Opel Corsa OPC
#76
Scris 29 septembrie 2013 - 09:38
Pisici... la Defender erai timid rau...
#77
Scris 29 septembrie 2013 - 10:59
#78
Scris 30 septembrie 2013 - 06:22
Ce ti+o mai fi cu progresul asta...Eu n-am auzit de un salt notabil, asadar nu exista!
Intotdeauna plusul de aer este benefic buzunarului, senzatiilor...
#79
Scris 30 septembrie 2013 - 10:36
Interesanta elasticitate... , dar, ,zvacniri" doar cu retrogradare stiam ca exista.
Ce ti+o mai fi cu progresul asta...Eu n-am auzit de un salt notabil, asadar nu exista!
Intotdeauna plusul de aer este benefic buzunarului, senzatiilor...
La masina anterioara Opel Astra 2,0 150 CP (motor benzina aspirat), pentru a "zvacni" in situatiile limita de depasire, din treapta 5-a trebuia retrogradat cu una sau chiar doua trepte . Motorul era in stare perfecta si dupa 10 ani cand am vandut-o. Nu stiu daca generatiile astea noi de motoare cu benzina turbo de cilindree mica si putere mare vor fi la fel de fiabile in timp
#80
Scris 30 septembrie 2013 - 11:16
#81
Scris 30 septembrie 2013 - 03:49
Pacat ca la Clio RS au renuntat la motorul de 2,0 aspirat. Oricum, vad ca motoarele de 1,4 si 1,6 benzina turbo au devenit uzuale la clasele mici, subcompacte si compacte. Dar ca sa pui un motor de 1,2 turbo benzina TSI, pe o compacta Golf 7 de 1300 kg si 420 cm, parca ceva nu suna bine...
La Golf 7 s-a ajuns chiar la o situatie interesanta in gama motoarelor pe benzina: intre cel de 1,4 TSI si cel de 2,0TFSI nu mai exista ceva intermediar (cel de 1,6 aspirat scotandu-se)
#82
Scris 30 septembrie 2013 - 04:00
#83
Scris 30 septembrie 2013 - 05:17
1.4TSI in trecut a fost dus si la 160CP, chiar si 180CP pe Fabia RS deci gama era completa.
acum insa pe Golf avem 1.4TSI revizuit de 122CP si 140CP si...cam atat. La Octavia/A3 inca se poate opta si pt 1.8TFSI care a fost si este un mare motor, dar pe Golf nu l-au pus...
o surpriza mare am avut cand am vazut specificatiile pt noua Mazda 3. deci 2.0 aspirat de 120CP mi se pare genial - cuplu mai bun la 1.4TSI 122CP si consum la fel. mi-as cumpara masina asta doar pentru motor!
#84
Scris 30 septembrie 2013 - 05:28
Acuma serios, ce te poate excita la un motor de 120 cp ?
Inteleg, liniaritatea, dar...
#85
Scris 30 septembrie 2013 - 06:03
Interesanta politica asta la japonezi:
Mazda echipeaza "seria 3" cu motoare aspirate de 1,6i si 2,0i care parca intentionat sunt strangulate la dinamica (varianta cu motor de 2,0i scoate un jalnic 10 si ceva sec/0-100km!), asta ca sa scoata in evidenta dinamica variantei de varf Mazda 3 MPS (parca echipata cu motorul de la CX7, cel de 2,3i benzina de 260CP).
Honda a scos ultima varianta de la Civic cu motorul de 1,8i benzina aspirat, motor care, fata de cel tot de 1,8 de la anteriorul Civic, a pierdut din dinamica in favoarea economiei si confortului (motorul trebuie turat extrem de mult pentru a ajunge la cuplul necesar unei depasiri in siguranta - vezi test drive-ul facut de G. Buhnici pe you-tube cu noul Civic), parca pentru a se mari distanta fata de varianta de varf Civic Type R.(Oricum Honda Civic ramane una dintre cele mai fiabile masini, mai ales echipata cu motorul de 2,2 CTDI, cel de la Honda CRV)
#86
Scris 30 septembrie 2013 - 06:05
Nu-mi place cum atribui motorul unei masini anume.
#87
Scris 30 septembrie 2013 - 06:25
Nu-mi place cum atribui motorul unei masini anume.
Corect, nu se poate prelua un motor de la un SUV si pune pur si simplu pe o masina compacta sport fara a se umbla la caracteristici.
Pentru firma este mai ieftin oricum , sa preia un motor existent si verificat deja in timp de la o masina de alta "clasa" pe care sa-l adapteze, decat se se studieze, proiecteze, testeze, omologheze, etc un motor complect nou.
La Honda era vorba, dupa cum se stie, despre celebrul deja motor super premiat de 2,2 diesel de la CRV
#88
Scris 30 septembrie 2013 - 06:52
#89
Scris 30 septembrie 2013 - 07:29
Corect, nu se poate prelua un motor de la un SUV si pune pur si simplu pe o masina compacta sport fara a se umbla la caracteristici.
cel putin in cazul Mazdei eu stiu ca te inseli. nu CX7 a beneficiat primul de acel motor. unul mult umflat cu pompa, daca ma intrebi pe mine si nu in sensul supraalimentarii.
#90
Scris 30 septembrie 2013 - 07:34
Interesanta politica asta la japonezi:
Mazda echipeaza "seria 3" cu motoare aspirate de 1,6i si 2,0i care parca intentionat sunt strangulate la dinamica (varianta cu motor de 2,0i scoate un jalnic 10 si ceva sec/0-100km!), asta ca sa scoata in evidenta dinamica variantei de varf Mazda 3 MPS (parca echipata cu motorul de la CX7, cel de 2,3i benzina de 260CP)....
gresesti motorul ala a fost mai intai pe 6mps si pe 3mps si abia pe urma a fost pus pe cx7, pe care de altfel spre deosebire de primele doua a avut o gramada de probleme cu ambreiajul.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#91
Scris 30 septembrie 2013 - 07:41
eu sunt curios de consumurile alea de 5% la motorul de 2L
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#92
Scris 30 septembrie 2013 - 09:02
chiar si uameni...
6MPS
#93
Scris 30 septembrie 2013 - 09:10
gresesti motorul ala a fost mai intai pe 6mps si pe 3mps si abia pe urma a fost pus pe cx7, pe care de altfel spre deosebire de primele doua a avut o gramada de probleme cu ambreiajul.
Am vrut sa evidentiez doar faptul ca au avut la baza acelasi motor, nu eram sigur in ce ordine. Stiu ca CX7 s-a lansat intai in State, dar cu cutie automata , ne avand probleme, iar in Europa doar cu cutie manuala si, cum ai spus, a creat probleme cu ambreiajul in perioada de garantie, dealerul dand vina pe folosirea defectuoasa de catre proprietari, refuzand schimbarea ambreiajului in garantie si ajungandu-se la litigii (se poate citi pe forumul mazda.ro prin anii 2008-2009). Pacat, in ansamblu CX7 nu era o masina rea.
#94
Scris 30 septembrie 2013 - 10:04
uiti de problemele cu distributia, de discurile de frane si de consumul demn de un v8 de cinci litri.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#95
Scris 30 septembrie 2013 - 10:10
in rest, era ok.
ah, cica avea tractiune integrala.
#96
Scris 01 octombrie 2013 - 07:05
MPS-ul a fost cea mai tare masina pe care ai avut+o. Veneai de pe 1.9 tdi, golf, si n-ai reusit sa navighezi in larg, cramponandu-te in golf.
#97
Scris 01 octombrie 2013 - 07:37
N-am spus ca era proasta, dar diferenta intre ceea ce parea sa fie (si ce am crezut eu ca va fi) si realitate era de la cer la pamant.
Am mai spus-o, gandindu-ma ca golfeta avea ~ 130 de cai si asta 260 ma asteptam la tot ce-i mai bun. N-a fost sa fie.
Pana la urma, daca nu ai condus-o, nu cred ca esti avizat sa-ti dai cu parerea.
#98
Scris 01 octombrie 2013 - 07:51
Eu tot sunt de parere ca nu era in mintile ei masina aia
#99
Scris 01 octombrie 2013 - 07:58
Am mai spus-o, gandindu-ma ca golfeta avea ~ 130 de cai si asta 260 ma asteptam la tot ce-i mai bun. N-a fost sa fie.
Pana la urma, daca nu ai condus-o, nu cred ca esti avizat sa-ti dai cu parerea.
Pe forum toti suntem avizati sa ne dam cu parerea, n-ai invatat asta in atatia ani?
eu iti dau dreptate doar pe jumate.
masina aia a fost ok, dar nu era o masina de mers in stilul golfului.
ca sa-i vezi performantele, trebuia sa-i dai tare. daca-i dadeai tare consumul sarea "un pic" peste cinici...zeci la suta
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#100
Scris 01 octombrie 2013 - 08:10
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi