Eu dadui 4000 pe balenoi in 2009,si cind a fost sa ma scarpin de peste 900 euri pe un tren de gume de vara nu am ezitat.
Caaat?
enorm 900eur pt 4 gume. ce dimensiune si ce gume?
Aceasta postare a fost editata de ska: 24 octombrie 2014 - 11:17
Scris 24 octombrie 2014 - 11:17
Eu dadui 4000 pe balenoi in 2009,si cind a fost sa ma scarpin de peste 900 euri pe un tren de gume de vara nu am ezitat.
Caaat?
enorm 900eur pt 4 gume. ce dimensiune si ce gume?
Aceasta postare a fost editata de ska: 24 octombrie 2014 - 11:17
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 24 octombrie 2014 - 12:44
Nokian chiar sunt pneuri bune. La fel si Falken, sunt multumit de ele, chiar daca la noi nu sunt mai deloc cunoscute. Daca nu gaseam alternativa cu Nokian as fi mers pe Continental TS850, insa nu cred ca se justifica diferenta de 50% la pret fata de Nokian'uri
Diferenta intre un pneu din 2008 si unul din 2014, mai ales dupa 4-5 ani de folosinta, se simte pe orice masina. Daca nu crezi, n'ai decat sa'ti iei pneuri cu fabricatie imediat dupa WWII.
La Fiesta am luat doar gume premium (de vara Conti PremiumContact 5 si de iarna probabil Pirelli Sottozero III) ptr ca o conduce doar sotia si prefer sa aiba masina pe cat de sigura posibil, pana cand va fi schimbata de o masina mai sigura in sine.
E ok sa gandesti asa, pacat insa ca nu toti gandesc asa, deci, eu iarna ma gandesc intai cat de sigur e ala din spatele meu. De multe ori, chiar pun avariile pt 2-3 sec daca vad ca e prea aproape de mine. Iti dau pe mess un site de unde poti sa te inspiri pt gume.
Eu am luat in primavara de la ei si au fost super prompti si serios, basca si pretul destul de bun.
Daca insa ai pret mai bun prin alte parti, astept replica.
Scris 24 octombrie 2014 - 01:08
cred ca inca mai am factura,chiar daca masina se duse la altul.....235 60 r16,PILOT PRIMACY....Privesc cu google,inca mai costa 200 euro bucata.....de ce?Pentru ca aceasta anvelopa merge doar ca echipare la seria S si seria 7,de aceea....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 24 octombrie 2014 - 01:14
Scris 24 octombrie 2014 - 01:31
Se simt gumele de iarna vechi oricat de coaja e masina. D-aia am schimbat si eu zgarciurile la Accent, erau DOT 2009 dar se comportau ca gaozu.
Si cu ocazia asta am preferat sa nu mai iau 175/70R13 ci 185/60R14. Astea noi sunt deja de 3 zile pe masina si deja a scos-o pe nevasta dintr-o belea.
Scris 24 octombrie 2014 - 01:32
Pt mine dilema e un pic mai mica, tine mai mult de mofturi:
- Goodyear UG9 XL, 205/60 R16 96H sau
- Continental TS830 P XL, 205/60 R16 96H
Diferenta de bani e de 22ron/buc in favoarea UG-urilor, dar trebuie sa astept 10 zila pt livrare. Conti le pot lua imediat.
Scris 24 octombrie 2014 - 01:40
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,in toata Europa TUEV recunoaste la revizie gume cu max 7 ani vechime si voi va impiedicati de gume de 5 ani,la masini de 50 cai putere...... ....La w124 am dat jos ieri cele de vara,Continental,prinsesem o oferta,de aia am parasit Michelin,dar nu am ce sa le reprosez....
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 24 octombrie 2014 - 01:42
Scris 24 octombrie 2014 - 02:48
Eu ii dau o bolta lu TUEV cine o fi ala, sunt sigur ca gumele vechi aveau inca un profund respect pentru nea Tuev asta si se incadrau inca in norme, problema e ca nu mai respecta normele mele. Si cand pe asfalt rece la orice demaraj chiar si coaja cu 100 de cai rupe aderenta fara sa fortez macar (ma rog, sunt sigur ca au murit multi in aia 100 ) atunci revin la bolta pe Tuev.
Scris 24 octombrie 2014 - 03:23
Ciudata dimensiune ai la roti, Adytzule. Intr'adevar, TS850 XL nu prea sunt pe la noi
M'am uitat pe bonul de receptie de la hotelul de anvelope ... alea de pe Fiesta avea 7mm profil la predare. O sa le scot la vanzare, daca vrea cineva sa se riste cu ele, mai recuperez ceva banuti
Scris 24 octombrie 2014 - 04:02
M'am uitat pe bonul de receptie de la hotelul de anvelope ... alea de pe Fiesta avea 7mm profil la predare.
La primire sper ca nu aveau vreo 4 sau 5mm
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 24 octombrie 2014 - 04:12
La primire or sa fie luni, dar nu le montez, duc jantele la sablat/vopsit si pun direct pneuri noi
Scris 24 octombrie 2014 - 06:52
Oi face tu cu bolta pe ei,dar ei fac normele in auto....ei si DEKRA...
Scris 24 octombrie 2014 - 08:15
Si resapatele's legale, asta nu inseamna ca's la fel de bune ca unele noi. Asa e si cu pneurile de 7 ani ... poate arata la fel, dar cu siguranta nu se comporta similar unui pneu de 1-3 ani
Scris 24 octombrie 2014 - 08:24
Fara nici un fel de gluma, daca as avea banu' sa nu conteze, as schimba anvelopele dupa 2 ierni. Atunci mi se pare mie ca incepe sa se rupa filmul.
Iar chestia cu normele e la fel ca in multe alte domenii. Ca de exemplu emisiile la telefoane, normele zic ca e permis 2W pe kg corp, dar asta nu inseamna ca nu-ti doresti o emisie cat mai mica. Da, la 2 w /kg nu mori in luna urmatoare dar inca nu stim peste 2 decenii cum ti-o fi. Nu e mai bine sa am 0.2?
Scris 24 octombrie 2014 - 09:00
O smotociti bleaga......TUV(ca tuev n-ati priceput)NU ITI DA REVIZIA CU RESAPATE,DAR ITI DA OK DACA GUMELE AU MAX 7 ANI.Ca voi ATI VREA sa schimbati la an gumele,si eu as vrea sa am 36 de phuli....Ca acolo unde sunteti SUNT NAMETII CIT CASA DECI DE MULTE ORI GUMELE DE IARNA SUNT INUTILE,ASTA ESTE IARASI DE LUAT IN SEAMA....
Scris 24 octombrie 2014 - 09:41
Exact! D-asta am renuntat si eu la rotile mai subtiri de la coaja, ca am realizat ca e stupid, cand e zapada mai serioasa masina sta ca nevasta nu are curaj sa se avante, pentru extraurban avem subaru, deci de fapt am nevoie de aderenta cat mai buna pe asfalt rece/mazga etc. ca zapada nu prea vede masina asta. Anul trecut a fost o saptamana de zapada in Bucuresti. Si da, pe zapada gumele alea de 5-6 ani ar fi fost foarte foarte ok inca, dar nu pe zapada le folosesc eu.
Scris 26 octombrie 2014 - 09:08
De multe ori, chiar pun avariile pt 2-3 sec daca vad ca e prea aproape de mine.
Pe mine ma tenteaza sa montez un buton in paralel cu cel de la pedala de frina sa aprind becurile fara sa mai calc frina ... da' pina acum lenea a fost mai mare decit tentatia ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 27 octombrie 2014 - 12:30
In mod normal, la o apasare f fina a pedalei de frana, vei aprinde stopurile de frana, fara a actiona sensibil franele ... poti exersa, pana da zapada
Scris 27 octombrie 2014 - 09:55
la iernile din ro,trebuie sa fii nebun sa conduci incaltat cu ceva lejer....Incaltat corespunzator,ce sanse crezi ca vei avea sa apesi frina doar cit sa actionezi switch-ul,si totul in situatii de trafic si prostii lipiti de tine?
Scris 28 octombrie 2014 - 12:12
Asa o fi, n'am simtit nevoia unui buton suplimentar ptr aprinderea stopurilor de frana
Am comandat Continental TS850 ptr Fiesta si Nokian WR A3 ptr Subaru - dimensiuni standard. Probabil o sa treaca valul asta de frig in 2-3 zile, pana apuc sa pun rotile de iarna, dar poate se termina si cu aglomeratia de la vulcanizari inceputa azi (in weekend, ciudat, era liber)
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 octombrie 2014 - 08:51
Scris 28 octombrie 2014 - 08:22
Eu la anu trebuie sa iau un set nou de gume de iarna. Acum am WR A3-urile si la anu as trece pe TS850 . Sunt curios care o sa iti lase tie o impresie mai buna
Ex-FN2 owner
Scris 28 octombrie 2014 - 08:53
Prin teste TS850 l'am vazut numai pe primul loc, in timp ce WR'urile sunt in coada pneurilor recomandate.
Comparatie intre cele doua nu prea o sa pot face, masinile se comporta f diferit. Chiar ieri am dat o tura cu Fiesta prin oras si mi'am reamintit ce misto sta pe drum, cum e sa iei curbe mai in viteza fara sa ai balans
Scris 28 octombrie 2014 - 09:15
Eu la anu trebuie sa iau un set nou de gume de iarna.
Eu de vara ... 205/60 R16 ... la o prima cautare m-ar tenta Dunlop Sport BluResponse ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 28 octombrie 2014 - 10:59
Prin teste TS850 l'am vazut numai pe primul loc, in timp ce WR'urile sunt in coada pneurilor recomandate.
WR-urile sunt in coada?
Scris 28 octombrie 2014 - 12:23
OK, e vb de D3, nu de A3, dar aici au doar satisfacator, surprinzator ptr mine, sub Uniroyal.
La fel, in testul de mai jos, tot din 2013, tot D3'ul, e pe 4
A nu se intelege ca nu's recomandabile, de aceea le'am si ales, mai ales ca in cazul meu, diferenta a fost de 1000 ron/set intre ele si Conti/GY/Dunlop
Dupa cum zic si cei de la Nokian, A3 ar trebuie sa fie mai performante decat D3, insa nu le'am gasit in vreun test comparativ
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 octombrie 2014 - 12:32
Scris 28 octombrie 2014 - 01:27
la o apasare f fina a pedalei de frana, vei aprinde stopurile de frana, fara a actiona sensibil franele
Manevra asta trebuie facuta cu picioru' sting ... da' parca nu l-as invata cu alte prostii ... l-as lasa doar cu ce a invatat la scoala - pedala de ambreiaj si atit.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi