Salt la continut


Fotografie
- - - - -

4x4 & off-road in Romania/pasiuni si sfaturi


  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#26 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 octombrie 2002 - 12:46

chris uite aici o poza.
SUV e mai confortabila. ce sa fac eu cu off-road. un SUV ajunge.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#27 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 29 octombrie 2002 - 01:25

De obicei, daca pui frina si te opresti pe un drum cu noroi, ala esti, nu mai iesi decit tractat de cai, cu troliul sau cu tractorul. Imi pare rau cind cineva pateste asa ceva, dar i se poate intimpla oricui, cit de meserias ar fi. Ieri am fost la salonul 4ics 4, cum spuneau unii colegi de forum pe alt topic, si am facut o tura si cu George Grigorescu cu un Kangoo 4x4. Am urcat o rampa de lemn, si la coborire s-a infipt cu botul (masinii) in nisip. Asta e dovada ca i se poate intimpla oricui, cit de meserias ar fi.
  • 0

#28 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.730 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 02
  • Location:Oradea

Scris 29 octombrie 2002 - 02:23

Swiby ... cu toate ca nu le am cu off-road-ul, cred ca si eu as putea sa ies din noroi cu masina asta :D (download the movie)

Numai bine
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl

#29 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 29 octombrie 2002 - 03:11

Am vazut filmuletul, chiar de mai multe ori. Nu stiu daca ai observat, dar roata doar patina pe noroi, nivelul acestuia nedepasind talonul anvelopei, janta se vede perfect. Ce sa mai zic eu, acum doua weekend-uri am fost la o partida de vinatoare undeva linga Bucuresti si am ramas cu burta Pajero-ului la nivelul drumului, rotile erau de tot ingropate in noroi....noroc ca am avut la indemina un stilp rupt de care sa ma leg si sa ma trag, ca altfel...Oricum, nici nu ma gindesc ce as putea pati cu un monstru de 2,5 tone, intr-o asemenea situatie, sau sa fiu nevoit sa urc la munte pina la cabana de vinatoare, unde pina si Hi-Lux-ul aluneca din cauza greutatii.
  • 0

#30 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 octombrie 2002 - 09:54

cam asa e. daca ramai suspendat nu ai ce sa faci. orice masina ramane impotmolita pana la urma.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#31 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 30 octombrie 2002 - 02:02

Ne spui si noua, Chris, de ce pe acolo se numeste Montero ?
  • 0

#32 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 30 octombrie 2002 - 04:24

Si in ce an a aparut multlaudatul Hummer ? Si in curtea cui a tras americanu' cu ochiu' ?
  • 0

#33 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 30 octombrie 2002 - 09:47

Chris,

pajero (noun, masculine)
+ Jerk-off; jackoff; person who masturbates A car known in the US as the Montero is sold in some European markets as the "Pajero," a name which some of my Spanish and Portuguese friends find hilariously stupid.

Si referitor la Hummer, mai arunca un ochi si pe la Lamborghini.

Si daca tot am vazut ca sunteti pasionati in a posta datele tehnice ale supermasinilor, ia vezi daca gasesti si ceva despre: Alvis Scarab, Iveco MLV, Vickers RG-31M sau 32M. Si mai sunt.

Sincer nu ma asteptam la discutii in contradictoriu pe motiv de Hummer-the best sau altceva de genul asta. Inca din 1992, cind am avut deosebita placere de a conduce un Hummer pe un teren de test, prin bunavointa unor amici din Germania, angajati la o baza militara americana, am stiut ca este masina pe care mi-o doresc. Dar pe care nu o voi avea niciodata.
Asa ca mai bine ne rezumam la comentarii legate de masinile pe care le-am condus personal sau pe care le avem.
Si apropo, RX-ul 300 bate la comfort cam totul din clasa ei, ba chiar si masini din clase superioare. Esti de acord ?
  • 0

#34 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 31 octombrie 2002 - 12:05

chris se referea la ast lambo.
am mai discutat despre humvee si concurenti. am facut un topic pe tema asta, daca vrei il gasesti.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#35 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 31 octombrie 2002 - 12:10

si asta e rivalul rus.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#36 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 31 octombrie 2002 - 12:11


  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#37 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.730 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 02
  • Location:Oradea

Scris 31 octombrie 2002 - 12:35

Dragilor,

Nici nu se pune problema ... am vazut mai demult un test intre Hummer si acel Lamborghini pe Discovery !
Hummer a iesit de departe invingator !!!
Dar in legatura cu Megacruiser ... nu stiu ce sa zic, dar cred ca i-ar face fata lui Hummer, poate chiar l-ar si intrece (cel putin din datele tehnice asa reiese)

Numai Bine
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl

#38 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 31 octombrie 2002 - 11:20

1. EUR 20.000 - EUR 20.000
VAT reclaimable

Data:
First registered: 06/86, no colour stated

Description:
Mehrere Fahrzeuge an Lager, Fahrzeuge sind unrestauriert. Motor, Automaticgetriebe fehlt. Ehemalige ausgemusterte Milit�rfahrzeuge. Verkauf erfolgt unter Ausschlu� jeglicher Gew�hrleistungsanspr�che.



sau


2. EUR 34.000 - EUR 34.000
VAT reclaimable

Data:
108 kW, (147 HP) First registered: 06/86, no colour stated

Special features:
Automatic, Diesel,

sau

3. EUR 55.000 - EUR 55.000
VAT reclaimable

Data:
18.000 km, 120 kW, (163 HP) First registered: 07/94, MoT: 10/04, Exhaust emissions test: 10/04, silver metallic

Special features:
Automatic, Diesel, Air conditioning,

Description:
Fahrzeug wurde 2000 total restauriert inkl. Motor 6, 5 Ltr. , Lack innen und au�en, Aufbauten, Wertgutachten

Uite Chris, cam ce ne putem cumpara noi aia din Europa. Masini de restaurat sau restaurate. Ma bucur ca la voi puteti cumpara asa ieftin un Hummer. Daca am avea si noi pe cineva prin USA, si ne-ar cumpara unul, la pretul chilipir de 25.000USD in stare buna, am mai adauga transportul, taxe vamale, accize, TVA, adaugam faptul ca este o masina neinmatriculabila in Romania, ca ai nostri "e" mai destepti ca altii, si uite asa obtinem un vis. Frumos, ce e drept, dar totusi vis. Mai adaugam si sistemul american de rate, sau de credit, comparam cu este p'aci, si poate iti dai si tu seama ca cei de acolo de unde ai plecat nu isi permit asa ceva. Nu compara posibilitatile unui om cu un salariu de 80.000$/an cu cele ale unuia care, daca are un job bine platit, are 3.600~4.000$/an. Si la banii astia nu sunt multi. Marea majoritate se multumesc cu un salariu de ~1.800/an.

Hai sa nu disperam ! Peste citiva ani Hummer-ul va deveni masina de epoca si o sa il si putem inmatricula in Romania !
  • 0

#39 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 06 noiembrie 2002 - 06:29

Cineva se intreba daca sunt Dan Alexandrescu, acum ceva timp. Din pacate nu am decit o poza de interior cu masina lui Giovanardi, cele de exterior sunt destul de neclare, cine mi le-a facut nu stia sa foloseasca aparatul foto.
  • 0

#40 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 11 noiembrie 2002 - 02:25

Fratilor am vazut H2 azi. E ceva de speriat, e monstruos. Si e mai misto decit ala vechi , e mai rotund.
  • 0

#41 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 13 mai 2003 - 08:49

Daca nu ai mari pretentii, adica sa te cateri pe munti cu ea, sigur este o optiune mult mai buna ca si ARO. Ma refer la fiabilitate si intretinere. Sa ai grija la piesele de schimb.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#42 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 27 august 2003 - 08:59

Am citit acest topic, impresionant! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
Off-road-ul cred ca poate fi pasiunea oricui iubeste muntele adica merge in fiecare vara(cel putin in cazul meu) undeva intr-o zona muntoasa!

Off-road-ul ca sport necesita cunostinte de mecanica, de orientare in teren si manevravrea vehicului bune!
Astfel degeaba ai un super 4x4 preparat pt off-road daca soferul "nu stie sa se tina de volan" :D

Urmaream la B1tv reportajele despre raidurile de acest gen dar se pare ca in urma unui accident le-a fost ridicata autorizatia de organizare a astfel de competitii!

Masina care se descurca bine in teren accidentat in Romania si nu numai este Defender-ul(in ro mai merge f bine si aro ;). Eu inca nu am vazut Defender la TV sau live care sa ramana impotmolit in noroi sau zapada. Un alt astfel de vehicul ar fi Mercedes-benz clasa G si eventual modelele de Range Rover dintre anii 90-95!

Cat timp m-a mai uitam la tv la reportaje am inteles si eu ca o masina 4x4 ar trebui aibe 2 trolii, praguri intarite pt a putea folosi cricuri speciale, bull-bar si roll-bar-uri si ceva foarte importanta cauciucuri adecvate mediului in care este folosita!
Tin minte ca era un Patrol rosu din TM care facea legea in raidurile off-road, binenteles prin experienta soferului si apitudinile si dotarile masinii!

[Edited on 02/05/2003 by mike.omega]
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#43 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 09 noiembrie 2003 - 11:25

Daca zici ca esti mai mult "soft" cred ca reductorul te scoate din problema lejer.

L4 3,0 158 CP a aparut de putin timp pe Patrol 2-3 ani. Pina atunci era 2,8 L6 si 130 CP.

SIR, alegrea e buna, insa nu cred ca poti sa il inscrii. Un Terrano II mi se pare mai apropiat de SUV si mai potrivit daca zica ca nu esti asa "hardcore"
  • 0

#44 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 14 ianuarie 2004 - 10:10

Daca vrei o masina de teren care sa se descurce bine si in oras dar si pe teren accidentat iti recomand Freelander:thumb:
Nu are un pret foarte mare pt ce ofera si in plus poti opta si pt un diesel de la ford:)
Binenteles daca vrei un off-roader "adevarat" iti recomand defender pt un buget mai mic sau Range-Rover pt un buget mai mare;)

Dany_s ce intelegi tu prin mic la Defender???
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#45 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 22 ianuarie 2004 - 09:32

Cred ca ai vrut sa spui aceeasi chestie prin troliu fix si de bara. Cel mobil este practic unul fix montat pe un suport mobil (Multimount de la Warn, de ex). Daca montajul unui troliu fix pe fata nu iti va pune probleme, fiind destul de usor pentru cei care au mai montat si stiu (suna-ma pentru informatii cine si unde), adaptarea unuia mobil in fata este o operatiune extrem de complicata. Daca montarea in partea din spate a sistemului mobil este extrem de facila, efectuandu-se prin simpla infigere in suportul carligului de remorcare, e, in fata situatia devine complicata. Nu exista sistem dedicat pentru montajul in fata, acesta trebuind manufacturat (si va arata urat). Basca faptul ca pentru un troliu mobil trebuiesc trase cabluri de alimentare pana la receiverele hitch-urilor, cu mufe speciale, si un set de cabluri pentru fata-spate....costa.
Pe spate sincer nu vad utilitatea daca nu faci off-road de performanta, gandeste-te ca pana acum am folosit numai de trei ori troliul, intr-un an si jumatate. De doua ori am ramas in plin camp, in noroi, si o data am tras pe altcineva, cazut intr-un sant de irigatii acoperit de zapada. De cand am MT-urile nu l-am mai folosit, am o sufa cu care ii mai trag pe unii-altii, e pacat sa omor troliul degeaba.
Daca apelezi la specialisti, poti obtine un montaj extrem de util si bine facut, cu troliul ascuns in bara, cu doua variante: ascuns si cu roller-ul montat pe bara sau ascuns, cu roller-ul montat in spatele barei, gaura prin care va iesi carligul fiind acoperita de numar, suportul numarului fiind montat cu balamale si siguranta. Posibilitati de montaj sunt multe, dar avand in vedere folosirea sporadica a troliului consider neadecvata montarea lui externa, in primul rand ca suportul pe care vine fixat troliu trebuie fixat la randul lui de capul de sasiu, aceasta insemnand decuparea pe o anumita portiune a barei de protectie. Montarea in cu totul alta parte se poate solda cu diferite deformari ale sasiului, barei de protectie sau chiar cu smulgerea celei din urma. Plus ca este expus la toate mizeriile pe care le ia masina in fata, spalarea cu jet si expunerea indelungata la umezeala ducand la uzura prematura si la costuri de intretinere mai ridicate (gresat, uns, completat ulei, etc)
Poate o sa fac poze astazi cu cele doua sistame de montaj si o sa le pun pe forum.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#46 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 22 ianuarie 2004 - 11:52

Pun cum doua poze cu troliul montat in interiorul barei de protectie
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#47 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 22 ianuarie 2004 - 11:56

Si a doua.

Ce am uitat sa specific: este foarte important sa se achizitioneze o marca de troliu la care sa fie reprezentata in ro si la care sa se gaseasca piese de skimb si service. Cu alte cuvinte, daca de ex la Warn ai asa ceva, la SuperWinch nu.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#48 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 23 ianuarie 2004 - 11:19

Troliu mobil si accesorii pentru el
http://www.warn.com/...ultimount.shtml
Nasoleala este ca nu te poti deplasa 100 km cu el montat in receiver, trebuie sa il cari in portbagaj http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/bigcry.gif
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#49 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 26 ianuarie 2004 - 02:29

Aceea este dusa la extrem.
In schimb asta este cam tot ce un om normal isi poate dori
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#50 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 27 ianuarie 2004 - 12:57

Originally posted by alona
Dupa cum bine stiti, Mercedesul G are cea mai laudata capacitate de trecere in special datorita celor trei diferentiale blocabile , reusind spre exemplu sa inainteze chiar daca are doua roti diagonale suspendate. Acest lucru fiind rezolvat, unghiul de incrucisare al puntilor nu mai era atat de important, fapt pentru care aceasta masina are cel mai mic unghi din clasa. O alta varianta de pastrare a motricitatii in teren accidentat (dar care nu exclude diferentialele blocabile) este transformarea suspensiei astfel incat sa sa se obtina unghiuri de incrucisare ce tind spre 90 de grade. In acest fel, toate rotile pastreaza permanent contactul cu terenul.


Nu doar cu 2 reuseste asa ceva, ci si cu una. Daca ai 3 dif blocabile, e nevoie ca o singura roata sa aibe aderenta ca sa poti iesi din problema. Quadra Drive de la Jeep reuseste asa ceva cu ajutorul LSD cel mai important fiind compromisul off/on road obtinut.

Avind in vedere cuplul motor disponibil la ora actuala, consider ca mai bine se baga banii in LSD competente. Suspensia f mobila cred ca costa mai mult si schimbarile pe acolo au implicatii in alte chestii.

[Edited on 26-1-2004 by EvilOne]
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi