Orice caruta ar avea cineva, macar la franare poate sa faca diferenta!
Cauciucuri - partea a 2-a
#1026
Scris 11 martie 2014 - 11:54
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1027
Scris 11 martie 2014 - 11:56
omu' descrie altceva,si mai si specifica ca au profil inca mult...
#1028
Scris 12 martie 2014 - 12:07
Desigur, eu ma refeream insa doar la partea asta:
...Ca sa duci in limite o anvelopa trebuie ca acele calitati dinamice ale masinii sa o poata exploata spre limita...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1029
Scris 12 martie 2014 - 12:23
Pai pricep,dar limitele anvelopei nu le vezi la frinare.....Daca le vezi la frinare esti deja dupa ciuperci,la cules....si rezulta ca gumele sunt muci..Eu vorbesc de limitele de performanta,nu de limitele de uzura...
Dupa mine un Subaru puternic ar exprima corect limitele de performanta si de uzura ale unei anvelope....
#1030
Scris 12 martie 2014 - 08:10
bosilor ghena de 1,9 tdi ca orice PD are o curba de cuplu interesanta,eu zic ca intra la el controlul tractiunii lucru care il mai patesc si eu in anumite conditii-mai ales acum de cand sunt 8-9 grade afara.am si eu un giratoriu din asta inainte de munca si pe la 50-60 pe iesire DSC incepe sa clipeasca mai sus nu am incercat decat odata si s-a simtit clar cum m-a franat.Ideea e ca oricum ESP poate sa palpaie dar masina sa intervina decat asupra acceleratiei si de multe ori nici nu iti dai seama de asta.
#1031
Scris 12 martie 2014 - 08:36
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#1032
Scris 12 martie 2014 - 09:45
#1033
Scris 12 martie 2014 - 10:21
Eu am de anul trecut Dunlop BluResponse si vreo 9000km facuti cu ele. Sunt multumit de ele desi au venit made in Poland, le-am luat pentru clasa A la drum umed si clasa B la consum. Intr-adevar, buna manevrabilitate pe ploaie...
Inainte am avut Goodyear NCT 5 care au fost de departe cele mai bune anvelope ce am avut pe un autoturism in sensul comportamentului si a rulajului extins. Probabil ca si Excelence ar fi ok,
#1034
Scris 12 martie 2014 - 10:41
#1035
Scris 12 martie 2014 - 10:50
Inainte am avut Goodyear NCT 5 care au fost de departe cele mai bune anvelope ce am avut pe un autoturism in sensul comportamentului si a rulajului extins. Probabil ca si Excelence ar fi ok,
Confirm faza cu NCT5. nu sunt top la niciun capitol, dar sunt un mix bun, si tin bine.
Excellence am avut, dar n-am fost incantat de ele.
Ai putea incerca si Michelin Primacy 3.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1036
Scris 12 martie 2014 - 10:55
#1037
Scris 12 martie 2014 - 11:20
Deci GoodYear sunt peste Dunlop?
Nu pot sa generalizez ca marci...
Cu Bluresponse am doar un sezon, comportamentul lor e bun doar ca nu stiu cat de durabile vor fi in timp...
#1038
Scris 12 martie 2014 - 12:01
Ce-am citit eu e ca Dunlop n-ar fi suficient de solide la protectia laterala ceea ce duce la un comportament usor moale pe curbe.
#1039
Scris 12 martie 2014 - 12:05
#1040
Scris 12 martie 2014 - 12:10
Dunlop sunt gume destul de moi si se duc cam repede.
N-as crede ca la o utilizare normala tin doar 10.000km...
Acuma depinde si cat esti de animal
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1041
Scris 12 martie 2014 - 01:04
Oricit de animal ai fi,daca nu ce sa biciui,degeaba
#1042
Scris 12 martie 2014 - 03:35
Concura extrem de multi factori la evaluare aunei anvelope. In majoritatea covarsitoare este vorba de banii pe care-i primesc redactiile, redactorii sau asociatiile care fac testele.
Ca un test sa poata fi obiectiv ar trebui sa se desfasoare in conditii 100% identice. Test de 10 anvelope ? 10 masini identice, 10 modele/marci de anvelope diferite, de exact aceeasi dimensiune xxx/yyRzz, cu exact aceeasi presiune in anvelope, conduse de soferi cu o diferenta de 1-2 kg la greutatea corporata, cu aceeasi cantitate de combustibi, in aceleasi conditii de rulaj (circuit ?).
Nu-i asa, ca asa se fac ?
#1043
Scris 12 martie 2014 - 03:49
Nici acelasi pilot,aceeasi masina,acelasi traseu,nu reuseste sa birjareasca la fel masina pentru a testa anvelopele,in mai multe teste consecutive.Deci e foarte relativ totul...De obicei testele sunt facute pentru ingineri din aia gutzani,ce nu stiu sa tina o surubelnita in mina,nu au o scara de valori in nimic,au facut 2 bani,si cauta review-uri pe net ca trebuie sa schimbe anvelopele......
#1044
Scris 12 martie 2014 - 03:53
Concura extrem de multi factori la evaluare aunei anvelope. In majoritatea covarsitoare este vorba de banii pe care-i primesc redactiile, redactorii sau asociatiile care fac testele.
Ca un test sa poata fi obiectiv ar trebui sa se desfasoare in conditii 100% identice. Test de 10 anvelope ? 10 masini identice, 10 modele/marci de anvelope diferite, de exact aceeasi dimensiune xxx/yyRzz, cu exact aceeasi presiune in anvelope, conduse de soferi cu o diferenta de 1-2 kg la greutatea corporata, cu aceeasi cantitate de combustibi, in aceleasi conditii de rulaj (circuit ?).
Nu-i asa, ca asa se fac ?
Pe adac.de asa aveam impresia ca se fac testele. Daca te uiti la ei, compara 10 producatori de aceeasi dimensiune. Tocmai de aceea testeaza din ce vad o dimensiune pe an. Adica anul acesta 19/65/r15, la anul 205.. etc
#1045
Scris 12 martie 2014 - 03:54
Da, dar ar fi mai apropiat de realitate.
Asa, cu ce ma incalzeste ca Hans Wurst Gewurtze, de la un site de renume internaut, cam ca ala de scria ca reclama la Pepsi cu Jeff Gordon e fake, zice ca o anvelopa x e mai buna/proasta decat Y.
* ah, ADAC nu sunt aia care au testat la modul cel mai profesionist o Dacia Logan ? Da, testele sunt corecte.
Si sunt corecti, ce naiba, sunt nemti:
http://www.wheels24....esults-20140121
http://www.thelocal....car-award-votes
Si de la DW, daca cele de mai sus le considerati "site-uri" care nu prezinta incredere:
http://www.dw.de/ada...ndal/a-17394882
Din 2014, da ?
Da, dar cu anvelopele sunt corecti, nu ?
#1046
Scris 12 martie 2014 - 05:19
Nu va mai bateti capu' cautand caucioce...anul asta pe soselele patriei trebuie SENILE.
M-a sunat acum un coleg care vine pe A2 de la Cta. si m-a rugat sa ii fac programare la dentist.
Pana acum a pierdut 2 plombe si vreo doua roti l-au depasit...noroc ca nu erau ale lui sau mai stii...
E JALE! De la Fetesti in coace au pus limitare 80 ca altfel ajungi doar cu volanul !
#1047
Scris 18 martie 2014 - 04:38
Deci? Dunlop Blueresponse sau GY EfficientGrip Performance?
#1048
Scris 18 martie 2014 - 04:46
Cu privire la cele 2 modele, Dunlop se pare ca sunt f silentioase in linie dreapta si f zgomotoase in curbe
P.S. Daca ar fi sa ma iau dupa review-uri, nici unul din cele 2 modele nu sunt in top 3 la capitolul distanta de oprire.
Aceasta postare a fost editata de kng: 18 martie 2014 - 04:50
#1049
Scris 18 martie 2014 - 05:26
Care topuri? Asta? http://www.tyrerevie...g-Tyre-Test.htm
Scuza-ma, dar mi-e greu sa cred ca Michelin Energgy Saver, fie el si cu PLUS, sunt mai bune ca sus amintitele. Sunt bune Michelin-urile...dar de la alta clasa in sus.
#1050
Scris 18 martie 2014 - 05:33
Care topuri? Asta? http://www.tyrerevie...g-Tyre-Test.htm
Scuza-ma, dar mi-e greu sa cred ca Michelin Energgy Saver, fie el si cu PLUS, sunt mai bune ca sus amintitele. Sunt bune Michelin-urile...dar de la alta clasa in sus.
Vezi testul asta de fapt: http://www.tyrerevie...re-Shootout.htm
Nu au Dunlop BlueResponse ci MaxxRT in test si iar nu stiu cat de real e testul ala si nu manarit.
Ca o paranteza, impresia mea dupa ce am schimbat Continentalurile de iarna cu Bridgestone-urile de vara:
-Continental sunt mai silentioase, desi pe asfalt umed au un suierat enervant
-Bridgestone-urile au distanta de franare mai scurta parca si in mod cert sunt mai galagioase.
Aceasta postare a fost editata de kng: 18 martie 2014 - 05:33
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi