Varianta cea mai ieftina e sa pastrezi jantele originale si sa iei ceva pe 16 pentru iarna. Oricum e mai bine din punctul meu de vedere, cand sunt cu rotile de iarna parchez si eu mai lejer, nu mai stau cu sfincterul strans sa nu bip anvelopa.
Problema e ca eu n-am gasit jante de tabla rezonabile ca pret. Cel mai bine ai putea iesi daca gasesti sa vanda cineva jante originale pe 16 (adica de la un forester aspirat), fie de tabla fie de aliaj, dar slabe sanse. Asa ca poti sa mergi pe niste jante de aluminiu aftermarket rezonabile, cum am facut si eu, pentru iarna (alea pe care le stii pe foresterul meu).
Iar pentru nebunii sunt super ok si 215/60R16, eu abia de am reusit sa le scartai putin, grija mea fiind sa nu zbor din scaun, nu stabilitatea masinii.
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.