Salt la continut


Fotografie
- - - - -

BMW X5 (F15) 2013


  • Please log in to reply
229 replies to this topic

#201 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 27 februarie 2014 - 11:05

avea tot ce-i trebuie la aproape 100k euro.... dar revine din nou intrebarea: chiar este de doua ori mai bun decat un Touareg?

cum adica de 2 ori?Daca as avea bani de cazane clar Porse,altfel BMW,asta cu e mai bun de 2 ori sau de 3 ori e o prostie,pana la urma diferentele aici tin de la individ la individ.


  • 1
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#202 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 11:10

 In mod clar nu era de 2x mai bun ca un Touareg dar si eu zic ca nu se pune problema asa. Unii au bani suficienti incat sa isi doreasca o diferentiere in sus fata de Touareg. De data asta BMW-ul cu noul X5 dotat cu motor klumea si toate optionalele de suspensie si diferential spate poate sa detroneze Porsche . Un Porsche care la acel nivel de pret stie sa le faca pe toate extraordinar. Intr-un fel e bine ca a aparut si o concurenta reala la acel nivel stratosferic.


  • 0

#203 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 11:20

diferentialul spate atat de laudat se regasea pe x6 dar nu exista optional la x5 e70, acuma l-au pus si pe x5, dupa cum ai remarcat nu a facut prea mare diferenta la partia de ski.

 

este asa numitul torque vectoring de pe x6


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#204 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 27 februarie 2014 - 11:22

hai ma terminati cu cacatul ala de partie de ski,pe acolo daca s-ar duce 1% din posesorii de RR/Cayen/X3/5/6/1 si ce masa o mai apare,acolo cel mai bun diferential e cauciucul cu tinte.Unde au urcat aia banuiesc ca si o ghena de Duster cu gume mai bune putea sa urce.


Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 27 februarie 2014 - 11:23

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#205 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 11:25

sa nu mi-o iei in nume de rau dar nivelul de pregatire al vanzatorilor de la bavaria este foarte slab, nu e tocmai indicat sa crezi tot ce-ti spun ei, la x5 ai optiuni de suspensie pachet confort, si pachet profesional intre ele exista aia sport dar care este conditionata de pachetul M

 

toate au amortizoare adaptive, toate au perne de aer pe spate pentru self leveling, diferentele cu siguranta vin din setarile de rigiditate, si sunt sigur ca toate sunt superioare din orice pozitie suspensie stock



hai ma terminati cu cacatul ala de partie de ski,pe acolo daca s-ar duce 1% din poserorii de RR/Cayen/X3/5/6/1 si ce masa o mai apare,acolo cel mai bun diferential e cauciucul cu tinte.Unde au urcat aia banuiesc ca si o ghena de Duster cu gume mai bune putea sa urce.

termin, dar tot maxim 1% si-ar conduce masina cum au mers cu ele pe traseul de viteza



iar cu dusteru, cre ca relu are dreptate


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#206 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 27 februarie 2014 - 11:27

Pai logic 99% aia care iau cazanu il ia de sou sa vada dujmanii ca ei e jmecheri indiferent ca vb de Cayen sau RR sau X .Aia de la Bavaria nu prea au idee de capul lor,daca intri in amanunte tehnice cu ei se cam pierd.Alex Seremet(parca) mai are idee de una alta si inca un baiat de pe acolo.sau ma rog asa era acum 1-2 ani cand am mai mers pe la niste drive teste.


  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#207 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 11:34

 Ma rog, pana la urma nu ma intereseaza cat stiu despre masinile lor oamenii de la Bavaria. Dar exista pachet care are o rigiditate a suspensiei mai mica decat cea standard, se observa si din chart si include perna de aer pe spate. In plus tind sa-i dau dreptate dealerului pentru ca masina in modurile eco-pro, confort si sport nu modifica deloc rigiditatea, sau cel putin insesizabil. Abia in sport+ era altceva. Impresia mea e ca am dreptate. Imi pare rau ca nu am retinut numarul masinii. Mai exista un X5 la drive-test cu motor mai mare, parca 50d ? dar am refuzat-o pentru ca vroiam sa-mi fac o idee generala despre X5, nu neaparat despre sportivitatea acestei masini....poate alta data.


  • 0

#208 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 27 februarie 2014 - 11:36

Masinile de la Bavaria nu au treaba cu masinile de presa. X5-ul de care vorbeste frank este cel ce l-ati vazut in toata presa de specialitate.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#209 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 11:37

pai ori ii dai dreptate dealerului si atuncea nu-si modifica rigiditatea, ori isi modifica rigiditatea si atuncea imi dai dreptate mie cand zic ca aia habar n-au ce vand, pernele de aer nu modifica rigiditatea, permit doar reglarea garzii la sol, pentru modificarea rigiditatii ai nevoie de amortizoare adaptive


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#210 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 11:55

2VM DDC + 1 axle air suspension. Asta este ceea ce avea masina. Vorbesti despre perna de aer de pe spate dar uiti de DDC-DYNAMIC DAMPING CONTROL. Uita-te in chart care sunt caracteristicile.   Blue, stai linistit ca e aceeasi masina.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 februarie 2014 - 11:56

  • 0

#211 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 11:57

dynamic dumping control > AMORTIZOARE ADAPTIVE 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#212 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 12:07

:) Da omule dar stii ce fac ele ? Bine, hai sa simplificam ca intram deja in detalii. Nu conteaza cum sunt ele mapate, uita-te pe chart si gasesti exact cum se comporta.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 februarie 2014 - 12:09

  • 0

#213 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 12:10

nu, uimeste-ma ce fac ? 



...Am intrebat si am discutat in detaliu cu seful lui Carmen, un om foarte amabil si foarte bine pregatit. omul mi-a spus foarte clar ca suspensia este echivalenta cu cea clasica in plus avand suspensia pneumatica de pe puntea spate. Ce inseamna asta..... 

 chiar asa ce inseamna asta ? clasic e arc de otel, dynamic dumping control e amortizor adaptiv 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#214 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 12:16

Ti-am spus simplu in cateva cuvinte. Ele sunt mapate functie de pachetul din care fac parte. Uita-te pe chart, pe poza pusa de mine mai sus si o sa observi cum sunt ele setate functie de pachet. Acolo vezi clar nivelul de confort si sportivitate a fiecarui pachet. Eu ti-am spus ca ceea ce am avut sub fund era prima combinatie din chart "2VM DDC + 1 axle air suspension". Setarile acestui pachet variaza de la confort pana la nivelul de sportivitate al suspensiilor standard. Ceea ce a creat acum BMW la X5 prin aceste pachete e foarte derutant, nu e simplu ca la tine, alegi suspensia pneumatica si acolo ai de la confort pana la sport. De ce au mers ei pe linia asta atat de personalizabila nu ma intreba pentru ca nu stiu ce sa iti raspund. Probabil pentru ca au dorit sa acopere o arie cat mai mare de clienti, de la bosorogul de office pana la cocalarul de curse  :lol:


Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 februarie 2014 - 12:17

  • 0

#215 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 12:29

au mers pe aceasta linie pentru ca si la porsche e la fel : poti alege suspensii adaptive(doar amortizoare), reglabile adaptive(pneumatica plus amortizoare), si reglabil adaptiv cu PTV(porsche torque vectoring)

 

cum s-ar spune s-au luat dupa trend 

 

referitor la afirmatiile acelui domn, pot sa-ti repet ce ti-am mai povestit mai demult > cand am luat ics3-ul am intrebat vanzatorul daca se simte diferenta la acele suspensii reglabile, iar raspunsul ca fost ca nu, dupa ce am avut ocazia sa le si vad in actiune pot sa-ti zic ca diferenta este uriasa, in lumina acestui fapt imi vine greu sa cred ca acel domn stie despre ce vorbeste, acuma ca cele de la un alt nivel vin cu o amortizare mai rigida este alta discutie, si la treg de exemplu ai suspensia pneumatica si suspensia sport pneumatica, cea din urma venind cu alte amortizoare, mai rigide indiferent de setare(confort/normal/sport) si bare stabilizatoare mai tzapene, dar sa te apuci sa spui ca niste amortizoare adaptive sunt la fel ca cele clasice este pur si simplu stupid


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#216 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 12:43

 Bun. Am ajuns cat de cat la o limba comuna. Mai departe omul sa stii ca nu este stupid deloc. Din nou iti recomand sa te uiti pe chart si vei observa ca pentru acel pachet setarile DDC-ului se intind intre confortabil si suspensiile standard. Cu acest pachet se adreseaza clientilor de ML-uri a caror suspensie standard a X5-ului nu le miroase prea bine. Totusi la setarea sport+ in caz de necesitate pot ajunge la ea. Daca ma intrebi pe mine reiterez ideea ca deja este prea mult si lucrurile sunt derutante. Unui om cu bani multi sa incepi sa-i faci capul prastie cu atatea variante ale suspensiei nu mi se pare chiar cea mai buna stratagema de castigare a clientului.


Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 februarie 2014 - 12:45

  • 0

#217 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 12:53

graficul ala se numeste MARKETING 

 

avand in vedere ca F15 standard este la acelasi nivel de sportivitate cu E70 doar ca este mai confortabil decat E70 si chiar mai confortabil decat Tregul si pe aceeasi treapta cu ML-ul eu zic ca este marketing big SHIT

 

e imposibil sa cresti confortul fara sa pierzi sportivitate cu suspensii clasice de otel mai ales la genul asta de mastodont cu centrul de greutate sus rau

 

ia aminte ca toate celelalte masini sunt acolo cu suspensii clasice, as putea continua, nu vad sensul insa


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#218 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 01:00

 Acum cat de mincinosi sunt aia habar nu am si poate ai dreptate sau poate nu. Poate e doar orientativ, nu neaparat trebuie sa iei lucrurile la centima. Ideea e ca iti poti face o privire de ansamblu generala. Acum mai sunt cativa factori la mijloc.... noul X5 este mai jos si mai usor, E posibil ca cu o suspensie mai moale sa obtii o sportivitate ca cea a modelului anterior daca ala era mai greu si mai ridicat. In felul asta s-ar putea pastra "sportivitatea" daca pot sa-i spun asa si sa se adauge ceva la confort. Ma rog, iarasi ajungem la detalii fara relevanta in practica. Pana la urma ei cu ale lor noi cu ale noastre.


  • 0

#219 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 02:17

mai jos ? e70 avea garda la sol putin sub 220mm, f15 are garda la sol putin sub 220mm, inaltimea de la sol 1766(e70) vs 1762(f15)

 

mai usor ? e70 30dXdrive avea 2150kg, f15 30dXdrive are 2145kg 

 

sa stii ca e si mai jos si mai usor 

 

ps:si rrs conform briefului de presa a scazut 400kg, ce nu au scris este ca a scazut 400kg de la cel mai greu generatie veche la cel mai usor generatie noua, adica v8 diesel cu transmisie serioasa cu reductor, vs v6 diesel fara reductor, evident ca si la x5 daaca comparam x5m e70 cu 25dSdrive f15 o sa vezi o scadere de greutate de 300kg .... dar ti se pare corecta comparatia ? repeta dupa mine MARKETING > a nu se pune botu la vrajeala fara sa verificam


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#220 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 02:37

Marketing este in orice lucru care se vinde dar iarasi esti in eroare  :)  Uita-te numai la diferenta de inaltime dintre cele doua modele si incepi sa vezi ansamblul ecuatiei. De fapt nu stiu daca diferenta de inaltime e spectaculoasa cat mai degraba cum a plonjat capota spre partea anterioara. Apoi si alte lucruri "s-au asezat" mai jos prin masina , ba chiar si sub masina. Noi de aici nu avem de unde sa stim cum sunt asezate componentele si cum simuleaza tot ansamblul. Inginerii de acolo stiu cel mai bine. Stai linistit, marketing-ul ca markenting-ul, dar sa fii sigur ca o samanta de adevar este acolo. Oricum graficul este desenat asa incat diferentele sa para spectaculoase, in realitate diferentele dintre toate masinile prezentate sunt doar de nuanta. N-o sa se rastoarne niciuna in curbe. Daca ar fi sa fie desenat corect graficul am vedea o ingramadire una in alta de masini. Ei au dat "zoom" graficului si daca nu stii ca in coltul stanga-jos nu este nivelul de zero ca sa zic asa ai impresia ca ML350 se rastoarna la prima adiere de vant iar Cayenne si X5-ul cu suspensii nu stiu de care sunt lipite cu super-glue  de asfalt.  :D Nimic mai fals


Aceasta postare a fost editata de greierele: 27 februarie 2014 - 02:38

  • 0

#221 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 02:45

Marketing este in orice lucru care se vinde dar iarasi esti in eroare  :)  Uita-te numai la diferenta de inaltime dintre cele doua modele si incepi sa vezi ansamblul ecuatiei. ....

ce diferenta de inaltime ? 1766 vs 1762 sunt 4 mm de unde si intrebarea ce diferenta de inaltime ? 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#222 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 27 februarie 2014 - 03:19

 ei, nu taia din context  numai ce iti convine...hai sa terminam odata joaca asta. Cayenne este regele , a fost si va fi intotdeauna. X5 este un suv banal de duzina.  :D


  • 2

#223 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 27 februarie 2014 - 03:28

masina condusa de noi era echipata cu Dynamic Handling Package, adica cea mai avansata optiune de suspensie (in limbajul ofertei din Romania, pachet de suspensii Professional, cuprinzind atit componenta pentru confort enhancement cit si cea pentru sportivitate). 

 

ce am remarcat este ca e mult mai confortabila si in acelasi timp este aproape la fel de sportiva ca vechiul X5 echipat cu suspensia adaptiva cu bare stabilizatoare active. 

 

Practic, tendinta noilor BMW-uri de se misca inspre mai mult confort (semnificativ mai mult) plus aproape aceeasi sportivitate ca inainte (90 %), sta mult mai bine aplicata pe conceptul de vehicul care e X5, decit pe Seria 3 de exemplu. Ramine sigur intrebarea cum se comporta totusi o masina cu suspensie standard. La 3-ar/4-ar, am avut ocazia sa vedem si suspensia stock si putem spune ca suspensia adaptiva este acum absolut must have pt a avea o masina dinamica. 


  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#224 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 februarie 2014 - 04:12

mai jos ? e70 avea garda la sol putin sub 220mm, f15 are garda la sol putin sub 220mm, inaltimea de la sol 1766(e70) vs 1762(f15)

 

Care'i diferenta intre garda la sol si inaltimea de la sol? Din cate stiam, garda se masoara in cel mai jos punct


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#225 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 27 februarie 2014 - 04:16

inaltimea poate varia in cazul masinilor cu garda variabila, evident nu e cazul aicea, probabil ca trebuia sa scriu doar inaltimea 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi