Nu e rau nici un Mitsubishi Outlander. Masina foarte incapatoare, stie bine si 4x4 , nu sta rau deloc nici la capitolul fiabilitate. Daca-i pui si anvelope de iarna bune te-ai scos, nu te mai dai jos din ea.
Azi am testat "piata" locala, vazut, analizat si plimbat cu XTrail si Outlander. Daca ar fi sa aleg intre cele 2, as merge pe Outlander. Pur subiectiv, n-amm ce reprosa la XTrail.
@greiere din cate tin eu minte outlander pe benzina are motor de 2.4 si consuma grav, dieselu e de 2 litri sau 2.2, cel mic fiind de origine vag, cel mai maricel psa.
Da, Mitsu diesel am condus. Foarte ok masina.
N-am idee daca pe parcursul discutiei ai inaintat si vreo suma, pentru a avansa in discutii .
LC 120 se poate gasi si-n cca. 10-12mii de euro, numai ca trebuie cautat. Desi o huleam in tinerete pentru comportamentul on road, de tractor, ce mai, acum, cioban fiind, mi-as dori asa ceva. LC120 vine cu nesimtirea la pachet... ca mai orice 4x4 mai maricel...
Este aberant sa vrei SUV cu o singura punte motoare, my parere. Garda la sol o poti obtine cu diverse kit-uri...
Tinand cont de masinile pe care le ai, musai 4x4, diesel. Benzinar cu masina patrata, daca mai este si 4x4...,nu se pupa. Te rupe la consum. Doar sa gasesti ceva cu motor de pana in 2000 si sa-i pui GPL...asta in ideea ca-i chilipir achizitia.
Mol, nu te contrazic, si stiu ca LC-ul e beton, dar nu am chef de intretinere excesiv de scumpa. Or LC-urile sunt scumpe la intretinere. Nesimtirea - cu cine trebuie - o am in dotare standard
In celalalt aspect, te contrazic - de ce as avea nevoie de 4x4? FWD e tot ce am nevoie. GPL nu pun, iar daca nu gasesc ceva benzinar calumea, iau un diesel de 2.2.
Unipower, incearca un troc in piata : dai A6-ul si nitica diferenta pentru un Audi Allroad 1. Castigi garda, 4x4, confortul unui crossover...plus ca esti adaptat cerintelor unui motor de 2,5 l.
Nici vorba.
1. A6-le nu-l dau decat daca apreciaza cineva (inclusiv cuantificabil in $) faptul cum a fost intretinuta masina. Din pacate, in situatia economica actuala, toti cumparatorii se trag pe koor ca e criza si automat trebuie sa lasi cat mai aproape de cat vor ei sa dea. Lucrurile nu s-au schimbat de 2-3 ani, sunt cam la fel. Si, oricum, majoritatea celor care m-au sunat pentru masina era samsari. Daca am avut 4, hai 5, telefoane de la potentiali clienti care nu voiau sa revanda.
2. Allroad nu e in targetul meu.
3. A6-le il mai tin cel putin 3 ani. Cel putin.
Eu as da A6-le pe cat pot si m-as baga la un Outback. Eventual chiar modelul nou(2010+) cu un 2 litri diesel. Ai avea un 2 in 1 si o masina la care visezi.
Altfel, referitor la ce s-a discutat pana acum, iti pot spune ca X-Trail-ul e foarte ok ca si spatiu oferit, cu un comportament corect on-road si bun spre foarte bun in off-road(raportat la clasa din care face parte) insa cel putin in varianta diesel papa mai mult decat alte surate. Am amic cu asa ceva si are aceiasi problema in privinta asta cu a mea la Koleos(aceiasi masina in alte haine) chiar daca a lui e manuala(la automata consumul se duce in sus cu aproximativ 1%). 10-11% in oras ia doar daca e mai mult lejer decat aglomerat si daca nu faci drumuri urbane foarte scurte. Iarna ajungi usor la 13-14% daca ai drumuri de 3-4 km/10 minute.
Pe benzina SUV care consuma putin e CRV-ul. Asta cu automata in 4 trepte ia doar cu putin mai mult decat Koleos-ul in extraurban si se incadreaza la 13% urban. Stiu ce zic ca a avut un prieten bun asa ceva si am avut ocazia sa ne "dam" impreuna de mai multe ori astfel ca am putut face comparatii foarte la obiect. Unde pui ca in 150k km(la dat-o peste acest rulaj) nu a prea bagat bani in el deci o consider masina fiabila.
Multumesc pentru detaliile acestea!
1. Nu ma intereseaza sa dau Audi-ul pe cat pot. E o masina prea buna (desigur, cu limitarile de rigoare) ca sa o dau aiurea, doar pentru a lua altceva. In plus, doar la ultima revizie am dat vreo 5.200 lei la AutoMitric.
2. Un Outback foarte foarte misto, care-mi placea la nebunie - eram la 1 mm sa-l iau acum ceva timp.
3. Interesanta partea cu CRV-ul, nu o stiam. Sincer masina nu-i pe gustul meu, dar daca confirmi fiabilitatea (de care am tot citit - fara sa probez, desigur), si consumul, o sa reintre in calculele mele. Multumesc inca o data.
Allroad-ul mare(A6) este masina de boier. Trebuie sa ai lovele multe pregatite si cand e masina noua. De la banalele consumabile pana la asigurari toate costa o caruta de bani.
Da, asa am inteles si eu (citite, auzite)... probabil ca e un mare adevar in tot ce se spune.
da de ce nu se gandeste el la un XT???
Nici vorba.
Nu inteleg de ce il sfatuiti pe om sa-si dea A6-le. Masina aia nu as da-o decat poate ca sa-mi iau alta, tot un A6, dar de data asta cu motorul corespunzator, 3.0tdi.
Pot sa ma sfatuiasca, masina nu o dau. Dupa cum ziceam, vreau SUV (si garda inalta) indeosebi pentru anotimpul rece. Pentru restul anului, A6-le e baza. De aici intelegeti si motivatia mea in a lua un SUV pe benzina cu consum inghitibil, mai ales ca nu se va merge cu el mai mult de 10k anual. Orientandu-ma catre un SUV diesel inseamna automat: a) cost mai ridicat la achizitie (daca bugetul meu e 15k euro, nu inseamna ca trebuie sa cumpar fix de 15k sau cat mai aproape de) impozit mai mare c) revizii/piese mai scumpe.
Apropo, te-am mai "auzit" facand afirmatia asta cu 3.0. Care e diferenta intre 2.7 si 3.0 in afara de, desigur, sprintul mai bun si cuplul mai ridicat?