Pentru cultura ta generala, phaetonul a fost masina facuta de vag cu ( poate ) cele mai mari/multe probleme tehnice !
Ce Parere Aveti
#226
Scris 27 aprilie 2013 - 07:34
#227
Scris 27 aprilie 2013 - 08:38
Mai rau decat un S nu are cum, cutii picate in prostie, rugina(da ati citit bine rugina!) si multe alte rahaturi. Orice rahat cu electronica cat statia spatiala internationala o sa aiba probleme mai devreme sau mai tarziu.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 27 aprilie 2013 - 08:39
#228
Scris 28 aprilie 2013 - 08:08
Daca o sa mi se mai faca chef vreodata de motor mare si taxe aberante cred ca o sa ma opresc la noul Range Rover Sport.
#229
Scris 28 aprilie 2013 - 09:54
Eu nu am simtit deloc ca activarea butonului Sport la X3 tine cuplul intr-o zona cu optima. E ceva mai bine decat in Normal, dar schimbatul manual al treptelor ca sa ai forta necesara parca e o solutie mai buna.
#230
Scris 28 aprilie 2013 - 10:05
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#231
Scris 28 aprilie 2013 - 10:10
pui cutia in S, si s-a rezolvat oarecum pb.
#232
Scris 28 aprilie 2013 - 11:47
Kng stai putin ca n-ai inteles problema pana la capat. Nu e vorba numai de cuplu care la turatii joase poate fi un pic deficitar, ci si de turatie, sau mai bine zis de lipsa ei , aspect care se lasa cu consecinte asupra fiabilitatii in timp. Sunt o gramada de masini sport care trebuiesc conduse la turatii inalte. Nu cunosc detalii, dar banuiesc ca nu e prea indicat sa conduci un Ferrari doar pana la 2000 de ture.Butonul sport din ce am sesizat eu odata creste turatia la ralanti, nu stiu exact cu cat, o sa ma uit, dar sa presupunem ca de la 800 la 1.000 (am dat niste cifre aleatoare) dar in plus la aceeasi turatie in sarcina (sa presupunem 1500rot/min) creste cuplul nemaimodificandu-se turatia !!! Mai bine ar putea sa-ti explice cineva care s-a ocupat efectiv cu mecanica, dar mie mi se pare ca se modifica si comportamentul injectiei. Butonul sport mie imi pare ca activeaza o functie ceva mai complexa dupa care lucreaza motorul si cutia, nu doar creste turatia la ralanti. Daca esti curios merita sa investighezi mai adanc problema, in felul asta poti sesiza si gandirea inginerilor , designerilor de motoare de la BMW.
#233
#234
Scris 28 aprilie 2013 - 03:17
#235
Scris 28 aprilie 2013 - 03:30
Nu e vorba numai de cuplu care la turatii joase poate fi un pic deficitar, ci si de turatie, sau mai bine zis de lipsa ei , aspect care se lasa cu consecinte asupra fiabilitatii in timp. Sunt o gramada de masini sport care trebuiesc conduse la turatii inalte.
Recunosc faptul ca nu ma pricep la motoare, dar totusi eu stiam invers: condusul la turatii ridicate dauneaza grav fiabilitatii motoarelor. Sa nu uitam ca motocicletele sunt conduse la turatii inalte si motoarele lor nu rezista prea multi km... afaik
Si de asemenea camioanele merg la turatii joase si tocmai ca aceste masini fac muuuulti km, lejer milionul de km.
#236
Scris 28 aprilie 2013 - 05:03
gem de marmelada ati facut din ele, cantitatea de tampenii este cu atat mai impresionanta prin numarul de postari care au fost necesare sa o genereze.
ca sa corectez nici nu stiu de unde sa incep, no wonder ca va face matusalem papagali.
ps:apai kaengheule tu compari motoare de camion cu motoare de masina ??? serios ??? tot e bine ca nu le compari cu alea de avion sau alea de elicopter
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#237
Scris 28 aprilie 2013 - 05:16
#238
Scris 28 aprilie 2013 - 05:26
tocmai cand ziceam ca ai ajuns la fundu sacului de tampenii demonstrezi ca mai ai pastrate cateva.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#239
Scris 28 aprilie 2013 - 10:01
Kng, stai un pic ca eu nu vorbeam de fiabilitatea setului motor, ca la Mecea nu partea asta a cazut. Modul sport de la X3 nu creste turatia intr-atat incat sa zici ca are turatie de motocicleta fata de camion. E mai degraba vorba de turbina. Nici eu nu cunosc mare lucru despre partea asta, cu atat mai putin la X3. La modul general vorbind, presupun ca are turbo ce se bazeaza pe expansiunea gazului cald de evacuare pentru a mari presiunea in compresor astfel incat la final motorul sa mai castige ceva caluti in plus. Daca e asa lipsa de turatie poate duce initial la un turbo-lag dupa care expansiunea gazelor sa creeze un efect contrar , de presiune prea mare care depaseste un anumit prag fiind necesara interventia supapei de reglaj a "preaplinului" ca sa zic asa, supapa coordonata de actuator. Actuator care s-a defectat la Mecea ? Nu stiu cum lucreaza motorul N47 de la BMW, doar presupun , sunt alti forumisti care pot da la peste mai bine decat noi
#240
Scris 28 aprilie 2013 - 10:31
http://en.wikipedia....ry_turbocharger
si cu poze ca sa intelegeti despre ce e vorba
http://www.autozine....ngine_3.htm#VTG
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#241
Scris 28 aprilie 2013 - 11:07
Aha, deci foloseste geometrie variabila si nu are wastegate...
#242
Scris 13 iulie 2013 - 05:38
Alpina B12
http://home.mobile.d...N#des_174487360
cat o fi oare taxa la asa ceva?
sau un ///M5 (E39) ???
http://home.mobile.d...R#des_179998670
Aceasta postare a fost editata de ska: 13 iulie 2013 - 05:43
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#243
Scris 13 iulie 2013 - 05:43
Cine are bani de impozit, are si de taxa !
#244
Scris 13 iulie 2013 - 05:50
nu da, am fost ieri cu un prieten.
are un 740i ( E38 ) ( V8 4,4 282cp ), manual!
masina nu de foarte mult timp adusa de afara, si intr-o stare impecabila pentru varsta si km ei ( vreo 200.000km )
in afara de consum de aprox 17-20 in oras, mi-a fost rusine sa-l intreb de taxe
ideea e ca e si proaspat posesor al unui M5 ( E39 ) adus recent, la care mai trebuie sa umble un pic la motor ( mic detalii, nimic problematic )
cand e gata, sper sa apuc sa dau o tura.
frunzaream asa ca idee mobile sa vad cam pe la ce preturi se invart bijuterii din astea
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#245
Scris 13 iulie 2013 - 09:16
TPI la B12 este 2500 euro, iar la M5 cam 3000, deci peanuts pe langa ce alte cheltuieli implica masinile alea
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#246
Scris 13 iulie 2013 - 09:21
#247
Scris 13 iulie 2013 - 10:02
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#248
Scris 13 iulie 2013 - 10:16
deci as putea sa-mi iau un M5 din ala...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#249
Scris 13 iulie 2013 - 10:23
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#250
Scris 13 iulie 2013 - 10:25
ca banii din banci toti sunt in depozite
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi