Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Versus mare - CLASA COMPACTA


  • Please log in to reply
225 replies to this topic

#76 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 08 noiembrie 2006 - 02:11

la masini de genu, cred ca economia de fuel nu e chiar asa importanta. daca era, isi luau dizelache


pai la masini de 100 000 euro e importanta dar la din astea de 30mii nu e doar ca au tenta sportiva?



Testul e f corect doar ca nu e realist. Cine are 25mii si vrea un hot hatch, din lista asta se uita la MPS si ST, restul sunt peste buget. Cine are 30mii, mai adauga si GTC-ul. samd. Cine are 35, se uita la toate, dar tre sa se gandeasca - S3 de toti banii sau ST + 10 500 pt vacante/investitii/avans la casa/bani de facultate pt copii/fond de pensii/modificari la ST/etc(orice altceva care are nevoie/place omulu respectiv). Si tot asa.


Daca unu in america vrea sa-si ia cel mai tare sedan din clasa mare, ce-ar insemna sa se apuce sa compare variantele de top de la unii constructorii? Pai ar ajunge cu un comparo de gen Maybach 62 vs Audi S8 vs Lincoln Town Car vs Cadillac DeVille. intradevra, se pot compara ca sunt sedanurile din clasa mare, variantele de top de la acesti constructori dar e clar ca in realitate cele 4 masini vor atrage cleinti cat se poate de diferiti. E un exemplu exagerat, stiu, but i get my point.

Aceasta postare a fost editata de dany_s: 08 noiembrie 2006 - 02:20

  • 0

#77 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 08 noiembrie 2006 - 07:22

dintre masinile din test eu as alege R32. Honestly though, mai degraba as lua Golf GTI pe care l-as duce pe la Voinea, iar cu diferenta de bani as face altceva...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#78 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 08 noiembrie 2006 - 07:42

ce ai face cu diferentza ? ai mai strange sa-i pui un haldex ? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
  • 0

#79 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 noiembrie 2006 - 07:45

pun pariu ca un GTI, hai sa zicem cu un low tuning, bate la fund dpdv al senzatiilor un R32 stock.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#80 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 08 noiembrie 2006 - 07:50

un aspirat puternic poate fi la fel de fun ca un turbo...
  • 0
On a self-imposed forum break...

#81 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 08 noiembrie 2006 - 07:55

Eu nu as paria pe asta. Desigur conteaza si care GTI ........
Ce ma amuza pe mine este impresia (cumva generala) ca o masina dusa la remapare se va transforma intr-una cu mult mai buna. Adica, asa ca o comparatie: un cal, frumos dar nu extraordinar, daca ar fi hranit cu ovaz s-ar transforma complet intr-un pur sange arab, etc.
Sa fim seriosi. Remaparea are si ea meritele, beneficiile ei dar nu este "atotputernica".
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#82 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 08 noiembrie 2006 - 08:01

La motoare turbo remaparea face minuni insa nu poate compensa o diferenta dintre 2.0 TFSI si un 3.2. Sa nu uitam ca R32 reprezinta un varf de gama cu tot ce implica asta si este situat peste GTI avand si alte atuuri in afara de motor. Totusi GTI-ul mi se pare o alegere mai inteligenta ca all-rounder.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#83 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 08 noiembrie 2006 - 09:54

clar.
va spuneam ca am dat o tura cu un R32. ulterior am auzit ca sufersise un accident, dar asta nu cred ca il scuza foarte tare.
efectiv imi lipsea 'bagatul' in scaun corespunzator unui turbo. in rest, 160 km/h se atinge foarte usor. e drept, n-am avut la dispozitie decta 15 minute. dar si consumul de 20 si ceva mediu...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#84 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 08 noiembrie 2006 - 10:49

remapare se poate face si la 3.2. Nu se scot tot 30-40cp in plus, dar ceva se scoate oricum.

turbo vs Aspirat cred ca s-a discutat si rediscutat pe toate forumurile, la fel ca fwd vs awd vs rwd.

Senzatia intr-un aspirat puternic nu ti-o poate oferi un motor mic turbo si invers. Different strokes for different folks.

Aceasta postare a fost editata de dany_s: 08 noiembrie 2006 - 10:50

  • 0

#85 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 noiembrie 2006 - 11:42

Senzatia intr-un aspirat puternic nu ti-o poate oferi un motor mic turbo si invers. Different strokes for different folks.


perfect de acord. am fost cu multe turbo, dar m-am dat la tm cu o Honda Civic Type R. 200cp aspirat. mind-blowing !!!!!!! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/party1.gif
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#86 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 09 noiembrie 2006 - 11:07

desi noul meu agregat nu e foarte impresionant in cifre absolute (2.0 turbo "light" la 170 CP), m-a convins definitiv ca "benzina turbo" is THE WAY !!!
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#87 canan17ro

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 821 Mesaje:
Inregistrat: 21-septembrie 04
  • Location:Bucuresti - Lausanne
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.9 CDTI 200

Scris 14 noiembrie 2006 - 07:48

Ce tare!! OPC-ul inaintea tuturor la tinuta de drum si stabilitate. (celelalte = R32 si 130i)


Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata
  • 0
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

#88 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 14 noiembrie 2006 - 08:18

Ce-mi plac mie astia care testeaza masini sport si punctajul l-acorda in functie de climatizare, consum, volum portbagaj, climatizare and so on...
  • 0
Imagine amplasata

#89 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 14 noiembrie 2006 - 11:29

cred ca la Astra IDC+ este "de vina" pentru comportamentul bun pe viraj.
Pe de alta parte insa imi amintesc de ce povesteau Clarkson & Co despre problemele de torque steer ale Astra OPC/VXR datorita puterii prea mari pe rotile fata...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#90 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 14 noiembrie 2006 - 11:31

4ruotte. :blink:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#91 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 15 noiembrie 2006 - 10:00

voi mai credeti in testele astea care luna asta iese astra cea mai stabila, luna viitoare iese focus, peste inca o luna iese golf?
  • 0

#92 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 15 noiembrie 2006 - 10:07

Pai trebe sa vanda si ei, si atunci ii impaca pe toti :P
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#93 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 15 noiembrie 2006 - 10:21

ma rog, e mult marketing la mijloc. dar o revista seriosa se bazeaza mult pe secunde, metri, cp, chestii cuantificabile.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#94 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 21 noiembrie 2006 - 09:26

Test in AMS.DE - AUDI S3, BMW 130i, MAZDA 3 MPS :

0-200 km/h : S3 : 23.3s, 130i: 26.0s, 3 MPS: 25.4s

Imagine amplasata
  • 0

#95 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 22 noiembrie 2006 - 08:40

Nemtii astia chiar nu se maturizeaza? Pun 2 masini scumpe si premium cu una la juma de pret si le compara? culmea e a ies tot acolo, shhh :). N-am inteles niciodata comparatiile astea idioate.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#96 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 noiembrie 2006 - 10:20

europenii testeaza altfel. iau ce-i mai bun de la fiecare, sau modele "asemanatoare" si le testeaza.
mentalitatea americana pune inainte de toate pretul.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#97 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 noiembrie 2006 - 10:46

Imagine amplasata
Imagine amplasata

Golf, Astra, Focus - In echipari si motorizari de baza pe benzina

Test
OPEL Astra,
FORD Focus,
VOLKSWAGEN Golf
we are Germany with these three compact ones rides along homeland feeling in series. Focus, Astra and Golf coin/shape the streetscape like no other vehicles. Are they how native with the basis Benzinern?

Loser? Those gives it not, not in this comparison. Because focus, Astra and gulf convince all together - also and straight with their smallest engines. More cars needs no humans. All three are well finished, all three are suited for parking and oscillating, are detailled like a full grain roll. Because which in the everyday life is important, is already in the basis in it (with exception of the air conditioning system). The fact that the gulf at the end triumphs to points is because of its compromise readiness. It wants to be neither excluding sportily, nor particularly fashionable. The result: much place, much comfort. That fits!

LINK TEST
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#98 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 22 noiembrie 2006 - 04:14

europenii testeaza altfel. iau ce-i mai bun de la fiecare, sau modele "asemanatoare" si le testeaza.
mentalitatea americana pune inainte de toate pretul.


din pacate, avand in vdere ca nu suntem inca in universul Star Trek in care nu exista bani si salarii, pretul este, oriunde in lume (nu e ca si cum nemtii sunt miliardari toti), este factorul nr1.
  • 0

#99 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 22 noiembrie 2006 - 04:15

Nemtii astia chiar nu se maturizeaza? Pun 2 masini scumpe si premium cu una la juma de pret si le compara? culmea e a ies tot acolo, shhh :huh:. N-am inteles niciodata comparatiile astea idioate.


1. nu ies tot acolo.
2. poate fiind posesor le scrii tu celor de la mazda sa scumpeasca 3 MPS cu vre-o 10k cat e diferenta.

ca la orice pe lumea asta, in toate domeniile, cat dai atata face.
  • 0

#100 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 22 noiembrie 2006 - 04:37

nu-i tot timpul adevarat dar de multe ori da....

insa problema e ca tre sa poti sa si dai.....
  • 0




4 useri citesc subiectul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi