Daca se vorbeste de Mazda, trebuie sa fim de acord ca are in istoria recenta masini interesante, ramase chiar ca si reper in clasa respectiva (MX-5, RX-8). Mazda 3, modelul anterior hatchback, a venit la caroserie cu linia aceea originala la aripile din spate, putin evazate pe lateral, pe care au preluat-o si altii (modelul actual parca nu e la fel de reusit). Plus ca modelul anterior 3 echipat cu motorul de 2,0i aspirat era mai dinamic decat actualul (scotea 8,7 sec/100). Si linia de la cea mica, Mazda 2, pare reusita (acolo e o combinatie cu Fordul). CX-7 dupa esecul cu motorul pe benzina s-a reabilitat scotand varianta diesel
Opel Corsa OPC
#101
Scris 01 octombrie 2013 - 10:23
#102
Scris 01 octombrie 2013 - 10:49
Pe forum toti suntem avizati sa ne dam cu parerea, n-ai invatat asta in atatia ani?
eu iti dau dreptate doar pe jumate.
masina aia a fost ok, dar nu era o masina de mers in stilul golfului.
ca sa-i vezi performantele, trebuia sa-i dai tare. daca-i dadeai tare consumul sarea "un pic" peste cinici...zeci la suta
n-are rost sa o lungim prea mult, i-am dat si tare, am mers si cu 250 km/h (pe bord) sa vad cat prinde. Masina mergea tare, dar modul de a ajunge acolo era cam dezamagitor.
Pentru mine n-a fost ceea ce asteptam, atata tot.
Daca n-am dat in golf ca in hotii de cai, nu stiu in ce masina s-a mai dat.
#103
Scris 01 octombrie 2013 - 11:59
Daca n-am dat in golf ca in hotii de cai, nu stiu in ce masina s-a mai dat.
poate vrei sa-ti zica meganu meu niste povesti... si ala saracu nici macar nu era resoftat, iti dai seama cat aveau de lucru caii aia de fabrica...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#104
Scris 01 octombrie 2013 - 12:24
sunt convins, nu contest, dar in mod cert o masina resoftatata 'resimte' mai acut abuzurile.
#105
Scris 01 octombrie 2013 - 12:28
...CX-7 dupa esecul cu motorul pe benzina s-a reabilitat scotand varianta diesel
nu m-as hazarda sa fac astfel de afirmatii in locul tau
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#106
Scris 01 octombrie 2013 - 01:10
nu m-as hazarda sa fac astfel de afirmatii in locul tau
In 2008 de curiozitate m-am programat sa fac un drive test, tocmai adusesera la dealer o masina noua special pentru asta. Inaintea mea a facut altcineva plimbarea, am intrat dupa el in masina impreuna cu tipul de la firma si in momentul ala am simtit un puternic miros de ferodou frecat. La intrebarea mea, mi se spune ca masina fiind noua e mirosul de la ceara arsa cu care vine masina protejata pe dedesubt. Povesti, era mirosul de la ambreiajul frecat datorita cuplului imens al motorului pe benzina turbo de 260CP si , se vede, al unei erori de conceptie. Dar senzatia pe care mi-a oferit-o masina la condus in minutele alea a fost cu totul speciala!
Nu stiu cum se comporta varianta diesel, dar (ca si la Subaru Forester) era asteptata cu interes!
#107
Scris 01 octombrie 2013 - 01:24
mie benzina nu mi-a oferit nimic la nivelul asteptarilor, iar dieselul cand am vazut prima oara fisa, adica 1.8 tone 174 cp, si ca prinde suta in peste 11 sec, am crezut ca au gresit aia cand au printat, pe urma am mers cu masina si nu era nici o greseala
ambreiajul nu era cu nimic mai bun la diesel, diferenta insa era cuplul mai mult mai jos si implicit pleca mai usor doar din eliberare, nu era nevoie sa il stresezi ca la benzina, dar iti zic din service ca probleme au fost.
discurile de frana erau/sunt la fel de praf, paradoxal si la diesel au fost probleme cu distributia.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#108
Scris 01 octombrie 2013 - 02:28
Esecuri se intampla si la case mai mari. Mercedesul clasa A, povestea cu distributia pe lant de la celebrul BMW 320 D( N47) si de la cooperarea BMW cu Peugeot la Mini Cooper S si Peugeot 207, prima generatie de la Audi TT - treaba cu aerodinamica, etc. Important este ca firmele sa-si asume cu demnitate esecul!
La generatia de Opel Astra F din anii 90 nu era rezolvata problema legarii la masa a busonului de cauciuc unde se introducea stutzul de alimentare cu benzina, se incarca electrostatic zona si de la o scanteie au fost cazuri de incendiu la pompa. M-au chemat la service (cu scuzele de rigoare ! )si mi-au montat un colier care strangea cauciucul pe metal pentru a asigura un contact electric perfect si treaba s-a rezolvat simplu.
#109
Scris 01 octombrie 2013 - 02:41
cx7 este in esenta lui un esec, mazda de fapt reprezinta o totalitate de esecuri, cel putin ultimele generatii, facute cu tehnologie de la ford, cu exceptii MX5, RX7 si RX8, dar si astea cu motor rotativ sunt o adevarata provocare pentru posesori, putini sunt cei care stiu si inteleg cu ce se maninca motoarele alea
am avut, imi plac cum arata, mai ales astea noi 6-le si cx5-ul, dar e suficient sa-mi amintesc cum erau alea de le-am avut, si-mi trece orice urma de chef.
"bad trip" am avut si cu zembeul dar nici vorba sa-mi lase acelasi gust amar, sau sa ma fac sa exclud din start marca de la viitoare achizitii, ba din contra chiar.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#110
Scris 01 octombrie 2013 - 06:13
In 2008 de curiozitate m-am programat sa fac un drive test, tocmai adusesera la dealer o masina noua special pentru asta. Inaintea mea a facut altcineva plimbarea, am intrat dupa el in masina impreuna cu tipul de la firma si in momentul ala am simtit un puternic miros de ferodou frecat. La intrebarea mea, mi se spune ca masina fiind noua e mirosul de la ceara arsa cu care vine masina protejata pe dedesubt. Povesti, era mirosul de la ambreiajul frecat datorita cuplului imens al motorului pe benzina turbo de 260CP si , se vede, al unei erori de conceptie. Dar senzatia pe care mi-a oferit-o masina la condus in minutele alea a fost cu totul speciala!
Nu stiu cum se comporta varianta diesel, dar (ca si la Subaru Forester) era asteptata cu interes!
Care ar fi cuplul imens?
#111
Scris 01 octombrie 2013 - 06:22
treisuteoptzecideniutonmetru...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#112
Scris 01 octombrie 2013 - 07:13
Discutia s-a indepartat de tema pe care am incercat eu sa o propun, e vorba de un fenomen pe care eu l-am constatat in special la clasa compacta a unor producatori mai "polulari". Ceva mai in urma, in afara modelului de varf al clasei care avea si un pret pe masura, exista, imediat sub el, o varianta mai ieftina ca dotari, dar tot cu veleitati sportive. De exemplu: la Golf, pe vremea cand nu aparuse inca R32 si GTI-ul cu motorul de 2,0 DOHC (2 axe cu came)150 CP era "varful" mai exista o varianta GT cu motorul de 2,0 de "doar"115CP dar cu conformare sportiva. La fel, la Opel, Astra GSI era varful de gama la clasa compacta (motorul era DOHC, similar cu cel de la GTI) dar mai era imediat in jos un Astra GT cu motorul de 2,0i de 115 CP dar tot cu conformare sportiva. Deci cine nu isi permitea financiar varianta de varf, gasea o masina cu motor de 2,0 conformata sportiv (sasiu sport, cutie de viteze cu rapoarte scurte, volan sport, etc) cu putere peste 100CP si la un pret rezonabil. Acuma se zambeste cand vine vorba de puterile astea, dar e vorba de anii 90 !. Ar mai fi exemple.
Acuma, daca nu-ti poti permite varianta de varf de la clasa compacta a marcii respective, in jos este un "gol" pana la prima motorizare (dar nu motorizarea este totul ci si conformarea "sport" a masinii conteaza). Din ce stiu eu pentru clasa compacta actuala, situatia asta s-ar intalni la VW Golf, Opel Astra, Honda Civic, Mazda 3 si poate ar mai fi exemple. Eram tentat sa-mi iau un Astra dar modelul actual a ajuns la 4,50m si 1500kg iar motorizarile pe benzina actuale misca greu o astfel de masina, iar Astra OPC este din alta lume
#113
Scris 01 octombrie 2013 - 08:40
in principiu ai dreptate, dar mai sunt si exceptii, uite, de exemplu noul Seat Leon ofera deja cu 1.4TSI si in echipare FR o masina deja sportiva si relativ accesibila. E drept ca la pret costa aproape cit costa GTI-ul la Golf V....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#114
Scris 01 octombrie 2013 - 10:45
Macar 1,4TSI e cu cutie manuala iar in echiparea FR se adreseaza unui anumit segment, acuma varful de gama a ramas Leon 1,8TSI doar cu DSG, iar la diesel, 2,0TDI cat cuprinde! Leon 2,0 TSI si Leon 2,0TSI Cupra de 240CP au iesit din gama. Poate VW a considerat ca s-au obraznicit si le-a mai taiat din elan
#115
Scris 02 octombrie 2013 - 06:33
#116
Scris 02 octombrie 2013 - 10:04
Leon este încă prea proaspăt pt a avea gama completă. Vor urma şi versiunile mai extreme.
Leon Cupra cu 240CP si 6,6 sec/0-100 nu era extrema? Dar poate datorita "liniei mai latine" facea concurenta "neloiala" la GTI si la R32.
#117
Scris 02 octombrie 2013 - 11:11
in principiu ai dreptate, dar mai sunt si exceptii, uite, de exemplu noul Seat Leon ofera deja cu 1.4TSI si in echipare FR o masina deja sportiva si relativ accesibila. E drept ca la pret costa aproape cit costa GTI-ul la Golf V....
Frank, nu prea am inteles comparatia, un Leon 1.4TSI generatia noua costa acum cat a costat un GTI la Golf V? Sa inteleg ca ei au crescut pretul la GTI de la o generatie la alta?
#118
Scris 02 octombrie 2013 - 09:27
@stanley: la bulgari se vinde si Leon 1.8 TSI cu manuala, nu stiu de ce la noi importatorul a decis sa aduca doar versiunea cu automata. Vor aparea sigur anul viitor Cupra si Cupra R. Pe diesel exista deja in Vest 2.0 TDI de 184 CP, presupun ca se va aduce si la noi. Oarecum Seat este o marca mai putin promovata de VAG in Estul Europei care e considerat teritoriul Skodei. Pe versiunea break, va exista si un Leon ST all track cu 4x4, garda la sol mai mare, protectii specifice si care va fi disponibil inclusiv cu un 2.0TSI de 220 CP.
@alexx: asa tineam eu minte, ca un Golf V GTI stock cind s-a lansat era 20.000 si ceva de EUR, din cite vad acum cercetind putin, se poate sa ma fi inselat... de fapt cred ca ma gindeam la GTI-ul de la Golf IV, care era cu 1.8T 150 CP.... ma lasa memoria...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#119
Scris 03 octombrie 2013 - 07:43
eu as zice ca tii foarte bine minte, doar ca pretu nu era de lista ci promotional si masina era deosebit de cheala, de felu doua usi ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#120
Scris 03 octombrie 2013 - 10:20
La unele case atasarea a doar doua portiere costa mult mai mult decat cantitatea, volumul a 4 portiere...
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi