Intreadevar se fac resoftari si v-am specificat ca in momentul cand ajungeti la revizie le puteti comunica reprezentantilor de service ca sunteti interesat de acea resoftare.
Nu intelg de ce trebuie asteptat pana la prima revizie pentru resoftare si de ce trebuie sa cer eu (clientul) aceasta operatiune daca ea trebuie facuta ca sa rezolve o problema. Din discutiile avute pe aceasta tema, inteleg ca este de fapt o problema generala a motoarele de 1,4 care echipeaza atat KIA Rio cat si Hyundai Accent. Zic problema ca sa nu fiu rau si sa-l numesc DEFECT DE FABRICATIE pentru ca, masina vine cu aceasta problema din fabrica.
Sa va mai relatez domnule Andrei Burcea despre raspunsurile primite cand am intrebat la service cum e cu aceasta problema si daca s-a rezolvat. Stiti care a fost raspunsul primit ? .... Cum? Ce face? Care problema? Nu are dom'le nici o problema. Noi nu am auzit de asa ceva.
Va intreb si eu, oare nu e in interesul producatorului sau a reprezentantului acestuia sa rezolve aceast defect cat mai rapid si cu profesionalism? Nu credeti ca ar fi mai multumiti clientii, si ar spune "uite domnule ca acestora chiar le pasa de noi" daca, cineva i-ar anunta sa se programeze din timp pentru resoftare si nu fie nevoit sa ceara el (clientul) la momentul la care merge la prima revizie? Eu personal as zice ca ar fi o prima dovada de maturitate si de respect fata de client. Probleme la masinile noi apar la toti producatorii. Diferenta dintre ei e data de modul in care rezolva problemele.
Functionarea defectuasa a motorului mai ales la pornire in perioada de iarna (ma refer strict la cel de 1,4) nu duce la uzuri premature? Ce credeti ca se intampla cu arborele, cuzinetii, pistoanele si cu toate celelalte mecanisme care freaca la turatii de 1500 - 1700 de rpm fara ungere corespunzatoare. Cine plateste mai tarziu pentru reparatii daca durata de viata a motorui scade mult sub durata normala de utilizare? Bineintele ca tot clientul.
Faptul ca nu se recunoaste aceasta problema si "se rezolva" tacit la prima revizie (si doar daca o cere clientul), ma face sa ma gandesc ca de fapt, nu s-a gasit inca o solutie iar ceea ce se face este doar un nou experiment pe seama clientului.
Cred ca la aceasta resoftare se referea vlady_b.
Nu as vrea sa-mi fie luat in nume de rau acest post si nici sa credeti ca as avea ceva personal cu dumneavoastra domnule Burcea. Intentia dumneavoastra este laudabila dar, va fi apreciata doar atata timp cat vine in sprijinul clientilor.