Salt la continut


Fotografie
- - - - -

4x4 & off-road in Romania/pasiuni si sfaturi


  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#76 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 29 octombrie 2004 - 08:12

Sefu' dix, Toyo pe linie !
Dar stii, una e cand alegi cu inima si alta cand alegi cu capul...
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#77 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 09 noiembrie 2004 - 12:52

De Cooper am auzit...dar nu in .ro. Asa am auzit si de Dick Cepek si de Mickey Thompson. Daca ai pe cineva care sa ti le aduca la preturi onorabile (in us sunt ~120$) bravo tie. Atentie mare sa nu fie ceva resapat pe la Malatesta pe baza unor anvelope originale. Mie mi s-au oferit Dick Cepek-uri cu 450$....buc. Am Bridgestone pe masina...
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#78 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 09 noiembrie 2004 - 01:07

http://www.coopertir...out/default.asp
Sunt in top. Dar tot mi se par ieftine... Bafta ta !
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#79 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 09 noiembrie 2004 - 01:25

Nu am auzit. Importatorii de Bridgestone, Dunlop, Good Year etc pe care i-am contactat pana acum au spus acelasi lucru: NU se face profil M/T pentru dimensiuni mici de anvelope deoarece nu exista ratiunea producerii lor. Exista niste cutite speciale cu ajutorul carora se decupeaza profilul anvelopelor de iarna - mai exact se renunta la unele crampoane.
Este insa posibil ca ei sa nu cunoasca suficient piata si acest tip de anvelopa sa se produca totusi si pentru dimensiuni mici.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#80 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 10 noiembrie 2004 - 12:41

Da, da' alea de tractor-tractor, de cele de fata vorbim, parca sunt pe 20".
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#81 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 10 noiembrie 2004 - 05:59

Nu am gasit la producatori interni. Cu siguranta sunt, ca altfel nu ar mai merge tractoarele pe camp.
La Quad ai o dimensiune exprimata in inches...destul de idioata, nu are corespondent cu dimensiunile pe care le stim noi...ale mele sunt 31x10,50 R15. Tu ai probabil 28x8 R12.
Si nu vad masina lui VladSoare echipata cu asa ceva, nu cred ca pentru cat are de la poarta pana la drum merita sa puna asa ceva.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#82 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 10 noiembrie 2004 - 08:13

Am cautat de mi-a iesit pe nas.Tabele de echivalenta nu au cum sa existe pentru ca dimensiunile nu sunt compatibile. Sunt "p'aproape".

[Edited on 10-11-2004 by Swiby]
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#83 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 02 ianuarie 2005 - 11:27

LSD nu merita in teren decit pe puntea fata, in rest e folosit ca un compromis intre manevrabilitate si tractiune optima.
  • 0

#84 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 05 ianuarie 2005 - 08:19

Depinde de multe lucuri, daca ar fi sa pun un LSD la un offroad greu as pune Torsen pentru ca se elimina problemele datorate uleiului (visco) sau "ambreiajelor"(clutch-type).

La SUV avind in vedere ca se circula in teren greu cam de cite ori trece cite o cometa, au inceput sa le bage electronica la greu, cuplaje electromagnetice etc etc. Astea asigura o stabilitate si o tractiune buna pe sosea insa in teren esti la mila softului care le controleaza. De exemplu la X3 , un tester zicea ca pe noroi parca e in balansoar, cuplajul interaxial dadea cind pe fata cind pe spate.
  • 0

#85 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 10 ianuarie 2005 - 12:12

N-are nimic sistemul tau, se prefera "diferentialul blocabil cu ajutorul frinelor" din cauza ca e mult mai ieftin si la tinuta de drum e OK. Cind e vorba de offroad, nu cred ca Audi e masina pentru asa ceva. Oricum zi mersi ca nu erai in vreun X5 ca acolo ramineai.

Si ca o demonstratie ca treaba asta cu frinele nu e la fel de sanatoasa ca un LSD veritabil, au pus un diferential central Torsen pe un ML si interventiile 4ETS(cam ca EDL la Audi) au scazut de 2 ori. Daca puneau si spate, elininau de tot stiftul ala.
  • 0

#86 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 22 februarie 2005 - 09:28

Honda
CRV - normally front wheel drive vehicle. Torque transfer to rear via electronically controlled multi-plate clutch.


The innovative Real Time™ 4WD system automatically distributes drive torque to the front and rear wheels in response to changing traction conditions. The Real Time™ 4WD system provides the advantages of four-wheel-drive without the traditional four-wheel-drive shortcomings such as reduced fuel economy and reduced handling performance.

Subaru deserves mention here because in the automatic version of the Legacy and Impreza (including the Outback variants), it uses a computer controlled system much like those found in the Mercedes 4Matic, automatic Audi A8/V8 and the earlier Porsches. Subaru has been offering this sophisticated system for a long time in a relatively inexpensive car. Much more recently other makers have started offering conceptually similar systems. The Honda CR-V, the 1999 VW Golf 4Motion and its derivatives such as the Audi TT now use a system that is conceptually similar.

Finally, there's four-wheel-drive ("4x4," for short). Many people confuse 4x4 with AWD--but the two systems are quite different. The defining characteristic of a 4x4 system is a separate, two-speed transfer case. The transfer case allows the vehicle to be operated in multiple modes--including typically two-wheel-drive High, 4x4 High, and 4x4 Low for extreme conditions such as heavy mud, deep snow and uneven terrain. AWD is always "full time" while 4x4 may be either part-time or full-time, depending upon the manufacturer. AWD does not provide the heavy-duty capability offered by 4x4, which is why you won't find it in the larger SUVs--and never in a pick-up truck. Some smaller SUVs (e.g., the Honda CRV, Toyota RAV-4, etc.) do use AWD, but these "SUVs" are essentially cars built to have the external appearance of an SUV--not the functionality.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#87 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 22 februarie 2005 - 10:31

Ultima fraza din materialul postat de mine mai sus spune tot.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#88 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 15 martie 2005 - 11:02

@Vlad Soare

1. Vrei 4x4
2. stabileste suma maxima pe care vrei sa o dai pe masina
3. la fel cu suma pe care vrei sa o investesti - anvelope, jante, troliu daca este cazul, bare, etc
4. stabilesti ce motorizare vrei - benzina sau diesel
5. stabilesti ce caracteristici vrei sa aiba masina si eventual optionale(nu sau aia- sau d'aia)
Sigur vei gasi o singura masina care sa corespunda.
Eu nu ma intalnesc cu asemenea situatii, am stiut ce masina o sa imi cumpar acum 3 ani inca de acum 7 ani, am stiut exact cu ce masina o schimb si stiu si cu ce masina o sa o schimb pe cea actuala peste 2 ani.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#89 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 17 martie 2005 - 11:32

Pana la urma nu am imteles: vrei o masina noua sau una SH ? Pentru ca pregatisem un tabel pt.tine cu mai multe tipuri de masini dar majoritatea modele sh. Cele noi nu mai prezinta caracteristicile tehnico-constructive ale generatiilor mai vechi si multe din masini in definitia pt. .ro sunt full-time, fiind nevoie sa se achizitioneze ulterior kit de 4x2.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#90 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 13 aprilie 2005 - 04:44

Body-lift-ul se face pentru a putea incalta masina cu anvelope cu talon mai mare. De la o garda la sol masurata la diferential de ~24 cm se ajunge la o garda la sol de peste 30 cm. Asta privind garda la sol. In rest, sunt destule de facut, in functie de destinatia masinii- adica scopul pentru care a fost achizitionata.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#91 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 15 aprilie 2005 - 02:21

Multumesc, cu placere ! Insa am rezerve asupra timpului liber, avand in vedere ca in curand o sa fiu din nou plimbaretz de carucior de bebelush (4x4, evident)
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#92 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 31 mai 2005 - 12:30

http://www.williamto...uattro_info.htm
Cam tot ce vreti sa stiti in materie de transmisie 4x4. Nu e complet, dar...
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi