cum zicea unu. ce fraieri, mai bine le vopsesc cu sigla reno, ca are 5 stele la impact
Ce Parere Aveti
#201
Scris 25 aprilie 2013 - 08:29
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#202
Scris 25 aprilie 2013 - 08:33
care cui ii vopseste ouale ?
#203
Scris 25 aprilie 2013 - 08:33
Mecea e trist, si le numara si nu-i vine sa creada ....
#204
Scris 25 aprilie 2013 - 08:37
Asta e cand ai automata, uiti sa numeri.
#206
Scris 25 aprilie 2013 - 09:17
Credul oi fi, da' n-am circumvolutiunile aranjate in forma de elice alb/albastra.
#207
Scris 27 aprilie 2013 - 08:01
Mecea trebuie sa-mi dea masa mie ca pe mine m-a facut sa-mi iau X3
#208
Scris 27 aprilie 2013 - 08:03
Super masina ti-ai luat !
#209
Scris 27 aprilie 2013 - 08:08
Sa stii ca ai dreptate
#210
Scris 27 aprilie 2013 - 08:27
mecea a fost ghinionist TARE
in rest n-am prea auzit lume sa se planga de X3uri... si sunt destule
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#211
Scris 27 aprilie 2013 - 08:53
nu-i bai, cat am stat prin service-uri am auzit destule de la alti posesori de f25
Super masina ti-ai luat !
Sa stii ca ai dreptate
m-a lasat si turbo daca nu ai fost pe faza
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#212
Scris 27 aprilie 2013 - 09:38
La un moment dat Pajero nu mai pleca de la ralanti, cand intra motorul in sarcina dadea in nas, aproape ca se oprea, nu mai tragea. Alta data la acceleratie constanta, in sarcina, motorul caraia intermitent. Chestiile astea le-am auzit de la mai multi posesori de Pajero noi. La unele dintre ele a picat turbina. Eu i-am dat vreo 5km talpa cu turatia de 4.000 rot/min de era fumul dupa mine ca la locomotive dar apoi am scapat de probleme.
Eu am mers cu tine si am observat un aspect interesant : tu ceri de la masina sa fie intepata pe distante scurte cand masina nu apuca sa-si intre inca in regimul corect de functionare. Tocmai de aceea te si plangeai de cuplul redus la turatii scazute. Aplici un semnal treapta asupra masinii, adica treci de la un regim la altul de functionare brusc iar motorul de 2L de la BMW ofera putere mare nu din litraj ci din turatie. Deci combinatia cea mai toxica. La update-ul din 2012 BMW-ul a adaugat butonul sport si din considerente de marketing dar si din considrente tehnice. In acest mod motorul la ralanti sta turat mai mult si probabil ca mai sunt si alte chihite care pregatesc masina de un regim ceva mai "violent". Mai departe , dupa fiecare 5.000km e bine sa conduci masina in modul manual al cutiei pentru a putea tine motorul supraturat in sarcina astfel incat sa se initieze mai usor curatarea filtrului de particule si sa protejezi tocmai partea de turbo.
E adevarat ca s-ar putea sa fi nimerit si un lot facut cu bolile copilariei, dar unele aspecte s-au rezolvat. Eu n-am probleme cu actionarea geamurilor cum am auzit si pe la americani ca se mai plangea lumea la modelele pre-2012, in habitaclu nu intra strop de apa pe la luneta cand o spal sub presiune, etc, etc...
Poate ai noroc cu Tuaregul dar cate povesti sunt si in curtea VW....
#213
Scris 27 aprilie 2013 - 10:49
mai cat ne-am plimbat noi, 2 min, ti-am aratat minusurile masini, dar nu neaparat modul de exploatare, si ca idee modul de exploatare descris de tine strica turbina la nivel de ax, la mine a cedat actuatorul de la mecanismul de geometrie variabila, care, s-a gripat de la rugina, mai stiu pe cineva de pe bmw forum cu exact aceasi patanie.
... tu ceri de la masina sa fie intepata pe distante scurte cand masina nu apuca sa-si intre inca in regimul corect de functionare. Tocmai de aceea te si plangeai de cuplul redus la turatii scazute...
exact, de asta ziceam ca e excelent acel buton care tine turatia in regimul de cuplu optim, si nu trebuie sa anticipezi tu ca sa o turezi gradual inainte de momentul la care ai nevoie sa tasneasca
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#214
Scris 27 aprilie 2013 - 11:00
probabil ca am avut si ghinion, iar tot ce am vazut cu probleme au fost luate inainte de a mea au in acelasi timp, ghinionul maxim a fost c aam deschis drumul cu destule din belele iar timpul de reparatie multumita bmw romania a fost mare spre nesimtit de mare.
in rest numa de bine de bavaria, si sa ai garantie extinsa, ca asta macar la bmw chiar se respecta
apropo stiu cum se pot reseta martorii de placute fara sa trebuiasca sa meri in service sa pierzi timp
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#215
Scris 27 aprilie 2013 - 12:23
Oricum, in acest moment la Tuareg ai un motor mult mai apropiat de cerintele tale. N-ar mai trebui sa fie probleme la el. Eu prevad ca defectele se vor muta catre cutie , poate ma insel dar de fiecare data cand am mers cu noul Tuareg am avut senzatia ca acolo e un punct slab, nu prea mi-a placut conlucrarea dintre motor si cutie chiar daca e aceeasi cutie ZF de pe BMW. Vom vedea in timp... Oricum, ai castigat mult in lux care este net superior X3-ului, incluzand aici si confortul acustic dat de un V6.
In zilele noastre mai toti producatorii auto au tendinta de a maximiza profitul si sa incerce diverse scheme de economisire. Unele tin , altele nu, dupa care pe parcurs se remediaza problemele ce apar. Din pacate se pare ca X3-ul actual a beneficiat si el de "cura" asta in primii doi ani de fabricatie, cele care ies acum pe poarta uzinei au rata de defectare mult scazuta dupa ce zice BMW America.
Tuaregu a avut si el niste ani "de glorie" 2009 fiind anul de gratie cand te puteai sterge cu ele la fund. De fapt cam toate masinile VW erau praf, ceea ce a dus la schimbarea in 2010 parca, a CEO . Noul spunea ca VW trebuie sa iasa din strategia asta de masina ieftina si proasta si sa ajunga Mercedes-ul la fiabilitate. Una peste alta Mertanu' a luat-o si el in jos ca BMW-ul la acest capitor, iar VW-ul a urcat an de an astfel incat la ora actuala alaturi de Audi cred ca este cea mai fiabila marca nemteasca.
#216
Scris 27 aprilie 2013 - 12:28
... Din pacate se pare ca X3-ul actual a beneficiat si el de "cura" asta in primii doi ani de fabricatie, cele care ies acum pe poarta uzinei au rata de defectare mult scazuta dupa ce zice BMW America....
bmw america nu vinde motorizari n47
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#217
Scris 27 aprilie 2013 - 12:57
Unde se fabrica motoarele astea de le pun pe X3 ? Interesant e ceea ce am gasit pe Wikipedia despre motorul asta : The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[5] Rattling noise from rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The issue applies to all applications and power variants, up to 03/2011 models.
#218
Scris 27 aprilie 2013 - 01:23
...Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The issue applies to all applications and power variants, up to 03/2011 models.
asta zice BMW, dar in ciuda acestei afirmatii tot scot noi fixuri care se aplica inclusiv motoarele produse in dec.202, asta ultima nota de service
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#219
Scris 27 aprilie 2013 - 01:59
Tuaregu a avut si el niste ani "de glorie" 2009 fiind anul de gratie cand te puteai sterge cu ele la fund. De fapt cam toate masinile VW erau praf,
Mai lasa-o in spanac.
Deja te suspectez de lipsa de fosfor.
Te ajuta relu daca e cazu, suna-l inainte de a pleca la real.
#220
Scris 27 aprilie 2013 - 02:26
#221
Scris 27 aprilie 2013 - 03:31
de cand face VW masini?!?!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#222
Scris 27 aprilie 2013 - 04:30
VW=GOLF !
Restul, GARBAGE !!!
#223
Scris 27 aprilie 2013 - 04:40
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#224
Scris 27 aprilie 2013 - 04:58
Am huitat, si tuaregii ....
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi