Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus mare - CLASA COMPACTA


  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#1 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 04 aprilie 2005 - 09:28

Din pacate, Ford si-a dat cu stingul in dreptul rau de tot cind a facut generatia asta. Adica, in loc sa imbunatateasca desenul destul de bun de la Focus 1, au desenat ciudatenia asta, care clar e sub prima generatie.


Dupa asta, urmeaza a 2 catastrofa. In loc sa dezvolte in continuare motoarele TDCi, care fie vorba intre noi au fost "one shot, one kill" au preferat vresiunea mai ieftina, adica sa cumpere de la PSA. Si asa avem in loc de 1,8TDCI 115(de fapt 130) 1,6 HDi 110 si in loc de 2.0 TDCI 130 cp (de fapt 145) 2,0HDi 136 care vedeti cit de sportiv e dupa ce spune nenea_danii. Ce sa mai spun, super evolutie a motoarelor. Adica pentru PSA sint un pas clar inainte, dar pentru Ford e un pas CLAR inapoi. Pe linga asta, Golf a adoptat suspensia pe spate si s-a apropiat amenintator de tinuta de drum de la Focus. Ford a contracarat miscarea asta prin adaugarea a 70kg in plus la fiecare versiune si prin servo electrica pe care o injura 90% din testeri cu pretentii dinamice.

Si inca nu sintem la sfirsit, in curind vor aparea versiunile "hot" ST si RS. Cred ca saracul Focus1 RS se va rasuci in mormint pentru ca mai mult ca sigur vor fi pline de "buguri" cam cum este si versiunea normala.

As asemana zgircenia si lipsa de viziune cu aia de la Dacia. Nu au inteles ca uneori mai mult inseamna mai putin sau ca zgircitul mai mult cheltuieste si in plus strica si imaginea.


Noroc ca si Golf a zbircit-o rau cu motoarele pe benzina altfel nu ii vedeam bine.

Am vazut aici ca se mentioneaza cum ca Astra are amortizoare controlate electronic, unic in clasa etc. O fi unic dar eficienta sistemului e compromisa de puntea spate. Felicitari in schimb pentru motoarele peste 150cp. Diesel excelent de la Alfa si cele 2 turbo mi se par foarte echilibrate.
  • 0

#2 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 iulie 2005 - 08:47

Pai sunt preturi pentru Germania si acolo sunt mult mai scumpe modelele respective.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#3 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 26 august 2005 - 09:12

Originally posted by hansolo
La a mea sub 3000rpm abia auzi motorul. Pe la 3000 si a 5-a ajunji la 120-130 cand zgomotul trenului de rulare e mai mare decat al motorului (gumele Bridgestone nu sunt cele mai stralucite).  


Depinde de model... Sa nu generalizam.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 august 2005 - 10:05

bey baiati, de cand cu dusmaniile astea intre marci? ce are faptul ca imi place marca X cu marca Y?
sincer acum, e ciudat sa urasti o marca sau ceva asemanator...ai preferintele tale, ok, acccepti ca si restul le au pe ale lor si gata ;)
ouch, sunt offtopic
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 august 2005 - 10:15

gata cu offtopicul, de aici incolo STRICT pe tema discutiei.
va multumesc.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 august 2005 - 11:48

dpdv al dimensiunilor ai perfecta dreptate...
eu zic totusi sa acceptam si O2 in comparatie pt ca prezinta interes si (macar teoretic) se incadreaza in acceeasi clasa.
Ca pret de asemenea, merge comparatia facuta.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 august 2005 - 10:42

are calitate insa are si pret maricel.
e o masina ok, dar putin cam scumpa pt ce stie.....zic eu, s-ar putea sa gresesc
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 august 2005 - 11:07

eu am ales xsara pt tata pt ca cealalta optiune in buget era megane 1. insa am fost pe la mai toti dealerii,aveam teancuri de pliante pe acasa, am cautat, am vazut, am incercat si am ales. a contat si faptul ca megane 1 e o masina destul de comuna, iar xsara sunt mult mai putine.
c4 acum nu mai are susp spate indep ca la xsara (cred ca nici viratoare)...nu stiu ce as alege daca ar trebui sa aleg din nou :D

ca sa concluzionez, eu unul ma uit la raportul ce ofera/ ce se cere. la clasa asta cel putin....asta evident nu inseamna ca modelele mai scumpe nu sunt mai bune, ci doar ca pretul le depuncteaza :D sper ca am fost clar...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 august 2005 - 01:42

dante are dreptate....:D aici se considera pus PUNCT definitiv discutiei despre compacta/altceva la O2.....va rog eu :D ce naiba, sunteti oameni seriosi
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 30 august 2005 - 10:16

La Astra H avem IDS+ (thx canan inca o data pentru sfat, e demential!!!) care face fata cu brio multor incercari mai mult sau mai putin inteligente ale soferului. Cu un ESP+ care actioneaza pe 3 roti odata cred ca te descurci...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#11 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 30 august 2005 - 01:28

Atentie, ziceam de ESP+ care actioneaza pe 3 roti simultan, spre deosebire de ESP standard care actioneaza doar pe 1 singura!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#12 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 30 august 2005 - 02:38

http://www.opel.de/s...ics/content.act aici sunt descrise toate sistemele din pachetul IDS+ si chiar Sport. Doar ca link-ul e in germana (oricum e cel mai complet).

Sau in engleza:

Electronic Stability Programme-plus (ESP-plus) with traction control: Working in conjunction with the car's traction contol system (TC-plus), Electronic Stability Programme-plus provides enhanced yaw compensation during understeer or oversteer. The system works by monitoring the front and rear of the car, comparing their respective directions of travel going in to the bend with the input received through the steering wheel. If the vehicle starts to slide, it applies corrective braking to the appropriate wheel, or wheels, commpensating for the understeer and helping you regain control more rapidly.

Sport Switch: Instant switching to a sharper throttle and more responsive steering - and back. It's like sports performance to suit your mood. Two cars in one. Models with IDS-plus also add noticeably sportier chassis dynamics with more body control.

Interactive Driving System-plus (IDS-plus) with Continuous Damping Control (CDC): IDS-plus with Continuous Damping Control (CDC) offers the New Astra driver an even more sporting driving experience, thanks mainly to the electronic control of the suspension. Pressing the Sport Switch activates the CDC function - CDC monitors the roll, pitch and yaw of the car and changes the rate of damping on each wheel to optimise the handling, effectively stiffening the suspension but selectively. This means the vehicle will exhibit a reduced rate of roll and pitch, making it more responsive during direction changes and more settled during the braking/turn-in/acceleration transition when cornering.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#13 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 01 noiembrie 2005 - 09:11

Seria 3 in clasa compacta?? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif Poate Seria 1.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 02 noiembrie 2005 - 07:16

a mai spus si VIPER pe alt topic, in emisiunea respectiva a fost testat Vauxhall, nu Opel.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 02 noiembrie 2005 - 08:39

exact...ii lipsea o dotare esentiala, IDS+
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#16 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 12 noiembrie 2005 - 09:50

VW GOLF R32 vs BMW 130i

VW Golf R32 516 von 650 Punkten

Imagine amplasata

BMW 130i 504 von 650 Punkten

Imagine amplasata

http://www.auto-moto...st_wertung_cars
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#17 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 06 februarie 2006 - 10:07

Civic si 3, 2 dintre compactele mele preferate! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif Nice, si care a castigat...? Parca nu vad un clasament final in link.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#18 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 07 februarie 2006 - 01:07

Si, neaparat, Honda Civic. :P
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#19 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 15 octombrie 2006 - 01:14

M-am gandit sa postez si aici scenariul evolutiei clasei compacte din urmatorii ani pentru a reanima putin acest topic.

Noi modele, noi regi, noi esecuri.

Toyota Auris va fi mult prea scumpa si plictisitoare pentru a mai conta prea mult in lupta pentru suprematia clasei compacte. Toyota a anuntat ca Auris va fi pozitionata ca un model premium compact in gama, deci va fi mai scumpa decat Corolla actuala, deja mult prea scumpa. Daca nu va avea un tren de rulare senzational, peste Focus ca dinamica, nu cred ca va rupe gura targului. Designul e prea demodat, pretul mare.... fiabilitatea vinde si este importanta, dar nu e de ajuns.

Fiat Bravo, inca nu sunt sigur daca va fi un succes. Dpdv al designului este clar o reusita. Insa, cat de bune vor fi trenul de rulare (ingrozitor in cazul generatiei actuale) si fiabilitatea e o mare dilema... Nici noile motoare nu stim cum sunt, inca, desi pe hartie suna excelent. Un alt aspect extrem de important ramane pretul. Grande Punto nu este prea ieftin in clasa mica, deci nici Bravo nu va fi un model prea accesibil, fiind probabil pozitionat la acelasi nivel cu alte compacte mult mai bine vazute, ca Focus 2 sau Astra H. Eu sper ca Bravo va avea de partea sa nu doar designul superb semnat Giugiaro si motoarele excelente, tipice Fiat, ci si un sasiu dinamic, suspensie independenta spate cu adevarat eficienta, un interior bine finisat (GrandePunto e o mare dezamagire) si o fiabilitate mult mai buna decat a deja defunctului si neimbalsamatului Stilo. Daca si pretul va fi macar corect, daca nu neaparat un chilipir, atunci Fiat are o sansa sa se bata pentru primele locuri ale clasei compacte.

Noul Golf 6 nu va fi prea diferit fata de actuala generatie, din care este derivat, nefiind un model 100% nou, ci mai degraba un 5 cu un alt design mai dinamic si mai incitant, cu un interior mai bine finisat si un pret mai mic. Adica exact ceea ce-i trebuie pentru a redeveni regele clasei. Minusurile cele mai evidente ale generatiei actuale fiind tocmai designul geriatric, pretul exagerat si interiorul facut din plastice reciclate de la jucarii ActionMan topite.

Pug-ul 308 va fi probabil un concurent puternic in clasa compacta. Designul va fi sigur exagerat, cu un bot de balena si niste faruri ridicol de mari, insa sunt sigur ca va fi un model reusit. Chiar sunt extrem de curios cat de buna va fi noua platforma de clasa compacta a grupului PSA. Oare vor reintroduce o suspensie spate independenta? Cred ca e mai mult decat necesara.

Astra H probabil va supravietui in topul vanzarilor clasei compacte, datorita designului fresh si preturilor destul de scazute. Noul Astra, i, trebuie insa sa puna mai mult accentul pe sportivitate.

Kia Cee'd e un model cel putin interesant, care pe hartie pare o masina cinstita dar buna. Garantia de 7 ani este extrem de atragatoare. Singurul aspect care va transforma Cee'd intr-un succes de proportii sau un esec rasunator, va fi pretul. Daca va fi un pic mai ieftina decat concurentii traditionali europeni, KIA poate da lovitura.

Ford Focus 2 va suferi un facelift destul de pronuntat in maxim 2 ani, pentru a fi integrat in noua linie de design kynetic Ford. Asta inseamna o noua fatza in genul celei de la S-Max si probabil un spate usor redesenat in cazul variantei in 5 usi. In rest, nu prea e nevoie de schimbari majore. Focus 3 trebuie sa aiba si un design extrem de dinamic si sexy, nu doar un sasiu extrem de competent si motoare reusite. Este clar ca Ford este pe drumul cel bun dpdv al designului si uitandu-ne la noile S-Max/Mondeo e clar ca viitoarea generatie va fi o masina cu un design extrem de atragator.

Reno Megane 3. Un model despre care inca nu se stie mare lucru, poate DVS ne mai poate da detalii despre evolutia noii generatii. Va avea probabil un design mai cuminte decat al Megane-ului 2, un tren de rulare mai sportiv cu suspensie spate independenta (posibil, daca se va inscrie in trend-ul clasei) si (sper) o fiabilitate mai buna. Poate fi un concurent redutabil pt toate modelele enumerate mai sus, mai ales datorita pretului mic, coordonata traditionala Reno.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#20 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 15 octombrie 2006 - 08:05

Din cate ai prezentat tu aici, se pare ca cel care nu va beneficia de suspensie spate independenta, cel putin in viitorul apropiat, este doar Astra si poate 308...
  • 0

#21 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 15 octombrie 2006 - 11:13

Deja au fost suprinse Astre H in teste cu suspensie independenta spate tip multilink, poze and stuff...Pe I sigur va exista suspensia independenta spate insa asta va mari si pretul. Designul nu stim cat de frumos va fi.
Noul Golf 6 este reusit in varianta de 3 usi iar in varianta de 5 usi este mai degraba un Golf Plus rotunjit. VW a dorit sa faca o disociere clara intre 3 door-ul cu aspect sportiv gen GTC si 5 door-ul cu accente clare de monovolum si cu grija mare pt partea practica. Se va trece la un proces mai simplu de fabricatie care reduce timpul efectiv de asamblare a automobilului la jumatate.
un mic extra dintr-un articol:
"Motivul tine de profitabilitate, altfel un capitol sensibil pentru Volkswagen, de ceva ani. Si cum Golf a fost si trebuie sa ramana o referinta in categoria sa, Volkswagen si-a revizuit planurile in privinta acestui model, astfel ca, daca ar fi sa ne luam dupa presa internationala de specialitate, Golf VI isi va face aparitia la inceputul lui 2008. Ceva mai mare si cu un aspect mai sportiv decat actuala generatie, viitorul Golf ar putea prelua elementele de design ale partii posteriale de la recent prezentatul Concept A (foto), detalii ale partilor laterale de la Passat si Eos si partea frontala de la Eco Racer. Cu alte cuvinte, va fi un Golf mai? atractiv. Totusi, se pare ca platforma mecanica nu va suferi modificari radicale, comparativ cu actuala generatie. Nu vor lipsi bunecunoscutele motorizari FSI si TDI, definitorii pentru Grupul Volkswagen, insa este asteptat si un propulsor turbodiesel de ultima generatie, ce va folosi tehnologia common-rail. Presa internationala speculeaza si pe tema accentuarii identitatii sportive pentru versiunea cu 3 usi, respectiv a utilitatii variantei in 5 usi. Va fi interesat de urmarit si modul in care Volkswagen va dezvolta versiunile derivate din Golf, binecunoscutelor Variant, Jetta, Golf Plus si Touran urmand sa li se alature, in urmatorii ani, si un SUV, a carui aparitie este prefigurata, momentan, de Concept A."
"Reprezentantii uzinelor VW au confirmat deja, in repetate randuri, ca actualul model Golf, lansat in 2003, nu aduce profituri companiei, costurile de productie fiind ridicate, raportat si la nivelul de preturi la care o compacta in 5 usi se poate vinde in acest moment. Consecinta este scurtarea duratei de viata a actualului model si precipitarea lansarii unei noi generatii, in detrimentul unui eventual face-lift, destul de neobisnuit pentru Golf. Initial, in planurile grupului VW, Golf 6, care ar trebui sa fie un vector financiar al urmatorilor ani, era prevazut sa apara undeva in anul 2009-2010, astfel ca devansarea termenului se va face cu aproximativ doi ani, fiind posibil ca lansarea oficiala sa se petreaca in 2008. Dincolo de o reproiectare a fluxului de productie, cu o mai mare rentabilitate, noul Golf va trebui sa vina mai aproape de tendintele de design promovate de nemti pe modelele existente, vezi Passat, Jetta, Polo si proaspat lansatul Eos, cu elemente ce se regasesc deja pe Golf GTI, cum este cazul grilei supradimensionate. "

Noul Bravo si 308 vor avea ca intotdeauna starturi fulminante cu vanzari foarte bune dupa care vanzarile vor pica si se vor implementa reduceri la Peugeot respectiv abureli la FIAT.

Vor avea un cuvant greu de spus noul Focus daca va avea un design mai incitant si noul Megane daca francezii reusesc sa finalizeze proiectul lor de imbunatatire a fiabilitatii si calitatii fabricatiei. Probabil noul Megane va veni cu un design foarte indraznet si preturi excelente. Un adversar redutabil pentru Golf.

Toyota Corolla- noul Corolla va fi probabil foarte scump insa se va vinde bine pentru ca are clientela sa fidela dar in RO vanzarile vor fi slabe.

Kia Cee'd-un model interesant lansat care are insa multe de dovedit daca vrea sa ia fata concurentei.

Viitorul Hyundai Elantra-in functie de taxe si pret poate juca un rol important in clasa si poate sa fie o lovitura de succes ca si noul Accent.

Cam asa cred eu ca se vor desfasura "ostilitatile". Golf poate redeveni rege sau tatic dar poate sa si sufere din cauza pasului indraznet facut de VW cu doua modele total diferite. Bravo se va vinde bine la inceput mai ales ca cei care se uita doar la design se vor inghesui la el si la 308. Megane ramane alegerea celor preocupati de aspectul calitate pret iar Octavia II va ramane varianta pentru cei mai conservatori.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#22 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 15 octombrie 2006 - 02:52

308 nu cred ca va deveni neaparat preferatul celor care ''se uita doar la design'', daca ne uitam la evolutia designului Peugeot nu va fi un model prea sexy, ci mai degraba unul controversat ca look. Dar, sa vedem cum va arata si ce va aduce nou in materie de tehnica.

Am uitat sa mentionez noile motoare commonrail de la VW. Intr-adevar, inca o bila alba pt ''noul'' Golf, care, asa cum spusesem si eu, este doar un Golf 5 cu alta palarie, una mai aratoasa. :D Varianta in 3 usi pe care o mentionezi tu, Dee, este de fapt un coupe bazat pe platforma Golf-ului, noul Scirocco, nu noul Golf 6 in 3 usi. Oricum, sunt curios cat de sexy va fi noul Golf, caci actualul model este deja mult prea geriatric.

Astra H nu va primi suspensie independenta, implementarea unei astfel de suspensii ar fi prea scumpa. Astra i va fi primul model compact Opel cu suspensie independenta spate. Designul noului i... hmmm, sunt sceptic. Nu cred ca va mai fi prea simpatic, daca ne luam dupa ultimele realizari Opel, extrem de discutabile, Corsa si Antara. Din pacate, cred ca Astra H va ramane primul si ultimul Opel cu un design sexy si indraznet din ultimele decenii.

Fiat Bravo nu este chiar un outsider. Daca problemele de fiabilitate vor fi rezolvate si va beneficia de un tren de rulare competitiv si sportiv si de un pret onest, ar putea fi un model de succes. Poate ca nu va detrona Focus 2 sau Golf 5/6, dar se va vinde mult mai bine decat esecul de proportii numit Stilo.

Elantra se pare ca nu va mai ajunge in Europa. Hyundai va lansa un model derivat din noul Cee'd si bazat pe conceptul Arnejs.

PS Sper ca articolul ala nu era din AS sau AutoMondial. :D
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#23 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 15 octombrie 2006 - 04:06

Nu era din ASH sau auto mondial... :D
Eu ziceam ca Astra I va primi independenta. Pe Astra H implementarea in acest moment nu ar fi fezabila dpdv al costurilor. Eu la G6 insa intelesesem altceva. Ca acel coupe bazat pe scirocco este total altceva si nu are legatura cu gama Golf. Dar vom afla.
Cam cum va arata Golf 6....

Imagine amplasataImagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de Dee: 15 octombrie 2006 - 04:08

  • 0
On a self-imposed forum break...

#24 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 15 octombrie 2006 - 04:13

nu sunt de acolo
iote:
sursa 1
sursa 2

google sa traiasca :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#25 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 15 octombrie 2006 - 05:28

Haideti sa nu o dam in SF-uri gen bravo si 308 vor avea vanzari bune si dupa aia vor scadea si altele,nu stim ce se va intampla,cand s-a lansat Grande Punto au sarit multi ca arsi ca nu se va vinde ca va fii praf ca una ca alta,iata ca in toate testele masina se descurca de minune,si sa nu uitam ca a fost si modelul cu care Fiat s-a salvat de la faliment.
Despre viitoarele modele de la clasa compacta eu astept cu nerabdare Bravo si un un viitor C4 poate se vor trezi si cei de al Citroen sa puna motoare mai puternice pe compacte ca altfel vor ramane in urma rau,deja Fiat intra pe Bravo cu motorizari medii de 150 urcand spre 200,cat despre suspensie Fiat a stiut intotdeauna meserie asa ca la partea asta nu am indoieli.
Despre viitorul Opel Astra de asemenea nu putem concepe ca nu va mai fii la fel de frumos ca cel actual,o fii corsa o boratura dar totusi eu zic ca cei de la Opel vor merge pe un design cel putin la fel de frumos ca actualul Astra pentru ca daca ne uitam putin la viitoarele compacte/medii constructorii deja incep sa mearga pe un design foarte frumos/sportiv(C4,Astra,la medii vine noul Mondeo si viitor Focus va imprumuta multe elemente de la Mondeo,viitorul Bravo etc)

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 15 octombrie 2006 - 05:33

  • 0




6 useri citesc subiectul

0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi