ford Focus 1.0 Ecoboost 100 CP sau Skoda Rapid 1.2 TSI 105 CP sau altceva
#26
Scris 12 august 2013 - 10:59
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#27
Scris 12 august 2013 - 11:04
Nu-i place Cruze-ul de care am zis? Sau n-ai observat?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#28
Scris 12 august 2013 - 11:37
as exclude Rapid din start pt ca este incomoda in anumite conditii si cam piperata la pret.
daca iese un Focus Ecoboost la 13k euro atunci asta e solutia ideala.
revenind la motoarele "mari" in ziua de azi tot ce inseamna 1.6-1.8-2.0 litri aspirat este batut la kur de noile turbate de cilindree mica. putinele motorizari aspirate ramase pe piata fac cu greu fata la micile turbate si NU sunt in niciun caz mai rapide sau mai bune decat acestea.
daca vorbim despre >3 litri atunci e altceva.
#29
Scris 12 august 2013 - 12:02
as exclude Rapid din start pt ca este incomoda in anumite conditii
in ce conditii e incomoda ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#30
Scris 12 august 2013 - 12:24
scaunele naspa, extrem de cheap (paradoxal sunt mai comode cele din Logan) + suspensie rigida.
#31
Scris 12 august 2013 - 12:48
#32
Scris 12 august 2013 - 01:03
as exclude Rapid din start pt ca este incomoda in anumite conditii si cam piperata la pret.
daca iese un Focus Ecoboost la 13k euro atunci asta e solutia ideala.
revenind la motoarele "mari" in ziua de azi tot ce inseamna 1.6-1.8-2.0 litri aspirat este batut la kur de noile turbate de cilindree mica. putinele motorizari aspirate ramase pe piata fac cu greu fata la micile turbate si NU sunt in niciun caz mai rapide sau mai bune decat acestea.
daca vorbim despre >3 litri atunci e altceva.
Inca nu am condus, si nu pot confirma sau infirma ce spui, dar eu vreau sa vad turbaciunea aia mica cum se misca la reprize de la 80 in sus, de la 110 in sus etc. Mai bune... hai sa fim seriosi si sa vedem cum se comporta un motoras d-asta in timp lung si km multi. Statistic, nu ca "am auzit eu de unul care a ajuns cu 0,9 TCe la 150.000km...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#33
Scris 12 august 2013 - 01:13
statistica de care spui tu o sa o poti face abia pese vreo 10 ani.... dar ce facem pana atunci? nu mai cumparam masini noi?
#34
Scris 12 august 2013 - 01:25
Nu, pana nu dispare taxa bovana.
OK, in ziua de azi poate daca as avea de ales intre un 1.8/140 de cai si un 1.6T/180 de cai poate mai stau pe ganduri, dar intre un 1.0T/100 cai si 1.8/141, cu cuplurile aferente, nici nu as sta pe ganduri vreo milisecunda.
Am cautat si date tehnice intre timp: 1.0 Ecoboost fie ca e 100 de cai fie ca e 125, are acelasi cuplu: 170Nm, 1.8 are 177Nm. Demaraj 12.6s versus 10.1s
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#35
Scris 12 august 2013 - 01:41
1.0 Ecoboost fie ca e 100 de cai fie ca e 125, are acelasi cuplu: 170Nm, 1.8 are 177Nm. Demaraj 12.6s versus 10.1s
1.8 asta pe ce masina e ? ... ca eu nu l-am gasit pe Focus
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#36
Scris 12 august 2013 - 01:57
Pe Chevy Cruze, dadusem mai devreme sugestia ca la 13700E cu program rabla poate lua un Cruze in 5 usi echipare destul de buna.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#37
Scris 12 august 2013 - 02:17
de unde rabla la ora asta?
#39
Scris 12 august 2013 - 02:26
N-ai inteles, eu comparam masini care se incadrau (aproape...) in plafonul impus de cumparator. Si oricum o sucesc, tot Cruze 1.8 as lua in defavoarea lui Focus 1.0T.
Bleu - habar n-am, daca toata lumea vorbeste de o rabla am presupus ca exista una!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#40
Scris 12 august 2013 - 02:29
Sigur există... dacă nu s-a terminat deja. Oricum, e plin garajul ăsta de rable
#41
Scris 12 august 2013 - 02:37
N-ai inteles
Acum am inteles
Si oricum o sucesc, tot Cruze 1.8 as lua in defavoarea lui Focus 1.0T.
Focusu' sigur "maninca" mai putin ... si (daca nu incurc borcanele) are o suspensie spate mai ghizdava.
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 12 august 2013 - 02:37
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#42
Scris 12 august 2013 - 02:45
pana una-alta focusul e mai 'masina' decat cruze.....
acuma nu ca la 14k euro ar fi cruze o afacere rea, dar ultima oara cand m-am urcat in asa ceva am simtit ca ma intorc in timp, n-as cumpara asa ceva decat ca flota.
in ecuatia cu Focus eu as adauga si i30 1.4 care mi s-a parut o masina foarte misto facuta. nu cred sa fie mai puturoasa ca ecoboost.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 12 august 2013 - 02:46
#43
Scris 12 august 2013 - 02:50
dar ultima oara cand m-am urcat in asa ceva am simtit ca ma intorc in timp
a naibii dracie
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#44
Scris 12 august 2013 - 03:21
pana una-alta focusul e mai 'masina' decat cruze.....
acuma nu ca la 14k euro ar fi cruze o afacere rea, dar ultima oara cand m-am urcat in asa ceva am simtit ca ma intorc in timp, n-as cumpara asa ceva decat ca flota.
in ecuatia cu Focus eu as adauga si i30 1.4 care mi s-a parut o masina foarte misto facuta. nu cred sa fie mai puturoasa ca ecoboost.
Interiorul lui Cruze este oricum un progres fata de oricare din masinile mele, deci n-ar fi asta o problema , si in plus eu pot sa traiesc cu un interior naspa (naspa la mine inseamna neergonomic si atat) mult mai usor decat sa traiesc cu un motor lesinat.
i30 (oricat am fost eu fan hyundai) ma enerveaza rotile prea mici si inguste si garda la sol care pare groaznic de mica. nici motorul nu cred ca l-as inghiti usor.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#45
Scris 12 august 2013 - 03:58
Foresterul e asamblat muuuuult mai bine la interior decat Cruze
n-am avut probleme cu garda la sol la i30, nu este cu nimic mai cu motz decat la cruze/focus/golf etc, iar chestia cu rotile nici nu am sesizat-o...
motorul 1.4mpi 100CP mi s-a parut foarte foarte fasnet pt gabaritul masinii.
#46
Scris 12 august 2013 - 05:23
Ca preturi ma uit acum si mi se par ok. Un 1.6 120CP Highway (aliaje 16", oglinzi electrice, clima bizonala, geamuri electrice fata, torpedou refrigerat, volan/frana de mana piele, 6 airbag'uri, asistenta plecare din rampa, ESP, discuri fata/spate si garantia de 5 ani) cu rabla este 13032.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#47
Scris 12 august 2013 - 05:27
#48
Scris 12 august 2013 - 05:29
Eu ma gandeam ca a ramas la fel ca la precedentul i30/Cee'd, care era decenta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#49
Scris 12 august 2013 - 06:09
#50
Scris 12 august 2013 - 06:17
Are un amic aici,tip de vreo 57 de ani,si consuma infim....e ca o cutie de pate,d-aia mica....da macar mergi ieftin....
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi