4x4 & off-road in Romania/pasiuni si sfaturi
#26
Scris 29 octombrie 2002 - 12:46
SUV e mai confortabila. ce sa fac eu cu off-road. un SUV ajunge.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#27
Scris 29 octombrie 2002 - 01:25
#28
Scris 29 octombrie 2002 - 02:23
Numai bine
#29
Scris 29 octombrie 2002 - 03:11
#30
Scris 29 octombrie 2002 - 09:54
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#31
Scris 30 octombrie 2002 - 02:02
#32
Scris 30 octombrie 2002 - 04:24
#33
Scris 30 octombrie 2002 - 09:47
pajero (noun, masculine)
+ Jerk-off; jackoff; person who masturbates A car known in the US as the Montero is sold in some European markets as the "Pajero," a name which some of my Spanish and Portuguese friends find hilariously stupid.
Si referitor la Hummer, mai arunca un ochi si pe la Lamborghini.
Si daca tot am vazut ca sunteti pasionati in a posta datele tehnice ale supermasinilor, ia vezi daca gasesti si ceva despre: Alvis Scarab, Iveco MLV, Vickers RG-31M sau 32M. Si mai sunt.
Sincer nu ma asteptam la discutii in contradictoriu pe motiv de Hummer-the best sau altceva de genul asta. Inca din 1992, cind am avut deosebita placere de a conduce un Hummer pe un teren de test, prin bunavointa unor amici din Germania, angajati la o baza militara americana, am stiut ca este masina pe care mi-o doresc. Dar pe care nu o voi avea niciodata.
Asa ca mai bine ne rezumam la comentarii legate de masinile pe care le-am condus personal sau pe care le avem.
Si apropo, RX-ul 300 bate la comfort cam totul din clasa ei, ba chiar si masini din clase superioare. Esti de acord ?
#34
Scris 31 octombrie 2002 - 12:05
am mai discutat despre humvee si concurenti. am facut un topic pe tema asta, daca vrei il gasesti.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#35
Scris 31 octombrie 2002 - 12:10
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#36
Scris 31 octombrie 2002 - 12:11
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#37
Scris 31 octombrie 2002 - 12:35
Nici nu se pune problema ... am vazut mai demult un test intre Hummer si acel Lamborghini pe Discovery !
Hummer a iesit de departe invingator !!!
Dar in legatura cu Megacruiser ... nu stiu ce sa zic, dar cred ca i-ar face fata lui Hummer, poate chiar l-ar si intrece (cel putin din datele tehnice asa reiese)
Numai Bine
#38
Scris 31 octombrie 2002 - 11:20
VAT reclaimable
Data:
First registered: 06/86, no colour stated
Description:
Mehrere Fahrzeuge an Lager, Fahrzeuge sind unrestauriert. Motor, Automaticgetriebe fehlt. Ehemalige ausgemusterte Milit�rfahrzeuge. Verkauf erfolgt unter Ausschlu� jeglicher Gew�hrleistungsanspr�che.
sau
2. EUR 34.000 - EUR 34.000
VAT reclaimable
Data:
108 kW, (147 HP) First registered: 06/86, no colour stated
Special features:
Automatic, Diesel,
sau
3. EUR 55.000 - EUR 55.000
VAT reclaimable
Data:
18.000 km, 120 kW, (163 HP) First registered: 07/94, MoT: 10/04, Exhaust emissions test: 10/04, silver metallic
Special features:
Automatic, Diesel, Air conditioning,
Description:
Fahrzeug wurde 2000 total restauriert inkl. Motor 6, 5 Ltr. , Lack innen und au�en, Aufbauten, Wertgutachten
Uite Chris, cam ce ne putem cumpara noi aia din Europa. Masini de restaurat sau restaurate. Ma bucur ca la voi puteti cumpara asa ieftin un Hummer. Daca am avea si noi pe cineva prin USA, si ne-ar cumpara unul, la pretul chilipir de 25.000USD in stare buna, am mai adauga transportul, taxe vamale, accize, TVA, adaugam faptul ca este o masina neinmatriculabila in Romania, ca ai nostri "e" mai destepti ca altii, si uite asa obtinem un vis. Frumos, ce e drept, dar totusi vis. Mai adaugam si sistemul american de rate, sau de credit, comparam cu este p'aci, si poate iti dai si tu seama ca cei de acolo de unde ai plecat nu isi permit asa ceva. Nu compara posibilitatile unui om cu un salariu de 80.000$/an cu cele ale unuia care, daca are un job bine platit, are 3.600~4.000$/an. Si la banii astia nu sunt multi. Marea majoritate se multumesc cu un salariu de ~1.800/an.
Hai sa nu disperam ! Peste citiva ani Hummer-ul va deveni masina de epoca si o sa il si putem inmatricula in Romania !
#39
Scris 06 noiembrie 2002 - 06:29
#40
Scris 11 noiembrie 2002 - 02:25
#41
Scris 13 mai 2003 - 08:49
#42
Scris 27 august 2003 - 08:59
Off-road-ul cred ca poate fi pasiunea oricui iubeste muntele adica merge in fiecare vara(cel putin in cazul meu) undeva intr-o zona muntoasa!
Off-road-ul ca sport necesita cunostinte de mecanica, de orientare in teren si manevravrea vehicului bune!
Astfel degeaba ai un super 4x4 preparat pt off-road daca soferul "nu stie sa se tina de volan"
Urmaream la B1tv reportajele despre raidurile de acest gen dar se pare ca in urma unui accident le-a fost ridicata autorizatia de organizare a astfel de competitii!
Masina care se descurca bine in teren accidentat in Romania si nu numai este Defender-ul(in ro mai merge f bine si aro . Eu inca nu am vazut Defender la TV sau live care sa ramana impotmolit in noroi sau zapada. Un alt astfel de vehicul ar fi Mercedes-benz clasa G si eventual modelele de Range Rover dintre anii 90-95!
Cat timp m-a mai uitam la tv la reportaje am inteles si eu ca o masina 4x4 ar trebui aibe 2 trolii, praguri intarite pt a putea folosi cricuri speciale, bull-bar si roll-bar-uri si ceva foarte importanta cauciucuri adecvate mediului in care este folosita!
Tin minte ca era un Patrol rosu din TM care facea legea in raidurile off-road, binenteles prin experienta soferului si apitudinile si dotarile masinii!
[Edited on 02/05/2003 by mike.omega]
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#43
Scris 09 noiembrie 2003 - 11:25
L4 3,0 158 CP a aparut de putin timp pe Patrol 2-3 ani. Pina atunci era 2,8 L6 si 130 CP.
SIR, alegrea e buna, insa nu cred ca poti sa il inscrii. Un Terrano II mi se pare mai apropiat de SUV si mai potrivit daca zica ca nu esti asa "hardcore"
#44
Scris 14 ianuarie 2004 - 10:10
Nu are un pret foarte mare pt ce ofera si in plus poti opta si pt un diesel de la ford:)
Binenteles daca vrei un off-roader "adevarat" iti recomand defender pt un buget mai mic sau Range-Rover pt un buget mai mare;)
Dany_s ce intelegi tu prin mic la Defender???
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#45
Scris 22 ianuarie 2004 - 09:32
Pe spate sincer nu vad utilitatea daca nu faci off-road de performanta, gandeste-te ca pana acum am folosit numai de trei ori troliul, intr-un an si jumatate. De doua ori am ramas in plin camp, in noroi, si o data am tras pe altcineva, cazut intr-un sant de irigatii acoperit de zapada. De cand am MT-urile nu l-am mai folosit, am o sufa cu care ii mai trag pe unii-altii, e pacat sa omor troliul degeaba.
Daca apelezi la specialisti, poti obtine un montaj extrem de util si bine facut, cu troliul ascuns in bara, cu doua variante: ascuns si cu roller-ul montat pe bara sau ascuns, cu roller-ul montat in spatele barei, gaura prin care va iesi carligul fiind acoperita de numar, suportul numarului fiind montat cu balamale si siguranta. Posibilitati de montaj sunt multe, dar avand in vedere folosirea sporadica a troliului consider neadecvata montarea lui externa, in primul rand ca suportul pe care vine fixat troliu trebuie fixat la randul lui de capul de sasiu, aceasta insemnand decuparea pe o anumita portiune a barei de protectie. Montarea in cu totul alta parte se poate solda cu diferite deformari ale sasiului, barei de protectie sau chiar cu smulgerea celei din urma. Plus ca este expus la toate mizeriile pe care le ia masina in fata, spalarea cu jet si expunerea indelungata la umezeala ducand la uzura prematura si la costuri de intretinere mai ridicate (gresat, uns, completat ulei, etc)
Poate o sa fac poze astazi cu cele doua sistame de montaj si o sa le pun pe forum.
#46
Scris 22 ianuarie 2004 - 11:52
#47
Scris 22 ianuarie 2004 - 11:56
Ce am uitat sa specific: este foarte important sa se achizitioneze o marca de troliu la care sa fie reprezentata in ro si la care sa se gaseasca piese de skimb si service. Cu alte cuvinte, daca de ex la Warn ai asa ceva, la SuperWinch nu.
#48
Scris 23 ianuarie 2004 - 11:19
http://www.warn.com/...ultimount.shtml
Nasoleala este ca nu te poti deplasa 100 km cu el montat in receiver, trebuie sa il cari in portbagaj http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/bigcry.gif
#49
Scris 26 ianuarie 2004 - 02:29
In schimb asta este cam tot ce un om normal isi poate dori
#50
Scris 27 ianuarie 2004 - 12:57
Originally posted by alona
Dupa cum bine stiti, Mercedesul G are cea mai laudata capacitate de trecere in special datorita celor trei diferentiale blocabile , reusind spre exemplu sa inainteze chiar daca are doua roti diagonale suspendate. Acest lucru fiind rezolvat, unghiul de incrucisare al puntilor nu mai era atat de important, fapt pentru care aceasta masina are cel mai mic unghi din clasa. O alta varianta de pastrare a motricitatii in teren accidentat (dar care nu exclude diferentialele blocabile) este transformarea suspensiei astfel incat sa sa se obtina unghiuri de incrucisare ce tind spre 90 de grade. In acest fel, toate rotile pastreaza permanent contactul cu terenul.
Nu doar cu 2 reuseste asa ceva, ci si cu una. Daca ai 3 dif blocabile, e nevoie ca o singura roata sa aibe aderenta ca sa poti iesi din problema. Quadra Drive de la Jeep reuseste asa ceva cu ajutorul LSD cel mai important fiind compromisul off/on road obtinut.
Avind in vedere cuplul motor disponibil la ora actuala, consider ca mai bine se baga banii in LSD competente. Suspensia f mobila cred ca costa mai mult si schimbarile pe acolo au implicatii in alte chestii.
[Edited on 26-1-2004 by EvilOne]
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi