duce la un rezultat atat de sever, asa ca sigur e vorba de mai multi factori. In plus, avionul ala era pe un flight path predefinit, nu zbura pilotul dupa ureche. Cred ca inainte de impact piuiau alertele prin cabina; nu avea cum sa nu isi dea seama ca nu zboara prea jos.
Le: Iete ce zic astia:
"Stabilized approaches have long been a safety concern for the aviation community," National Transportation Safety Board Chairman Deborah Hersman told CNN on Sunday, saying they represent a significant threat. "We see a lot of runway crashes."
Airport technology called the Instrument Landing System, or ILS -- which normally would help pilots correctly approach the runway -- was not operating at the time, according to a Federal Aviation Administration bulletin.
Deci aterizare dupa "ureche" pana una alta.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 07 iulie 2013 - 10:24