Salt la continut


Fotografie
- - - - -

XT - "animalul" meu


  • Please log in to reply
947 replies to this topic

#851 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 16 ianuarie 2015 - 08:09

Un pic peste 101k, coafura rezista.

Am luat intre timp sonda lambda, prima din ele, sper sa ma scape de usoarele trepidatii la ralanti si ezitarile de la +3500rpm. Am pe drum insa si un cablu Tactrix pentru a face o logare a parametrilor in functionare, la sfarsitul lunii ar trebui sa'l primesc si o sa aman inlocuirea sondei pana atunci, sa compar valorile cu cea veche si cu asta noua

 

Azi mi'am facut si un pic de lucru

 

stanga.jpg   dreapta.jpg

 

Ma asteptam sa gasesc mai multa mizerie, e de bine ca n'a fost decat vreo 2 pumni in fiecare parte, macar stau relax inca vreo 2 ani de'acum incolo

 

Prin oras, pe temperaturile din ultima vreme, ceva sub 15%


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#852 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 ianuarie 2015 - 02:07

Azi am fost si'am inlocuit lichidul de frana cu un DOT4 de la ATE.

Dupa prima incercare, pedala de frana era si mai moale decat inainte, am iesit pe A2 la teste si la 100km/h orice franare mai serioasa incepea cu o tragere sanatoasa spre dreapta, ulterior am observat ca si la 607-km/h se simtea fenomenul, dar mai putin, de aceea nu l'am sesizat in oras.

Am revenit la service, cei de'acolo incercau sa ma convinga ca problema e din sistemul de franare, nicidecum rezultat in urma schimbului de lichid, insa au mai bagat masina o data pentru inca o aerisire.

Probabil la una din roti nu se desfacea usor niplul de aerisire si le'a fost lene sa insiste, poate'l rupeau si au sarit peste acea roata.

Pana la urma, dupa a doua intrare in service, cand am luat'o pedala era ferma, frana prinde mult mai sus decat inainte, iar la franari de la 120-0 sau 140-40 masina de tine aproape drept (pe jos era un pic umed, nu pot aprecia corect franarea)

 

Cost: 150ron

 

Sper sa ajung zilele urmatoare sa schimb si sonda lambda A/F (prima de pe traseu) si sa scap de ezitarile in functionare, daca nu o sa fac niste logari ai parametrilor in mers si sper sa aflu mai multe din ele


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#853 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 ianuarie 2015 - 06:38

S'a schimbat si sonda lambda, dar nu fara batai de cap.

Evident ca aia veche nu s'a desfacut deloc usor, nici pozitia nu e una avantajoasa. Pana la urma s'a dat jos scutul respectivei sectiuni din galerie (cele 4 suruburi s'au rupt destul de usor, nici vorba sa se desfileteze) si s'a incalzit cu lampa de oxiacetilena. Scutul a fost prins inapoi cu cateva puncte de sudura, oricum mai devreme de 40-50k nu va fi cazul de schimbat iar sonda (Denso recomanda a fi schimbata nu mai tarziu de 160k , iar la ritmul in care fac eu km, poate o vand intre timp)

 

Cost: 80 ron (ar fi fost 50 daca nu apareau complicatiile) la service + 30 ron la baieti

 

LE: uitasem ce e mai important; dupa inlocuirea sondei, ralantiul a fost stabil, o sa mai urmaresc zilele urmatoare cum se comporta


Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 ianuarie 2015 - 06:39

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#854 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 05 octombrie 2015 - 02:55

108.165 km - Schimb de ulei motor si filtre

Am gasit niste etriere de WRX, o sa ii cumpar sa ii montez, probabil insotiti si de furtunase metalice si placute/discuri noi pe puntea fata

In ultimul concediu am reusit sa "rontai" carenajele de plastic de pe puntea fata.

Probabil dupa voiajul urmator le voi inlocui, intr'o revizie mai ampla


Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 octombrie 2015 - 10:52

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#855 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 octombrie 2015 - 10:52

Azi am luat etrierele, la prima vedere trebuie schimbate garniturile.

Din pacate azi am simtit limita pe ud a Falken'urilor, sigur dupa upgrade'ul sistemului de franare acestea vor ramane veriga slaba, deci o sa am nevoie si de pneuri mai bune de vara. Sa vad cum se comporta Nokian'urile


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#856 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 noiembrie 2015 - 12:00

110k, inca merge.

 

O sa incerc curand o inlocuire a lichidului de servo, intrucat diminetile, la pornire, daca nu astept un minut cu masina pe loc, resimt in volan vibratii similar celor din pedala de frana cand intra ABS'ul. Sper sa nu fie pompa de servo ...

 

Cu etrierii de WRX deocamdata trebuie sa'i reconditionez (practic inlocuire garnituri), dar inlocuirea o sa o fac in vara si voi inlocui si furtunele de frana cu unele "metalice" de la Goodridge.

 

Ah, si m'am trezit cu trapa pleznita, partea ok e ca e pe lateral, inca nu ma deranjeaza cateva mii de ron in buzunar sa o schimb :D


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#857 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 27 noiembrie 2015 - 11:22

Trapa pleznita??? Ti-a cazut ceva pe ea? Ploua prin ea acum?


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#858 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 noiembrie 2015 - 06:32

Nusht ce s'a intamplat, am observat'o intr'o dup'amiaza. Nu vad vreo infloritura ca si cum ar fi cazut vreo piatra. Am tot zis ca'mi fac timp sa ajung sa'i puna un stop la un capat al crapaturii (celalalt s'a oprit singur in marginea trapei), dar nu am reusit si nici nu s'a extins deocamdata.

De plouat nu ploua, altfel eram un pic mai panicat :D


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#859 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 24 decembrie 2015 - 09:26

110 500 km - am inlocuit discurile si placutele pe spate cu ATE, cum sunt si sabotii.

Din toate rotile, dupa vreo 4 km fara franare (da, e libera Mamaia acum), doar cea dreapta fata era rece, celelalte 3 discuri erau caldute, deci ceva frecari exista pe discuri.

La rotile din fata urmeaza in vara a se inlocui etriere/discuri/placute, sper ca dupa aceea sa pot fi linistit in ceea ce priveste sistemul de franare


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#860 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 ianuarie 2016 - 02:55

Am sarit de 112k, dupa un concediu cu 12.5% consum pe ~1000km.
Am scapat si de scartaitul de curea/role care aparea dimineata, la rece si mersul greoi al servodirectiei primele secunde. Rezolvarea a fost strangerea curelei care antreneaza pompa de servo, un surub nestrans a fost de ajuns :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#861 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 august 2016 - 08:37

Tu cati km ai Andrei?


1137xx km. Urmeaza un concediu de vreo 2000km, deci pana plec abia daca o sa se apropie de 117k
 

Azi mi'am facut si un pic de lucru
 
stanga.jpg   dreapta.jpg
 
Ma asteptam sa gasesc mai multa mizerie, e de bine ca n'a fost decat vreo 2 pumni in fiecare parte, macar stau relax inca vreo 2 ani de'acum incolo


Prea relax n'am reusit sa stau, intrucat carenajele alea de plastic s'au desprins in partea din fata si la viteza au venit spre roti, deci sunt cam franjuri.
Le'am comandat deja (si ce alte plastice mai sunt p'acolo), dar evident ca nu's pe stoc nicaieri in tara, ba unele din in Eu, deci livrarea va dura vreo 3 sapt

Intre timp pregatesc etrierele de WRX, am dat comanda de set furtune franare Goodridge, mai trebuiesc placute si sper ca in sf sistemul de franare sa fie pe masura motorului

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 08 august 2016 - 08:38

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#862 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 august 2016 - 09:35

Cat de mari sunt franele stock?


  • 0

#863 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 august 2016 - 10:09

Discurile fata sunt la fel si la WRX si la XT - 294mm
Diferenta e in etriere, XT are 2pot, WRX are 4pot. Placutele difera si ele, dar cred ca nu de acolo apare diferenta.
Upgrade'ul se face doar pe fata, pe spate ar mai trebui ceva adaptoare, atat pentru fixarea etrierelor, cat si ptr sabotii franei de mana, deja e cheltuiala prea mare raportat la ce se obtine.
Speram sa inlocuiesc franele pana sapt viitoare cand plec in concediu prin tara, dar livrarea furtunelor din UK intarzie

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 09 august 2016 - 10:10

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#864 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 august 2016 - 12:16

Interesant upgrade. Suprafata celor 4 pistonase este culmea mai mica decat la varianta cu 2, deci se duce un pic mai multa forta de franare pe spate. Chiar sunt curios de feedback dupa ce le pui. Ce problema vrei sa rezolvi? Fade sau efectiv forta de franare mai multa?

 

Franele care m-au impresionat cel mai mult sunt cele de pe MX5-urile preparate de Flyin Miata. Pedala nu avea aproape deloc cursa, iar toata modulatia se facea din presiunea pe care o aplicai, perfecte pentru utilizare agresiva. La polul opus sunt franele de pe GTI, unde pedala e ca un 'burete tare', un pic mai bune pentru condus zi de zi, dar nu la fel de ok pentru mers f agresiv.

 

PS: De unde ai comandat furtunasele?


Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 09 august 2016 - 12:17

  • 0

#865 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 august 2016 - 12:58

Furtunasele le'am comandat p'astea.
Initial am vrut sa le iau din tara, dar se pare ca pe unii tre' sa'i mai si rogi sa'ti ia banii (la ei costau 550ron), dar nici ei nu le aveau pe stoc, asa c'am preferat sa le iau din UK.
Odata cu upgrade'ul asta sper sa obtin o pedala de frana mai ferma si o eficienta mai buna pe franare (probabil vor trebui inlocuite si pneurile ptr asta, dar la anul)

Din parerile altora care'au facut upgrade'ul la franele de wrx pe fata, diferenta la franare e maricica.

Mai departe va urma inlocuirea amortizoarelor fata, degeaba am frane bune daca nu este caroseria in stare sa preia decelerarea. Astea oricum sunt cele originale, chiar si fara legatura cu asta ar cam trebui schimbate
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#866 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 10 august 2016 - 09:19

Aseara am aflat ca uneori nu e bine sa ai frane bune, asa ca vineri urmeaza constatarea

IMG_20160809_164035.jpg

Cu toate astea, azi am rezolvat frana de mana care nu tinea (era doar din reglaje), iar dup'amiaza o sa schimb discurile fata (ATE) si placutele (Delphi). Intrucat cele de pe masina erau cam duse, am zis sa nu risc 2000km. Oricum, la upgrade discurile vor ramane, voi schimba doar placutele
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#867 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 mai 2017 - 01:56

121 500 km - schimb ulei motor si diferential spate

 

In urma cu 2 sapt am fost la Auto Kino unde s'au inlocuit:

- kit ambreiaj

- amortizoare/arcuri/flanse fata

- montat etriere WRX punte fata, cu placute ATE

- inlocuit furtune frana fata/spate

- pompa benzina Walbro 255

- inlocuit rulmenti roti fata/spate si diferential fata

- curatare/gresare mecanism trapa

- inlocuit becuri fata scurta - Osram D2R

 

Tot caut motive sa schimb XT'ul, dar nu gasesc niciunul sa justifice a arunca cel putin 15k (diferenta peste XT)

 

LE: omfg, de un an jumate tineam etrierele de WRX prin casa ...


Aceasta postare a fost editata de andrei041: 12 mai 2017 - 01:58

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#868 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 12 mai 2017 - 02:05

Volanul vad ca-i fiabil, nu l-ai schimbat. :)
De ce kit ambreiaj(conduci agresiv? ), arcuri?
  • 0

#869 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 mai 2017 - 02:22

Nu era neaparata nevoie nici de ambreiaj nou, nici de arcuri noi, dar am preferat sa le includ si p'astea pe lista daca tot am facut drumul la reprezentanta in BV.

Inlocuirea ambreiajului legata cu inlocuirea rulmentilor mai sus mentionati a insemnat manopera redusa, daca lasam pe alta data plateam manopera de mai multe ori.

Arcuri noi am pus ptr a fi de la acelasi producator ca si cele de pe spate.

 

Practic, dupa revizia asta, doar la franare se simte imbunatatire, restul probabil ca inca erau in stare de functionare aproape optima.

 

Acu' piticu' e sa refac si motorul (cuzineti, segmenti, supape/arcuri/scaune supape), dar o sa fac mai intai un test de compresie sa vad in ce conditii se afla motorul


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#870 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 12 mai 2017 - 03:57

Mda...
Se vede ca-ti place masina, iar la cum evolueaza taxele, probabil ca urmatoatea masina va fi sub Forester, asadar...traieste-ti visul! :)
Datorita pasiunii iti poti ,,justifica" ,,up" -urile. :)
Trapa, mai ales prin prisma flacaului, o consideri un mare plus?
Chiar ca ai pitici daca, fara probleme vizibile, te mananca si de motor...
La motor, cutie nu trebuie umblat, ele nu exista la masinile fiabile. :)
  • 0

#871 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 mai 2017 - 04:35

Trapa o folosesc ptr "panoramic", o deschid destul de rar, cred ca nici saptamanal. Cand e totusi soarele puternic, mai trag si jaluzeaua, chiar daca e montata si folie pe trapa.

Urmatoarea masina n'as vrea sa fie sub Forester ca performante, probabil va fi schimbat abia peste 5-6 ani, dupa ce apare si creste si cel de'al doilea copil. Atunci Ateca poate ca va prelua rolul de masina principala (concedii, in principal) si voi putea si eu sa renunt la Forester ptr ceva mai putin practic ptr familie, dar mai aducatoare de zambate pe fata. Dar la cum m'am obisnuit cu garda mare la sol, greu, masini rapide nu prea exista mai de buget, iar, pana una'alta, Foresterul meu chiar nu a fost o masina scump de intretinut (nu bag la calcul excesele, ci strict ce ar fi fost necesar de schimbat)


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#872 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 12 mai 2017 - 07:04

Povesteste te rog despre pompa de benzina si mai ales filtrul - in ce hal erau?

Sa inteleg ca pe parte de motor/dinamica nu ai sesizat diferente notabile.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#873 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 mai 2017 - 07:49

Nu prea am ce povesti despre pompa, eu doar am lasat masina luni dimineata cu piesele in portbagaj si am luat'o joi dimineata cu piesele montate. n'am luat inapoi decat etrierele fata (ca sa nu ma intorc cu mana goala, ca nu vad la ce or sa'mi mai foloseasca), nu am vazut pompa/filtrul vechi.

Eu speram ca inlocuirea pompei de benzina sa ma scape de trepidatiile de la ralanti, dar se pare ca nu aveau legatura una cu alta.

Mai degraba Royal Purple'ul a imbunatatit functionarea motorului, de cand l'am pus cred c'a a mai curatat din depuneri si AVCS'ul lucreaza mai bine acum, drept urmare am scapat de ezitarile la accelerari de la 130-140kmph


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#874 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 octombrie 2017 - 11:24

Masina a trecut un pic de 125k km, o sa mai aman schimbul de ulei pentru la iarna.
Am luat intre timp un set de jante pe 18" noi, accesorii originale Subaru, sper sa nu ma zdruncine prea tare cu 225/45 fata de 215/55R17 cat am acum
Tot primavara asteapta si un intercooler de STI. Nu l'am montat ca oricum au scazut temperaturile si oricum, fara ghidaj modificat pe el n'ar ajunge suficient aer incat sa fie el eficient. Am gasit un sablon ptr ghidaj, o sa incerc sa'l fac eu, variantele de'a gata costa peste balta cam 200$, transportul si taxele il fac prea scump sa merite "deranjul"
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#875 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 05 octombrie 2017 - 09:01

Curiozitate: de ce ti-ai luat jante pe 18? simteai ca alea pe 17 nu sunt suficiente?

Ce offset si latime au?


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi