Versus mare - CLASA COMPACTA
#26
Scris 15 octombrie 2006 - 05:50
Iar faptul ca tu si the1 considerati noua Corsa citez "boratura" e parerea voastra si nu vad de ce o prezentati ca pe un adevar general. Grande Punt si noua Corsa sunt asemanatoare si nu vad de unde ati scos modelul italian vreo frumusete si cel german..boratura.
Modelul care va face legea in clasa compacta va fi in mod clar noul Golf secondat poate de Focus daca se injecteaza ceva creativitate in designul sau. Astra I nu stiu ce si cum va fi deci e prematur sa apreciez.
#27
Scris 15 octombrie 2006 - 05:57
Dupa cum observi Fiat a iesit din faliment,GP este un model care se vinde foarte bine,faptul ca o dam in chestii gen fiabilitate italieneasca si altele sunt basme auzite de la un prieten care are un alt prieten,eu pana nu vad ceva cu ochii mei nu cred,vezi firmele care au masini Fiat Panda si merg sute de km cu ele pe zii si nu au nici o problema,de fiabilitate lui GP e prematur sa vorbim trebuie sa mai treaca ceva timp.Corsa mi se pare un model foarte nereusit nu are nici o treaba cu Grande Punto dpdv al designului.
De asemenea nu are rost sa iti amintesc ca opel imparte sau impartea motoare si piese cu asa zisele proastele motoare si nu numai de la Fiat,pe mine la o masina nu ma intereseaza sa am plastice moi care sa stau cu mana pe ele,uau cat de tare frate,nu imi dau cai in plus nu ma tin mai bine pe viraje respectivele plastice,daca asamblarea este facuta corect si imbinarile ok eu sunt foarte multumit,daca vreau calitate la plastice imi cumpar MB sau Audi.
La o compacta eu caut cu totul si cu totul alte performante.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 15 octombrie 2006 - 06:00
#28
Scris 15 octombrie 2006 - 06:41
Fiabilitatea proasta a FIATURILOR nu e un basm ci o realitate, un tipar ce se repeta din anii 80 cand au produs si ei cam ultimele modele decente la care mergeau stergatoarele si tineau suspensiile mai mult de 25 000 km. De unde atata performanta la FIAT si tinuta de drum buna? oare nu confunzi FIAT cu Alfa Romeo si uiti ca atunci cand Golf avea suspensie independenta spate Stilo iesea in toate testele ca avand cea mai proasta tinuta de drum din clasa compacta? Panda e in multe flote pt ca e ieftina si se intretine ieftin. Si Matizul formeaza multe flote...asta inseamna ca e vreo super masina? Mercedesul e fiabil. ti-ai face flota cu Mercedes la firma sa ti le alerge angajatii prin gropi..Io nu cred.
Noul Megane nu va fi deloc cuminte the1......nu stiu de unde ai scos-o p'asta.
Si probabil va avea vanzari mai bune decat varianta actuala care a vandut in medie in 350 000 exemplare pe an (fara Scenic) cifra ce o plaseaza in spatele Golf Astra 307 Focus. (cifre oficiale de la caradisiac) pentru ca Renault are planuri mari cu acest model si intentioneaza sa mentina preturilor jos. Vine cu suspensie activa gen IDS+ (dar mai complicata si evoluata) si un nivel de siguranta care va impune noi standarde si probabil va fi primul model evaluat la mai mult de 5 stele. Bravo, Stilo sau cum se va numi cu ce vine..Cu o moaca supradimensionata de Grande Punto si un pret aproape de Golf cum a fost si "aclamatul" Stilo?
iata si un cgi cu designul aproximativ al fetei (lateralul si spatele vor fi diferite) pt 308. Modelul din Sochaux va avea inaltimea redusa pentru a estompa aparenta de "monovolum" si a proiecta o imagine sportiva. Nervura capotei va fi inspirata de conceptul Peugeot H20 si va relua elemente de la superbul 407 Coupe.
#29
Scris 15 octombrie 2006 - 06:55
#30
Scris 15 octombrie 2006 - 07:27
Daca ar fii sa ne luam dupa reviste,Skoda Fabia HTP si Golf Sdi sunt the best.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 15 octombrie 2006 - 07:35
#31
Scris 15 octombrie 2006 - 07:45
trebuie sa recunosti insa ca e fun si ca am injectat viata in topicul asta. N-am condus Abarth..tu? Si SDI este minunat sa stii
Uite promit ca nu mai zic nimic rau de FIAT dar astea raman pronosticurile mele pt clasa compacta. Si apreciez la FIAT dieselul si designul si sper sa ma contrazica cu noul model de clasa medie. Trebuie sa recunosti ca le trebuie un succes mare aici pt redresare completa.
Aceasta postare a fost editata de Dee: 15 octombrie 2006 - 07:51
#32
Scris 15 octombrie 2006 - 08:30
#33
Scris 15 octombrie 2006 - 08:32
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#34
Scris 15 octombrie 2006 - 10:38
Astra I nu cred sa difere prea mult de H, insa ptr oricare din aceste modele nu ne putem decat da cu presupusul si orice argument despre ele e pur personal deocamdata, nu exista date sigure, cu atat mai putzin oficiale sau poze care sa ne lamureasca asupra designului
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#35
Scris 16 octombrie 2006 - 12:12
Fiat-ul a avut probleme de fiabilitate, asta nu neaga nimeni. Probleme mari... insa, noul GP este intr-un fel masina marii reveniri Fiat, la fel cum Astra H a fost modelul care a salvat firma Opel de la un posibil faliment. Ca GP are un interior penibil ca finisare nici macar Maxy nu poate nega. Insa, asta nu inseamna ca nu e fiabil. Personal nu am auzit de nici o problema majora la GP si nici de vreo rechemare la service. Si sa nu uitam ca in afara de motoarele pe benzina (de origine Opel), aproape 70-75% din noul Corsa este de fapt GP. Daca GP nu va fi fiabil si bun, atunci si Cozonacul va fi un esec din acest punct de vedere. Fiat este pe drumul cel bun. Design sexy, fiabilitate imbunantatita, motoare bune si puternice. My Fiat is fantastic.
Noul Megane 3... habar n-am cum va arata, de fapt, dar daca ne uitam la ultimele concepte (Koleos-ul SUV de la Paris, de exemplu) si la viitoarea Laguna (care se cam stie ca va avea un design destul de cuminte) putem presupune ca si Megane nu va avea un look prea indraznet sau senzational, cel putin nu atat de striking ca Megane 2 la vremea lansarii. ''Parerea mea''. Vom vedea daca sunt sau nu Nostradamus. Din nou, DVS ne poate ajuta cu ultimele informatii despre Megane 3, daca ma intra pe forum.
Aceasta postare a fost editata de the1: 16 octombrie 2006 - 12:13
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#36
Scris 16 octombrie 2006 - 06:16
Si la GP probleme de fiabilitate dupa doar cateva luni de la lansare ar fi fost culmea sa aiba. Zici ca au facut vreun teste de 100 000 km cu una..Stai sa ia Auto Bild un la test si om vedea.
#37
Scris 16 octombrie 2006 - 08:16
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#38
Scris 17 octombrie 2006 - 12:58
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#39
Scris 17 octombrie 2006 - 11:38
Trebuie sa fac un filmulet sa vedeti cum o masina stock la 210 k km face suta mai repede decat cea declarata de constructor
End of OT.
#40
Scris 20 octombrie 2006 - 05:01
Platforma tehnica la tine inseamna aer conditionat si tabla la fel nu?.....
#41
Scris 20 octombrie 2006 - 05:07
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#42
Scris 06 noiembrie 2006 - 10:32
Audi S3,
BMW 130i,
Opel Astra OPC,
Ford Focus ST,
Mazda3 MPS
Golf R32
At the end the 130i drives completely in front. And that, although it lands with the round times still behind Mazda and OPELS. The reason for it lies in the perfect interaction of all driving fun factors. Chassis, engine, handling - with the tail-driven BMW simply everything fits. Behind it the two all wheel brothers made of wolf castle and Ingolstadt land with R32 and S3 - strong engines and a knackiges handling distinguish them. Fords, Mazda and Opel quite possess qualities, let as fronttriebler however the completely large driving fun miss.
LINK TEST
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#43
Scris 06 noiembrie 2006 - 10:50
BMW detroneaza R32 datorita unterhaltung (cred ca ceva de genu intretinerea masinii), unde castiga 3 puncte, exact cele necesare pentru a se clasa in fata.
se pare ca si consumul lui 130i este un alt aliat...
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 06 noiembrie 2006 - 10:51
#44
Scris 06 noiembrie 2006 - 11:48
#45
Scris 06 noiembrie 2006 - 11:58
#46
Scris 07 noiembrie 2006 - 12:14
intre cea mai eiftina Ford, si cea mai scumpa, Audi, e o diferenta de 10 375 euro, adica costa mai mult cu 42%. Destepti baietzii astia de la Autobild intradevar.
Fordul are totusi cel mai slab motor. E posibil ca de aici sa vine prestatia slaba.
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 07 noiembrie 2006 - 12:15
#47
Scris 07 noiembrie 2006 - 12:29
#48
Scris 07 noiembrie 2006 - 12:17
aici se "cauta" cea mai "performanta" masina din grup. punct.
americanii pun pe primul loc pretul si dupaia il raporteaza la performante. si pe undeva e si normal, sa iei oferta cea mai buna pret/performante daca banii nu iti curg din buzunare.
dar pentru asa masini, deja banii nu cred ca sunt principala problema. deja e chestie de gusturi si de performante.
ca doar nu e vorba de un opel corsa la 9999eur...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#49
Scris 07 noiembrie 2006 - 01:06
dar pentru asa masini, deja banii nu cred ca sunt principala problema. deja e chestie de gusturi si de performante.
hai ca nu am rezistat
parca ne explicai ca oamenii bogati nu arunca cu banii etc
eh, ce isi schimba omul parerile
#50
Scris 07 noiembrie 2006 - 01:10
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi