una noua, la cald porneste mai greu,adica invarte cam cu 1-2 sec in plus fata de rece. pare problema comuna la 2 tdi si 1,9 tdi
de pe net citire
salutare,
aceeasi problema o am si eu. se pare ca au fost probleme la masinile produse in 2004-2005 (nu la toate) cu softul, si anume: in momentul in care motorul este cald, senzorul de temperatura detecteaza chestia asta si "nu mai da" suficienta motorina pentru pornire. daca la pornirea la rece sa zicem ca primeste 2 gr/cilindru, cand motorul are 90 grade primeste o cantitate mult mai mica gen 0.8 gr / cilindru, suficienta (teoretic) pt pornire. dat fiind faptul ca la noi e motorina care e, si ca se formeaza depuneri ca dreacu` pe injectoare, pana porneste te apuca` toate alea )
ca si rezolvare, o resoftare, modificarea unor biti (undeva la 300 lei) sau montarea unui rezistor pe firul senzorului de temperatura. chiar daca ai motorul cald, acul de la temperatura apei va ramane la 50 grade si prin urmare va primi mai mult compustibil la pornire => pornire usoara, normala.
o alta varianta dezbatuta pe alte forumuri ar fi electromotorul. aceasta din urma are logica si nu prea. cica are carbunii foarte tocitzi si trebuiesc inlocuiti. sincer sa fiu, asta e un pic aberata pentru ca masina porneste imediat cand e frig.
cu toate ca mi-e rusine sa recunosc, nu am incercat niciuna din variantele de mai sus, din comoditate. daca o sa am timp, o sa pun o rezistenta de 2kohm pe firul acela sa vad ce se intampla. tre` sa descarc un soft ceva sa vad pe unde se localizeaza senzoru` respectiv.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 februarie 2013 - 08:51