
2007 Lexus LS
#76
Scris 21 septembrie 2006 - 08:37
Mai spuneau ironic cei de la km77 ca e putin cam complicata setarea pentru parcarea cu spatele si ca in timpul asta poate sa-ti ocupe cineva locul...
#77
Scris 21 septembrie 2006 - 12:28
Maxy, comparatia este cam deplasata. Lexus nu este Tobogan, este o marca de lux, exact pe aceeasi treapta cu Merc, Bim sau Audi. Nu e cu nimic mai prejos.
Dimpotriva, daca te uiti la evolutia celor trei nemti si la a japonezei, o sa vezi ca nemtii au evoluat oarecum liniar pe cand Lexus a facut-o mult mai agresiv, a prins nemtii din urma intr-un timp mult mai scurt decat le-a trebuit acestora sa ajunga unde au ajuns.
Cu ultimele modele, a ajuns sa se bata de la egal la egal cu oricine din segmentul lux.
De acord cu tine,nu ma intelege gresit si mie imi place foarte mult noul LS si in general Lexus,dar am vrut sa subliniez faptul ca de la o anumita suma de bani se tine cont si de badgeul care troneaza pe grila/capota.
#78
Scris 21 septembrie 2006 - 07:54

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#79
Scris 21 septembrie 2006 - 08:20
Parerea mea este ca BMW are preturi prea mari pentru ceea ce ofera, si face acest lucru ajutat de marketing si istorie. Tu spui ca Lexus are preturi asemanatoare, dar eu zic ca sunt umflate cu ajutorul ... BMW. In mintea majoritatii cumparatorilor, un lucru scump e bun. Daca IS este comparabil cu 3-ul (desi nu este, sunt doua chestii destul de diferite) dar IS-ul ar fi mai ieftin cu 10k, atunci cumparatorii ar stramba din nas: neeeeh, ie ieftina. Io imi iau BMW, dau un ban, da' face. E ... io zic ca nu prea face. Face datorita marketingului si nu datorita cine stie ce tehnologie-minune-pe-care-nu-o-are-nimeni.
Era BMW acum 5 ani the ultimate driving machine? Era. Mai este si acum? Nu - dar asta e doar parerea mea.
Au fost lideri cand vine vorba de dinamica? Da. Mai este cazul acum? Nu - daca ma intrebi pe mine.
Facea sens sa fie o masina foarte scumpa? Da. Mai face? Nu prea.
Sa rezum: parerea mea este ca in prezent nu se mai justifica pretul piperat al unui BMW.
Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 21 septembrie 2006 - 08:21
#80
Scris 21 septembrie 2006 - 08:31
Cand cumperi un BMW, platesti o sportivitate pe care probabil niciodata nu o sa ajungi sa o cunosti. Pentru ca toate "avantajele" BMW se cunosc numai la limita si in nici un caz nu justifica tam-tam-ul si legenda care s-a tesut in jurul acestei marci, cand vine vorba de condus normal - adica cum conduc 90%.
Tractiune spate - wow, ce tare, ce senzatii la 50km/h in oras, din stop in stop sau o data pe saptamana cu 130km/h prin sate.
Feeling la volan - daaamn, prin curbele de pe Stefan cel Mare, sau pe Valea Oltului in fundul a 10 tiruri.
Rezistenta la torsiune excelenta - shiiiit, chiar se simte prin pasaje la Obor.
Platesti de te rupi ca sa ai ceva - care daca chiar exista - nu poti folosi. Ne inflacaram si ne mandrim cu niste cifre si sutimi de secunda de care nu vom beneficia niciodata, dar ne incalzeste ca-s acolo. Ne certam ca BMW a intrecut Mazda 6 pe circuit si nu stiu ce g-uri are. Inca o data, unde a intrecut Mazda? Aaaaa, pe circuit. Pai da, dar daca le scoti de acolo, sunte excat aceleasi masini. Doar ca una e cu 20k mai scumpa.
Si din cauza asta categorisim o marca ca fiind "sportiva" si "premium".
#81
Scris 21 septembrie 2006 - 08:38
Mie asta mi se pare relativ o tampenie. Numai un snob ar tine cont 100% numai de badge. La fel cum spui ca Dacia ar putea lansa un model de superlux, tot asa poate ca Audi se va trezi intr-o zi sa vanda un A4 la pret de A8... asta inseamna ca ar trebui cumparat automat, doar pt badge?
Inainte de a posta casca mai bine ochii la ce s-a vrut exact sa se spuna in postul respectiv.
Aphedrone:pai daca este sa o luam asa atunci ce rost are sa mai cautam masini cu stabilitate si sasiu bun si multe altele,te-ai gandit vreodata ca pentru unii(inclusiv eu) suspensia calumea si un sasiu care sa se comporte pe viraje este foarte important si pentru siguranta?nu odata am fost pus in fata faptului ca masina din profil sa ma salveze din cauza faptului ca am calculat gresit gradul de risc al unui viraj strans.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 21 septembrie 2006 - 08:45
#82
Scris 21 septembrie 2006 - 08:41


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#83
Scris 21 septembrie 2006 - 08:50
Ma agaseaza cand gradul de mailulare dintr-o campanie de marketing intrece limita. Lucrez in domeniu si ma confrunt zi de zi cu asa ceva, vad oameni platind o gramada pentru ceva ce nu face. Trebuie doar sa stii cum sa-l vinzi.
In opinia mea, la BMW valoare absoluta e mult mai mica decat cea perceputa (comunicata). Iar pretul e dictat de perceptie.
#84
Scris 21 septembrie 2006 - 09:29

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#85
Scris 21 septembrie 2006 - 09:42
Poti face minuni cu perceptia. Poti vinde aproape orice, cat timp ai bani multi si oameni destepti pentru marketing. Forta bruta.
#86
Scris 21 septembrie 2006 - 10:39
Nu pot sa dau edit.
Cand cumperi un BMW, platesti o sportivitate pe care probabil niciodata nu o sa ajungi sa o cunosti. Pentru ca toate "avantajele" BMW se cunosc numai la limita si in nici un caz nu justifica tam-tam-ul si legenda care s-a tesut in jurul acestei marci, cand vine vorba de condus normal - adica cum conduc 90%.
Tractiune spate - wow, ce tare, ce senzatii la 50km/h in oras, din stop in stop sau o data pe saptamana cu 130km/h prin sate.
Feeling la volan - daaamn, prin curbele de pe Stefan cel Mare, sau pe Valea Oltului in fundul a 10 tiruri.
Rezistenta la torsiune excelenta - shiiiit, chiar se simte prin pasaje la Obor.
Platesti de te rupi ca sa ai ceva - care daca chiar exista - nu poti folosi. Ne inflacaram si ne mandrim cu niste cifre si sutimi de secunda de care nu vom beneficia niciodata, dar ne incalzeste ca-s acolo. Ne certam ca BMW a intrecut Mazda 6 pe circuit si nu stiu ce g-uri are. Inca o data, unde a intrecut Mazda? Aaaaa, pe circuit. Pai da, dar daca le scoti de acolo, sunte excat aceleasi masini. Doar ca una e cu 20k mai scumpa.
Si din cauza asta categorisim o marca ca fiind "sportiva" si "premium".
cat adevar... pe bune. fara misto

asa e realitatea.
da io tot bmw mi-as lua, desi sunt de acord cu aceste "realitati"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#87
Scris 21 septembrie 2006 - 10:47
1. masina scumpa nu e neaparat buna, da e un status symbol. Trebuie sa arati ca ai bani, unii simt nevoia asta... si nu e vina lor, tratamentul pe care il primesti se schimba in functie de masina din care te dai jos si costumul versace... ce costumul de firma face banii?
Cu alte cuvinte nu e atit vina omului care cmpara ci si a omului de pe strada, care priveste, care face aceste asociatii. Daca-mi iau posrche, chiar daca eu sint suficient de destept sa-mi dau seama de adevarata-mi valoare, stiu ca ala de pe strada o sa se uite altfel la mine. Si atunci o iau si pentru el, ca stiu ca o sa fiu tratat diferit.
Deci fa o masina care sa arate distinctiv sa o recunoasca lumea, pune-i un pret piparat, ce plastice si ce piele pui in ea nu conteaza asa tare. O problema la lexus e ca in europa nu arata suficient de distinctiv, e acolo in gama hyunday/honda.
2. 100% de acord ca mai nimeni nu foloseste sportivitatea bmw. Dar testele sint facute de reviste, care au piloti profesionisti si circuite pe mina sa se dea si care se enerveaza groznic ca nu pot dezactiva vdimul. Nici macar nu e marketing direct, e un test facut de altii... trebuie numai sa stii cum fac testul ca sa faci masini pe placul lor, NU pe placul clientului. Clientul citeste revista si e influentat..
3. omul vrea sportivitate pentru imagine de "sportiv", meserias, pilot, cool. Eu n-am vazut inca porsche, ferrari, lambo samd conduse la limita pe strada, dar le vad in fiecare zi.. a waste of money and power. Ce fac ei fac si eu cu civicul meu.
4. realitatea e ca stabilitatea/manevrabilitatea ajuta, e in categoria siguranta activa, eviti poate un accident. O data daca o folosesti, te-ai scos cu banii.
#88
Scris 21 septembrie 2006 - 10:55

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#89
Scris 21 septembrie 2006 - 10:58
3. omul vrea sportivitate pentru imagine de "sportiv", meserias, pilot, cool. Eu n-am vazut inca porsche, ferrari, lambo samd conduse la limita pe strada, dar le vad in fiecare zi.. a waste of money and power. Ce fac ei fac si eu cu civicul meu.
foarte adevarat. da omu gandeste ( de obicei prea putin ) : civic... comun. ieftin. neinteresant.
daca cand il vede pe unu cu ferrari : wooow, ferrari... putere tata, fuge tare... prinde suta fest... baga trisute da chilometriii pah ora...
asta e realitatea.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#90
Scris 21 septembrie 2006 - 11:00
Afe, sint chiar perfect de acord cu tine, doar ca concluziile mele sint diferite.
1. masina scumpa nu e neaparat buna, da e un status symbol. Trebuie sa arati ca ai bani, unii simt nevoia asta... si nu e vina lor, tratamentul pe care il primesti se schimba in functie de masina din care te dai jos si costumul versace... ce costumul de firma face banii?
Cu alte cuvinte nu e atit vina omului care cmpara ci si a omului de pe strada, care priveste, care face aceste asociatii. Daca-mi iau posrche, chiar daca eu sint suficient de destept sa-mi dau seama de adevarata-mi valoare, stiu ca ala de pe strada o sa se uite altfel la mine. Si atunci o iau si pentru el, ca stiu ca o sa fiu tratat diferit.
Deci fa o masina care sa arate distinctiv sa o recunoasca lumea, pune-i un pret piparat, ce plastice si ce piele pui in ea nu conteaza asa tare. O problema la lexus e ca in europa nu arata suficient de distinctiv, e acolo in gama hyunday/honda.
2. 100% de acord ca mai nimeni nu foloseste sportivitatea bmw. Dar testele sint facute de reviste, care au piloti profesionisti si circuite pe mina sa se dea si care se enerveaza groznic ca nu pot dezactiva vdimul. Nici macar nu e marketing direct, e un test facut de altii... trebuie numai sa stii cum fac testul ca sa faci masini pe placul lor, NU pe placul clientului. Clientul citeste revista si e influentat..
3. omul vrea sportivitate pentru imagine de "sportiv", meserias, pilot, cool. Eu n-am vazut inca porsche, ferrari, lambo samd conduse la limita pe strada, dar le vad in fiecare zi.. a waste of money and power. Ce fac ei fac si eu cu civicul meu.
4. realitatea e ca stabilitatea/manevrabilitatea ajuta, e in categoria siguranta activa, eviti poate un accident. O data daca o folosesti, te-ai scos cu banii.
Quoted for pure truth
asta chiar trebuie postat de 2 ori !
#91
Scris 21 septembrie 2006 - 11:02


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#92
Scris 22 septembrie 2006 - 12:03
4. realitatea e ca stabilitatea/manevrabilitatea ajuta, e in categoria siguranta activa, eviti poate un accident. O data daca o folosesti, te-ai scos cu banii.
D-asta avem ESP si pe C4 si pe 545i. Ca sa nu lasam mana soferului / calitatile innascute ale masinii sa faca diferenta.
Sa-ti spun unde intr-adevar am vazut diferenta intre un seria 3 si un, sa zicem, Accord. Acum cativa ani, in Giurmania, am decelerat brusc de pe la vreo 270-280, am taiat benzile si am iesit pe un exit. Masina s-a tinut ca pe sine.
Da, in cazuri de genul asta, se cunoaste diferenta de bani si este justificabila. Dar aia a fost o data, acum cativa ani samd.
Dar back to Lexus LS

#93
Scris 22 septembrie 2006 - 12:06

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#94
Scris 22 septembrie 2006 - 12:20
#95
Scris 22 septembrie 2006 - 07:11
Sa-ti spun unde intr-adevar am vazut diferenta intre un seria 3 si un, sa zicem, Accord. Acum cativa ani, in Giurmania, am decelerat brusc de pe la vreo 270-280, am taiat benzile si am iesit pe un exit. Masina s-a tinut ca pe sine.
moa... CAT? 270-280?!?

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#96
Scris 22 septembrie 2006 - 08:45

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#97
Scris 22 septembrie 2006 - 06:25
Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 22 septembrie 2006 - 06:25
#98
Scris 22 septembrie 2006 - 06:33
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#99
Scris 22 septembrie 2006 - 07:27
Si in R cu 330cp. Asta nu era a lu' varu'.
#100
Scris 22 septembrie 2006 - 07:36
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi