avantaje si dezavantaje.
balanta se inclina intr o parte sau alta, dpdv al fiecarui individ.
Scris 30 august 2017 - 04:16
avantaje si dezavantaje.
balanta se inclina intr o parte sau alta, dpdv al fiecarui individ.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 30 august 2017 - 04:18
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 30 august 2017 - 04:18
Scris 30 august 2017 - 06:25
1:0 la ce?
ce masina noua luam cu avans asa mic?
nu sunt adeptul SH din multe puncte de vedere... SH-ul ala poate sa fie write-off intr-un an
toate cheltuielile incluse
masina e mult mai mult decat 15k eur. e f dotata, pret de lista e peste 20k, Porsche Mobility are un discount pe care nu aveam cum sa il obtin ca si client individual.
Last but not least, pot sa o returnez oricand. Nu raman agatat cu vreo masina pe care sa ma chinui sa o vand.
Scris 30 august 2017 - 09:26
Daca e de nou, deja are multi ani. Poate ca nu are nevoie de ceva mai mult de'atat sau nu vrea ceva SH si nu se justifica o alta masina noua.
Devalorizarea apare la toate obiectele de consum. Nici televizoarele/ telefoanele/ laptopurile etc nu isi tin valoarea, imediat cum i'ai luat tipla incepe picajul valorii
Eu am zis ca iau Ateca noua plecand de la ideea ca masina va ramane cel putin 10 ani in familie. Si nu e deloc improbabil, tinand cont ca Fiesta are deja 8 ani si e abia la 100k km, fara mari cheltuieli (costuri excluzand reviziile/consumabile/roti nu de 5000 ron cu siguranta)
Scris 31 august 2017 - 08:42
Problema cea mai mare nu e "devalorizarea", ci pretul exagerat al masinilor "de noi"...
Mi se pare ca toata piata auto a luat-o razna cu preturile auto, multe dintre ele aberante...
O clasa mare, de ex, o luai decent dotata la 40-50k, acum sare de 60-70k lejer...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 august 2017 - 10:06
Pai si pe Samsungul S2 am dat ~2000 ron. Acum un S8 e 3500. Ambele modele de top la vremea lor.
Un 5'ar de acum are in plus fata de un 5'ar de acum 2 generatii mult mai multe dotari/senzori/electronica etc. Nu ca astea ar justifica pe deplin diferenta de pret...
Scris 31 august 2017 - 10:54
Aceasta postare a fost editata de mol: 31 august 2017 - 11:02
Scris 31 august 2017 - 11:16
Pai si pe Samsungul S2 am dat ~2000 ron. Acum un S8 e 3500. Ambele modele de top la vremea lor.
Un 5'ar de acum are in plus fata de un 5'ar de acum 2 generatii mult mai multe dotari/senzori/electronica etc. Nu ca astea ar justifica pe deplin diferenta de pret...
Corect, dar dupa parerea mea nu justifica o crestere de 10-15k eur...
La fel cum si la telefoanele mai decente, costul de productie e de aprox 50-100eur, restul e bla bla... pana la 700-1000eur...
Aceasta postare a fost editata de ska: 31 august 2017 - 11:16
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 august 2017 - 11:52
Sa bage ceva ,,solar" pentru mentinerea unei anumite temperaturi in habitaclu dupa părăsirea lui, asta vad progres.
p.s. am devenit fan xenon. Enormă diferenta.
Trape fotovoltaice exista de mult, folosite pentru a mentine temperatura constanta in interior pe durata stationarii, dar doar pentru premianti - A8, Phaeton, de ex
Cand ai ajuns si tu la xenon, deja si LED'ul e basic, laser'ul e fitza acum
Pe Forester xenon'ul e doar pe faza scurta, dar inclin sa cred ca e destul de slab (e fara lupa) fata de un xenon bun, insa chiar si asa, am vazut diferenta f mare intre acesta si farurile LED de la Ateca
Scris 31 august 2017 - 12:28
Scris 31 august 2017 - 03:55
Opel, cel putin la clasa compacta, si medie ( Astra/Insignia ) a avut de departe cele mai bune faruri in teste.
Si, eu unul cel putin, pot sa confirm.
Acum Astra are si scaune incalzite si ventilate! pt clasa compacta + faruri cu LED
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 31 august 2017 - 04:00
Eu am ramas uimit de farurile de pe Daciile mai recente (Logan FL, Duster, Lodgy), bat mult mai bine decat alea de pe Fiesta mea. Dar deja coboram "nivelul" discutiilor ptr acest topic
Scris 31 august 2017 - 04:14
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi