Salut,deschid acest topic pentru ca si altii sa afle cum sunt tratati cateodata posesorii de Renault in Bucuresti.
Deci,problemele au inceput cand am ajuns cu autorurismul in service-ul Serus de pe soseaua de centura,am merrs acolo pentru ca aveam pe capota motorului cateva indoituri de la niste castane care au cazut din copac si pragul stang putin zgariat,si daca tot m-am dus mai aveam de vacut cateva mici probleme.
De cum am ajuns consilierul a inceput sa imi taie de pe lista:"asta nu e pe garantie ,nici asta,aici dumeavoastra sunte-ti vinovat de defect...deja ma enervasem,eu i-am explicat cu frumosul ca nu e vina mea ca unele accesorii s-au stricat si ca din punctul meu de vedere ele trebuiesc inlocuite.In fine a banguit el acolo si a zis ca o sa vada ce se poate face.
Au urmat apoi doua faze incredibile:prima.consilierul ma intreaba:de unde ati cumparat domne masina asta? asta a fost revopsita ,iar a doua este fabuloasa:auzi domne dumneata ai venit sa iti repari masina aici,pentru ca in cateva luni iese din garantie ?
Am lasat masina la vopsit a trecut 1 saptamana pana m-au sunat sa ma duc sa ridic masina(pentru o capota si un prag).Conform intelegerii telefonice m-am prezentat iau masina,a venit consilierul sa imi predea cheia,cand ma uit mai atent vopseaua proaspata de pe prag se exfolia,am luat foc am inceput sa am o discutie mai aprinsa cu el si i-am spus sa il cheme imediat pe vopsitor si pe seful de atelier,au venit astia s-au uitat si vopsitorul imi spune ca nu este nici o problema ca aceea este zona in care s-a imbinat(pierdut)vopseaua proaspata cu cea veche iar ceea ce vad eu este doar un strat subtire de lac si se rezolva prin polisare si totul este ok nu voi avea nici o problema,intradevar au polisat zona iar acum nici nu se cunoaste.Cand am deschis usa sa verific daca s-au inlocuit accesoriile reclamate de mine ca defecte pe tapiterie aveam niste frumoase urme de maini pline cu praf sau var ...am facut ca toti dracii pe acolo si i-am pus sa imi curete tapiteria in fata mea,pe loc.In sfarsit am plecat spre casa ma opresc la o benzinarie sa alimentez si am crezut ca inebunesc...capota ce tocmai fusese reparata si vopsita avea o zona in partea stanga sus cam pe 5 cm unde era infundata.Am luat telefonul si am inceput sa il sun pe consilier care nu mai raspundea asa ca i-am trimis un mesaj prin care imi anuntam prezenta la service a doua zi la 8 dimineata.
A doua zi(vineri)la 8 am ajuns si le-am prezentat capota infundata,s-au uitat la ea vreo 5 insi si au recunoscut ca este indoita si ca "da"este vina lor dar sa nu las masina acolo ci sa vin luni sa o las la vopsit si sa o iau marti seara.Ei bine stimati forumisti ce crede-ti ...luni nu au mai recunoscut ca e vina lor,ba mai mult au zis ca din punct de vedere tehnologic este ok,apoi a venit si patronul care a zis ca din respect pentru clienti o sa ma anunte daca imi vor revopsi capota dar oricum nu mi se mai permite sa las masina acolo ci vor trimite o echipa care va demonta capota si o vor vopsi iar apoi se vor intoarce sa o monteze.Discutia s-a purtat intr-un mod oarecum civilizat si mai tot timpul au tinut sa insinueze ca o asemena lovitora se putea produce dupa ce am plecat din service pana acasa ,mai mult motivul pentru care au refuzat sa opreasca masina in service a fost acela ca eu cand voi veni sa o ridic am sa vad alte si alte zgarieturi,deci sunt un pic dus cu pluta.
Astazi au trecut a-3-a zi de cand am tot asteptat sa fiu sunat pentru revopsirea capotei,deci am sunat eu la ei sa vad ce se intampla,raspunsul lor:dar cine sunte-ti dumneavoastra si cine va ofera dreptul de a veni la noi in service pentru repararea acestei masini?deci bete in roate,asta nu e o problema pentru ca deja am vorbit la firma de leasing si imi dau ei o imputernicire care imi ofera dreptul de a rezolva orice problema legata de aceasta masina.
Cam asta se intampla daca ajungi la Serus Bucuresti service autorizat Renault.
Oricum am sa va tin la curent cum vor evolua lucrurile.
Numai bine tuturor.
petre 1
Inregistrat la: 20 ian 2009Offline Ultimul click: oct 24 2009 07:26