S-o stapaniti fericiti cand o veni... Un pic un pic am atins-o si eu. Designul exterior in opinia mea de la frumos in sus. Ca si critici mi s-a parut mica , inghesuita in interior, cu bordul cam mititel si taiat nitzel cu barda, prea mult crom iti fura ochii, capota prea ridicata si obstructioneaza o tzara cam mult, usile usoare din categoria Hyundai de acum cativa ani si cam atat... Fiind o platforma noua banuiesc ca merge excelent. Daca se comporta ca Sportvan atunci nu simti dorul BMW-ului. Noile platforme VAG mie personal imi par foarte subtirele, parca-s din hartie dar se conduc in sfarsit divin. Tragand linie o masina cool care ofera placerea sofatului.
- Vede profil: Mesaje: greierele
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 955
- Vizualizari: 2.792
- Titlu User Membru senior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Marca
VW
-
Model
Golf v
-
Motorizare
75 CP 1,4L
Mesaje scrise de mine
In subiectul:Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
18 iunie 2016 - 01:53
In subiectul:Audi allroad vs xyz (max. 5 mii euro, 2500cmc) ?
14 februarie 2016 - 09:34
In subiectul:Audi allroad vs xyz (max. 5 mii euro, 2500cmc) ?
08 februarie 2016 - 12:05
Eu de felul meu sunt fan manuala clar. Manuala imi permite sa dozez fin acceleratia, deceleratia cu inertia masinii astfel reusind sa fac un "dans" cu masina. La automate depinde mult de cine face cutia. La Santa-Fe este "asa si asa" , nu ma enerveaza prea mult si dupa o suta doua de km cu ea uit ca exista si nu o mai simt, nu ma mai deranjeaza. La o Honda CRV cu 4 trepte ma enerva. La BMW-urile cu 8 trepte deja e dragutza cutia si in 99% din timp mi se pare ca e ceea ce trebuie. Ba chiar la X5 face ea de fel frana de motor destul de puternica, chiar daca asta pare s-o penalizeze un pic la consum. Totusi, iarna pe zapada mare sau pe gheata, cand cutia schimba intr-o treapta superioara banuiesc ca se schimba cuplul la roti, sau turatia, cert este ca odata cu schimbarea treptei de viteza in sus se schimba si aderenta. Masina capata brusc un pic de aderenta in plus dar nu pe trasa pe care o doresti ci intr-un mod haotic timp de jumatate de secunda. Adica fuge odata brusc intr-o parte chiar daca tii volanul drept. De aceea cand e zapada mare si am nevoie de precizie, merg pe o stradutza ingusta pe langa masini parcate, folosesc modul manual ca sa nu schimbe cutia treapta.
Nu ma pricep, poate daca tractiunea ar fi fost in principal pe puntea fata nu s-ar fi intamplat asa... Oricum, chiar si la drive-teste cu alte masini in afara de BMW care au avut cutii de viteze automate moderne n-am mai simtit dorul de manuala la un condus normal. Este clar ca tehnologia a avansat foarte mult in acest domeniu. Vis-a-vis de cutiile mai vechi nu ma pronunt pt ca nu ma pricep, dar probabil ca un drive-test va scoate in evidenta daca e ceva deranjant. In rest ce sa zic, succes Mol-ule, Allroad-ul este o masina frumoasa si interesanta.
In subiectul:Audi allroad vs xyz (max. 5 mii euro, 2500cmc) ?
07 februarie 2016 - 05:50
In rest la x5 au implementat mai bine frana de motor carela x3 era cam inexistenta.
In subiectul:Audi allroad vs xyz (max. 5 mii euro, 2500cmc) ?
05 februarie 2016 - 10:19
- Vede profil: Mesaje: greierele
- Privacy Policy
- Regulament ·