iar vorbesti fara sa conectezi creieru.......si cu lateralele??????????????????????????????????????????
XT - "animalul" meu
#801
Scris 29 mai 2014 - 02:08
#802
Scris 29 mai 2014 - 06:52
pe mine cel mai mult ma deranjeaza orbirea in oglinda interioara.
#803
Scris 29 mai 2014 - 07:31
daca ai lateralele reglate cum trebuie,TE DERANJEAZA CRUNT LUMINILE DIN SPATE REGLATE AIUREA.Ti-o spune unul ce ultimii 12 ani merge numai pe masini cu oglinzi electrice......si chiar fotocromatice...
#804
Scris 29 mai 2014 - 09:36
de unde stii atunci?
#805
Scris 29 mai 2014 - 09:52
#806
Scris 29 mai 2014 - 10:06
Mai nou sa gindesti a devenit o optiune pentru multa lume,din pacate.La w124,c124 si w201 nu s-au inventat decit oglinzi laterale cu unghi mort,degivrare automata sub 5 grade celsius si reglaj electric.La w140 insa este dupa 1996,de serie oglinda laterala si cu antiorbire automata.Numai geamul costa peste 200 euro nou.Am pe ambele parti,dar pe dreapta nu ii vad rostul...Aceeasi oglinda merge si pe w210,w202...La oglinda interioara e alta socoteala,adica e stressant ca schimba nuanta cind ii bagi lumina,frecventa devine obositoare,parerea mea.Am avut la coupe c124,costa vreo 100 euri.La w140 am de montata de pe cea de piese,are si deschidere garaj,dar nu o pun...ca nu imi place.....Am mers cu o w211,e similara interioara,dar trecerea de la o stare la alta nu oboseste in trafic,insa.Cea interioara e simplu de pus,ii trebuie doar un plus pe contact...sau pe lumini,dupa gust...Si nu in ultimul rind cine conduce diverse masini multi km stie ....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 29 mai 2014 - 10:09
#807
Scris 29 mai 2014 - 10:35
Si'am observat si mici ezitari pe accelerarile bruste, de obicei dupa 130-140. Pe pilot automatam urcat pana in 170 si n'am simtit nimic. La fel, in treptele inferioare nu's probleme, deci nu e doar de turatie.
Benzina e OMV100 de mult, deci nu prea am cum sa dau vina pe comb.
O sa vad la intoarcere cum stau cu sondele/senzorii care se pot curata, comportamentul asta sigur nu era cand am luat masina
Din pacate TA e inchisa in continuare si nu prea's sanse sa se deschida prea curand, asa ca ramane pe alta data.
Maine: Novaci - Timisoara
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#808
Scris 29 mai 2014 - 11:36
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#809
Scris 30 mai 2014 - 07:21
Nu stiu cum functioneaza o oglinda d-aia smechera dar i-as vedea rostul doar stanga. La aia de interior prefer pozitia "noapte" ca sa zic asa si n-am prea multe greturi. Insa la aia din stanga nu prea ai cum sa te feresti de cretinii care cauta steaua polara cu fascicolul.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#810
Scris 30 mai 2014 - 08:45
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 30 mai 2014 - 08:46
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#811
Scris 30 mai 2014 - 08:58
erau, da tot la "bajetii" care se ocupau de biznisu asta
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#812
Scris 30 mai 2014 - 09:44
copii,la interioara e un lux sa ai,daca suporti asa ceva.Deoarece,daca ai oglinda clasica actionata pe antiorbire pierzi multe lucruri ce ai putea vedea cu ea pe normal...La exterioara e ciudata treaba,in sensul ca sunt doua editii de geamuri fotosensibile.Prima editie e cam galbuie,are un metal galben ce isi schimba culoarea cind e atacat de lumina,iar cea mai recenta e culoare normala ce se inchide la nuanta la lumina.Senzorul de orbire la ambele e pozitionat strategic,intr-un colt anume.Privitor la cea de dreapta,cred ca este de uk,ca nici eu nu ii vad rostul,de aia nu am pus-o pe masina....
#813
Scris 06 iunie 2014 - 05:22
Aproape 2200 km fara probleme. Am remarcat insa zgomotul cam mare la interior dupa 120km/h, insa cred ca asa face toate, nu e a mea mai speciala.
Tot zilele astea am observat insa si mici ezitari la accelerarile bruste, initial in treapta a 5'a, de la 140 in sus, ulterior si in treptele inferioare, la turatii de peste 4-4.5k. Posibil sa fie clapeta de acceleratie un pic murdara, posibil sa fie si sonda lambda ... o sa ma mai documentez zilele astea
Consider ca am facut o alegere buna ca masina de familie, inclusiv portbagajul e indeajuns ... pe langa bagajele obisnuite au intrat si o trotineta care nu se poate plia si patutul pliant al lui fii'miu
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#814
Scris 07 iunie 2014 - 07:58
Bine ca n-au fost incidente.
Orice gipan este o buna masina de familie. Motorizarea(cu multi sau putini cmc) nici nu mai are importanta, atat timp cat o poti sustine.
La cat mai multe iesiri!
#815
Scris 07 iunie 2014 - 04:56
11.8% pe cei 2180km. Pe A2 x 2, A1 Buc - Pitesti, A3 + cele 2 bucati de A1 Sebes si Sibiu ~140, in rest 100-140, in functie de cum permitea drumul. Plus o bucata de TF, Valea Jiului, Valea Prahovei
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#816
Scris 07 iunie 2014 - 05:27
#817
Scris 07 iunie 2014 - 10:49
Am iesit la suma zisa de ska, doar ca am facut mai multi km Cu un diesel ieseam mai ieftin, dar alternativa reala la 9-10k euro in momentul respectiv nu prea aveam nimic.
Oricum, in curand se face un an de cand am masina si nici macar 8000 km, deci consumul chiar de statistica
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#818
Scris 08 iunie 2014 - 03:29
tz am zisAm iesit la suma zisa de ska...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#819
Scris 10 iunie 2014 - 04:40
Am dat jos debitmetrul de aer, curatat (tinut in alcool izopropilic si suflat cu ceva contact cleaner), resetat ECU. Am dat o tura de 40 km, incluzand si A4. Nu am mai sesizat aceleasi ezitari in intervalul 140-170 la accelerari bruste, insa parca nu merge cum as vrea.
O sa urmeze o curatare de IACV, dar probabil in toamna. O sa fac si o inspectie a sondei lambda.
Ma bate gandul si sa schimb senzorul MAF si sonda lambda, insa parca n'as da +1000 ron ptr, poate, niste fixatii de'ale mele
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#820
Scris 10 iunie 2014 - 06:15
#821
Scris 10 iunie 2014 - 06:25
cam mare consumul la ce viteze zici ca ai mers,daca nu ai abuzat de acceleratie in reprize probabil ca ai o problema . fa o diagnoza ca ar trebui sa apara daca e MAF sau lambda,macar vezi in ce valori sta.
#822
Scris 10 iunie 2014 - 07:12
#823
Scris 10 iunie 2014 - 07:37
atata-i consumul la 120-140... 11, daca te mai dai in ea un pic si o clima ceva, iaca 12%
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#824
Scris 10 iunie 2014 - 08:37
Andrei, nush ce "unelte" sunt disponibile pentru tot-poporul de subaristi, dar la VW ai VCDS (fostul VAG-COM) cu care poti sa faci niste logari in mers dupa o multime de parametri de functionare ai motorului. Daca nu ai nimic echivalent, baga un adaptor chior pe OBD-II si instaleaza o aplicatie pe telefon/PC pentru a monitoriza parametri in timpul mersului. Problema ar trebui sa se vada usor dupa aceea.
#825
Scris 10 iunie 2014 - 10:04
Volanul, pedalele sunt in regula, nu le schimbi?
Volanul n'ar fi chiar ok, am tot amanat reconditionarea lui (nu vreau sa schimb pielea, totusi nu e cazul inca), dar cum ma cam pregatesc de plecare, probabil in toamna ma voi ocupa si de el ... ca tot ai intrebat
@alex230ro: cam 80% din depasiri le'am facut rapid. Oricum, consumul cam asta e cel normal
@alexx_elf: am un OBDII cu BT si pe telefon Torque'ul, am scanat chiar si ieri si nu e nici un cod de eroare. In mers nu m'am uitat sa vad ce parametri as putea urmari cu Torque, dar nici nu stiu ezac ce ar trebui sa urmaresc si ce valori sunt normale
Pe forumul Subaru am vazut ca se vorbeste de un cablu Tactrix si Romraider, dac'am retinut eu bine
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi