XT - "animalul" meu
#876
Scris 05 octombrie 2017 - 11:01
Jantele sunt 18" x 7.5J cu offset 48. Cu pneuri 225/45 R18 roata va fi cu 5 mm mai spre interior si spre exterior, iar vitezometrul va avea o abatere de sub 2% (viteza reala va fi mai mica).
Va trebui sa caut si capacelele centrale.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#877
Scris 05 octombrie 2017 - 11:50
Eu,prin prisma financiarului, a ,,logicii"... optam pentru anvelope cu talon mare, care să atenueze eventualele gropi, inguste- consum scazut.
În prezent, văzând plusul enorm dat de amprenta la sol, până si cele de iarna le-am luat 225/45/17.
Bine, te cam îmbie s-o calci, stabilitatea in viraj, franarea fiind net superioare unor anvelope înguste, înalte.
Cei care au cel putin un 235/35(n-am idee daca exista sub 35)...
Amendamentul ar fi ca tu... ai un ,, gipan" si-l duci catre sport.
Aceasta postare a fost editata de mol: 05 octombrie 2017 - 11:51
#878
Scris 05 octombrie 2017 - 12:34
1. Sper ca acei 5 mm spre interior sa nu-ti creeze probleme. Vei avea anvelope mai scumpe, evident
2. Moale, da tu ce cazan mai ai la dimensiunea aia? Parca trageai de o laguna albastra...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#879
Scris 05 octombrie 2017 - 01:58
Când îmi voi cumpara MASINA, ii fac topic.
Cazanul are 225/45/17 din fabrica.
Aceasta postare a fost editata de mol: 05 octombrie 2017 - 01:59
#880
Scris 05 octombrie 2017 - 03:10
Cum am zis, e mai mult un moft, iar acum s'au aliniat planetele si mi s'a parut momentul optim sa mi'l satisfac, desi ma tot gandesc daca sa inlocuiesc sau nu Forester'ul in viitorul apropiat (probabil ca nu, totusi, mai ales daca o sa ajung si pe la "vraciu' din Cluj" sa o faca mai potenta)
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 05 octombrie 2017 - 03:10
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#881
Scris 05 octombrie 2017 - 03:38
Aceasta postare a fost editata de mol: 05 octombrie 2017 - 03:38
#882
Scris 05 octombrie 2017 - 05:38
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#883
Scris 05 octombrie 2017 - 05:51
Volanul vad ca-i fiabil, nu l-ai schimbat.
Nu l'am schimbat, dar l'as retapita, inca de cand am luat masina la ~88k km volanul avea urme de decojire, acum s'au accentuat. Fiesta, care are tot volan de "piele" nu are nici o urma de acest gen la 100k km
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#884
Scris 05 octombrie 2017 - 06:01
Poziția inalta si condusul sportiv nu fac casa buna.
Cea mai mișto pozitie la condus am vazut-o in tinerete, la un...Porsche. Picioarele imi erau aproape paralele cu solul. N-am condus-o.
Eu, deși am condus multișor si gipane, simt masina cand stau cat mai aproape de podea.
X3-ul asta e diesel?
#885
Scris 05 octombrie 2017 - 07:34
Ar mai fi 2.0 benzina de 245, dar sunt mai putine la vanzare. Poate pana m'oi hotari gasesc vreun hybrid interesant. Lexus, de ex, au, dar nu mai vreau eu marci d'astea "exotice" la care astepti cu saptamanile ptr o piesa de schimb
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#886
Scris 06 octombrie 2017 - 07:04
Ce-i face vraciul din Cluj? Doar resoftare? Vezi ca pe japoneze sunt niste baieti f buni in Bucuresti, Racing Code le zice, acolo si-a facut si Relu softul.
#887
Scris 06 octombrie 2017 - 08:52
Da chiar... care-s aia de la CJ?
Recomand si eu Racing Code din Bucuresti, acolo e si a nostru resoftat de peste 100.000km, si merge ceas
Aia-s pretenii lui Relu, dai o palinca, si fac oamenii treaba buna
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#888
Scris 06 octombrie 2017 - 10:23
Ah, după palinca, evident.
#889
Scris 06 octombrie 2017 - 05:07
"Vraciul de la Cluj" e un tip de pe forumul Subaru care face modificari de soft din pasiune si la cat de tipicar este il cred in stare sa lucreze chiar mai bine decat cei care castiga bani din asta.
Om vedea, nu e nici o graba, deocamdata am in plan o reconditionare a casetei de directie si eventual a cilindrului de frana, astea's mai importante decat o acceleratie mai buna.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 octombrie 2017 - 05:09
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#890
Scris 07 octombrie 2017 - 02:33
Are dyno? Cum face verificarile softului?
#891
Scris 07 octombrie 2017 - 05:27
Good old style, iesi cu masina la arat si faci log-uri.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#892
Scris 07 octombrie 2017 - 05:51
Are dyno? Cum face verificarile softului?
Nu, nu are dyno, nici nu conteaza pana la urma ce putere/cuplu scoate, el lucreaza direct pe tablele de log'uri. E migala multa, dar toti cei pe care i'a ajutat au fost f multumiti
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#893
Scris 07 octombrie 2017 - 06:59
In principiu problema (teoretica) cu asta e ca e f greu sa duci masina prin toate zonele hartii pe strada pentru a genera log-urile alea. Practic, si tunerii buni, cu dyno, seteaza cateva celule din fiecare zona (cruise, WOT, overrun etc) si pe restul le extrapoleaza si, eventual, doar le verifica pe dyno. Totul depinde si de cat de complex e ECU-ul de pe Subaru, modelele mai noi obtin rezultate f bune doar cu piggy-back, pacalesc ECU-ul sa dea mai mult boost si corectiile pentru combustibil si aprindere sunt facute automat.
Acum, avand in vedere regimul de mers pe strada si review-urile extrem de pozitive, nu mi se pare extrem de riscant sa mergi pe mana lui.
#894
Scris 07 octombrie 2017 - 09:22
La cum pica zilele libere in primavara, probabil ca oricum o eventuala resoftare ramane ptr la vara ... deci mai rumeg ideea
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#895
Scris 08 octombrie 2017 - 08:08
Dacă vrei să te amuzi, iti recomand emisiunea Test Drive de pe Axn, cu Mika Sallo.
Ii vin la test ursuleti de 1000cp, care rup aderenta in toate treptele, frane ioc pentru acea putere, adică varză si tot felul de alte monstruozități.
Deci, my umila parere, daca te mănâncă talpa, daca tot ai Ateca, pentru suflet, la bani puțini, prin comparatie cu ceea ce si-a luat Alex, un STI, Evo...sau de ce nu, un coupe puternic.
O masina cu centrul de greutate ridicat nu-i pretabila pentru sport, poate stârni doar amuzament in viraje.
Aceasta postare a fost editata de mol: 08 octombrie 2017 - 08:12
#896
Scris 08 octombrie 2017 - 11:54
Forester e o masina f usoara ptr o integrala, cu mici rigidizari sta bine pe sosea. Eu nu vreau ceva sport, ci ceva mai rapid decat am acum.
STI am inteles totusi ca e obositoare ca masina de zi cu zi. Oricum, daca maine ar trebui sa schimb masina, n'as sti ce sa iau
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 07 martie 2018 - 05:22
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#897
Scris 20 octombrie 2017 - 05:45
Un pic peste 126k km si cam gata "anul" ptr Forester.
I'am pus azi rotile de iarna, o sa cam astepte in parcare pana'n ianuarie
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#899
Scris 06 martie 2018 - 05:12
Ai inghesuit un telefon in consola?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#900
Scris 06 martie 2018 - 05:14
Ce-ai avut înainte?
5 useri citesc subiectul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi