Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus mare - CLASA COMPACTA


  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#26 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 15 octombrie 2006 - 05:50

Stiu ca ai un fix cu FIATUL dar fac pariu cu tine ca se va intampla acelasi lucru si cu Brava ca si cu Grande Punto. Vanzari tari la inceput si slabe spre foarte proaste la mijlocul carierei. S-a intamplat cu fostele Brava, Stilo (care a debutat cu vanzari foarte bune), Punto (vanzari extraordinare la inceput, titlul de masina anului), Tipo. Singurul model Fiat cu evolutie constant buna a fost micul Panda. Deja Grande Punto (model care n-a salvat pe nimeni de la nimic....) este pe o panta descendenta de vanzari. De ce ? Calitate proasta, modul italian de a face lucrurile sa functioneze pentru fix 5 minute si nu mai mult, industria de electronice si materii prime deplorabila (de la care se aprovizioneaza FIAT) cel mai prost prelucrat otel din lume (care a scos marci mari de pe piata americana gen De Tomaso sau Maserati care rugineau dupa cateva luni si aveau o electrica execrabila) si o marca cu prestatii si modele slabe in ultimii ani. FIAT a inregistrat o crestere mica in ultimele luni de 14,9 la suta dupa 17 trimestre in care e iesit in pierdere. E doar un inceput de revenire nu garantia calitatii.
Iar faptul ca tu si the1 considerati noua Corsa citez "boratura" e parerea voastra si nu vad de ce o prezentati ca pe un adevar general. Grande Punt si noua Corsa sunt asemanatoare si nu vad de unde ati scos modelul italian vreo frumusete si cel german..boratura.
Modelul care va face legea in clasa compacta va fi in mod clar noul Golf secondat poate de Focus daca se injecteaza ceva creativitate in designul sau. Astra I nu stiu ce si cum va fi deci e prematur sa apreciez.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#27 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 15 octombrie 2006 - 05:57

Nu am nici un fix cu Fiat,am un fix cu cei care au un fix
Dupa cum observi Fiat a iesit din faliment,GP este un model care se vinde foarte bine,faptul ca o dam in chestii gen fiabilitate italieneasca si altele sunt basme auzite de la un prieten care are un alt prieten,eu pana nu vad ceva cu ochii mei nu cred,vezi firmele care au masini Fiat Panda si merg sute de km cu ele pe zii si nu au nici o problema,de fiabilitate lui GP e prematur sa vorbim trebuie sa mai treaca ceva timp.Corsa mi se pare un model foarte nereusit nu are nici o treaba cu Grande Punto dpdv al designului.
De asemenea nu are rost sa iti amintesc ca opel imparte sau impartea motoare si piese cu asa zisele proastele motoare si nu numai de la Fiat,pe mine la o masina nu ma intereseaza sa am plastice moi care sa stau cu mana pe ele,uau cat de tare frate,nu imi dau cai in plus nu ma tin mai bine pe viraje respectivele plastice,daca asamblarea este facuta corect si imbinarile ok eu sunt foarte multumit,daca vreau calitate la plastice imi cumpar MB sau Audi.
La o compacta eu caut cu totul si cu totul alte performante.

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 15 octombrie 2006 - 06:00

  • 0

#28 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 15 octombrie 2006 - 06:41

Si ca sa ai performantele astea presupun ca vrei sa folosesti masina nu sa stai cu ea la service? Sau toti astia de fac clasamente de fiabilitate sunt prosti de ies Alfa si Fiat pe ultimele locuri de 10 ani incoace? Ah si apropos daca esti pasionat de performante maxime ia zi-mi care e ultimul hot hatch FIAT decent care a pus macare probleme concurentei...Stilo Abarth cu ditamai motoru de 2.4 si 170 de cai si o cutie penibila, suspensii de barca si electronica de kko?
Fiabilitatea proasta a FIATURILOR nu e un basm ci o realitate, un tipar ce se repeta din anii 80 cand au produs si ei cam ultimele modele decente la care mergeau stergatoarele si tineau suspensiile mai mult de 25 000 km. De unde atata performanta la FIAT si tinuta de drum buna? oare nu confunzi FIAT cu Alfa Romeo si uiti ca atunci cand Golf avea suspensie independenta spate Stilo iesea in toate testele ca avand cea mai proasta tinuta de drum din clasa compacta? Panda e in multe flote pt ca e ieftina si se intretine ieftin. Si Matizul formeaza multe flote...asta inseamna ca e vreo super masina? Mercedesul e fiabil. ti-ai face flota cu Mercedes la firma sa ti le alerge angajatii prin gropi..Io nu cred.
Noul Megane nu va fi deloc cuminte the1......nu stiu de unde ai scos-o p'asta.
Si probabil va avea vanzari mai bune decat varianta actuala care a vandut in medie in 350 000 exemplare pe an (fara Scenic) cifra ce o plaseaza in spatele Golf Astra 307 Focus. (cifre oficiale de la caradisiac) pentru ca Renault are planuri mari cu acest model si intentioneaza sa mentina preturilor jos. Vine cu suspensie activa gen IDS+ (dar mai complicata si evoluata) si un nivel de siguranta care va impune noi standarde si probabil va fi primul model evaluat la mai mult de 5 stele. Bravo, Stilo sau cum se va numi cu ce vine..Cu o moaca supradimensionata de Grande Punto si un pret aproape de Golf cum a fost si "aclamatul" Stilo?
Imagine amplasata
iata si un cgi cu designul aproximativ al fetei (lateralul si spatele vor fi diferite) pt 308. Modelul din Sochaux va avea inaltimea redusa pentru a estompa aparenta de "monovolum" si a proiecta o imagine sportiva. Nervura capotei va fi inspirata de conceptul Peugeot H20 si va relua elemente de la superbul 407 Coupe.

Imagine amplasata
  • 0
On a self-imposed forum break...

#29 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 15 octombrie 2006 - 06:55

mai,nu ma satur sa tot spun: ce dracu vor astia de la pejo de fac toate modelele la fel???!!!!cel putin fata.apropos,are cineva o statistica a vanzarilor?
  • 0

#30 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 15 octombrie 2006 - 07:27

Suspensii de barca la Stilo Abarth?ai mers tu cu Stilo si are suspensii de barca?defineste ce inseamna o suspensie buna dupa parerea ta...sau din nou o dam ca am citit eu undeva asa si asa,masina are o configuratie in varianta standard amortitozoare mai moi si arcuri tari ceea ce creaza o mica instabilitate la abordarea virajelor in forta,insa Abarth statea foarte bine pe trasa,condu masina si dupa aia da-ti cu parerea,motorul 2,4 170 de cp nu a fost o alegere proasta masina venind si cu cutie manuala,avea performante chiar ok,daca vrei iti demonstrez eu pe viu ce inseamna instabilitate si suspensie de......la o anume masina,si nu nu confund Fiat cu Alfa Romeo,ci imi dau cu parerea la ce am condus,desigur este foarte usor sa citim in reviste si sa ne dam cu parerea,eu de cand am vazut ce inseamna presa auto...cel putin la noi eu unul nu ma mai iau dupa testul in revista X sau Y ci dupa ce conduc.A ca mai vedem un top gear si vedem exact in film o chestie evidenta cum este Accordul care la un test al elanului la o viteza mai mare a picat penibil testul comportandu-se cel putin dubios e alta treaba.
Daca ar fii sa ne luam dupa reviste,Skoda Fabia HTP si Golf Sdi sunt the best.

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 15 octombrie 2006 - 07:35

  • 0

#31 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 15 octombrie 2006 - 07:45

:D hi hi te-am enervat nu?
trebuie sa recunosti insa ca e fun si ca am injectat viata in topicul asta. N-am condus Abarth..tu? :D Si SDI este minunat sa stii :D
Uite promit ca nu mai zic nimic rau de FIAT dar astea raman pronosticurile mele pt clasa compacta. Si apreciez la FIAT dieselul si designul si sper sa ma contrazica cu noul model de clasa medie. Trebuie sa recunosti ca le trebuie un succes mare aici pt redresare completa.

Aceasta postare a fost editata de Dee: 15 octombrie 2006 - 07:51

  • 0
On a self-imposed forum break...

#32 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 15 octombrie 2006 - 08:30

Dar cand se preconizeaza Astra I ?
  • 0

#33 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 15 octombrie 2006 - 08:32

inceputul lui 2008, din cate stiu
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#34 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 15 octombrie 2006 - 10:38

Nu cred ca Megane III va fi Twingo umflat cum e prezentat in CGI'ul ala vechi. Si la 308 chiar m'as mira sa nu'i faca iar gura aia imensa in bara fatza. Plus ca faptul ca nu mai are grila aia, ci doar sigla marcii ii da un aer ciudat.
Astra I nu cred sa difere prea mult de H, insa ptr oricare din aceste modele nu ne putem decat da cu presupusul si orice argument despre ele e pur personal deocamdata, nu exista date sigure, cu atat mai putzin oficiale sau poze care sa ne lamureasca asupra designului
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#35 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 16 octombrie 2006 - 12:12

Tocmai, sunt numai supozitii bazate pe zvonurile din ultima vreme.

Fiat-ul a avut probleme de fiabilitate, asta nu neaga nimeni. Probleme mari... insa, noul GP este intr-un fel masina marii reveniri Fiat, la fel cum Astra H a fost modelul care a salvat firma Opel de la un posibil faliment. Ca GP are un interior penibil ca finisare nici macar Maxy nu poate nega. Insa, asta nu inseamna ca nu e fiabil. Personal nu am auzit de nici o problema majora la GP si nici de vreo rechemare la service. Si sa nu uitam ca in afara de motoarele pe benzina (de origine Opel), aproape 70-75% din noul Corsa este de fapt GP. Daca GP nu va fi fiabil si bun, atunci si Cozonacul va fi un esec din acest punct de vedere. Fiat este pe drumul cel bun. Design sexy, fiabilitate imbunantatita, motoare bune si puternice. My Fiat is fantastic. :)

Noul Megane 3... habar n-am cum va arata, de fapt, dar daca ne uitam la ultimele concepte (Koleos-ul SUV de la Paris, de exemplu) si la viitoarea Laguna (care se cam stie ca va avea un design destul de cuminte) putem presupune ca si Megane nu va avea un look prea indraznet sau senzational, cel putin nu atat de striking ca Megane 2 la vremea lansarii. ''Parerea mea''. Vom vedea daca sunt sau nu Nostradamus. Din nou, DVS ne poate ajuta cu ultimele informatii despre Megane 3, daca ma intra pe forum.

Aceasta postare a fost editata de the1: 16 octombrie 2006 - 12:13

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#36 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 16 octombrie 2006 - 06:16

asta cu 70 % din noul Punto este si pe Corsa este din ciclul...Saab 9.3 imparte platforma cu Vectra deci e o Vectra mai scumpa. Panseuri de pe meleaguri mioritice. Am impresia ca faza asta cu "platforma comuna" nu va este foarte clara.
Si la GP probleme de fiabilitate dupa doar cateva luni de la lansare ar fi fost culmea sa aiba. Zici ca au facut vreun teste de 100 000 km cu una..Stai sa ia Auto Bild un la test si om vedea.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#37 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 16 octombrie 2006 - 08:16

308 nu va arata ca in cgi-ul de mai sus...
topic cu pozele spion
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#38 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 17 octombrie 2006 - 12:58

Deja ajungem la un versus Fiat contra tuturor. Ziceai ca Maxy e un fan exagerat Fiat, tu cred ca ai ceva impotriva Fiat-urilor, Dee. :) Pai sa vedem ce NU imparte GP cu Corsa. Motoare pe benzina. Boon. Mai departe... interior si exterior (desi structura caroseriei e identica, chiar nu cred ca tabla e mult diferita, apropo de referirea la vechile probleme ale masinilor italiene). In rest? Aceleasi dieseluri, cuplate la aceleasi cutii de viteza, acelasi sasiu si suspensii (desi setate un pic diferit), probabil aceleasi sisteme de aer conditionat etc. Nu sunt identice, insa sunt mai mult decat inrudite.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#39 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 17 octombrie 2006 - 11:38

Nu sunt un fan Fiat,dar cand ai in familie o marea care a fost batjocorita in ultimul hal si cand in familie ai mai avut masini de toate natile inclusiv 2 japoneze si observi cum dintre toate efectiv marea a rezistat cel mai bine nu ai cum sa nu lasi jos palaria si sa spui,da nene asa masina da.
Trebuie sa fac un filmulet sa vedeti cum o masina stock la 210 k km face suta mai repede decat cea declarata de constructor :blink:
End of OT.
  • 0

#40 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 20 octombrie 2006 - 05:01

The1-...probabil .nu cred....."daca si cu parca stateau intr-o barca"...Vrei sa ingrosi randurile jurnalistilor auto care vorbesc despre lucruri de care nu sunt siguri?
Platforma tehnica la tine inseamna aer conditionat si tabla la fel nu?.....
  • 0
On a self-imposed forum break...

#41 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 20 octombrie 2006 - 05:07

Inseamna sasiu, suspensii, unele motoare...
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#42 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 06 noiembrie 2006 - 10:32

BEST OF THE BEST ... :)

Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata
Imagine amplasata


Audi S3,
BMW 130i,
Opel Astra OPC,
Ford Focus ST,
Mazda3 MPS
Golf R32


At the end the 130i drives completely in front. And that, although it lands with the round times still behind Mazda and OPELS. The reason for it lies in the perfect interaction of all driving fun factors. Chassis, engine, handling - with the tail-driven BMW simply everything fits. Behind it the two all wheel brothers made of wolf castle and Ingolstadt land with R32 and S3 - strong engines and a knackiges handling distinguish them. Fords, Mazda and Opel quite possess qualities, let as fronttriebler however the completely large driving fun miss.

LINK TEST
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#43 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 06 noiembrie 2006 - 10:50

mda, de fapt R32 si Audi sint castigatorii morali ai competitiei. uitati-va la timpii pe circuit, franare si la alte chestii legate de performante, in general.
BMW detroneaza R32 datorita unterhaltung (cred ca ceva de genu intretinerea masinii), unde castiga 3 puncte, exact cele necesare pentru a se clasa in fata.
se pare ca si consumul lui 130i este un alt aliat...

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 06 noiembrie 2006 - 10:51

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#44 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 06 noiembrie 2006 - 11:48

Frumos test insa eu nu sunt deloc de acord cu clasarea mazdei 3 Mps pe locul 5 ,o alta chestie ciudata este prestatia extrem de slaba a Fordului pe circuit.
  • 0

#45 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 06 noiembrie 2006 - 11:58

nu stiu preturile din germania dar aici Mazdaspeed 3 e in aceeasi gama de preturi cu Golf GTI, nicidecum R32 (care nici nu se vinde) ca sa nu mai vorbim ca un A3 TFSI dotata ca 3 MPS costa cateva mii bune in plus. nici nu vreau sa ma gandesc cat ar fi S3. Asa ca, poate or fi toate hot-hatch-uri dar au preturi mult prea diferite ca sa atraga aceeasi clientela. Ei au ales pur si simplu hot-hath-urile de top de la fiecare companie si au ales cea mai sportiva masina. Era clar ca va fi 130I. RWD >AWD sau FWD la sportivitate.
  • 0

#46 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 07 noiembrie 2006 - 12:14

acum am vazut

intre cea mai eiftina Ford, si cea mai scumpa, Audi, e o diferenta de 10 375 euro, adica costa mai mult cu 42%. Destepti baietzii astia de la Autobild intradevar. :) :)

Fordul are totusi cel mai slab motor. E posibil ca de aici sa vine prestatia slaba.

Aceasta postare a fost editata de dany_s: 07 noiembrie 2006 - 12:15

  • 0

#47 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 07 noiembrie 2006 - 12:29

Oricum dintre toate eu cu ochii inchisi aleg mazda 3 Mps imi place enorm masinuta,de departe cel mai sexy hothatch.
  • 0

#48 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 07 noiembrie 2006 - 12:17

inca o data se vede diferenta de mentalitate sua/europa
aici se "cauta" cea mai "performanta" masina din grup. punct.
americanii pun pe primul loc pretul si dupaia il raporteaza la performante. si pe undeva e si normal, sa iei oferta cea mai buna pret/performante daca banii nu iti curg din buzunare.
dar pentru asa masini, deja banii nu cred ca sunt principala problema. deja e chestie de gusturi si de performante.
ca doar nu e vorba de un opel corsa la 9999eur... :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#49 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 07 noiembrie 2006 - 01:06

dar pentru asa masini, deja banii nu cred ca sunt principala problema. deja e chestie de gusturi si de performante.



hai ca nu am rezistat

parca ne explicai ca oamenii bogati nu arunca cu banii etc :D

eh, ce isi schimba omul parerile :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#50 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 07 noiembrie 2006 - 01:10

Pai daca intre Mazda si S3 e o diferenta de 10k euro... nu mi se pare deloc neglijabila. Cu banii aia iti iei si un Corsa la 9999-. :D
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi