Ska, explicitezi, te rog? De ce nu le-ai fi luat?
In aceeasi gama de marime si pret mai erau Dunlop BlueResponse, Sport Maxx RT sau Pirelli Cinturato P7 Blue.
Sub ele, singurele demne de luat in seama erau BF-Goodrich, iar peste ele, deja intru in alta categorie de pret.
Deci, in momentul in care spuneti ALA E PROST...NU MERITA.... dati si un motiv, va rog. Ca asa, sa ne bagam in seama e usor. Cam in toate topurile sunt situate pe pozitiile 4-5. Deci, nu vad de ce n-ar fi bune.
Cat despre pret...asta e...n-am ce face. Am vrut sa ma orientez la 225/50, dar as fi avut balonul mai mare decat e acum si nu vreau asta.
225/45 R17 au o diferenta de 3,8% fata de ce am eu in talon. In plus, nu vreau sa risc la un eventual control RAR.
Ahh...acum vad ca tu ai completat la ce a zis Mihnea.
Ideea e urmatoarea: vreau un pneu cat mai echilibrat. Nu ma intereseaza ca n-are Y la viteza, nu ma intereseaza ca n-are nus ce protectie sau intaritura pe lateral. Nu ma duc pe circuit cu ele.
Poate n-o conta asa de mult acel coeficient de consum, dar actualele, Bridgestone RE050A, sunt clasate jos de tot la capitolul asta. Ca sa nu mai vorbesc de zgomot.
Singurul lor mare avantaj e ca tin MULT.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 20 martie 2014 - 02:50