Ca nu=i voie de folosit masina de firma in interes personal, asa a fost dintotdeauna, numai ca acum organele sunt mai flamande...Oricum, mai orice control se lasa cu amenda sau spaga sau ambele, asadar...
Versus
#51
Scris 25 septembrie 2013 - 06:52
#52
Scris 25 septembrie 2013 - 09:20
Ce mai ai cu DMihnea? Este banat, esti fericit...lasa-l. Este urat sa lovesti un om cazut.
Vrei masina pentru iarna, cu A6-ul avand probleme din cauza garzii mici si-ai concluzionat ca doar garda mai mare a unui suv 4x2 te-ar satisface. Scriind ca strazile sunt curatate iarna, cred ca nici garda mai mare nu-ti trebuie, dar de-s cerintele tale, de ce nu?
Garda la sol este importanta iarna dar nu determinanta, adica trebuie un tot pentru succesuri, un tot in care trebuie sa intre musai si 4x4, fara a ne atinge de fineturi ca blocabile, bla, bla...
Io zic ca sigur are sa fie 4x4, ai sa realizezi intr-un final ori soarta asa are sa decida...
Bine, iti dau voie sa-ti iei ceea ce vrei, de credeai ca nu te las...
p.s. repet: evident ca-ti poti lua pufuleti de toti banii, dar SUV 2x4 este un nonsens (ca sa fiu diplomat) pentru Romania, iar de-l raportezi la Suceava, imi da cu virgula, punct.
Nu l-a banat nimeni. S-a autobanat prin limbaj si comportament. De lovit i-l loveam cand era in picioare, acum doar il ating.
Tu poate traiesti in Calgary sau in Copenhaga si presupun ca nu stii, dar curatatul zapezii in .ro e printre cele mai mari glume (si afaceri, desigur). A6-le este un all-rounder ideal, dar pentru zone cu o clima mai blanda iarna. Fiindca am inceput, tot mai grav, sa simt limitarile din anotimpul rece, m-am decis la un 4x2.
PS: vad ca la tine trebuie scris totul, de dedus nu prea poti. Am zis eu ca ai motor, dar fii atent - motorul mai trebuie uns
PS la dublu individual compus barna si trei rotatii: SUV 4x2 e nonsens pentru tine, dar pentru mine e exact ce am nevoie.
Atentie ! Pentru o achizitie intracomunitara, iti factureaza neamtu fara Mehrwesteuer, dar tu va trebui sa platesti 50% din TVA in tara !!
Poti evita asta doar daca dovedesti ca folosesti masina exclusiv in interesul firmei, ceea ce nu e usor.
M-am interesat destul de atent in privinta acestui aspect, fiind la 2 pasi de o astfel de achizitie.
Mda, surprize surprize
Mare atentie la anvelope, la SUV-uri problema cea mai mare vine de la franare, te duci sanie cu o masina atat de grea.
Exact, anvelopele sunt primordiale. Am in plan G UG.
Re 4x4, cand eram la 1 un pas de a lua Outback-ul, l-as fi luat nu pentru 4x4 ci pentru masina in sine. Nu am avut niciodata un 4x4 proprietate personala, si nu i-am dus lipsa deloc. Daca as locui in Alaska, nordul Scandinaviei, 4x4 e, cel mai probabil, un must, desigur alaturi de gume cu spikes
#53
Scris 25 septembrie 2013 - 09:24
#54
Scris 25 septembrie 2013 - 11:20
Un birou de 2 avocaţi cu 4 maşini pe firma nu pot justifica ever utilizarea în scop comercial a acestora..... dacă mai pui şi rulaje gigant şi cantităţi imense de carburant ăla eşti.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 septembrie 2013 - 11:21
#55
Scris 25 septembrie 2013 - 02:31
Nu ai voie sa deduci ceva de la celelalte 2 masini, daramite TVA-ul.
E voie 1 masina la 1 administrator. Restul sunt cheltuieli nedeductibile.
#56
Scris 25 septembrie 2013 - 09:39
#58
Scris 25 septembrie 2013 - 09:59
#59
Scris 25 septembrie 2013 - 10:11
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#60
Scris 25 septembrie 2013 - 11:07
La administrator se deduce 50% sau integral?
Life must be taken one disaster at a time
#62
Scris 26 septembrie 2013 - 04:06
Vorbesc EVIDENT de firme ce nu pot justifica ca folosesc masina exclusiv in interesul firmei.
Nu stiu unde scrie, dar (deocamdata) am incredere in actuala mea contabila.
Anul acesta, cand am vrut sa schimb Golfu cu un GTI, aveam 3 masini pe firma si mi-a spus ca una a trebuie sa dispara pentru a putea deduce ceva cu asta noua. Din fericire, colega mea a prins si faza cu partajul, asa ca au fost costuri minimale.
#63
Scris 29 septembrie 2013 - 08:21
Dupa toata umblatura din ultimele zile, alegerea e doar una, probabil v-ati fi asteptat la ea.... RAV4, in principiu benzina, daca nu gasesc ce vreau sau, la ce gasesc, nu sunt multumit de consum (pe testate - chiar daca nu o sa fie 100% accurate), iau diesel.
PS: N-am codus d-astea noi - deci si prin urmare nu le-am mai bagat in ecuatie, desi erau optiuni foarte interesante.
Incepe cautarea prin zona. O sa vreau sa fac minim 20-30 km prin oras - catre seara (ma rog, desi platesc eu combustibilul, s-ar putea ca vanzatorii sa fie reticenti la durata testului). Daca nu gasesc nimic, merg in metropola lui mol, eventual un BC. In ultima instanta, trec Carpatii si ma duc in MS, BN sau chiar CJ.
Va multumesc pentru sfaturi, idei, si alde altele...
#64
Scris 29 septembrie 2013 - 09:23
Pentru ceea ce cauti tu, netul este baza, zic io.
#65
Scris 11 octombrie 2013 - 03:31
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi