Aha, si i-a placut aerul curat si s-a mutat la tara?
BMW X5 (F15) 2013
#76
Scris 01 iunie 2013 - 09:11
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#77
Scris 01 iunie 2013 - 09:14
#78
Scris 01 iunie 2013 - 09:24
Aha, si i-a placut aerul curat si s-a mutat la tara?
Sta tot in Bucuresti ... deci e satean de-al vostru. Omu' n-are nici cea mai mica legatura cu satucul meu
#79
Scris 01 iunie 2013 - 09:32
Manelist, ce pana mea ....
#80
Scris 01 iunie 2013 - 09:41
Bah, oricat l-as ura pe mos pt asta, si pe mine m-a refuzat sa-mi tuneze salvarea. (
SI i-am respectat opinia. Ce nu sunt de acord cu el e ca pt mine, Bose suna ca dracu.
Stiu cum sunau Focalele pe Subaru si nu pot sa accept explicatia: "Lasa-le asa ca suna binee!"
Deci...asta e! Cand va luati masina, treceti intai pe la Relu sa va spuna daca o poate "lucra" sau nu.
#81
Scris 01 iunie 2013 - 09:58
Masina scumpa sau ieftina,mi se pare o aberatie sa bagi zeci de mii de euro intr-un sistem audio, cand stii din start ca masina aia are o durata de viata de cativa ani (5 - 7 ani masinile mai noi).
La o masina de 30.000E ce mi-e daca mai bag inca vreo 5-800Euro intr-un sistem audio bunicel (Difuzoare fata + antifonare + amplificare)...
Daca n-ai ureche muzicala si asculti numai radio atunci da, nu merita sa dai nici un leu in plus.
Bah, oricat l-as ura pe mos pt asta, si pe mine m-a refuzat sa-mi tuneze salvarea.
De ce?
#82
Scris 01 iunie 2013 - 10:06
........De ce?
Din cauza usilor, care datorita solutiei constructive nu permit o imbunatatire substantiala a sunetului.
In 2 vorbe, lucrarea ar costa cateva mii de lei si castigul ar fi de doar cateva ( putine ) zeci de procente.
In concluzie, nu se merita investitia.
#83
Scris 01 iunie 2013 - 10:09
De unde il cunosc eu pe Viperu ? De la un concert de manele Apropos de zembeisti, cam asa suntem noi : http://www.youtube.c...h?v=jxqHmu7MHRQ
#84
Scris 01 iunie 2013 - 10:10
Din cauza usilor, care datorita solutiei constructive nu permit o imbunatatire substantiala a sunetului.
In 2 vorbe, lucrarea ar costa cateva mii de lei si castigul ar fi de doar cateva ( putine ) zeci de procente.
In concluzie, nu se merita investitia.
Deci difuzoarele nu sunt fixate pe tabla ci pe fata de usa ?
#85
Scris 01 iunie 2013 - 10:18
Exact.
De unde il cunosc eu pe Viperu ? De la un concert de manele
In mod categoric nu asculti genul de muzica pe care o asculta Viperu. De conditii nu mai vorbesc ...
Apropos de zembeisti, cam asa suntem noi :
P-afara puteti diferi mult. Dar in esenta ai dreptate
#86
Scris 01 iunie 2013 - 10:20
Daca a ramas cu amplificarea de la Spectral ii spun de departe te pup pa,pa....
#87
Scris 01 iunie 2013 - 10:27
Daca zici tu, asa o fi ...
#88
Scris 01 iunie 2013 - 10:40
Radu dintotdeauna a avut scule audio bune, de neatins pentru 99,99% dintre noi. Ce mi-a placut mie la el este ca aceasta aparatura de top a fost acompaniata intotdeauna de muzica superba. Revenind la audio in masina, din pacate nu se pot atinge parametri optimi pentru a avea un sunet hi-end.Nici macar standardul hi-fi nu e la indemana oricui. Un om care nu este pasionat de asa ceva, dupa parerea mea n-ar trebui sa arunce sume exorbitante pentru cai verzi pe pereti. Un sistem decent after-market e arhisuficient. Faptul ca difuzorul nu e prins de tabla usii nu are mare importanta mai ales daca nu reda frecvente joase. Din contra, un om inteligent va folosi aceasta decuplare mecano-acustica pentru a evita rezonantele nedorite. Frecventele joase de bas nu sunt directive, sunt omni-directionale, ca atare poti muta basul acolo unde iti convine, de ex in portbagaj, iar pe fetele de usi sa lasi mediile si inaltele. BMW-ul poate suna placut, numai sa existe cineva priceput care pune la punct lantul acustic.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 01 iunie 2013 - 10:42
#89
Scris 01 iunie 2013 - 11:03
1- masini cu sunet hi-end se pot face, s-au facut, si se vor face mereu
Uite un exemplu
Fa abstractie de sub, a stat doar 1 saptamana ca mai rau strica ...
2- felul cum e prins difuzorul are MAXIMA importanta !
3- daca ai nevoie de sub, deja e naspa
Sa-ti mai zic ?
#90
Scris 02 iunie 2013 - 07:04
Relu,e sub-ul ala e cam de satean
#91
Scris 02 iunie 2013 - 12:54
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#92
Scris 02 iunie 2013 - 01:34
Lucrarea din poze e de admirat, se observa usor ca s-au bagat bani seriosi , ca s-a muncit pe rupte cu pasiune si ca s-a stiut ce trebuie facut. Felicitari ! Eu acum voi incerca sa fac o descriere a ceea ce inseamna hi-end. Prima regula a hi-fi-ului este ca liniaritatea sistemului sa fie in toata banda audio de 20hz-20khz incadrata intre +3dB-3dB. Lucrul asta la sursele digitale si amplificatoare e relativ usor de atins dar cand vine vorba de boxe lucrurile se mai strica. Daca luam in calcul si spatiul de auditie care este foarte important incepem sa sesizam adevarata dimensiune a complexitatii. Sunetul bun, curect, nu e chiar simplu de obtinut. Daca ridicam stacheta si vorbim de hi-end deja suntem intr-o alta lume, cu aer rarefiat, liniaritatea aparatelor trebuie sa se incadreze intre +0,1dB -0,1dB iar boxele au cerinte ceva mai laxe dar mai stranse decat la norma hi-fi, adica +1dB -1dB. Pana in acest moment banii te pot incadra chiar si la high-end, dar cand intra si spatiul de auditie in calcul.........
Masina este improprie hi-end-ului. Basul nu trebuie sa vina din toate boxele pentru ca acestea sunt fata in fata si ai surpriza neplacuta sa vezi ca undele se anuleaza. Cel mai bun bas in masina este punctiform, din subwoofer. Multi au tentatia sa dea basul la maxim si sa iasa din liniaritatea dorita. Daca lasi basul pe difuzoarele din usi esti nevoie ca la frecventele joasa sa inversezi polaritatea. In masina nu poti obtine liniaritate decat intr-un punct cu ajutorul corectoarelor de ambient, room-corection, deci doar pentru sofer sau pentru un singur pasager.
#93
Scris 02 iunie 2013 - 02:01
Masina este improprie hi-end-ului.
Corect, mare adevar graiesti, si de aceea eu unul nici daca as avea 5 milioane euro, cum era un alt topic, nu as baga bani in sistem hi fi in masina, mai bine as dona banii aia unor amarati.
In rest, strict comparand sunetul audio stock, in X3 suna cel mai execrabil din tot ce am ascultat, in clasa E suna cel mai bine
#94
Scris 02 iunie 2013 - 02:47
Hi-end printre tehnicieni reprezinta atingerea unor parametri bine definiti dar asta nu inseamna ca un sunet extrem de placut nu poate fi catalogat si el ca "hi-end". Acest termen are si o conotatie subiectiva, in fapt partea subiectiva este mult mai cunoscuta de catre publicul larg, de catre audiofili. Poti baga bani intr-un sistem audio care sa te multumeasca la ureche, pana la urma placerea e cea care conteaza pentru un ocupant al masinii si nu neaparat niste standarde.
Kng tocmai ca nu ti-a placut cum suna muzica in X3 stock dovedeste ca vei baga bani in muzica daca ii vei avea deci pana la urma sunt aproape sigur ca vei actiona intr-un fel....
referitor la x3 initial si eu am crezut ca suna prost dar sistemul are nevoie de rodaj. Nu are putere, dar muzica suna coerent la nivele de putere decente.
#95
Scris 02 iunie 2013 - 02:56
........
Masina este improprie hi-end-ului. Basul nu trebuie sa vina din toate boxele pentru ca acestea sunt fata in fata si ai surpriza neplacuta sa vezi ca undele se anuleaza. Cel mai bun bas in masina este punctiform, din subwoofer. Multi au tentatia sa dea basul la maxim si sa iasa din liniaritatea dorita. Daca lasi basul pe difuzoarele din usi esti nevoie ca la frecventele joasa sa inversezi polaritatea. In masina nu poti obtine liniaritate decat intr-un punct cu ajutorul corectoarelor de ambient, room-corection, deci doar pentru sofer sau pentru un singur pasager.
Bai greiere,
Marele tau defect e ca dupa ce citesti diverse articole tehnice, ai convingerea ca le-ai si inteles.
Tu defapt esti printre nori, si habar nu ai despre ce discuti.
Ti-am mai zis de cateva ori ca e mai intelept sa-ti tii degetele departe de tastatura cand nu stapanesti un subiect. Nu de alta, dar se mai gaseste cate unul care are idee despre ce ( prostii ) scrii tu acolo, si-l bufneste rasul ....
#96
Scris 02 iunie 2013 - 03:07
e mai intelept sa-ti tii degetele departe de tastatura cand nu stapanesti un subiect. Nu de alta, dar se mai gaseste cate unul care are idee despre ce ( prostii ) scrii tu acolo, si-l bufneste rasul ....
Total de acord
#97
Scris 02 iunie 2013 - 07:02
Pai vezi ca-mi dai dreptate ! Aza zic si papagalii aia ...
Amuzant e cand se urca intr-un cazan oarecare ( facut cu sume "modice" ) si suna de intepenesti .....
Cam cum s-ar auzi a mea daca terminam si insonorizarea usilor...
Bah, oricat l-as ura pe mos pt asta, si pe mine m-a refuzat sa-mi tuneze salvarea. (
SI i-am respectat opinia. Ce nu sunt de acord cu el e ca pt mine, Bose suna ca dracu.
Stiu cum sunau Focalele pe Subaru si nu pot sa accept explicatia: "Lasa-le asa ca suna binee!"
Deci...asta e! Cand va luati masina, treceti intai pe la Relu sa va spuna daca o poate "lucra" sau nu.
Bose din salvarea ta chiar se aude foarte bine!
#98
Scris 02 iunie 2013 - 07:23
.....Bose din salvarea ta chiar se aude foarte bine!
Asa ar fi zis si el daca n-ar fi avut termen de comparatie.
#99
Scris 02 iunie 2013 - 08:44
Sincer sunt fan Bose insa de la salvarea lui Adytzu si eu aveam mai multe pretentii. Nu se aude rau dar fata de bose ele din rx 8 spre exemplu nu prea e deloc acelasi lucru.
#100
Scris 02 iunie 2013 - 08:46
La salvare poti sa-i dai si cu pudra, ca tot nu va suna bine.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi