Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#26 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 23 septembrie 2013 - 10:40

Intentionez sa iau o marca japoneza. Ca idee, in ultimii ani am fost foarte aproape de a trece la Subaru Outback (2.5 sau 3.0), dar din diverse motive (inclusiv preturile de toata jena oferite pentru V6-le meu, dar si dorinta -logica- de a evita plata a 2 impozite de +2.000 lei) nu am mai trecut.

 

Hotarandu-ma sa pastrez portavionul meu (A6 V6), m-am decis totodata sa iau o a treia masina :D (mai am un Mondeo pe benzina). De data asta, japoneza, asa ma gandesc.

 

Tip caroserie - m-am gandit sa incerc un SUV.

La cerinte ar fi cam asa:

- motor de 2 litri

- fiabila

- comportament bun pe sosea

- consum decent (ceva gen 10-11 in oras, 7 afara)

- ca ultim aspect, design

 

La o prima vedere, RAV4 pare o alegere interesanta.

 

PS1: Referitor la impozite, ca pe dmihnea o sa-l manance in anus - platesc impozit anual de vreo 2100 lei la A6, plus vreo 180 la Mondeo.

 

PS2: As vrea o marca japoneza, dar pot aparea si alte variante, asa ca sariti cu idei/impresii.

 

N-am idee daca pe parcursul discutiei ai inaintat si vreo suma, pentru a avansa in discutii :).

LC 120 se poate gasi si-n cca. 10-12mii de euro, numai ca trebuie cautat. Desi o huleam in tinerete pentru comportamentul on road, de tractor, ce mai, acum, cioban fiind, mi-as dori asa ceva. LC120 vine cu nesimtirea la pachet...:) ca mai orice 4x4 mai maricel...

 

Este aberant sa vrei SUV cu o singura punte motoare, my parere. Garda la sol o poti obtine cu diverse kit-uri...

Tinand cont de masinile pe care le ai, musai 4x4, diesel. Benzinar cu masina patrata, daca mai este si 4x4...,nu se pupa. Te rupe la consum. Doar sa gasesti ceva cu motor de pana in 2000 si sa-i pui GPL...asta in ideea ca-i chilipir achizitia. 


  • 0

#27 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 23 septembrie 2013 - 12:51

Aaaa, omul vrea benzina pe SUV ??????? Hai ma ce naiba...s-a luat de iarba de curand ? :) De fapt sunt 3 dieseluri parca: cel de la VW, cel de la PSA si cel prpriu de 1,8 L.
  • 0

#28 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 23 septembrie 2013 - 01:32

Unipower, incearca un troc in piata : dai A6-ul si nitica diferenta pentru un Audi Allroad 1. Castigi garda, 4x4, confortul unui crossover...plus ca esti adaptat cerintelor unui motor de 2,5 l. :)


Aceasta postare a fost editata de mol: 23 septembrie 2013 - 01:32

  • 0

#29 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 23 septembrie 2013 - 07:19

Eu as da A6-le pe cat pot si m-as baga la un Outback. Eventual chiar modelul nou(2010+) cu un 2 litri diesel. Ai avea un 2 in 1 si o masina la care visezi.

 

Altfel, referitor la ce s-a discutat pana acum, iti pot spune ca X-Trail-ul e foarte ok ca si spatiu oferit, cu un comportament corect on-road si bun spre foarte bun in off-road(raportat la clasa din care face parte) insa cel putin in varianta diesel papa mai mult decat alte surate. Am amic cu asa ceva si are aceiasi problema in privinta asta cu a mea la Koleos(aceiasi masina in alte haine) chiar daca a lui e manuala(la automata consumul se duce in sus cu aproximativ 1%). 10-11% in oras ia doar daca e mai mult lejer decat aglomerat si daca nu faci drumuri urbane foarte scurte. Iarna ajungi usor la 13-14% daca ai drumuri de 3-4 km/10 minute.

 

Pe benzina SUV care consuma putin e CRV-ul. Asta cu automata in 4 trepte ia doar cu putin mai mult decat Koleos-ul in extraurban si se incadreaza la 13% urban. Stiu ce zic ca a avut un prieten bun asa ceva si am avut ocazia sa ne "dam" impreuna de mai multe ori astfel ca am putut face comparatii foarte la obiect. Unde pui ca in 150k km(la dat-o peste acest rulaj) nu a prea bagat bani in el deci o consider masina fiabila.


Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 23 septembrie 2013 - 07:20

  • 0

#30 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 23 septembrie 2013 - 07:44

De ce nu recomanzi si Koleos? Eu am o parere buna despre Renault, nu ca altii... :)

Ai adus in discutie 3 masini, Outback, X-Trail si CRV. Dintre astea 3 pentru mine ar conta, la preturi de achizie, ani apropiati: 

-consumul;

-spatiul interior, confortul;

-garda la sol;

 

El venind de pe A6, este posibil sa-l desumfle suv-urile, tinzand catre crossover gen Audi Allroad, Outback...Mie imi place mult Outback-ul, dar n-am idee ce garda la sol are prin comparatie cu Allroadul...


Aceasta postare a fost editata de mol: 23 septembrie 2013 - 07:45

  • 0

#31 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 23 septembrie 2013 - 07:51

Allroad-ul mare(A6) este masina de boier. Trebuie sa ai lovele multe pregatite si cand e masina noua. De la banalele consumabile pana la asigurari toate costa o caruta de bani. 


  • 0

#32 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 septembrie 2013 - 07:53

da de ce nu se gandeste el la un XT??? :lol:


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#33 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 23 septembrie 2013 - 08:04

ca ultimu cat de cat in mintile lui si "properly" posedat a fost luat de andrei, si era ultimu, ca si ala saracu cat a tot cautat frate, ai uitat ??? pai daca sta si power ca andrei poate peste doi ani gaseste sa-si ia ...


Aceasta postare a fost editata de mecea: 23 septembrie 2013 - 08:04

  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#34 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 23 septembrie 2013 - 08:15

Allroad-ul mare(A6) este masina de boier. Trebuie sa ai lovele multe pregatite si cand e masina noua. De la banalele consumabile pana la asigurari toate costa o caruta de bani. 

 

Eu ma refeream la Allroad 1, facut pana in 2005, parca, fiindca astea mai noi sunt scumpe in draci...


  • 0

#35 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 septembrie 2013 - 08:32

Nu inteleg de ce il sfatuiti pe om sa-si dea A6-le. Masina aia nu as da-o decat poate ca sa-mi iau alta, tot un A6, dar de data asta cu motorul corespunzator, 3.0tdi.


Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 23 septembrie 2013 - 08:33

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#36 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 23 septembrie 2013 - 08:45

Am vrut sa vad din ce an este A6-ul, dar bag sama ca nici asta nu are toate tiglele pe casa, tinand cont de avatar...:)

 

Pai Allroad este un A6 imbunatatit, d'aia...:)

Oaspete, daca tot ai fixul cu A6, break cred, 3 litri probabil fara quattro, ca si ast fix ai :), cu 24 de mii iti puteai lua unul sh . Care au fost argumentele contra, ca ai avut  sh-uri, pana la Superb?


  • 0

#37 unipower

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 Mesaje:
Inregistrat: 04-iulie 10
  • Location:Nordul cu Aur Verde
  • Marca:Doua
  • Model:Nu le zic
  • Motorizare:Strict Secret

Scris 24 septembrie 2013 - 12:45

Nu e rau nici un Mitsubishi Outlander. Masina foarte incapatoare, stie bine si 4x4 , nu sta rau deloc nici la capitolul fiabilitate. Daca-i pui si anvelope de iarna bune te-ai scos, nu te mai dai jos din ea.

 

Azi am testat "piata" locala, vazut, analizat si plimbat cu XTrail si Outlander. Daca ar fi sa aleg intre cele 2, as merge pe Outlander. Pur subiectiv, n-amm ce reprosa la XTrail.

 

@greiere din cate tin eu minte outlander pe benzina are motor de 2.4 si consuma grav, dieselu e de 2 litri sau 2.2, cel mic fiind de origine vag, cel mai maricel psa.

 

Da, Mitsu diesel am condus. Foarte ok masina.

 

 

N-am idee daca pe parcursul discutiei ai inaintat si vreo suma, pentru a avansa in discutii :).

LC 120 se poate gasi si-n cca. 10-12mii de euro, numai ca trebuie cautat. Desi o huleam in tinerete pentru comportamentul on road, de tractor, ce mai, acum, cioban fiind, mi-as dori asa ceva. LC120 vine cu nesimtirea la pachet... :) ca mai orice 4x4 mai maricel...

 

Este aberant sa vrei SUV cu o singura punte motoare, my parere. Garda la sol o poti obtine cu diverse kit-uri...

Tinand cont de masinile pe care le ai, musai 4x4, diesel. Benzinar cu masina patrata, daca mai este si 4x4...,nu se pupa. Te rupe la consum. Doar sa gasesti ceva cu motor de pana in 2000 si sa-i pui GPL...asta in ideea ca-i chilipir achizitia. 

 

Mol, nu te contrazic, si stiu ca LC-ul e beton, dar nu am chef de intretinere excesiv de scumpa. Or LC-urile sunt scumpe la intretinere. Nesimtirea - cu cine trebuie - o am in dotare standard :D

 

In celalalt aspect, te contrazic - de ce as avea nevoie de 4x4? FWD e tot ce am nevoie. GPL nu pun, iar daca nu gasesc ceva benzinar calumea, iau un diesel de 2.2.

 

Unipower, incearca un troc in piata : dai A6-ul si nitica diferenta pentru un Audi Allroad 1. Castigi garda, 4x4, confortul unui crossover...plus ca esti adaptat cerintelor unui motor de 2,5 l. :)

 

Nici vorba.

1. A6-le nu-l dau decat daca apreciaza cineva (inclusiv cuantificabil in $) faptul cum a fost intretinuta masina. Din pacate, in situatia economica actuala, toti cumparatorii se trag pe koor ca e criza si automat trebuie sa lasi cat mai aproape de cat vor ei sa dea. Lucrurile nu s-au schimbat de 2-3 ani, sunt cam la fel. Si, oricum, majoritatea celor care m-au sunat pentru masina era samsari. Daca am avut 4, hai 5, telefoane de la potentiali clienti care nu voiau sa revanda.

2. Allroad nu e in targetul meu.

3. A6-le il mai tin cel putin 3 ani. Cel putin.

 

Eu as da A6-le pe cat pot si m-as baga la un Outback. Eventual chiar modelul nou(2010+) cu un 2 litri diesel. Ai avea un 2 in 1 si o masina la care visezi.

 

Altfel, referitor la ce s-a discutat pana acum, iti pot spune ca X-Trail-ul e foarte ok ca si spatiu oferit, cu un comportament corect on-road si bun spre foarte bun in off-road(raportat la clasa din care face parte) insa cel putin in varianta diesel papa mai mult decat alte surate. Am amic cu asa ceva si are aceiasi problema in privinta asta cu a mea la Koleos(aceiasi masina in alte haine) chiar daca a lui e manuala(la automata consumul se duce in sus cu aproximativ 1%). 10-11% in oras ia doar daca e mai mult lejer decat aglomerat si daca nu faci drumuri urbane foarte scurte. Iarna ajungi usor la 13-14% daca ai drumuri de 3-4 km/10 minute.

 

Pe benzina SUV care consuma putin e CRV-ul. Asta cu automata in 4 trepte ia doar cu putin mai mult decat Koleos-ul in extraurban si se incadreaza la 13% urban. Stiu ce zic ca a avut un prieten bun asa ceva si am avut ocazia sa ne "dam" impreuna de mai multe ori astfel ca am putut face comparatii foarte la obiect. Unde pui ca in 150k km(la dat-o peste acest rulaj) nu a prea bagat bani in el deci o consider masina fiabila.

 

Multumesc pentru detaliile acestea!

1. Nu ma intereseaza sa dau Audi-ul pe cat pot. E o masina prea buna (desigur, cu limitarile de rigoare) ca sa o dau aiurea, doar pentru a lua altceva. In plus, doar la ultima revizie am dat vreo 5.200 lei la AutoMitric.

2. Un Outback foarte foarte misto, care-mi placea la nebunie - eram la 1 mm sa-l iau acum ceva timp.

3. Interesanta partea cu CRV-ul, nu o stiam. Sincer masina nu-i pe gustul meu, dar daca confirmi fiabilitatea (de care am tot citit - fara sa probez, desigur), si consumul, o sa reintre in calculele mele. Multumesc inca o data.

 

Allroad-ul mare(A6) este masina de boier. Trebuie sa ai lovele multe pregatite si cand e masina noua. De la banalele consumabile pana la asigurari toate costa o caruta de bani. 

 

Da, asa am inteles si eu (citite, auzite)... probabil ca e un mare adevar in tot ce se spune.

 

da de ce nu se gandeste el la un XT??? :lol:

 

Nici vorba.

 

Nu inteleg de ce il sfatuiti pe om sa-si dea A6-le. Masina aia nu as da-o decat poate ca sa-mi iau alta, tot un A6, dar de data asta cu motorul corespunzator, 3.0tdi.

 

Pot sa ma sfatuiasca, masina nu o dau. Dupa cum ziceam, vreau SUV (si garda inalta) indeosebi pentru anotimpul rece. Pentru restul anului, A6-le e baza. De aici intelegeti si motivatia mea in a lua un SUV pe benzina cu consum inghitibil, mai ales ca nu se va merge cu el mai mult de 10k anual. Orientandu-ma catre un SUV diesel inseamna automat: a) cost mai ridicat la achizitie (daca bugetul meu e 15k euro, nu inseamna ca trebuie sa cumpar fix de 15k sau cat mai aproape de) B) impozit mai mare c) revizii/piese mai scumpe.

 

Apropo, te-am mai "auzit" facand afirmatia asta cu 3.0. Care e diferenta intre 2.7 si 3.0 in afara de, desigur, sprintul mai bun si cuplul mai ridicat?


  • 0

#38 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 septembrie 2013 - 05:16


Oaspete, daca tot ai fixul cu A6, break cred, 3 litri probabil fara quattro, ca si ast fix ai :), cu 24 de mii iti puteai lua unul sh . Care au fost argumentele contra, ca ai avut  sh-uri, pana la Superb?

Am raspuns chiar pe topicul asta, dar ce s afaci daca le bei zdravan...

:D



 

Apropo, te-am mai "auzit" facand afirmatia asta cu 3.0. Care e diferenta intre 2.7 si 3.0 in afara de, desigur, sprintul mai bun si cuplul mai ridicat?

Poi nu ajunge ?

:)

In plus, 3,0 tdi vine mereu cu quattro.

Nu in ultimul rand, cred ca vorbim de un consum aproape identic.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#39 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 24 septembrie 2013 - 06:54

2.7 este extrem de letargic fata de un 3 litri diesel, e drept nu de la Audi ca n-am avut contact ci de la Merc. Insa 3 litri e 3 litri in liga astora si diferentele sunt minore intre motoare. Baza mea de comparatie poate nu e prea buna(A6 Allroad cu 2.7 vs. CLS320, ambele masini de 2006-2007, Audi-ul condus cumulat undeva catre mia de km, Merc-ul doar cateva zeci) insa motorul il simti in cateva sute de metrii indiferent sub ce capota e bagat.


  • 0

#40 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 24 septembrie 2013 - 09:39

 

 

In celalalt aspect, te contrazic - de ce as avea nevoie de 4x4? FWD e tot ce am nevoie. GPL nu pun, iar daca nu gasesc ceva benzinar calumea, iau un diesel de 2.2.

 

 

Nici vorba.

1. A6-le nu-l dau decat daca apreciaza cineva (inclusiv cuantificabil in $) faptul cum a fost intretinuta masina. Din pacate, in situatia economica actuala, toti cumparatorii se trag pe koor ca e criza si automat trebuie sa lasi cat mai aproape de cat vor ei sa dea. Lucrurile nu s-au schimbat de 2-3 ani, sunt cam la fel. Si, oricum, majoritatea celor care m-au sunat pentru masina era samsari. Daca am avut 4, hai 5, telefoane de la potentiali clienti care nu voiau sa revanda.

2. Allroad nu e in targetul meu.

3. A6-le il mai tin cel putin 3 ani. Cel putin.

 

 

Multumesc pentru detaliile acestea!

1. Nu ma intereseaza sa dau Audi-ul pe cat pot. E o masina prea buna (desigur, cu limitarile de rigoare) ca sa o dau aiurea, doar pentru a lua altceva. In plus, doar la ultima revizie am dat vreo 5.200 lei la AutoMitric.

 

 

 

Pot sa ma sfatuiasca, masina nu o dau. Dupa cum ziceam, vreau SUV (si garda inalta) indeosebi pentru anotimpul rece. Pentru restul anului, A6-le e baza. De aici intelegeti si motivatia mea in a lua un SUV pe benzina cu consum inghitibil,

Suv cu o singura punte motoare, benzinar..:).  Da, sunt niste minusuri enorme de care te poti folosi la negocierea pretului...:) Nu ma dusese bibilica...:)


  • 0

#41 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 24 septembrie 2013 - 09:59

Na mah pentru iarna...


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#42 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 24 septembrie 2013 - 10:28

Doar cu garda la sol se incadreaza, fiind penalizat de faptul ca este 4x4, diesel...:)


  • 0

#43 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 septembrie 2013 - 04:20

Daca nu vrei 4x4 si te coafeaza o benzinara, atunci de ce n-o iei noua ? Daca ai firma nu platesti TVA-ul cata vreme n-o revinzi, iar dupa 5, 6 ani pot s-o vinzi cu ce suma doresti tu, platind TVA-ul doar la aceea suma. http://www.mobile.de...age,frn:2013-01
  • 0

#44 unipower

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 Mesaje:
Inregistrat: 04-iulie 10
  • Location:Nordul cu Aur Verde
  • Marca:Doua
  • Model:Nu le zic
  • Motorizare:Strict Secret

Scris 24 septembrie 2013 - 08:01

In plus, 3,0 tdi vine mereu cu quattro.

Nu in ultimul rand, cred ca vorbim de un consum aproape identic.

 

Nu am experienta decat pe awd, pe rwd am condus niste mercuri/bmw-uri, dar nu m-au entuziasmat. Daca ar fi fost AMG/M, era altceva. Consumul e foarte ok la portavion.

 

2.7 este extrem de letargic fata de un 3 litri diesel, e drept nu de la Audi ca n-am avut contact ci de la Merc. Insa 3 litri e 3 litri in liga astora si diferentele sunt minore intre motoare. Baza mea de comparatie poate nu e prea buna(A6 Allroad cu 2.7 vs. CLS320, ambele masini de 2006-2007, Audi-ul condus cumulat undeva catre mia de km, Merc-ul doar cateva zeci) insa motorul il simti in cateva sute de metrii indiferent sub ce capota e bagat.

 

V6-le meu se misca bine. Niciodata nu m-a interesat "in cat prinde suta" la nici o masina pe care am avut-o. Poate ca Allroad-ul fiind mai greu decat CLS-ul... e si asta o posibila cauza, nu cea determinanta - probabil. 

 

Suv cu o singura punte motoare, benzinar.. :).  Da, sunt niste minusuri enorme de care te poti folosi la negocierea pretului... :) Nu ma dusese bibilica... :)

 

Depinde de ce parte a banilor te afli. Eu oricum masina o iau strict pentru iarna.

Repet, ca te faci ca nu "auzi" - de ce sa iau 4x4, ca sa ce? Offroad nu fac, strazile sunt cat de cat curatate iarna. Atata timp cat indeplineste cerintele mele, nu ti se pare normal sa iau ce vreau eu? Sfaturi primesc cu mare drag, mol, insa la mistouri sau sageti gratuite, te las in urma.

 

Daca nu vrei 4x4 si te coafeaza o benzinara, atunci de ce n-o iei noua ? Daca ai firma nu platesti TVA-ul cata vreme n-o revinzi, iar dupa 5, 6 ani pot s-o vinzi cu ce suma doresti tu, platind TVA-ul doar la aceea suma. http://www.mobile.de...age,frn:2013-01

 

Multumesc ca ai punctat aspectul asta, era o optiune la care m-am gandit si eu saptamana trecuta, dar am neglijat-o. O sa vorbesc cu contabila sa vad exact.

Mersi si pentru link... Sportage-ul e (la fel ca ASX-ul) o varianta interesanta, foarte interesanta.

 

Din "pacate", in loc sa ma decid usor-usor, vad ca mi-am complicat decizia  :lol:

 

Va multumesc tuturor (chiar si lui mihnea, care citeste in rulota, pe stanca in Gibraltar) pentru sfaturi si idei!


  • 0

#45 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 24 septembrie 2013 - 08:18

Ce  mai ai cu DMihnea? Este banat, esti fericit...lasa-l. Este urat sa lovesti un om cazut.

 

Vrei masina pentru iarna, cu A6-ul avand probleme din cauza garzii mici si-ai concluzionat ca doar garda mai  mare a unui suv 4x2 te-ar satisface. Scriind ca strazile sunt curatate iarna, cred ca nici garda mai mare nu-ti trebuie, dar de-s cerintele tale, de ce nu?

 

Garda la sol este importanta iarna dar nu determinanta, adica trebuie un tot pentru succesuri, un tot in care trebuie sa intre musai si 4x4, fara a ne atinge de fineturi ca blocabile, bla, bla...

Io zic ca sigur are sa fie 4x4, ai sa realizezi intr-un final ori soarta asa are sa decida... :)

 

Bine, iti  dau voie sa-ti iei ceea ce vrei, de credeai ca nu te las... :)

 

p.s. repet: evident ca-ti poti lua pufuleti de toti banii, dar SUV 2x4 este un nonsens (ca sa fiu diplomat) pentru Romania, iar de-l raportezi la Suceava, imi da cu virgula, punct. :)


Aceasta postare a fost editata de mol: 24 septembrie 2013 - 08:20

  • 0

#46 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 septembrie 2013 - 08:22


Multumesc ca ai punctat aspectul asta, era o optiune la care m-am gandit si eu saptamana trecuta, dar am neglijat-o. O sa vorbesc cu contabila sa vad exact.

Mersi si pentru link... Sportage-ul e (la fel ca ASX-ul) o varianta interesanta, foarte interesanta.

 

Atentie ! Pentru o achizitie intracomunitara, iti factureaza neamtu fara Mehrwesteuer, dar tu va trebui sa platesti 50% din TVA in tara !!

Poti evita asta doar daca dovedesti ca folosesti masina exclusiv in interesul firmei, ceea ce nu e usor.

M-am interesat destul de atent in privinta acestui aspect, fiind la 2 pasi de o astfel de achizitie.


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#47 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 septembrie 2013 - 09:13

nu cred ....


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#48 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 septembrie 2013 - 10:20

Cum adica e greu sa dovedesti ca folosesti masina exclusiv in interesul firmei ? Chestia asta implica o subiectivitate care nu este valabila atunci cand vorbim de legi. Daca ar fi asa inseamna ca doar dubele se califica, dar si alea daca le iau soferii acasa peste noapte ca sa se trezeasca la 5 si sa aduca muncitorii la lucru se poate considera ca e in interes personal.Ma rog, un contabil ar trebui sa lamureasca situatia.

Revenind la masini si eu as sugera un 4x4. La Pajero, cu anvelope de iarna de top am incercat varianta cu tractiune spate. Am pus un sac cu nisip in portbagaj si am rulat cateva zile in modul 4x2. In 90% din situatii m-am descurcat, cu ceva atentie puteam sa circul toata iarna, dar au fost si clenciuri, cand modul 4x4 soft si-a spus cuvantul. Mai este nevoie sa treci peste un damb de zapada, sa iesi dintr-un sleau si atunci cam strangi din fund fara 4x4. De diferentiale blocate sau reductor n-a fost nevoie niciodata, le-am cuplat iarna doar asa de amorul artei.

Mare atentie la anvelope, la SUV-uri problema cea mai mare vine de la franare, te duci sanie cu o masina atat de grea.
  • 0

#49 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 septembrie 2013 - 10:58

În cazul unei farmacii este cam greu de demonstrat utilizarea masinii în interesul firmei dar pe o societate cu activitate de comerţ sau servicii e floare la ureche.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#50 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 septembrie 2013 - 02:48

Demonstratia se realizeaza cu foi de parcurs, kilometri, stampile etc. Acuma daca stii ca organele de control nu vor fi interesate sa verifice asta, poti risca.



nu cred ....

:P


  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi