Nu neaparat inconstienta, ci conteaza si starea tehnica a masinii. Matizul avea la vremea aceea vreun an si vreo 10.000 km si nu batea nimic, nu vibra, nu era descentrata, nu tragea volanul. Mai degraba de la astfel de elemente ti se trage nesiguranta iar o masina pe masura ce se invecheste merge din ce in ce mai putin "rotund".
Clio 3, 1.2
#51
Scris 30 decembrie 2013 - 11:39
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#52
Scris 30 decembrie 2013 - 02:23
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#53
Scris 30 decembrie 2013 - 02:30
Matizul, in special varianta de start, Euro 2, era o masina care te uimea. Pentru o ascutitoare mergea deosebit de bine. Prin 2004-2005 m-am dat undeva catre 100k km cu asa ceva si ca masina economica folosita pe distante scurte era grozava(faceam zilnic 1-2 drumuri de Cluj - Turda plus 20-30 km fataiala prin oras). La "trecerea" pe Matiz Euro 4 tin minte ca am fost dezamagit fiindca masina mergea mult mai prost si aparusera diverse probleme sacaitoare. Nu numai la a mea ca aveam in parc vreo 50 de Matiz-uri pe care le pastoream si pe cand cele Euro 2 mergeau bine mersi la 150-200k km la Euro 4 problemele apareau pana in 40-50k km.
Aceasta postare a fost editata de rares_dan: 30 decembrie 2013 - 02:31
#54
Scris 26 februarie 2014 - 11:29
Bai, repede trece timpul! Au trecut mai mult de 5 luni de la achizitia Clio-ului.
Fac o mica recapitulare si voi incerca sa trag niste concluzii. Pentru voi, pentru vizitatorul ratacit de aici si poate pentru mine;
Pana acum l-am circulat cam 4,000 de km. Dupa cum am detaliat in repetate randuri, nu e chiar visul unui impatimit al automobilelor posesia unui Clio. In timpul asta, mi-am facut si o idee mai precisa a consumului urban. 7 daca e liber si trage de el, 8.5-9 in conditii de mers normal, 10 in aglomeratie.
Am mai pomenit si la intalniri, scartaia la un moment dat la prima pornire, pana la apasarea pedalei de ambreiaj; luam piciorul de pe ambreiaj - incepea din nou sa scartaie. Asta pret de cateva minute pana se incalzea. Mai nou, s-a accentuat scartaitul la schimbarea treptelor, mai precis scartaie la accelerari, in plaja joasa de turatii (de la schimbarea unei viteze pana la aprox 1100-1200 RPM). Are tendinda sa nu mai scartaie dupa ce merg 10-15 minute. Cum drumurile mele in general se incadreaza in valoarea asta de timp, masina cam ... scartaie. O fi ambreiajul, o fi placa de presiune, o fi o curea, tampoane motor, nu stiu, insa luna viitoare sper sa-mi fac timp de el sa vad ce are.
Totusi, trebuie sa recunosc ca mi-am facut si imi fac in continuare treaba prin oras extraordinar de bine cu el, chiar daca nu a nins. (credeam ca a fost scopul achizitiei). Era necesara o masina mica de oras. Totusi nu pot intelege cine ar cumpara de noua o coaja din asta, sa dea 10,000 de euro pe ea. Bine ca intr-un fel si eu am dat mai mult decat speram, m-am dus undeva aproape de 5000 EUR, cu distributie, revizie, discuri, placute, cauciucuri, RCA etc. Daca e noua oricum ii faci revizii si schimburi iar pierderea la revanzare ar fi sa zicem dubla oricum, in conditiile in care nu sper sa iau mai mult de 2,500 EUR pe ea cand o sa o vand.
De vandut, sa fiu sincer, as vinde-o si maine. Daca eram baiat destept, imi luam cate o uluca din asta la fiecare 6 luni si ii faceam doar reparatiile strict necesare. De pierdut pierdeam ceva oricum, dar macar imi schimbam troaca la 6 luni, like a boss cu buget redus.
#55
Scris 26 februarie 2014 - 11:35
Lexuse, crezi ca intereseaza pe cineva de pe aici Clio?
#56
Scris 26 februarie 2014 - 11:45
Molule, crezi ca intereseaza pe cineva de pe aici elucubratiile tale ?
#57
Scris 26 februarie 2014 - 11:50
Pejte, de la Opel poti progresa catre Clio...
#58
Scris 27 februarie 2014 - 04:42
Da ce are domne Clio, care nu crede ca-i masina intrebati-l pe Mecea. Lui i-a placut, cand ne-am vazut ultima oara am observat ca-i curg balele la ea, numai rotocoale ii dadea, uite asa, rotocol, rotocol.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 27 februarie 2014 - 04:42
#59
Scris 27 februarie 2014 - 07:57
Pentru ce ai luat-o tu e perfecta
#61
Scris 27 februarie 2014 - 09:30
Bah, nu fiti rai, dupa cea mai recenta intalnire s-a tinut dupa mine pana la Unirii, fuge tare!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#62
Scris 27 februarie 2014 - 09:46
Da ce are domne Clio, care nu crede ca-i masina intrebati-l pe Mecea. Lui i-a placut, cand ne-am vazut ultima oara am observat ca-i curg balele la ea, numai rotocoale ii dadea, uite asa, rotocol, rotocol.
Mecea coborand din Touareg, presupun ca nu credea sa existe asa ceva...
Presupun ca-i dadea rotocoale sa se prinde la ce foloseste Clio. A realizat pe unde se intra in ea, a intrat?
Lexus, ma bucur ca ai realizat intr-un tarziu ca, cu 5 mii de euro...iti luai Subaru.
Facem o lista crescatoare cu cele mai bune marci, dar fara cirese pe tort, da...
Se descurca ,,astia'' cu gipanele prin Bucuresti, dar tu ai vrut-o mica...goala.
#63
Scris 27 februarie 2014 - 10:20
Bah, nu fiti rai, dupa cea mai recenta intalnire s-a tinut dupa mine pana la Unirii, fuge tare!
Era RS-ul deghizat
#64
Scris 27 februarie 2014 - 10:31
Eu cred ca stia ca daca isi ia Subaru nu se mai da jos din ea
Life must be taken one disaster at a time
#65
Scris 27 februarie 2014 - 10:33
ideea in sine - de a avea o troaca mica pentru oras - este foarte ok.
insa Clio-ul acesta mi s-a parut cam scump - si la achizitie si overall daca o gasea diesel macar consuma extrem de putin.... asa cu 1.2 are numai dezavantaje.
#67
Scris 24 martie 2014 - 09:08
Satul de consum mare, de frecat RS-ul o saptamana prin oras, am zis sa iau Clio, mai ales se anunta ploi si nu vroiam sa o murdaresc.
Ca multi Romani eram pe rezerva cu benzina, asa ca opresc la prima benzinarie sa bag de jumatate de pachet de servetele de ale lui Mecea. Surpriza, capacul de la rezevor nu s-a deschis. Mai invarte, mai incearca, canci deschidere manuala. Ma uit rapid pe net, gasesc ceva, scot ceva mocheta din portbagaj insa nu pare dispozitivul cel pe care il caut.
Nervos, duc masina in parcare, iau RS-ul, opresc la benzinarie sa bag si la asta benzina de jumatate de pachet de servetele si ajung acasa. Mai calm, gasesc un link generos, cu explicatii detaliate.
http://www.cmuntean....nzina?showall=1
N-aveam stare asa ca m-am dus din nou la birou, inarmat cu sububelnite si Torx de 20 pentru a incerca rezolvarea situatiei. Noroc cu astia de la Electromagnetica, au pus Led-uri peste tot in parcare, asa ca m-am bagat cu Clio sub o lumina din aia si mi-am facut de lucru.
Dupa ce am tras de toate plasticele alea fragile, am reusit sa ajung la motoras. L-am scos, l-am desfacut si situatia e clara. Are scurt, scoate o scanteie; blocheaza dar nu deblocheaza. Motorasul in sine e un motoras infect, de genul celor de la masinutele chinezesti. Plasticele de la Clio sunt si ele slabute. Prietena mea, care a vrut sa mearga cu mine sa tina o lanterna, a zis ca nu ar vrea sa afle cum e un accident cu Clio dupa ce a vazut cum sunt prinse plasticele.
In orice caz, motorasul e desfacut, bagat intr-o punguta de alimente de la IKEA, gata pentru vizita de maine la colegul meu electronist, iar eu am ajuns acasa cu Clio, ce e drept, fara blocaj la usita. Acum poate oricine sa fure pachetelul de servetele.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 24 martie 2014 - 09:10
#68
Scris 24 martie 2014 - 09:18
#69
Scris 24 martie 2014 - 09:24
N-am inteles prea bine - ai un actuator care sa deblocheze usita?
D-asta iubesc eu asiaticele, cel putin ce am avut eu - fara fitze d-astea de-a dreptul ridicole in opinia mea. Am clapeta jos in stanga, probabil cablu pana acolo - nu-mi treba baterie, motoras, telecomanda sau mai stiu eu ce. Trag clapeta, se deschide usita rezervorului, scot capacul, pun benzina.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#70
Scris 24 martie 2014 - 09:28
#71
Scris 24 martie 2014 - 09:50
Eram sigur ca Bleu ma intelege cel mai bine.
Ascuns undeva in spatele montantului C, se afla un motoras actionat electric care deblocheaza usita. Daca vrea...
Le: Bleu, macar la Clio nu-ti poate baga vecinul aracet in yala.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 24 martie 2014 - 09:51
#72
Scris 24 martie 2014 - 10:10
Fix ce a patit la Clio se intampla si la alea cu cablu. Tragi de maneta pana iti vine rau si tzamburusul nu se retrage. Deci.... mai bine la logan ca are buson unde infig cheia ))))
Acu fara rautate, poate doar la alea frantuzeste sa se intample asta... Zic asta pentru ca mi-am adus aminte ca am un coleg cu un Scenic din 2002 care a avut fix aceeasi problema cu motorasul vietii.
La cablu ce pana calului sa se intample? doar sa tragi ca nemancatul, nu stiu...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#74
Scris 24 martie 2014 - 11:10
Si motorasul ala n-are nevoie si el de alimentare? Adica tot de cablu?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#75
Scris 24 martie 2014 - 11:15
Plasticele de la Clio sunt si ele slabute. Prietena mea, care a vrut sa mearga cu mine sa tina o lanterna, a zis ca nu ar vrea sa afle cum e un accident cu Clio dupa ce a vazut cum sunt prinse plasticele.
Felicitari pentru o ,,achizitie'' desteapta. Nu ma refer la Clio ci...la prietena.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi